Płatna bramka SMS w Plusie

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 76

Plus GSM uruchomił nową internetową Bramkę SMS. Nowa bramka umożliwia wszystkim użytkownikom sieci Plus GSM wysyłanie wiadomości SMS z Internetu do sieci komórkowych w kraju i za granicą.

W celu rejestracji w bramce należy wysłać SMS o treści Bramka na numer 2266 (opłata jak za zwykły SMS zgodnie z taryfą klienta). Zwrotnie przysłane zostanie hasło, które należy podać wraz z własnym numerem telefonu (MSISDN) przy logowaniu do bramki.

Bramka SMS posiada następujące funkcje:

  • Książka telefoniczna na 250 numerów.

  • Możliwość tworzenia grup odbiorców z numerów wpisanych w książce.

  • Potwierdzenia o dostarczeniu wiadomości na stronie WWW, wysyłane na podany adres E-mail oraz SMSem.

  • Możliwość wysyłania wiadomości danego dnia i określonej godzinie.

  • Możliwość wysyłania wiadomości na ekran telefonu, bez zapisu w pamięci karty SIM.

Każdy użytkownik bramki posiada konto punktowe. Każdy SMS wysyłany do sieci Plus GSM pomniejsza stan konta o jeden punkt, do innych sieci krajowych o dwa punkty, a do zagranicznych o cztery. Zasilanie konta punktowego następuje poprzez wysyłanie z telefonu wiadomości na jeden z numerów 7266, 7566 i 7966 (opłaty zgodnie z cennikiem), co powoduje zwiększenie stanu konta odpowiednio o 10, 30 i 60 punktów.

Nadal funkcjonuje także "stara" bramka SMS Plus GSM.

Regulamin usługi "Bramka WWW do SMS"

  1. Bramka WWW do SMS zwana dalej "Usługą" umożliwia przesyłanie wiadomości w postaci SMS do abonentów i użytkowników sieci Plus GSM oraz innych krajowych i zagranicznych sieci GSM za pomocą formularza umieszczonego na internetowej stronie http://bramka.plusgsm.pl

  2. Usługa dostępna jest dla abonentów oraz użytkowników sieci Plus GSM zwanych dalej "Użytkownikami".

  3. W celu korzystania z Usługi Użytkownik musi założyć konto na stronie http://bramka.plusgsm.pl

  4. Wysyłanie wiadomości w ramach Usługi jest uzależnione od dysponowania przez Użytkownika wystarczającą do wysłania danej wiadomości liczby punktów na koncie Użytkownika i opiera się na mechanizmie konta punktowego.

  5. Zwiększenie stanu punktowego konta Użytkownika następuje po wysłaniu z jego telefonu Plus GSM wiadomości SMS na numer SMS Premium. Wysłanie SMS na numer 7266 powoduje zwiększenie stanu konta o 10 punktów, wysłanie SMS na numer 7566 powoduje zwiększenie stanu konta o 30 punktów, wysłanie SMS na numer 7966 powoduje zwiększenie liczby punktów na koncie o 60 punktów.

  6. Wysłanie wiadomości SMS do abonenta oraz użytkownika sieci Plus GSM powoduje zmniejszenie stanu konta o 1 punkt, do sieci Era lub IDEA - 2 punktów, do sieci zagranicznych - 4 punktów.

  7. W przypadku wysłania wiadomości do więcej niż jednego odbiorcy stan konta zostanie zmniejszony o sumę punktów odpowiadających poszczególnym odbiorcom.

  8. Wysłanie wiadomości dłuższej niż 160 znaków (łącznie z podpisem) powoduje podzielenie jej na odpowiednią liczbę wiadomości SMS, z których każda obciąża konto Użytkownika indywidualnie.

  9. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do zmian w wysokościach opłat oraz do przeprowadzania czasowych promocji Usługi.

  10. W celu wysłania wiadomości w ramach Usługi użytkownik musi mieć dodatnią liczbę punktów, pokrywającą koszt wysłania wiadomości, zgodnie z zasadami opisanymi w punktach 6, 7 i 8 niniejszego Regulaminu.

  11. Informacja o liczbie punktów dostępna jest po zalogowaniu na stronie internetowej Usługi.

  12. System punktacji działa wyłącznie w obrębie Usługi objętej niniejszym regulaminem i nie może być łączony z innymi systemami punktacji działającymi w sieci Plus GSM.

  13. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do usunięcia z Usługi kont Użytkowników, którzy przez okres 12 miesięcy nie wyślą żadnej wiadomości w Usłudze. W takim przypadku punkty przypisane do konta ulegają przepadkowi. Na 30 dni przed usunięciem konta Użytkownik otrzyma informację o wygaśnięciu konta w postaci wiadomości SMS.

  14. Polkomtel S.A. nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości do odbiorcy. W szczególności Polkomtel S.A. nie ponosi odpowiedzialności niedostarczenie wiadomości do sieci blokujących SMS przychodzące z sieci Plus GSM oraz w przypadku gdy odbiorca wiadomości będzie poza zasięgiem swojej sieci lub nie będzie miał włączonego telefonu przed upływem czasu ważności wiadomości.

  15. Korzystanie z Usługi jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

Opinie:

Opinie archiwalne (76):

Komentuj

Komentarze / 76

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Jack74 pisze: 2003-06-17 03:02
    No coz kolejny operator wprowadza platna bramke. Czekamy wiec teraz na naszego trzeciego operatora. A wogole to pozna pora na newsy :) Dobranoc
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-17 03:05
    Hmm, czyli w skrocie Plus udostepnil usluge bardzo zblizona do erowskiej. Sms niby wychodza taniej, ale tylko przy wysyalniu smsow wewnatrz sieci. Do Ery i Idei zaplacimy juz 2 "punkty", podczas gdy w Erze tylko 1. Oczywiscie stawka za 1 punkt jest rozna w Erze i Plusie (na korzysc Plusa) i zalezy tez za ile doladowalismy nasze konto. A o smsach za granice to juz w ogole lepiej zapomniec :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-17 03:09
    tkowal*: na jak dlugo? pewnie na zawsze. Tylko ze z bramka darmowa jest taki problem, ze jest odgorne ograniczenie dzienne w wysyalniu smsow - w erze 10 lub 5, w Plusie to nawet nie wiem
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2003-06-17 03:37
    To już staje wię regółą. W dzisiejszym świecie nie ma przecież nic za darmo. Pzdr!
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-06-17 04:29
    a ludzie kleli idee za token - teraz z gg guzik wyslesz na wrę a nie smsa - ciekaw jestem kiedy bramka plusa upodobni się do tej erowej
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2003-06-17 07:11
    moim zdaniem porazka cenowa-zeby z niej korzystac trzeba byc abonentem plusa(uzytkownicy innych opow nie maja szans), jest jeszcze stara,ale pewnie do czasu(vide stara ery). i w tym momencie omnix rulez-bo moga z niego korzystac takze uzytkownicy innych opow!!! dodatkowo plusa jest DUZO drozsza, bo wyslanie sms do innego opa kosztuje 40gr ( na omnixe 25 gr), a za granice 80gr plus i 50 gr omnix w omnixe na starcie dostajesz 100pkt(100 sms free), a w plusie 50 (o polowe mniej niz w erze), i dodatkowo bogatszy kontent samego omnixa...
    0
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2003-06-17 09:35
    Moim zdaniem najlepszą z bramek tego typu ma idea. W m-box za 6zł (w meritum za free) miesięcznie dostaje tam 100 darmowych smsów, i 5 MMS. Pomijając początkowe kłopoty z serwerem, smsy dochodzą bardzo szybko, i można na nie odpisywać.
    0
  • Users Avatars Mini
    RoZi/telefon.gsm.pl pisze: 2003-06-17 09:43
    Wylalem SMSa z bramki OMNIX i poprosilem o potwierdzenie... E-maila nie dostalem. A tu nagle dzisiejszej nocy SPAM - 76 SMSow od Ery z raportem... O tej samej tresci !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    RoZi/telefon.gsm.pl pisze: 2003-06-17 09:44
    SMSow dlatego, ze e-mail na ERANET....
    0
  • Users Avatars Mini
    gokubi pisze: 2003-06-17 10:01
    Tylko jak juz wprowadzili płatną bramkę to sms powinien wyglądać jak wysłany z telefonu, a tu pokazuje się jakiś numer 7263 czy jakiś taki. Ogólnie działa fajnie, tylko powyższe ją dyskwalifikuje dla mnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wk09 pisze: 2003-06-17 10:02
    Zauwazcie, ze jest znaczaca roznica pomiedzy tym, co ma Plus i co maja pozostali. Po pierwsze, nowa bramka Plusa jest przejrzysta i jasna w obsludze, po drugie, stara bramka funkcjonuje na starych zasadach, po trzecie, z nowej bramki mozna wyslac sms, dokad sie chce, w tym za granice, choc wczoraj Era miala na nia zalozone blokady, po czwarte wreszcie - bramka dziala bez zarzutów
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-06-17 10:07
    a juz wczoraj nie szlo wysylac sms na PLUSA i dziwilem sie czemu...:(niech wszystko bedzie po staremu;)zeby smski z netu szly a teraz ERA, PLUS oby tylko IDEA nie wprowadzila jescze tego....
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2003-06-17 10:22
    Ciekawe czy w zwiazku z tym 'ulepszeniem' Plus zlikwiduje swoja bramke w Miescie Plusa, ktora jak dotad funkcjonowala bez zarzutu i byla najlepsza darmowa bramka sms w Polsce.
    0
  • Users Avatars Mini
    szastox pisze: 2003-06-17 10:31
    szymon_: Idea będzie następna... taka jest kolej rzeczy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Lucyferek pisze: 2003-06-17 10:52
    Zobaczycie, ze Plus skwasi tak jak Era i zlikwidują bezpłatną bramkę. Era zawsze była do d. ale porządny Plus też się stacza? Póki co Idea jeszcze jakoś się trzyma (choć "kocham" te tokeny) - ciekawe jak długo?
    0
  • Users Avatars Mini
    tolkanka pisze: 2003-06-17 10:59
    miejmy nadzieje, ze to nie jest poczatek konca zwyklej bramki
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-06-17 11:09
    Wprowadzili taryfki w których jest sporo esemesów to i na brameczkę kłódkę założyli. To było do przewidzenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    tolkanka pisze: 2003-06-17 11:17
    ale z brameczki nie korzystali jedynie uzytkownicy plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2003-06-17 11:21
    Jak ERA wprowadzila jakie bylo larmo ze co oni sobie mysla i ze PLUS napewno tak nie zrobi - no prosze...
    0
  • Users Avatars Mini
    simson pisze: 2003-06-17 11:50
    tkowal - o ile wiem to Austria jest w unii europejskiej, a darmowa brameczka na stronie ONE jest ... (www .one.at - link "web sms")
    0
  • Users Avatars Mini
    tolkanka pisze: 2003-06-17 11:53
    eliop - jak na razie plus ma dwie: platna i bezplatna :))
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-06-17 12:03
    tolkanka : narazie ma dwie, ale już niebawem będzie miał jedną (i nie musze chyba dodawać która z tych dwóch zostanie)
    0
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2003-06-17 12:06
    Wszyscy co piszą, że idea dopiero wprowadzi płatną bramke są w błędzie. A m-box? Moim zdaniem to najlepsza płatna bramka. Można by tak niekiedy poczytać wcześniejsze komentarze, ale gdzie tam po co :-((
    0
  • Users Avatars Mini
    lawated pisze: 2003-06-17 12:12
    Jak śpiewała kiedyś Anna Jantar: "... za wszystko, przjdzie kiedyś nam zapłacić..."
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-06-17 12:14
    Oto bespośredni adres starej bramki: www.text.plusgsm.pl/sms/ Mnie osobiście dobił pkt. 8 regulaminu: "Wysłanie wiadomości dłuższej niż 160 znaków (łącznie z podpisem) powoduje podzielenie jej na odpowiednią liczbę wiadomości SMS, z których każda obciąża konto Użytkownika indywidualnie." Katastrofa, choć z drugiej strony przy wysyłaniu sms z telefonu jest tak samo. No ale jak do tej pory było 625 znaków za friko, to nie dziwne, że jest szok.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-06-17 12:19
    lawated : masz całkowitą rację (Anna Jantar zresztę tesH) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-06-17 12:27
    eliop - tyle, że w Plusie darmowa nie zostanie zlikwidowana napewno. GSManiac - a można nie dzielić? Poza tym sam sobie odpowiedziałeś :-) I nie było 625 za friko, tylko dzieląc, obciążało Twój limit x3 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzyhoo pisze: 2003-06-17 12:52
    Mam fona w erze a SMSy z neta wysylam za pomoca mBox'a :) (zarejestrowany na fon od ojca - IDEA). Wiecie wogole co to jest ten mBox?? :D Od pol roku dostaje 30 SMSow gratis. Jak ktos chce moze odpalic uluge mBox Premium i za 6,1zl z VAT ma 100SMSow. Do jakiej sieci nie chcecie mozna wysylac. Zjada zawsze 1 punkt. Nawet jak wysylam SMSa znacznie przekraczajacego 160znakow. Kazdy zarejestrowany user ma wlasny indywidualny numerek z jakiego dochadza SMSy (nie jest to nasz numer ale zawsze indywidualny). Na ten numer mozna takze odpowiedziec. To chyba wszystko:) Wiec dalej twierdze ze mBox is good :)
    0
  • Users Avatars Mini
    staples pisze: 2003-06-17 12:56
    No to lipka oby tylko miasta + bramki nie zamkneli bo to najlepsza polska bramka w sieci chyba.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2003-06-17 12:59
    Krzyhoo:Też z tego korzystałem.I chyba bede musiał znowu zaczac.Nie podoba mi sie to co zrobił plus,bo do plusa najwiecej chyba wysyłam smsów.Ale juz ostatnio można było zauwazyc,ze w bramce sms w plusie zmiany ida na gorsze,po tym jak wprowadzili limity wysyłania smow.
    0
  • Users Avatars Mini
    minus pisze: 2003-06-17 12:59
    Darmowa w Plusie napewno zostanie. To raz. Smsy z tej płatnej działają bez zarzutu. bez zarzutu także działa raportowanie o doręczeniu - czy to via email, czy sms czy na stronie. A dla malkontentów zawsze jest miadto plusa - na wszystkich opów, bezpłatnie, z limitem 60 wiadomości na dobę.
    0
  • Users Avatars Mini
    artur001 pisze: 2003-06-17 13:05
    Sądze, że ta bezpłatna przestanie istnieć, bo mijałoby się z celem wprowadzanie bramki płatnej. Szkoda.
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2003-06-17 13:35
    Dobrze ze dziala ta w Miescie Plusa i mam nadzieje, ze jeszcze dlugo pochodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    minus pisze: 2003-06-17 13:39
    artur001* Niezupełnie. Po pierwsze - bezpłatna ma limity, komercyjna tego nie ma. Bezpłatna daje tylko na plusa - komercyjna praktycznie wszędzie. W bezpłatnej nie ma czegoś takiego jak raport doręczenia - tu jest. Jak nie dojdzie sms z bezpłatnej - możesz się cmokanąć. Tu - jako że jest to usługa płatna - możesz zawsze napisać reklmamację. Poza tym przy zasilaniu smsem za 9 zeta jested sms na plusa kosztuje Cie 15 groszy, czyli taniej niż w najtańszej opcji taryfowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    rokko pisze: 2003-06-17 14:07
    nie rozumiem problemu - przecież do Plusa można wysyłać SMS-y w postaci e-maili na numer 486XXYYYYYY@text.plusgsm.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    cookie(z) pisze: 2003-06-17 14:19
    ale Omnix jest jednak lepsza
    0
  • Users Avatars Mini
    gresiek pisze: 2003-06-17 14:19
    przerazajace w jakim kierunku idzie plus... napierw te nowe taryfy (porazka) a teraz nowa bramka (wiem, wiem, stara tez jest, tylko pytanie jak dlugo)... moj plusie, dokad zmierzasz??? a podwyzszona oplata za sms do sieci zagranicznych (wedlug nowej taryfa) przypomina mi to co mam w ofercie vodafone w niemczech, no ale wiadomo, plus niedlugo bedzie vodafone... poza tym pozdrowienia dla wk09!!! gz
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-06-17 15:10
    Zapewniam, że bezpłatna bramka zostanie zlikwidowana w Plusie. Informacja będzie brzmiała mniej więcej tak: "W związku z nikłym zainteresowaniem bezpłatną bramką, oraz rosnącym zainteresowaniem wygodną i profesjonalną bramką komercyjną operator Plus GSM wycofuje się z obsługiwania dwóch bramek, aby zapewnić jeszcze lepszą jakość bramki komercyjnej...". Ma ktoś ochotę się ze mną założyć?:))) Oczekuję tylko na poważne oferty...:))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-06-17 15:10
    Dupa tam idea góra!!! ma najlepsz ebramki pod słoncem!! i w dodatku m-box za 2.40 mam 30 sms-ow 5 mms-ow zyc nieumierac!!! A co do tego czy idea wprowadzi bramke płatna to watpie bo ona juz ja ma to jest m-box mysle ze niebedzie innej płatnej w Idei!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-06-17 15:14
    Istnieje jeszcze jedna możliwość, bo rozważane są zapewnie dwie opcje. Druga to taka, że bezpłatna bramka zacznie działać tak fatalnie, że nie będzie innego wyjścia jak tylko posługiwać się komercyjną. Jest to dla mnie tak pewne, jak to, że Księżyc jest satelitą Ziemi. A co do nadziei wyrażanej przez kogoś, że bramka w MieściePlusa będzie bezpłatna zawsze, to też zapewniam, że nie zawsze... Ruszył proces, który musiał ruszyć i którego nie da się powstrzymać. Idea także wprowadzi opłaty za korzystanie z ze swojej bramki.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-06-17 15:17
    ***Tyski Boss`ie obawiam się, że moje prognozy opierają się na bardziej realistycznych przesłankach będących wynikiem konkretnych analiz:))) Ale oczywiście każdy może mieć swoje zdanie...
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-06-17 15:35
    Aha jeszcze coś na koniec dla osłody:))) Opłaty za internetowe SMSy to rzecz nieunikniona. Ale pocieszyć się można tym, że kiedy już wszyscy operatorzy wprowadzą tylko komercyjne bramki - pojawią się portale przeznaczone do wysyłania takowych SMSów (to się nazywa zwiększenie konkurencyjności) nie związane kapitałowo z Wielką Trójką, a tym samym opłaty za wysyłanie takich SMSów zmniejszą się nieco... I to tyle z Pracowni Badań Teleinformatycznych informował Was ***rhat:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-06-17 16:00
    rhat pewnie masz racje siedzisz w tym wiec sie lepiej znasz a jak myslisz kiedy sie to stanie?? a co sadzisz o m-box?? i bezpłatnych 30 sms-ach za miesiecznie :)?
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-06-17 16:09
    Niech się wypchają! ja nie mam zamiaru zapłacić im ani jednego grosza!
    0
  • Users Avatars Mini
    maslo5 pisze: 2003-06-17 16:15
    dopoki bedzie dzialac "stara", bezplatna bramka Plusa to jak dla mnie moze byc! W koncu za oplata mozemy miec wiecej funkcji niz przy darmowej bramce. Jednak wydaje mi sie, ze likwidacja bezplatnej bramki Plusa jest nieunikniona - mysle, ze to kwestia max. kilku miesiecy!
    0
  • Users Avatars Mini
    maslo5 pisze: 2003-06-17 16:19
    Aha.. i mam pytanie: W tekscie jest napisane: "wysłać SMS o treści Bramka na numer 2266 (opłata jak za zwykły SMS zgodnie z taryfą klienta)". Czyli rozumie, ze pomimo tego ze koszt tego SMSa jest taki sam jak zwyklego, to nie moze on byc liczony z puli darmowych SMSow? Czy mam racje?
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2003-06-17 16:28
    Moze jednak nie bedzie tak zle z darmowa bramka....a co do M+ to mysle ze bramka ta bedzie darmowa bo to jest spory atut w zdobywaniu klienta....Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    djgeepee pisze: 2003-06-17 16:37
    O czym tu wogole rozmawiac!? Przeciez zostaje stara bramka i niezawodne smsy z Miasta Plusa. Chcialem przypomniec, ze smsy z Miasta dochodza zarowno do Plusa, Ery i Idei za free! Do tego jeszcze smsy ze starej bramki. Uwazam, ze tylko hobbysta, ktory wysyla 100 sms dziennie z bramki moze skusic sie na ta platna oferte. Osoby nawet o podwyzszonym wspolczynniku wysylania sms (30/dzien Miasto + 10/dzien standard bramka) moga byc zadowolone z tego co jest i nie przejmowac sie platna bramka. Oczywiscie wszytsko sie zmieni jesli te bramki zostana zablokowane, ale to mam nadzieje nam wszytskim nie grozi...
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2003-06-17 16:40
    Jezeli mialaby zostac bramka w Miescie Plusa, to sytuacja bylaby troszeczke glupia, poniewaz ta bramka oferuje prawie wszystko to co oferuje bramka komercyjna (platna). Z bramki w Miescie Plusa moze skorzystac kazda osoba bedaca abonentem/uzytkownikiem Plusa. Z tego wniosek ze prawie nikt z abonentow/uzytkownikow Plusa nie bedzie korzystal z bramki komercyjna skoro moze korzystac z rownie dobrej bramki bezplatnej w Miescie Plusa, na ktorej jedyne ograniczenie wynosi 60 sms'ow dziennie, a wiekszosci ludzi to wystarczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-06-17 16:41
    ***Tyski Boss`ie nie potrafię powiedzieć kiedy to będzie. Ma na to wpływ zbyt wiele czynników. m-box jest super, życzę Ci, żebyś mógł jak najdłużej i najtaniej z niego korzystać.***Legol myślę, że przeceniasz znaczenie tego atutu. Jeśli tylko chłopaki przeliczą siano jakie wart jest ten atut i wyjdzie na plus dla nich, to trzeba będzie płacić za atut. Zrozum, na razie jeszcze masz wyjście. Kiedy wszystko będzie już płatne, to kwestią wartą rozważnia będzie tylko koszt:))) Nie przejmujcie się wszyscy. To jest nieuniknione. Zmusi to nas wszystkich do bardziej wydajenej pracy, bo trzeba będzie z czegoś za to zapłacić:))) A wydajność oznacza rozwój dla Polski:))) I ja piszę o tym tylko na pół żartem.
    0
  • Users Avatars Mini
    adrianos pisze: 2003-06-17 17:00
    IDEA - the best. MAcie teraz hahahahhahahahahahahahah
    0
  • Users Avatars Mini
    dustin pisze: 2003-06-17 17:14
    kazdy kto chce wyslac sms\'a pomijajac bramke plus\'a powinien wpisac w adresie programu pocztowego +486xxyyyzzz@text.plusgsm.pl (gdzie x y i z oznaczaja numer abonenta) oraz w temacie (lub w polu tersci wiadomosci) tresc sms\'a. tak wysylamy sms\'y bez limitu!! ale wylacznie do sieci plus\'a. zapomnialem ze format wiadomosi w otlooku musi byc ustwiony jako zwykly tekst.
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2003-06-17 18:07
    ***adrianos z przykrością muszę zauważyć, że pozostawiłeś głupawy komentarz. Coś jak "Punks not dead", lub "White power!". Poszukaj stron dla kibiców, tam się lepiej sprawdzisz:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2003-06-17 20:08
    *voight no tak niezupelnie bramka z m+ nie rozni sie od tej komercyjnej...w bramce m+ nie ma raportow doreczenia poza tym chyba nie jest mozliwe wysylanie smsow zagranicznych /tego nie jestem pewien bo nigdy nie wysysylalem za granice :)/ *rhat A no pozyjemy zobaczymy... Plus i tak jest ok :) Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    macias pisze: 2003-06-17 20:26
    jak tos wysyla sms z modemu(kazdego radozaju) to wkonuc ma rozne ip czyli ograniczenia go nie dotycza!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Dzabar pisze: 2003-06-17 20:31
    ja tam niemam problemu z wysylaniem:) odpowiedni program do gg i dziala :)
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-06-17 21:36
    ale przeciez jest nadal bezpłatna bramka sms plusa pod asresem: sms.plusgsm.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    axe pisze: 2003-06-17 22:07
    jesli mam placic to wole zaplacic komus innemu np. 1rstwap, ktory i tak daje 15 smsow tygodniowo za friko i wygladaja one jak wyslane z telefonu (CLIP)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-06-17 22:13
    TROCHĘ DZIWI MNIE CENA ZA WYSŁANIE SMS NA NUMER ZAGRANICZNY.JEŚLI DOBRZE LICZE 60 PUNKTÓW TO 10ZŁ I 98 GROSZY ,CZYLI JEDEN SMS ZA GRANICĘ TO (NAJTAŃSZA OPCJA) 73 GROSZE.JA ZE SWOJEGO POP-A MOGĘ WYSŁAĆ SMS ZA GRANICĘ ZA 40 GROSZY.NIE WIEM O CO CHODZI PLUSOWI......
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-06-17 23:25
    No to pieknie....walic ich!
    0
  • Users Avatars Mini
    sloniczek pisze: 2003-06-18 01:12
    a ja jak mi nie chcą iść z bramki to wysłyam z miasta plusa tam mi zawsze dochodzą!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2003-06-18 10:24
    @Legol: rzeczywiscie nie ma raportow doreczenia, ale motorola tez tego nei ma a zostala telefonem miesiaca :-))), natomias jesli chodzi o sms'y zagraniczne to wg mnie mozna to przebolec, bo sie je i tak bardzo zadko wysyla.
    0
  • Users Avatars Mini
    dexx-x pisze: 2003-06-18 13:01
    Jestem w Plusie.. ale jest coraz gorzej.. pozatym oni ciagle sciagaja pomysly od Ery.. Mam tylko nadzieje ze nie zlikwiduja darmowej bramki..
    0
  • Users Avatars Mini
    minus pisze: 2003-06-18 14:40
    dustin* wysyłając @ na adres 486xxyyyxxx@text.plusgsm.pl nie omijasz bramki pPlusa tylko z niej korzystasz właśnie :) Ale ta bramka też ma limity -= obecnie jest to 200 wiadomości na 12 godzin na serwer emailowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    +artur pisze: 2003-06-21 17:02
    Ja tam nie mam nic do bramki Plusa na razie korzystam z darmowej z której bardzo jestem zadowolony(w porównaniu do innych bramek fuuuuj!) Mam nadzieje że ta darmowa zostanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    fiat pisze: 2003-06-23 21:30
    co do bezplatnych smsow z bramek to robia oni po to zeby ludzie czesciej wysylali smsy z aparatow komorkowych, atym samym operator nabija sobie kase. z tego co wiem to juz takie ograniczenia np zrobil czeski t-mobile. w ktorym udzialy ma d-mobile. i tak samo zaczyna dziac sie u nasw kraju z bezplatnymi bramkami operatorzy tlumacza to tym ze utrzymanie takiej bramki jest bardzo dla nich kosztowne. i pewnie to nie dlugo stanie sie regula ze nie beda funkcjonowac bezplatne bramki sms.
    0
  • Users Avatars Mini
    IHAA! pisze: 2003-06-25 20:47
    No tak.. Plus zrobił płatną bramkę a i tak ma najlepszą z Polskich operatorów..
    0
  • Users Avatars Mini
    +artur pisze: 2003-07-01 21:13
    Ja tm korzystam na razie z bramki Plusa tej niepłatnej i mam nadzieje że jeszcz długo będe korzystał,bo jestem bardzo z niej zadowolony.
    0
  • Users Avatars Mini
    szczeps pisze: 2003-07-02 00:28
    nieeeeeeeee!!!dlaczego oni nam to robia internauta ;-( wszystko zaczelo sie od ery teraz plus :( mam nadzieje ze ide nie zrobi tego :(
    0
  • Users Avatars Mini
    szczeps pisze: 2003-07-02 00:30
    i tak nikt im nie bedzie placil za sms-y z neta to glupota :/
    0
  • Users Avatars Mini
    szczeps pisze: 2003-07-03 03:24
    po co nam utrudniaja zycie...
    0
  • Users Avatars Mini
    abcd pisze: 2003-07-09 21:02
    Ale złodzieje, już na wszystkim musza zarabiać. I tak mają ogromne zyski, ale jak widać to im nie wystarcza i musza wycisnąć z nas ostatniego grosza.
    0
  • Users Avatars Mini
    abcd pisze: 2003-07-09 21:03
    Zresztą po co mam sie fatygować i wchodzić na strone Plusa albo Ery, żeby wysłać smsa skoro kosztuje tyle samo co sms z komórki. To juz łatwiej będzie mi wyjąć komórke z kieszeni.
    0
  • Users Avatars Mini
    ewa pisze: 2008-07-03 01:29
    nie mam nic na karci i nie moge odpisac
    0
  • Users Avatars Mini
    martyna pisze: 2010-02-03 21:55
    choo na gg
    0
  • Users Avatars Mini
    beti pisze: 2011-03-30 11:54
    tak nie będzie płacił za sms-y neta to głupota po co nam ytrudniaja życia
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: