Wyniki operacyjne sieci PLAY.
W ciągu IV kw. 2007 r. liczba klientów korzystających z usług PLAY wzrosła z około 435.000 do 850.000, co daje wzrost udziału PLAY w ogólnej liczbie nowych klientów usług mobilnych z 20% w III kw. 2007 r. do 27% w IV kw. 2007 r. Na dzień 31 grudnia 2007 r. baza użytkowników PLAY składała się z około 230.000 klientów usług abonamentowych oraz 620.000 klientów usług przedpłaconych (na kartę). Na dzień 24 stycznia 2008 r. PLAY poinformował, że świadczył swoje usługi dla ponad 1.000.000 klientów, a do końca 2008 r. spółka zamierza pozyskać 2.000.000 użytkowników.
Przychody PLAY wzrosły o 86% z 63,1 mln zł w III kw. 2007 r. do 117,6 mln zł w IV kw. 2007 r., a w całym 2007 r. wyniosły 235,4 mln zł (65,7mln euro). Przychody jednostkowe generowane przez użytkowników usług PLAY (ARPU) są wyższe od średniej rynkowej zarówno w segmencie usług abonamentowych jak i przedpłaconych.
Na dzień 31 grudnia 2007 r. PLAY posiadał ponad 700 aktywnych stacji bazowych UMTS w 19 miastach. Spółce udało się w dużym stopniu nadrobić opóźnienia wynikające ze zmian w przepisach prawnych przedłużających czas oczekiwania na przyznanie pozwoleń środowiskowych na budowę stacji bazowych, dzięki czemu przyspieszono znacznie prace nad budową własnej sieci. Budowa własnej sieci skutkuje wzrostem marży, gdyż ruch kierowany wcześniej w oparciu o umowy roamingu krajowego jest przenoszony do własnej sieci UMTS.
Koszty pozyskania klientów, wydatki na reklamę i promocję oraz koszty roamingu krajowego spowodowały wzrost strat generowanych przez PLAY w początkowej fazie działalności do poziomu 226,0 mln zł (63,1 mln euro) w IV kw. 2007 r. oraz 657,0 mln zł (183,4 mln euro) w 2007 r., a udział Netii w tych stratach wyniósł odpowiednio 52,9 mln zł (14,8 mln euro) oraz 165,2 mln zł (46,1 mln euro). Oczekuje się, że wzrost przychodów z rosnącej bazy użytkowników oraz rosnące dzięki wybudowaniu własnej sieci marże przyczynią się w pierwszej kolejności do ustabilizowania poziomu ponoszonych strat, a następnie doprowadzą do osiągnięcia pozytywnej EBITDA w 2010 r.
PLAY stopniowo rozwija swoją sieć dystrybucyjną - obecnie liczba punktów sprzedaży usług abonamentowych wzrosła do około 450, a usługi przedpłacane są dostępne w ponad 40.000 punktach sprzedaży na terenie całego kraju.