Orange przestawił swoim salonom sprzedaży zasady dotyczące napraw telefonów iPhone 3G. Reklamacje terminali iPhone będą przyjmowane na zasadach związanych z rękojmią lub zgłoszeniem "niezgodności towaru z umową". Reklamacje z tytułu gwarancji nie mają w przypadku iPhone zastosowania, ponieważ producent nie udziela gwarancji jakości użytkownikom i nie dołącza kart gwarancyjnych.
W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych np. takich jak pęknięcia obudowy, ingerencja cieczy, pęknięcia lub rozlania na wyświetlaczu LCD itp. reklamacja nie będzie uznawana, ale uszkodzenie może być usunięte odpłatnie.
koszt odpłatnej naprawy terminala 8GB wynosi: 145,70 EUR + koszt przesyłki ok. 20 PLN
koszt odpłatnej naprawy terminala 16GB wynosi: 225,00 EUR + koszt przesyłki ok. 20 PLN
koszt odpłatnej wymiany baterii w terminalu 8 i 16 GB wynosi: 56,88 EUR + koszt przesyłki ok. 20 PLN
Obsługą serwisową telefonu zajmuje się firma Regenersis Warsaw Sp. z o.o. (dawne CRC CommunicAID). Jest to polskim oddział brytyjskiej spółki zajmującej się szeroko rozumianym serwisem zaawansowanych technologicznie urządzeń elektronicznych największych na świecie producentów.