Bank PKO BP zaczyna zmuszać klientów do mobilnej autoryzacji

Najważniejsze | Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0
Bank PKO BP zaczyna zmuszać klientów do mobilnej autoryzacji

Bank PKO BP zaczyna wymuszać na swoich klientach zgodę na włączenie mobilnej autoryzacji. Teraz będzie ona wymagana przy aktywacji nowej aplikacji IKO. Bank chce ograniczyć korzystanie przez klientów z kart kodów jednorazowych i SMS-ów. Autoryzacja w aplikacji jest znacznie tańszym dla banku rozwiązaniem – niemal darmowym.

 

Teraz gdy klient nie wyrazi zgody na autoryzację w aplikacji, IKO będzie działać w trybie pasywnym, bez dostępu do wszystkich funkcji.

 

Sytuacja nie zmieni się dla klientów, którzy już korzystają z IKO. Nadal będą mogli zmienić sposób autoryzacji w banku z mobilnej autoryzacji na kody SMS lub kartę kodów jednorazowych i odwrotnie w dowolnym momencie w serwisie internetowym iPKO i aplikacji mobilnej IKO. Zapewne w kolejnym etapie i ci klienci zostaną zmuszeni do migracji na nową autoryzację. Już teraz zobaczą prośbę o włączenie mobilnej autoryzacji po zalogowaniu do IKO. Jeśli jej nie wyrażą aplikacja będzie dalej działać jak dotychczas.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: