PLAY zgodnie z przewidywaniami optymalizuje swoją sieć sprzedaży i obsługi klienta po połączeniu z UPC.
Szybko zamykane są sklepy UPC w centrach handlowych, w których działają także salony PLAY.
Zdarzają się jeszcze wyjątki - w warszawskiej galerii Młociny nadal są otwarte salony obu marek. Być może wynika to ze specyficznych warunków wynajmu.
Na bieżąco analizujemy i optymalizujemy połączoną sieć salonów sprzedaży, aby zapewnić klientom stały dostęp do naszych usług i najwyższy poziom obsługi w możliwie najdogodniejszych lokalizacjach. Informujemy o nich klientów różnymi kanałami, m.in. SMS, strona www, plakaty na witrynach sklepów, żeby klienci mieli jasność, gdzie znajduje się najbliższy salon.
Dodatkowo, chcąc jak najlepiej wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów, inwestujemy w rozwój salonów przekształcając ich część w Salony Obsługi i Sprzedaży, w których każdy klient poczuje się dobrze niezależnie od wieku i znajomości technologii. Dostosowujemy wnętrze, pomagamy dobrać ofertę i urządzenia, prostym językiem wyjaśniamy kwestie technologiczne. Takie salony są już w Warszawie, Katowicach, Sosnowcu i Jastrzębiu-Zdroju. Wkrótce otworzymy kolejne placówki.
Warszawa:
Gdańsk:
Szczecin:
Wrocław:
Katowice:
Kraków:
Lublin:
Częstochowa:
Gniezno:
Kołobrzeg: