PLAY - drugi etap kampanii reklamowej

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 1

Od 4.02 rusza druga odsłona kampanii przygotowanej przez Play oraz agencję Grandes Kochonos - "Play gwarantuje najlepszą ofertę na rynku, potwierdzoną wyborem Klientów."

Kampania ma za zadanie ujawnić całą prawdę o ofercie darmowych rozmów w sieci i bezpiecznym internecie – spośród wszystkich ofert różnych operatorów najlepszą tego rodzaju ofertę ma właśnie Play. Gwarantuje to sam wybór Klientów, bo 7 z 10 Klientów zmieniających operatora wybiera Play.

W spocie, obok szeregu flagowych smartfonów dostępnych Play, główną rolę odgrywa smartfon Sony Ericsson Xperia NeoV w super promocyjnej cenie – już za 1 zł

Media: TV, radio, BTL , internet

Start kampanii: 04.02.2012

Informacje o autorach: Bartek Grala (art director), Daniel Piecka (copywriter), Celina Kozikowska (account dierctor)

Przedstawiciel Klienta: Dorota Banaszek, Aneta Iwaniuk; Bartłomiej Kamienny, Marek Zaborowski

Animacja: Yakumama

Dom Mediowy: MediaCom

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    button pisze: 2012-02-06 22:22
    "bo 7 z 10 Klientów zmieniających operatora wybiera Play." Też mi tłumaczenie... skoro dają lepsze warunki dla oferty MNP no to ludzie kupują startery i przenosza numer, żeby tylko dostać więcej. "Play gwarantuje najlepszą ofertę na rynku, potwierdzoną wyborem Klientów." - najlepszą dla kogo? Dla nich samych chyba. To jest pusta gadanina... Ostatnio T-Mobile też się reklamuje z najniższą ceną smartfonów itd, ale oni przynajmniej odzwierciedlają to hasło reklamowe w rzeczywistości...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: