Play: ruszyła kampania promująca ofertę "KOMFORT dla Firm"

Newsy
Opinie: 1

Play rozpoczął kampanię reklamową promującą nową ofertę dla firm z udziałem Krzysztofa Hołowczyca i Michała Żebrowskiego.

Kampania startuje 14.04.2014

Media: TV, outdoor, niestandardy (lotniska), internet, BTL

Informacje o autorach:

ATL

Agencja  Grandes Kochonos: Tunia Rozwadowska- Myjak, Rafał Leski– Art Director, Ewa Jaworska, Adam Rodak- Copy Writer,  Michał Sorówka -Dyrektor Kreatywny, Magdalena Morgun – Client Service

Dom produkcyjny –  Banana

Reżyser -  Tadeusz Śliwa

Studio Fotograficzne-  Makata

Fotograf- Izabela Grzybowska

Dom mediowy – Mediacom Warszawa

BTL

Agencja Plej: Karolina Ostrowska, Łukasz Gumowski, Mariusz Kozak-Zagozda, Mariusz Flisiński, Maciej Korzeb, Łukasz Sonn

Internet

Agencja  Artegence: Mariusz Graca, Magdalena Bauer, Rafał Mierzejewski, Magdalena Koźlicka, Radosław Błoński, Tomasz Popowski, Michał Piwowarczyk

Play:

Komunikacja ATL – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak

Marketing Internetowy - Aleksandra Kilijanek, Małgorzata Chmiel

BTL – Beata Zielińska, Marta Biała, Anna Kaszkiel

Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny

TV:

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    taban pisze: 2014-04-14 16:25
    Nie rozumiem tego całego pędu w stronę celebrytów. Czy to że w danej sieci jest (podobno) Hołowczyc powoduje, że sieć lepiej działa? Czy sieć reklamowana przez Żebrowskiego ma automatycznie lepszy zasięg, lepszą jakość rozmów? Play ma chyba ludzi za idiotów, skoro jego zdaniem celebryci są dla klientów ważniejsi niż cena czy jakość...
    1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: