Bank Millennium wspólnie z Polskim Standardem Płatności rozpoczął pilotaż płatności odroczonych. Usługa została udostępniona wybranej grupie klientów, którzy jako pierwsi w Polsce mogą przetestować BLIK Płacę Później. W przyszłym roku nowe rozwiązanie będzie stopniowo udostępniane dla wszystkich klientów.
BLIK Płacę Później działa na zasadzie „Buy now, pay later” (BNPL) i umożliwia odroczenie płatności w czasie. Daje klientom możliwość wygodnego przesunięcia terminu zapłaty nawet do 30 dni od zakupu produktu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Testowana obecnie usługa będzie dostępna bezpośrednio z poziomu sklepu internetowego. Klienci wybierający płatność za pomocą BLIK Płacę Później w kliku prostych krokach wykonają transakcję.
1,4 mln użytkowników aplikacji mobilnej Banku Millennium skorzystało z BLIKA przynajmniej raz od początku tego roku. W I półroczu 2022 r. wykonali oni ponad 63 mln transakcji BLIKIEM. Liczba przelewów na telefon BLIK zleconych przez użytkowników Banku Millennium wzrosła o ponad 100 proc. w stosunku do analogicznego okresu w zeszłym roku. Rosnąca popularnością cieszą się również transakcje zbliżeniowe, z pomocą których, od startu usługi w Banku Millennium, klienci zrealizowali już 1,5 mln transakcji.