artegence - kolejny etap kampanii z Youtuberami dla PLAY

Newsy
Opinie: 3

Trwa kolejny etap kampanii przygotowanej dla Play przez artegence.

W ramach kampanii internetowi twórcy rywalizując między sobą, będą wypełniać świąteczne zadania wyznaczone im przez internautów. W pojedynku w szranki stanęli: Abstrachuje.TV, SKKF, Banshee, JDabrowsky oraz znani z reklam sprzedawcy Play.

Na stronie swietazplay.pl internauci wybierają zadania dla bohaterów akcji, np. ulepienie w domu bałwana, opakowanie się na prezent czy… wystylizowanie się na świątecznego renifera. Spośród nagranych przez nich filmów z realizacją zadania internauci wybiorą ten najlepszy. Następnie role się odwrócą – to internauci będą musieli odpowiedzieć na pytanie konkursowe, aby walczyć o jedną z 60 nagród.

Główna nagroda to m.in. spotkanie z tym influencerem, którego film dostał największą liczbę głosów. Za koncepcją kreatywną kampanii stoi agencja artegence.

 

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: