PKN nie sprzeda Polkomtela

Newsy
Żródło: PAP
Opinie: 38

PKN Orlen SA nie planuje sprzedaży Polkomtela, a środki na ewentualne przejęcie Rafinerii Gdańskiej SA weźmie z kredytu bankowego - poinformował prezes PKN Orlen Zbigniew Wróbel. "Nie planujemy sprzedać Polkomtela" - powiedział Wróbel. Dodał, że PKN Orlen będzie gotowy sprzedać tego operatora telefonii komórkowej pod warunkiem uzyskania satysfakcjonującej oferty.

Opinie:

Opinie archiwalne (38):

Komentuj

Komentarze / 38

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-09-07 12:24
    Nawet gdyby planowali to i tak by się nie przyznali. Pozdr. :D
    0
  • Users Avatars Mini
    minio pisze: 2002-09-07 12:27
    nic dziwnego, kto sprzedaje "kure znoszaca zlote jajka"
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-09-07 12:30
    PKN Orlen przyznalby sie dopiero jak juz by sprzedal Polkomtela,a "satysfakcjonująca oferta" to chyba by musiala by byc naprawde duza,znajac mentalnosc polskich prezesow,to zawsze siebie dobrze cenili i za polkomtela chcieli by wiecej niz jest wart.;)
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-09-07 12:36
    **mino**jakie tam zlote jajka?przeciez plus jest zielony,wiec te jaja sa zielone :))
    0
  • Users Avatars Mini
    minio pisze: 2002-09-07 12:49
    biT.MP: zielone ale rozwojowe, jak dojrzeja beda zlote ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-09-07 13:01
    Sprzedanie Polkomtela bylo by ich zyciowym bledem!
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-09-07 13:10
    ... zyciowym bledem. tak, nie sprzedaje sie kury znoszacej zlote jajka
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-09-07 13:29
    Nie życiowym, a firmowym ;) Zyciowy bład to małżeństwo z nieodpowiednią kurą ...;) skoro mowa o jajkach;)
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-09-07 13:57
    wazna jest pasza dla drobiu. Potem jajka sa niesmaczne..
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2002-09-07 14:11
    i tak nie sprzedadzą Polkomtela, bo przynosi zysk.
    0
  • Users Avatars Mini
    byku pisze: 2002-09-07 15:04
    A ktora z polskich firm jest wstanie wyłozyć tyle kasy jak nikt nie ma . Sprzedać mozna tylko i wyłącznie zagranicznemu inwestorowi a no to nie zgodzi się rząd .
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-09-07 15:14
    BYKU*** a co ma do tego rząd ? Zdaje się że w Twojej firmie ( po adresie IP...;) właścicielem dużego pakietu akcji jest VODAFONE? :) W Erze T-mobile a w IDEI: Orange... I żaden minister nie może powiedzieć stop gdyby któraś z tych ogromnych zagarnicznych firm chciała uzyskać większościowy pakiet akcji. To jest wewnętrzna sprawa akcjonariuszy, zarządu, a odpowiednia jednostka rządowa może się tylko przygladać i pilnować przestrzegania prawa telekomunikacyjnego. Ale to jest ich podstawowa działalność która dotyczy tak samo polskiego jak i zagranicznego inwestora:) pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-09-07 15:40
    ale sa w polsce firmy,a tak wlasciwie to ich prezesi,ktorzy pod "namowa" sprzedaja podlegle im firmy,ktore potem sa nierentowne,heh wystarczy czasami obejrzec wiadomosci,albo poczytac gazete.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2002-09-07 16:06
    Z tego co pamietam to wlasnie PKN Orlen najczesciej rozwazal sprzedaz swoich akcji w Polkomtel-u. a czy jest to jura znoszaca zlote jajka to nie bylbym taki pewien. Niby PlusGSM wykazywal zyski ale ostatnie wyniki EryGSM sa znacznie bardziej obiecujace. Pozatym Plus ma najbardziej rozdrobniony akcjonariat ze wszystkich operatorow w Polsce i jak kazdy bedzie ciagnal w swoja strone to w koncu ta firma zupelnie przestanie sie rozwijac. Co do satysfakcjonujacej oferty, to chyba bylo rzucone w kierunku Vodafone ktore jak wiadomo zawsze kupuje to co chce (n.p. D2 Mannessman w Niemczech), tylko czy zainteresuje ich pakiet "zaledwie" 19,61% udzialow a nie przejecie pelnej kontroli nad spolka.
    0
  • Users Avatars Mini
    mluko pisze: 2002-09-07 16:24
    Vonnegut: chyba zartowales pisac ta opinie, albo brakuje Ci informacji... przeciez PKN jest kontrolowany przez Skarb Panstwa, ktory ma wiekszosc w radzie nadzorczej, wiec ewentualna decyzje o sprzedarzy Polkomtela podejmie rzad! a moze raczej jakis prominentny minister z SLD.... zreszta nawet jakby nie mieli wiekszosci w radzie nadzorczej i chciali by cos zrobic to by sobie jakos poradzili, niestety... Tak jak napisales POWINNO byc, ale obawiam sie ze daleko nam do tego stanu.
    0
  • Users Avatars Mini
    mluko pisze: 2002-09-07 16:35
    i jeszcze kilka slowo tej niby kurze znoszacej zlote jajka. Jak napisal Gr33nY, ostatnio Era sie znacznie porawila jesli chodzi o wyniki finansowe, oraz o postrzeganie jej na rynku. Idea o wiele szybciej zdobywa nowych klientow i juz niedlugo bedzie graczem nr 2, jej image wraz z zasiegiem rowniez IMHO sie porawia. A plusik? Przedluza tylko swoje malo atrakcyjne promocje, nie probujac za nic w swiecie wyjsc chocby o krok przed konkurencje. Zasieg taki sobie, inowacyjnosc do dupy... jak nic sie nie zmieni to na pogorszenie wynikow nie bedzie trzeba dlugo czekac, a wtedy sprzedadza go za mniejsze pieniadze niz mogli by zrobic to teraz...
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-09-07 16:37
    najlepiej bybylo zeby sprzedali polkomtela dla Vodafone, moze my,userzy,beda mieli lepiej?poczekamy zobaczymy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2002-09-07 16:55
    Niewiem czemu wszyscy tutaj maja taka zajawke na Vodafone a czy jakby sprzedali np TeleDanmark bylo by jakos gorzej ??
    0
  • Users Avatars Mini
    batol pisze: 2002-09-07 17:24
    sprzedadza wczesniej czy pozniej,prezes dal sygnal VODAFONE, ze sprzedaz jest mozliwa
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-09-07 17:29
    wg mnie vodafone jest najleprzym opem w europie,fajnie by bylo jakby w polsce zamiast plus na wyswietlaczu pojawil by sie napis vodafone.napewno era i idea zaczelyby sie trzasc ze strachu,bo vodafone oze sobie pozwolic na obnizenie cen.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2002-09-07 18:02
    Najwiekszym jest z pewnoscia ale czy najlepszym to nie wiem. Jakos nie chce mi sie wierzyc ze jak Plusa przejmie Vodafone to nagle sie wszystko zmieni na lepsze, skoro wyciagaja z kieszeni klientow iles kasy to nie ma sensu tego zmieniac.
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-09-07 18:16
    ale moga zdominowac polski rynek gsm, np niskimi cenami?czas pokaze.
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-09-07 18:40
    tak samo jak france telekom po malu przejmuje tepse... i co z tego mamy? skoro na polskim rynku wszyscy przyzwyczaili sie do wysokiech cen za uslugi to nikt nie bedzie tego ruszal i pozbywal sie profitow
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2002-09-07 19:53
    dokladnie to chcialem napisac co *marek* tylko sie nie umialem sformuowac pisemnie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-09-07 20:04
    a po co mieli by sprzedawać kurę znoszącą złote jaja???
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2002-09-07 20:08
    ***adminek*** poczytaj w archiwum moze to ci rozjasni troche sytuacje.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejm pisze: 2002-09-07 21:31
    Polscy operatorzy zostaną przejęci przez inwestorów strategicznych, ale wtedy gdy poprawi się ich kondycja finansowa. Nasi operatorzy są na etapie inwestycji, a więc kredyty, kredyty. Kto chciłaby przejąć firmę mającą duże zobowiązania? Lepiej z boku dbać o swoje interesy. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-09-07 21:36
    no jasne i czekac az firmy splaca kredyty i wtedy probowac kupic choc z drugiej strony cena pewnie cena takiej nie zadluzonej spolki bedzie wyzsza niz teraz... no i sam obecny wlasciciel bedzie sie musial zastanowic czy akurat bedzie dalej chcial sprzedac taka firme...
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejm pisze: 2002-09-07 22:00
    Jeżeli chodzi o przejęcia to polecam artykuł we wrześniowym numerze Mobile Internet. Autor przedstawia mechanizm na przykładzie "wpadki" Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawezi pisze: 2002-09-07 23:58
    Jeśli poczuja nuz na gardle to napewno sprzedają.A tak przy okazi moze dla uzytkowników polkomtela znizka na paliwo co wy na to :)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-09-08 18:39
    "PKN Orlen będzie gotowy sprzedać tego operatora telefonii komórkowej pod warunkiem uzyskania satysfakcjonującej oferty." To już dziś zaczynam zbierać kasiutkę na wykupienie Polkomtela :) A tak poważnie to Orlen musi się troszkę naprężyć aby zdobyć taka kasę na wykupienie Raf. Gdańskiej. Oby to sie im udało, bo nie chcę aby ruskie się tu pałętali (oczywiście nie jestem rasistą).
    0
  • Users Avatars Mini
    mluko pisze: 2002-09-09 01:50
    CISCO a chcesz miec monopol na rynku paliwowym w Polsce, podobny do tego jaki tepsa miala lub ciagla jeszcze ma? Ja juz wole ruskich w RG niz podwyzke na stacji benzywnowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-09-09 02:02
    mluko : myślisz że tak się radykalnie wszystko zmieni na rynqu paliw w polsce. Mozna załozyc sobie instalację LPG i mieć wszystko w nosie ;-). No ale zbyt się oddaliłem od tematyki telekomunikacyjnej. POZDROWIENIA for @LL
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2002-09-09 09:50
    a kto pkn pozwoli na monopol...nie kupi rafinerii gdaniskiej i tak i tak a o to sie juz pan G. postara...
    0
  • Users Avatars Mini
    gledzio pisze: 2002-09-09 12:32
    Zgadzam sie z Tobą _CISCO_ - ja tez nie chciałbym zeby ruscy przejeli RG (a rasizm nie ma z tym nic wspolnego - to nie te kategorie...)
    0
  • Users Avatars Mini
    procter pisze: 2002-09-09 16:39
    Cisco & gledzio juz sama forma "ruscy" jest obrazliwa, podobnie jak np.: "polaczek" - wiec zdecydowanie lepiej odbiera sie Polakow i Rosjan - taka moja skromna uwaga;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-09-10 00:18
    **procter** masz całkowitą rację. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-09-10 10:11
    Ktos kto by sprzedal kure znoszaca zlote jajka, bylby raczej najglupszym prezesem w historii biznesu, ale i tacy juz sie zdazali!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: