PLAY wspiera Najpiękniejszą Domówkę Świata Online Owsiaka. Od 30 lipca do 1 sierpnia przez 65 godzin trwać będzie transmisja festiwalu, który w tym roku odbędzie się w tysiącach miejsc. Na stronie festiwalu można zgłosić lokalizację własnej domówki i powiększyć grono festiwalowiczów. Play jest związana z festiwalem WOŚP od 9 lat.
Na Najpiękniejszej Domówce Świata PLAY będą promowali Maciek Dąbrowski, Red Lipstick Monster, Karol Paciorek, Szparagi, Martin Stankiewicz, Zofia Zborowska, Lisie Piekło, Wujaszek Liestyle, Kasia Gandor, Piotr Skowyrski i Paulina Mikuła.
Już teraz można zobaczyć festiwalową reklamę Play przygotowaną z Graffiti Films oraz agencją Plej z udziałem influencerów współpracujących z Play.
Chętni mogą także ustawić specjalną nakładkę na swoje zdjęcie profilowe na Facebooku wybierając grafikę Play Together – Pol’and’Rock 2020. Na Instagramie dostępna będzie także opcja wykorzystania do własnych relacji festiwalowych GIFów, które można znaleźć pod #playtogether lub #polandrock.
Dla wszystkich, którzy chcą pokazać jak bawią się na swoich domówkach, Play przygotował konkurs, w którym do wygrania są gadżety festiwalowe. Aby wziąć udział trzeba pokazać swoją zabawę podczas domówki Pol’and’Rock na Instagramie. Wystarczy nagrać film z własnej domówki i umieścić go na Instagramie z oznaczeniem profilu @play_polska oraz hashtagiem #playtogether. Wybrane filmiki zostaną wyemitowane w festiwalowym studio.
Podczas konferencji @PolAndRockFest przypominamy, że każdy może oglądać Najpiękniejszą Domówkę Świata ma swoim telefonie korzystając z bezpłatnego pakietu 100 GB na lato w Play na Kartę!
— Play (@Play_Polska) July 29, 2020
Szczegóły: https://t.co/8QkyNQcW1H pic.twitter.com/aWZ7cJuTwK