PLAY i PLUS bardzo wysoko w rankingu polskich marek

Newsy
Opinie: 3

Dziennik Rzeczpospolita opublikował coroczny ranking polskich marek. Marka PLAY zajmuje w tym rankingu 5 pozycję z wartością ocenianą na 1.92 mld zł. Wartość marki przez rok urosła aż o 36% z 1.412 mld rok wcześniej. Pozycja marki w rankinku nie uległa zmianie. Marka PLUS zajmuje 8 lokatę w wartością na poziomie 1.2 mld zł. Wartość marki przez rok urosła o 2%. Pozycja marki na liście się nie zmieniła. W rankingu 28 miejsce zajmuje marka NEOSTRADA, której wartość nadal oceniana jest na ponad 458 mln zł (przez rok wzrost o 7%). Rzeczpospolita tę markę przypisała do branży telewizja kablowa.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2013-12-17 10:28
    Ja myślę, że PLAY powinien się zrewanżować klientom jakąś zacną ofertką :)
    2
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2013-12-17 16:18
    Ja myślę że Play powinien się zrewanżować klientom poprawą jakości usług zamiast zatrudnianiem celebrytów i wmawianiu ile to "G" ma jego pseudosieć, klient który uciekł z Play juz nigdy tam nie wróci.
    4
  • Users Avatars Mini
    Maciej W2 pisze: 2013-12-18 09:18
    Kiedyś wysoko była oceniana i wyceniana "Idea" ... teraz z "lepszego" orange kradną dane osobowe a wartość akcji TP ... lepiej nie mówić ...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: