PKO udostępni obsługę klienta przez wideo, audio lub czat także z poziomu urządzeń mobilnych

Newsy
Opinie: 0

Ailleron (dawniej Wind Mobile) podpisał umowę na uruchomienie pierwszego etapu prac nad wirtualnym oddziałem LiveBank w PKO Banku Polskim. Umowa została zawarta w dniu 30 czerwca 2016 roku pomiędzy Software Mind SA - spółką zależną Ailleron SA, a PKO Bankiem Polskim.

Przedmiotem umowy jest przeprowadzenie analizy i projektu doradczego w zakresie budowy wirtualnego oddziału banku w oparciu o rozwiązanie LiveBank. Umowa dopuszcza składanie kolejnych zleceń na zakup licencji i wdrożenie systemu LiveBank w PKO Banku Polskim. Realizacja Umowy będzie przebiegała etapami.

Produkt Grupy Ailleron - LiveBank - wirtualny oddział banku dostępny w przeglądarce i urządzeniach mobilnych, to najwyższej klasy obsługa audiowideo bankowości. Klienci szybciej i efektywniej załatwią swoje sprawy dzięki połączeniu wideo, audio lub czat, przy jednoczesnym współdzieleniu ekranu z doradcami finansowymi. Dodatkowo nie muszą nawet ruszać się z miejsca, gdyż LiveBank działa w przeglądarce i na urządzeniach mobilnych. W razie potrzeby przycisk LiveHelp w serwisie internetowym natychmiastowo skontaktuje klienta ze specjalistą w danej dziedzinie.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: