Płatna bramka SMS w Mieście Plusa

Newsy
Opinie: 133

Od dzisiaj zmieniły się zasady korzystania z bramki SMS w Mieście Plusa. Przestały obowiązywać limity wysyłanych wiadomości do sieci Plus GSM (wcześniej 300 SMS-ów na 10 dni), ale wprowadzono opłaty za wysłanie SMS-ów do pozostałych polskich sieci.

Zwiększanie stanu konta, którego stan jest wyświetlany w trybie online, odbywa się poprzez wysłanie SMS-a o treści:

  • 10 SMS-ów 7295 BRAMKA 2 zł (2,44 zł z VAT)

  • 30 SMS-ów 7503 BRAMKA 5 zł (6,10 zł z VAT)

  • 60 SMS-ów 7995 BRAMKA 9 zł (10,98 zł z VAT)

Opinie:

Opinie archiwalne (133):

Komentuj

Komentarze / 133

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    elmo11 pisze: 2005-04-19 18:46
    ale kicha
    0
  • Users Avatars Mini
    mike pisze: 2005-04-19 18:46
    ..derek... - mylisz sie. W miescie plusa jak ci podzieli smsa np. na dwa, to placisz za dwa, a nie za jeden, w przeciwienstwie do Mbox w Idei gdzie zabiera za jeden, nawet jak wychodzi ich 4... Cos mi sie wydaje ze Idea wkrotce tez zaskoczy nas czyms takim.....
    0
  • Users Avatars Mini
    nicko pisze: 2005-04-19 17:43
    chory pomysl te platne smsy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Smyku pisze: 2005-04-19 17:45
    Lipa...
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezes pisze: 2005-04-19 17:45
    Prędzej czy później to musiało nastąpić i było do przewidzenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    karpik999 pisze: 2005-04-19 17:45
    Dosyć drogo....za 60 sms aż 11 zeta???lekkie przegięcie....
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-04-19 17:46
    Rewelacja poprostu...nie mam słów. Chociaż tyle, że do Plusa jest za darmo i bez limitów bo najwięcej tam esemesów wysyłam. Szkoda, naprawdę szkoda... BTW Już widze kilkaset komentarzy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gl pisze: 2005-04-19 17:48
    no to sie miasto plusa wyludni
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezydent pisze: 2005-04-19 17:48
    Bez sensu
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-04-19 17:49
    Hehehe śmiech na sali minus jak zwykle nie zablysnął ja mam popa i skrzynkę na www.idea.pl i tam mam za darmo miesięcznie 30 smsow do wszystkich i 5 mmsow rowniez do wszystkich.Ciekawe co bardziej sie oplaca
    0
  • Users Avatars Mini
    znany pisze: 2005-04-19 17:52
    no wielkie mi bez limitow, dalej pisze mi ze przekrocze limit 10 smsow, widze ze robi sie zajebiscie w tym miescie,
    0
  • Users Avatars Mini
    Major Bień pisze: 2005-04-19 17:53
    Niestety nic nie ma za darmo :( Można się było tego spodziewać po ograniczeniu limitu do 3.
    0
  • Users Avatars Mini
    kret pisze: 2005-04-19 17:54
    całe 2 gr taniej wychodzi niz wyslanie z sms z komurki hehe ciekawe kto z tego bedzie krzystał
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-04-19 17:54
    Strasznie niepopularne zagranie. Tuż po info o 500000 użytkowniku miasta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-04-19 17:54
    Wychodzi na to, że SMS z MP jest droższy niż wysłany z telefonu. Czyżby danina za komfort klepania SMSa na klawiaturze?
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-04-19 17:56
    Przy najdroższym pakiecie sms jest płatny tyle co w NP, czyli 18 gr. Pozdrawiam, Grzegorz.
    0
  • Users Avatars Mini
    bruner pisze: 2005-04-19 18:03
    nie nazekajcie tak! w koncu sagem potanial o cale 10zl i trzeba to sobie odbic :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Mateunio pisze: 2005-04-19 18:05
    PLUS zwariował... Teraz mniej ludzi będzie odwiedzało Miasto Minusa :-) zresztą chyba sami tego chcą !!! Sępy jedne z PLUSa !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-04-19 18:00
    bezludne miasto ???...to nie miasto ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-04-19 18:05
    zagranie calkiem niezrozumiale....naprawde ceny smsow zbyt wysokie- z tego chyba nikt nei skorzysta- gdyby za te 2,44 bylo 50 smsow to mozna by pomyslec...a tak lipa- 1pkt
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-04-19 18:08
    Jakoś trzeba będzie sobie radzić- do Plusa wysyłać z Miasta Plusa, GG, email2sms, do Idei z sms.idea.pl lub GG, a do Ery z Omnixa ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-04-19 18:08
    jeszcze jedno- jak juz jest ta bramka platna to niech cos popracuja nad tym zeby miasto chodzilo jak dawniej- bo teraz juz po poludniu sa wielkie problemy z dzialaniem strony
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-04-19 18:10
    a ja wysyłam z 3510:) bez smieci i wszyscy wiedza ze to odemnie a nie od jakiegoś zartownisia albo podszywacza
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-04-19 18:11
    Na pewno naiwnością było sądzenie, że darmowe SMSy będą wiecznie. Nawet po wprowadzeniu limitów każdy mieszkaniec dostawał prezent o maksymalnej wartości 540 PLN (i to po cenach z NP; nie mówię o już innych planach taryfowych). To przemnożone przez ileś tam tysięcy abonentów dawało konkretne utracone przychody, i to z najbardziej chyba dochodowej usługi. Cieszyć się trzeba, że tak długo to się ostało. Przypomnieć wystarczy, kiedy płatne SMSy wprowadziła "najbardziej innowacyjna sieć w Polsce". Nawiasem mówiąc, ciekawe czy Plus płacił VAT od SMSów z MP, w końcu nasze zdolne organy skarbowe darmowe SMSy mogły zakwalifikować jako darowiznę?
    0
  • Users Avatars Mini
    Szota pisze: 2005-04-19 18:14
    No to bye bye miasto plusa. Zagladalem tam tylko, by smsy do innych sieci wysylac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-04-19 18:16
    I troche szkoda ze miasto nie jest dostepne via wap....chyba nad tym plus tez powinien pomyslec
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-04-19 18:16
    No i stało się.... Nie ma nic za darmo. Pozostają zagraniczne bramki, których też coraz mniej....
    0
  • Users Avatars Mini
    cstach pisze: 2005-04-19 18:17
    Lipa!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    exeh pisze: 2005-04-19 18:21
    10 sms = 2,44. Czyli jeden sms 20 gr. + vat. Dokladnie tyle samo kosztuje wyslanie z fona w sim+ :/
    0
  • Users Avatars Mini
    yo_gi pisze: 2005-04-19 18:23
    co za ceny!!!!! przecież już taniej z komorki wysłac esemesa :/ mogli zrobić stawke 1zł za 100sms wtedy jakoś bym to przebolał... beznadziejny pomysł... wielki minus dla plusa :( a zawsze tak sie cieszyłem że mam konto na mieście plusa i sobie wysyłam sms za free :P
    0
  • Users Avatars Mini
    22222 pisze: 2005-04-19 18:23
    No i koniec ladowania "BONUSU"... :-( Trzeba przejść na HAPPY
    0
  • Users Avatars Mini
    Szota pisze: 2005-04-19 18:24
    a jak masz swojaka czy jak to tam sie nazywa to 1gr ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-04-19 18:25
    masz rację *GONZALES* w końcu PLUS nie jest instytucją charytatywną od rozdawania darmowych smsów do innych sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    derek pisze: 2005-04-19 18:32
    Zawsze boli jak trzeba zapłacić za coś, co do tej pory było za darmo. Oczywiście zdenerwowałem się także. Nie zapominajmy jednak, że to 600 znaków za ok 18gr.
    0
  • Users Avatars Mini
    22222 pisze: 2005-04-19 18:32
    czy ktoś się orientuje, czy zmiana taryfy w TT na Happy powoduje skasowanie uzbieranych w ten sposób bezpłatnych minut/smsów w Bonusie, czy tylko wylączenie Bonusu -możliwości dalszego zbierania minut?
    0
  • Users Avatars Mini
    logdogg pisze: 2005-04-19 18:54
    Hehe to ja już wole idea gdzie co miesiac mam 30 darmowych a jak dopłace 6,20 to dodatkowe 100 sms (łącznie 130). Daje to bodaj 4gr za sms do każdej sieci+ 5 MMS. Plus dal ciała…
    0
  • Users Avatars Mini
    mapas pisze: 2005-04-19 18:59
    tzw. Miasto Minusa ;( nie podoba mi się to zagranie. Nawet nie trafia do mnie tłumaczenie ,że można było się tego spodziewać. Duuuży minus.
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-04-19 19:03
    jak to plus, co by zrobic zeby zarobic
    0
  • Users Avatars Mini
    ID pisze: 2005-04-19 19:06
    Zmieniaja swiat na Plus..
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-04-19 19:12
    Pamiętam z przedszkola takie powiedzenie- kto daje i odbiera ten się w piekle poniewiera. ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    dan pisze: 2005-04-19 19:13
    na codzien jestem kulturalna osoba, ale dzis nie: CH...J w DU....Ę POLKOMTELOWI! A dlaczego? Ano dlatego, ze mi w tym momencie miastoplusa nie oferuje zadnej konkretnej korzysci z bycia jego mieskzancem. Komercja zdobyla ostatni bastion! Zysk przede wszystkim. Zadowolenie klienta? Skoro jest zysk, to zadwolonie pewnie takze jest. Okrutne prawa rynku :(
    0
  • Users Avatars Mini
    dave pisze: 2005-04-19 19:20
    Bramka sms do innych sieci to byla ostatnia rzecz po ktorą wchodzilem na miastoplusa... Niech ie wypchają :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Seer pisze: 2005-04-19 19:22
    SMIESZNE, widac jak sie PLUSowcy teraz szarpia he he he. W Erze płacenie za SMS do innych sieci juz jest od dawna. W dodatku do wlasnej sieci jest limit, czego nawet teraz w + nie ma. I tak nawet teraz po tych zmianach macie lepiej niz my Erowcy i jeszcze sie do tego szarpiecie :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-04-19 19:31
    Co dzieci, skończy się wam darmowe wysyłanie sms? Braliście stare numery simplusa rejestrowaliście i się słało za darmo, nie?!! Właśnie najwięcej krzyków robią te osoby, które nic nie wysyłają z telefonów, nic nie dzwonią i takie bramki służyły im do komunikacji z innymi. I mówię to na przykładzie który mam wśrdód "swoich paru znajomych"....i ich opisy..."pierd***** miastoplusa" Tak więc brykać do mamusi po pieniążki na kartę za 20 zł na miesiąc czasu :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-04-19 19:36
    Jak w ogóle można wysylać newsy do GOLA? Byłem chyba pierwszy odnośnie limitów w MP ale nie wiedziałem jak podeslać arta... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    22222 pisze: 2005-04-19 19:37
    Ponawiam pytanko : czy ktoś się orientuje, czy zmiana taryfy w TT na Happy powoduje skasowanie uzbieranych w ten sposób bezpłatnych minut/smsów w Bonusie, czy tylko wylączenie Bonusu -możliwości dalszego zbierania minut?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-19 19:47
    Ktoś by może zrobił porównanie możliwości bramek naszych operatorów?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-19 19:50
    No cóż... Trudno się mówi. Może teraz każdy wysyłając esemesa do konkretnej sieci będzie korzystał w końcu z bramki tej sieci? Zapewne znajdą się tacy, którzy zrezygnują z Simplusa z tego powodu ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Lukas pisze: 2005-04-19 20:08
    duzo osob nie majac w plusie telefony sie logowalo w MP teraz to oleja. (logowali sie na numery rodziny) Ja tez juz nie wiem po co mi to MP, trzeba bedzie sie przeprowadzic hehe bo tam juz nie ma zadnych atrakcji!
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2005-04-19 20:11
    lukas* fakt faktem ze MP chyba straci, co do oplat mozna sie bylo spodziewac ile plus mogl placic za smsy do innych sieci. (ok 15 groszy za sztuke) ps. Dla tych co jeszcze pracuja : Mamy nowego papieza.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jackjp pisze: 2005-04-19 20:20
    nie ma to jak mieć telefon w ideii na firme w tedy mamy 100 smsów miesięcznie ze stronki zupełnie za free i do wszystkich sieci :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jackjp pisze: 2005-04-19 20:21
    i dodam ze kazdy sms to 630 znaków czyli jeden smsik to jak 4 smsy
    0
  • Users Avatars Mini
    Banan pisze: 2005-04-19 20:23
    Ale dali ciała, a jak tak lubiłem tę sieć i Miasto Plusa. Plusie pocałuj mnie w...
    0
  • Users Avatars Mini
    Wednesday pisze: 2005-04-19 20:32
    Idea gora telefon na firme i 100 sms za darmo co miesjac ;) Plus dal ciala i za to dla niego Duzy Minus !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-19 20:54
    Ale przynajmniej nie będzie można teraz napisać , że "Plus jak zawsze ostatni" Bo ostatnia będzie Idea ;-D O przepraszam , Orange. I kropka;-) ***Bi@ały , Gonzales - bardzo trafne komentarze. Niepopularne prawdy , ale trafione w samo sedno.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-04-19 20:56
    Hyh stało sie....Ja mam duzo sms w abo, ale niewygodnie mi sie pisze wiec korzystałem z plusa :) Teraz juz nie bede ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-19 20:57
    Chłopaki - fajnie , że macie w Idei dla Firm 100smów z mBox za darmo. Ta wiadomość ucieszy właścicieli REGONÓW tak powszechnych pośród użytkowników Simplus i NowychPLusów , namiętnie korzystających z MIasta Plusa. Gartuluję poczucia humoru;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-19 21:03
    ***banan - to nie buziak. To kopniak i to dokładnie w to miejsce które sugerujesz - po wspomnianą przez ***Bi@ły zdrapkę , do kiosku;-) Żeby nie było wątpliwości - ja też wysyłam na potęgę sms-y z MP i text.plusgsm.pl. Na szczęście dla mnie wysyłam je głownie na Plusa i co tu ukrywać , są megaoszczędności. Ale samobójstwa z powodu płatnych sms-ów nie popełnię - "Darowanemu koniowi nie patrzy się w zęby" :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-04-19 21:06
    Ostał się jeno ostatni bastion darmochy - MMSy z Plusnetu. Nieco ograniczone, bo do tylko do Plusa, ale zawsze. No i tapetę za free można przesłać, jak ktoś kabelka nie ma :). Znając życie, pewnie i to poleci.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-19 21:07
    ***Biały - redakcja @gsmonline.pl , tam śle się wszystkie newsy.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-04-19 21:08
    no to już jest grube przegięcie ! nie żebym korzystał, z telefonu praktycznie smsów nie wysyłam, a tym bardziej z bramek nie korzystam, ale nioektórzy (młodzież, ludzie mający bardzo mało pieniędzy i liczący się z każdym groszem) owszem... i po jaką cholere się z tego wycofywać, plus źle zrobił kiedy jako pierwszy wprowadził skandaliczne rozwiązanie płatnego połączenia z BOK (i to aż 1zł, zamiast np. 30-50gr), a teraz jako pierwszy całkowicie się wycofał z darmowych smsów, poco pytam ?!?!? w końcu takie posunięcie to są WYMIERNE straty dla firmy (chodzi o odbiór marki, to wpływa negatywnie, a czym bardziej negatywny jest odbiór danej marki, czy firmy, tym więcej żywej gotówki taka firma traci, czy inaczej - nie zarabia) a korzyść praktycznie ŻADNA, bo ile firma może tracić na darmowych smsach ? myślę że straty będą większe niż zyski, czego oczywiście plusowi życzę, bo należy mu się za taką politykę.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-04-19 21:09
    a to miasto plusa to właściwie taka nic nie dająca zabawka, a teraz kiedy nawet tego nie ma, to już w ogóle nie widze sensu w tym
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2005-04-19 21:10
    ale jak sie tak zastanowic to nie jest takie zle. Pojawia sie nowa funkcjonalnosc dla malych firm ktore nie potrzebuja funkcjonalnosci sms-enterprise i nie chca 1000sms-ow miesiecznie. Bezplatna bramka BEZ LIMITU i z raportem dostarczenia to moze byc rozwiazanie dla nich.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-19 21:14
    **lennox - ludzie mający bardzo mało pieniędzy i liczący się z każdym groszem nie mają w większości nie tak taniej Neostrady z "extra" dodatkiem w postaci gołego Planu Standardowego za 42 zł brutto;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezes pisze: 2005-04-19 21:38
    Korzystam z MiastaPlusa od samego początku jego istnienia i obserwuję jego stopniową ewolucję (jeśli można tak powiedzieć). Należy podejrzewać, że jeśli w ciągu 2-3 miesięcy zainteresowanie płatnymi SMS w Mieście będzie niskie (a wg powyższych komentarzy jest to bardzo prawdopodobne), stawki doładowań zostaną obniżone. Tak było w Mieście z abonamentem tzw. "Randek dla dorosłych"; cenę abonamentu obniżono z 5 do 2 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-04-19 21:44
    ***Dzięki Issa. A co MP, ja jedynie wysyłałem sms konkursowe. Jak ktoś ma ochotę, może wysłać esa na moje zdjęcie, tym samym bierze udział w konkursie V3. Sms o treści " FOTO.77.81868" na nr. 7100. Oczywiście bez cudzysłówów. Pewnie i tak nitkt nie wyśle, ale co mi tam. W każdym bądź razie dzięki :))))Foto jest widoczne pod ID 81868..Pozdro.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-04-19 21:44
    Aha, koszt sms to 1.22 PLN :P
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-04-19 21:53
    Hmm,nie ma ograniczeń na numery w Plusie,więc nie jest aż tak tragicznie.Trzeba bedzie pokombinować z wysyłaniem esek do innych sieci ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    sl pisze: 2005-04-19 21:56
    Co za bzdura, rzadko korzystalem z MP, ale jak juz siedzialem przy kompie i mialem gdzies napisac poza Plusa to sie decydowalem. Zawsze latwiej klepac w klawiature. A teraz skonczylo sie "Miasto bez minusow"... reasumujac, zegnaj MP!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-19 21:59
    markus - Miasto Plusa nic nie straci... Nic nie zyskiwało z klientów, którzy tam się logowali tylko by wysyłać esemesy. Taki mieszkaniec nawet nie miał pojęcia co oferuje MP tak naprawdę... Poza bramką nic innego nie widział w Mieście. lennox - nie żartuj... Popatrz kto korzysta z MP - nie dość, że tylko 500 tys. użytkowników (to znacznie mniej niż 10% - zatem nie była to powszechnie wykorzystywana bramka - to większość z nich to ludzie, któzy zostali mieszkańcami tylko dla bramki, w wielu przypadkach przypadkowi bądź na siłę użytkownicy simplusa głównie, bo nie abonamentu. Jeśli odejdą, na pewno nie zmniejszy to popularności MP jako takiego. Ponarzekają i przestaną - bądź co bądź nie ma limitów esemesów do Plusa - mają Bnanzę teraz! markus - pamiętaj, że nie można komercyjnie wykorzystywać tej bramki ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-19 22:02
    Prezes - nie zostaną... bramka komercyjna nie ma zapewne dużej podaży a ceny są ciągle te same. Randki (jak sądzę we wszystkich serisach) są popularne, obbniżka ceny więc wynika z innej przyczyny. BTW przyczyniła się na pewno do jeszcze większego wzrostu przychodów z tego tytułu.
    0
  • Users Avatars Mini
    zaba pisze: 2005-04-19 22:05
    sprzedaja delefony w mixe po zlotowce to na czyms musz sobie odbic.plus byl zawsze ostatni i tak pozostanie
    0
  • Users Avatars Mini
    jackson pisze: 2005-04-19 22:05
    a ja p_ierdole mizsto plusa i sie wyprowadzam. niech sobie taka bramke w du_pe wsadza. Moze to i glupio brzmi ale kolejny MINUS dla +gsm :P
    0
  • Users Avatars Mini
    jackson pisze: 2005-04-19 22:08
    aha ia jeszcze jedno. został zdjety tylko limit 300sms/10 dni. a reszta zostala czyli dalej jest 10sms dziennie na jeden nr, 30sms/godzine i 60 dziennie czyli totalne nieporozumienie. I dlaczego qwa pisze ze na + bez limitów ??? w hooja walą :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-04-19 22:11
    ***jackson, masz racjęl to co napisaleś zabrzmiało wyjątkowo głupio...i całe szczęście że takich jak ty ludzi nie będzie w MP, przynajmniej odciążą serwer...a do pisania sms proponuje ci komórkę, chyba że masz tylko do pokazywania?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-04-19 22:13
    ~~~wlo - sprawdź nim coś powiesz , z tą bonanzą spaliłeś. Właśnie mam komunikat " Wysłanie SMS-a spowoduje przekroczenie limitu 10 SMS-ów na dobę pod ten sam numer " . Każdą decyzję Plusa - nawet bulwesującą mieszkańców czy abonentów przyjmujesz za dobrą monetę. To może wyjaśnij mi łaskawie dlaczego cena za sms z bramki miasta jest wyższa niż cena z bramki komercyjnej onetu? Dlaczego też do tej pory pomimo utrzymywania tej bramki osiągał najwyższe zyski wśród polskich operatorów? Po prostu szczyt pazerności , mają dużo ( najwięcej) a chcą jeszcze więcej. Dość kpin mam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-04-19 22:13
    Przedstawili mi propozycję przedłużenia umowy oferując takie... g... jakiego świat nie widział. Powiekszy się dysproporcja klientów - na początku Plus kilkanaście razy przewyższał ilościa klientów taką Ideę - już od dłuższego czasu Idea go prześcignęła.. Ktoś sprawę koncertowo spalił i pewnie wziął za to swoitą premię Mam ich szczerze dość po 6 latach. Plus schodzi na psy, chyba czas najwyższy się ewakuować..
    0
  • Users Avatars Mini
    poleski pisze: 2005-04-19 22:15
    W zasadzie mnie to nie rusza i tak wolę zadzwonić i pogadać niż pisać sms-a.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-19 22:30
    Alexander25 - a co z ilością wysłanych?? Dlaczego za dobrą monetę? Nie rozumiem? Nie wiem dlaczego - być może z pazerności... Na mnie nie zarabiają być może jak na Tobie... Średnia cena minuty u mnie to 31 groszy - od dwóch miesięcy. Wcześniej było to nieco ponad dwa razy więcej. Jestem z tego powodu ZADOWOLONY!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-19 22:31
    netto 31 groszy - żeby dwuznaczności nie było ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-04-19 23:01
    Ceny sa specjalnie wyzsze zebyscie wysylali smsy z komorki. Przeciez to logiczne. Po co ja mam wysylac smsa z netu za 24 grosze jak za 20 mam z fona.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-04-19 23:03
    no to koniec z doładowaniem erajednostek -
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-04-19 23:47
    w ciagu ostatnich 4 m-cy na palcach jednej reki moge policzyc smsy z MP do innych sieci.. jesli juz wysylam na obca siec to wchodze na ichnie bramki - co to za problem? i wydaje mi sie, ze teraz jest _lepiej_ - przynajmniej nie trzeba miec kilku kont aby wyslac wiecej niz 10 sms/nr co mi sie czesto zdarza - to mi sie podoba.. :-) no i dzieki temu plus nie bedzie musial placic interkonektu za cwaniakow typu *** hansen - to zwiekszy zysk plusa i moze sie odbic korzystnie na uzytkownikach (aczkolwiek nie musi :-P).. :-) tak wiec, jak dla mnie, zmiany sa na PLUS (zniesienie limitow na wlasna siec).. brawo dla plusa (i bynajmniej nie jest to zart!).. :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-04-19 23:48
    aha - oceniam niusa na "10".. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    efde pisze: 2005-04-20 00:07
    . - kropka:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-20 00:24
    ***Alexander25 - widac ktoś w Polkomtelu zapomniał obniżyć wajhę;-) Cierpliwości... Z chęcią bym poczytał , jaką Ci zaproponowali ofertę , u nas też nei było tak różowo jak pisałem niedawno - K500i za 242zł w MaxProfit!30 , czyli drożej niż dla nowego klienta. I to na dodatek na koncie 5 aktywacji... K700i w takiej samej cenie co dla nowych. Myślę , że Plus poczuł się już pewnie , nie ma sensu obniżac cen telefonów , najwyżej sobie klient weźmie nową aktywację w miejsce starej , do Idei nie pójdzie , bo tam telefony drogie , a jeśli już (jest zdeterminowany do odejścia jak Ty) to i tak czy owak by się tam znalazł i tani telefon by go nie zatrzymał. Tak myślę , ale mogę się mylić oczywiście. Zresztą teraz cała gra idzie o połączenia wewnątrzsieciowe , trudno się spodziewac , żeby ktoś kto dzwoni na Plusa siedział w Idei i na odwrót.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-20 00:30
    ***Alexander 25 - jeszcze co do fragmentu "powiększy się dysproporcja klientów". Ostatnie wyniki jakie widziałem wskazują , że Idea wyprzedza Plusa o 0.1% jeśli chodzi o liczbę klientów (za Gazetą Wyborczą). Musisz przyznac , że to słaby wynik jak na zmasowaną ofensywę pod nazwą "Jedna Idea" pod koniec zeszłego roku , wspomaganie ofertami typu "Darmowy numer" , a sporo szumu było na Gol-u w grudniu z tego powodu , oraz zasypywaniem 10 milionów klientów TP S.A. przy fakturze , reklamówkami Idei. Mają mocne plecy i jakoś nie pomaga.
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-04-20 00:31
    no jeszcze proponuje oplaty za simplusnet wprowadzic i bedzie super! :/ nie no, ja wymiekam. przesiadam sie calkiem na POPa na okraglo z pakietami + NowyMixDlaFirm z darmowym mBoxem Premium + JI z pakietami za 50% --- wiekszosc znajomych mam w idei i tak :)
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2005-04-20 00:47
    Wielkie mi halo. Przeżyję jakoś utratę możliwości wysyłania tych paru smsów do innych sieci. Po pierwsze 95% wysyłam do Plusa. Po drugie pozostają jeszcze pakiety smsów w ramach 5Plus. Po trzecie dycha za smsy przy rachunkach ponad 300 zł w MaxProfit da się przeżyć. Zgadzam się w miliardzie % z ***Bi@ły'm - największe larum podnoszą ci, którzy puszczają sygnały i czekają aż delikwent oddzwoni i ci, którzy uzupełniają konto raz na rok. I to jeszcze za dychacza.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2005-04-20 00:50
    ***issa - ja dostałem w ramach PWA na numerze z taryfą Efekt 30 SE K700i za 150 netto. Na tym numerze rachunki oscylowały wokół magicznej granicy 80 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kubek pisze: 2005-04-20 01:01
    chyba upadli na glowe dosyc ze maja duzo kasy za same uslugi komorkowe il;e ludzi ma komorki duzo!!! to jescze sepa kase na bramce sms :/ EGOISCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PAZERNE ŚWINIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2005-04-20 01:16
    ale i tak jest duzo lepiej niz w erze (jesli chodzi o bramki sms)......., pozdro dla Bi@ły, popieram w 100% ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    szkoda pisze: 2005-04-20 01:19
    Zostają na szczęscie darmowe bramki SMS na np.: Start24.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    tmc.masterb pisze: 2005-04-20 01:20
    Ogólnie płatne sms-y z netu to chory pomysł na wszystkim chcą zarobić jakby mało zdzierali ze swoich klientów najlepiej niech jeszcze zrobią płatne wejścia na ich stronę internetową.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-04-20 01:50
    ja wysyłam smsy z telefonu, chociaz jestem mieszkańcem miasta, ale w abo mam 100 miesiecznie smsow a i tak wszystkich nie wyrabiam...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-04-20 01:52
    *issa - eee, neo to w końcu nie jest aż tak droga sprawa (w opcji podstawowej) zresztą może korzystają np. z kafejek internetowych, prowadzonych przez znajomych ;))) *wlo - może i masz rację... ale z drugiej strony, to plus wywarł złe wrażenie tą decyzją (tak jak wprowadzeniem odpłatności za BOK) a tak jak mówie wiele na tym nie tracili, więc uważam to za błąd marketingowy Swoją drogą nie zdarzyło mi się jeszcze skorzystać z tej bramki, jak wysyłam to z telefonu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    PL-Pawel pisze: 2005-04-20 01:54
    22222 --- usługa zostanie wyłączona ale Erajednostek napewno nie stracisz :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-04-20 02:46
    Mowi sie trudno i zyje sie dalej... Wazne, ze mamy Papieza... Nasz Joseph !!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-04-20 02:48
    coraz więcej opłat za to co było kiedyś darmowe
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-04-20 03:07
    koniec darmochy Plusowcy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-04-20 03:24
    Dzięki **Kaktusan, również pozdr. dla Ciebie. Kubek, idź już sobie stąd, najlepiej na www.heyah.pl Tam znajdziesz dla siebie lepsze towarzystwo.I żeby nie było nic nie mam do heyah :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-04-20 03:27
    ***Miliard , dokładnie. Ja na poprzedniej taryfie Plus 200 gdzie miałem 100 sms w abo, wysyłałem je na masę. I czesto było tak, że przechodziło mi jeszcze wiele sztuk na next miesiąc. Teraz na NP 85 wolę dzwonić niż pisać. Nie wiem czy w poprzednim miesiącu wysłałem na tej taryfie więcej niż 20 sms. Jakoś nie chce mi się pisać. Myślę że zostało tu już wszystko powiedziane na ten temat.*****Mardall, czyżbyś jeszcze korzystał z taryfy Plus 200?
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-04-20 06:00
    i bardzo dobrze!i tak wysylalem na Plusa wiec brak limitu mnie cieszy. a Plus musial bulic interconnect za smsy do obcych sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-20 08:44
    A moze ja jestem w bledzie i limit 10 smsow na numer zostanie?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-20 08:50
    ***Miliard - na tym konkretnie numerze mielisby Pakiet 65*2 (Promocja "Dwa razy wiecej") przez 10 miesiecy , od dwoch mieciecy MaxProfit30. Rachunki automatycznie byly wiec przez dosyc dlugi okres w wysokosci 79.3 zl , wszystkie faktury placone terminowo , a oferta jak pisalem... Troche szkoda , ale mowi sie trudno i placi sie dalej;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-04-20 10:08
    ***Bi@ły - tak, nie przechodzę jeszcze na nowe bo mam 50% rabatu na abonament i minuty z plus tobie i nie opłaca mi sie przejście. Pewnie w pażdzierniku podpiszę przedłużeniowa już z nowym plusem...
    0
  • Users Avatars Mini
    derek pisze: 2005-04-20 10:18
    issa - a może jakimś sposobem uda się nam wysyłać smsy via gprs. W telefonach przecież najczęściej jest taka możliwość. Ale jakoś to nie za bardzo działa. MAsz jakiś pomysł?
    0
  • Users Avatars Mini
    mar pisze: 2005-04-20 10:33
    czy ktoś kto do tej pory miał kłopoty z nową platformą simplusa mógłby potwierdzić lub zaprzeczyć , że od 4-5 dni już nie przerywa rozmów po 2, 4, 6 itd minutach? odpukać u mnie jakby to się skończyło.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-04-20 10:45
    *** mar - nie wiem czy potwierdze, ale ostatnimi czasy jakby sie troche uspokoilo.. w so i nd udalo mi sie porozmawiac ponad 2 mins, w sumie chyba trzy rozmowy.. ale czasem jeszcze wystepuje problem z inicjowaniem polaczen (to wieczorem) lub sprawdzaniem stanu konta (dowolna pora)..
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-04-20 11:18
    no i nie ma lekko...trzeba placić juz za wszystko a tak fajnie sie wysyłało smsy do innych sieci z m+...ale po płatnym boku wcale nie dziwią mnie płatne bramki...ciekawe co jeszcze wymyslą
    0
  • Users Avatars Mini
    bOb pisze: 2005-04-20 11:36
    hihi, ale ściema. Plus dał dupy, wszyscy operatorzy staraj się promować i potaniać swoje usługi, a Plus podraża - ludu pracujący, Plus czy minus oto jest pytanie?
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-04-20 11:53
    Wogole nie dziwię się że Plus wycofał ofertę darmowych smsow do innych sieci komorkowych z Miasta Plusa. Za każdy taki sms Plus musiał płacić interconect (i to wcale nie 2 czy 5 groszy) wiec cos takiego mogło generować straty. Firma jest po to aby zarabiała pienądze a nie dawała coś za darmo. Należy z uznaniem ocenić tak długie darmowe smsowanie z MP. Bardzo dobrze ze nadal za darmoche bedzie można smsowac do Plusa. Sam osobiście (jestem abonętem Plusa) również od czasu do czasu (raz na tydzień) korzystałem z MP i w zasadzie tylko po to aby wysłać smsa. Myślę też ze ustalona cena jest za wysoka i na pewno nie skorzystam.
    0
  • Users Avatars Mini
    komunista pisze: 2005-04-20 11:59
    wiec sie skonczyła era darmowych smsow z miasta jak dobrze ze mam ich 100 i tak nie wiele wykorzystuje ich.
    0
  • Users Avatars Mini
    mac pisze: 2005-04-20 12:19
    Szkoda, bo korzystałęm, ale business to business...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2005-04-20 13:01
    Z jednej strony podoba mi się zniesienie limitu dla SMSów wysyłanych do sieci Plus GSM, gdyż do tej sieci wysyłam ich najwięcej z MP ale czasem potrzeba coś wysłać do innej sieci i wtedy zostanie mi serwis idea.pl na którym mam konto po zdeaktywowanym ponad rok temu POPie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    em pisze: 2005-04-20 13:10
    beznadzieja... niech sie pocaluja w %#$@$%#@%&%@$ plusa sie wyludni... ale sami tego chcieli... proponuje masowo sie wyrejestrowywac i wysylac im przez formularz kontaktowy pare cieplych slow :[
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2005-04-20 13:44
    To jedna z najgorszych decyzji Polkomtela, jaka miała miejsce. Dotychczas bramka miastaplusa wyrózniała sie, a teraz całkowice straciła renome. Ogólnie mówiąc porażka. :(
    0
  • Users Avatars Mini
    derek pisze: 2005-04-20 14:07
    No i mnie, staremu plusowcowi przyszło zakładać konto w embox, ehh. Próbował ktoś wysyłać sms z Mbox za granicę, dochodzą?
    0
  • Users Avatars Mini
    Idea pisze: 2005-04-20 14:36
    Z m boxa dochadza za granice:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-04-20 15:25
    ~~~ issa - daj znać na jaki adres mail mogę Ci wysłać to co mi zaproponowali - kpiny po prostu, zresztą każdy kto ma ochotę się pośmiać - proszę o kontakt na adres mail podany w moim profilu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-04-20 15:29
    ~~~ widocznie za dużo zarobili , ale jak widzę czas przerwać tę świetną passę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Vinon pisze: 2005-04-20 17:03
    zawsze dla mnie to byla najbardziej debilowata siec i tak juz pozostanie idea rulezzzzz
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-20 19:21
    ***Alexander25 - mareknaumowicz@ poczta.onet.pl Dzieki , z checia poczytam:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-20 23:54
    Widziałem "ofertę" przygotowaną dla ***Alexander25 i potwierdzam , że żeczywiście jest ŻENUJĄCA. Ceny telefonów SKANDALICZNE. Myślę , że Twoje rozgoryczenie jest jak najbardziej uzasadnione. A ja narzekałem na cenę K500i , jak widze bardzo niesłusznie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-04-21 01:54
    ~~~ issa - pajorro też to widział .. nie wiem czy oni mają abonentów za idiotów.. Z numerkiem na 100% się pożegnam na takich dennych warunkach mogą mnie pocałować w PWA ;))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-04-21 05:08
    ****Alex, podeślij mi na maila, z chęcią luknę.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-04-21 17:35
    Ja tez chetnie lukne - soceq@wp.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-04-30 15:53
    Faktycznie, PWA jest coraz mniej atrakcyjny
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-04-30 18:58
    Jesli PWA jest slaby to moze trzeba przetestowac konkurencje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-16 18:18
    No i nie dostalem maila :(
    0
  • Users Avatars Mini
    labartez pisze: 2005-05-24 19:13
    porażka. Miasto Plusa i darmowe smsy to byl kolejny atut na plus. Szkoda panowie szkoda bo troche za drogo jak na sms z internetu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ola pisze: 2006-06-23 00:45
    jejq...bezsensowna_! macie podniete że że sms-a można wysłać;/ ale płatnego takiego to ja mogę sobie z komy wysłać! ludzie szukam bramki w której będę mogła bez limitów wysyłać smsy za darmo_!;d wiedziałam że nie może być tak pięknie... trudno szukam innej...LEPSZEJ_! poprostu beznadzieja...;/ ;( :[
    0
  • Users Avatars Mini
    kasiula pisze: 2008-07-04 19:50
    Nie żle.. hehe
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: