Trwa kolejny etap kampanii przygotowanej dla Play przez artegence.
W ramach kampanii internetowi twórcy rywalizując między sobą, będą wypełniać świąteczne zadania wyznaczone im przez internautów. W pojedynku w szranki stanęli: Abstrachuje.TV, SKKF, Banshee, JDabrowsky oraz znani z reklam sprzedawcy Play.
Na stronie swietazplay.pl internauci wybierają zadania dla bohaterów akcji, np. ulepienie w domu bałwana, opakowanie się na prezent czy… wystylizowanie się na świątecznego renifera. Spośród nagranych przez nich filmów z realizacją zadania internauci wybiorą ten najlepszy. Następnie role się odwrócą – to internauci będą musieli odpowiedzieć na pytanie konkursowe, aby walczyć o jedną z 60 nagród.
Główna nagroda to m.in. spotkanie z tym influencerem, którego film dostał największą liczbę głosów. Za koncepcją kreatywną kampanii stoi agencja artegence.