Funkcja ta dotyczy wybranych składów wagonowych Express InterCity.
Nowa opcja została niedawno wprowadzona w systemie internetowej sprzedaży, a dzisiaj skorzystać mogą z niej posiadacze urządzeń przenośnych. W udostępnionej 2 miesiące temu aplikacji podróżni zakupili już 120 tysięcy biletów.
Na grafice możemy wybrać rodzaj wagonu, miejsce oraz sprawdzić kierunek jazdy pociągu. Kolejne udogodnienie, które zyska aplikacja to prezentacja frekwencji w pociągu – będzie można ją sprawdzić dla wszystkich pociągów przewoźnika.
W aplikacji pojawiła się także możliwość płacenia z użyciem Google Pay. Wcześniej podróżni mogli skorzystać z płatności kartą lub systemu BLIK.
Aplikację można zabezpieczyć kodem PIN, a zamiast za każdym razem wpisywać kod podróżni mogą zalogować się za pomocą danych biometrycznych. W zależności preferencji użytkownika, logowanie może odbywać się bez kodu PIN.
W kolejnych wersjach aplikacji dodane zostaną takie udogodnienia jak m.in.