PLAY ma 14 mln klientów

Newsy
Opinie: 49

Według jeszcze nieoficjalnych informacji, PLAY ma już 14 mln klientów.

Na koniec III kw. P4 raportował ponad 13.5 mln aktywnych kart SIM.

Wyniki za IV kw. zostaną podane w Barcelonie w najbliższy wtorek.

Dane dotyczące wyników polskich operatorów znajdują się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (49):

Komentuj

Komentarze / 49

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    1 z 14 000 000 pisze: 2016-02-19 08:32
    Jednym z nich jestem ja :-) Zadowolony klient :-)
    -6
  • Users Avatars Mini
    Kry pisze: 2016-02-19 08:42
    Przez Tm zapowiadał zmiany w tartaku do dzisiaj ich nie widzę chyba że chodzi o 10gb za doładowanie ale to chwilowa promocja a nie oferta. Ludzie nie są głupi i wola zmienic operatora niż czekać na niewiadomo na co
    9
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2016-02-19 09:19
    14mln km światłowodów cz nadajników... a nie reklamować roaming krajowy - ale nie odp. za jego jakość.. masakra
    -2
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2016-02-19 09:25
    Dla mnie to i 20mln ludzi mogą mieć. Mnie na pewno nie będą mieli. Dzisiaj się liczy tylko Orange albo TMobile.
    1
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2016-02-19 09:35
    Możecie sobie narzekać na Play. Ale gdyby nie on lub inny operator, który się pojawił jako TEN CZWARTY to dalej byście mieli ceny i warunki jak w Plusie, T-mobile. Orange przynajmniej próbuje coś robić wzgledem oferty Play'a.
    7
  • Users Avatars Mini
    Hhj pisze: 2016-02-19 09:43
    Play zawdzieczamy wielką obniżke cenn.
    2
  • Users Avatars Mini
    pancik pisze: 2016-02-19 11:33
    niech sie lepiej pochwalą ile klientów odeszło po wycofaniu 10 za 10
    -2
  • Users Avatars Mini
    ziutasek pisze: 2016-02-19 11:34
    Dokładnie żeby nie Play dalej strzygli by nas jak baray ... ps. mam OFnK
    4
  • Users Avatars Mini
    Jakub pisze: 2016-02-19 12:15
    Ze ta pseudosieć jeszcze łączy te rozmowy to sie dziwie
    -1
  • Users Avatars Mini
    Obserwator pisze: 2016-02-19 12:27
    Play w niedalekiej przyszłości będzie liderem. Czego jest to zasługa nie wiadomo, chyba znakomitych sprzedawców. Bo jakoś sieci normalna, oferta już też a jednak nadal rosną w siłę. Łącznie ma aktywnych już 14 mln kart sim, czyli więcej niż POLKOMTEL razem z kartami mobilnego internetu Cyfrowego Polsatu. Druga (wg. ciekawsza liczba) to ilość kart sim postpaid, okazuje się, że PLAY ma większą liczbę abonentów od T-Mobile i to chyba największa niespodzianka.
    -7
  • Users Avatars Mini
    pacernik pisze: 2016-02-19 12:31
    Biorąc pod uwagę liczbę postpaid wyłączając z Polkomtela Cyfrowy Polsat to Play jest już na drugim miejscu. Prepaid nie jest miarodajny bo dzieciaki mają rok ważności konta, a suma zasileń może nie przekroczyć 10zł na rok.
    0
  • Users Avatars Mini
    borneo pisze: 2016-02-19 13:03
    10 zł na rok przy konstrukcji pakietowej i postępującej smartfonizacji? Chyba na miesiąc i to minimum.
    0
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2016-02-19 13:08
    Drodzy komentujący, głupoty piszecie. Obniżka cen zasługą play? Przecież play przez pewien czas dopłacał do interesu, żeby tylko pozyskać ludzi a teraz odrabiają sobie a ludzie kupują. Kiedyś sieć była droższa, więc więcej płaciliście. W miarę rozwoju infrastruktury usługi stawały się tańsze a teraz mamy to co mamy.
    0
  • Users Avatars Mini
    ziutasek pisze: 2016-02-19 14:26
    @m-a-t "genialne przemyślenia" zapewne poparte "wiedzą" zdobytą w gimnazjum, ja pamiętam czasy gdy minuta w prepaidzie kosztowała ponad 2 zł potem pojawiło się heyah i "za dnia na dzień" ceny spadły do 80 gr (w pierwszym krótkim etapie do 1zł) i znowu nic tego nie ruszyło (pseudokonkurencja) do czasu wejścia play ze stawką 29 gr , obecnie mamy nolimit za 30zł i spore pakiety danych a bajki o kosztach budowy i utrzymania infrastruktury się nie zmieniają ... więc teraz ludzie wierzą w wyjątkową taniość play choć są oferty podobne lub lepsze .
    2
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2016-02-19 15:31
    @ziutasek, no tak, jeśli nie ma się argumentów to używa się jednego "gimbus". Heyah to produkt powiązany z t-mobile (kiedyś era). Tak samo możesz powiedzieć że plus uruchomił sieć "sami swoi". Ceny u operatorów leciały w dół i żadna heyah ani play nie mają tu nic do rzeczy. Ktoś musiał zapłacić za budowę sieci i tym kimś byliśmy my. Poczytaj sobie o sieci 36 i 6 którą miał plus i wtedy gadaj. I nie zapominaj o długach play, które sobie narobił zaniżaniem cen (z pustego nawet Salomon nie naleje).
    3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-02-19 15:39
    Sukces Play polega na tym że nie cierpi na wszystkie choroby korporacji takie, które nękają czy to T-Mobile czy Orange. Z drugiej strony mają ofertę elastyczną i szerokie portfolio telefonów nawet z BlackBerry. Dlatego tak jest jak jest. A jest tak że oni mają 14mln klientów a T-Mobile już pewnie mniej niż 10mln. Oby tak dalej. Natomiast słabość Plusa polega na samoczynnym wypaleniu się już marki - dlatego tak jak mówiłem kiedyś, czas już na rebranding na Vodafone. Plus jako plus już jest za długo i jest to już nudne.
    -5
  • Users Avatars Mini
    Obiektywny pisze: 2016-02-19 15:55
    Głównym powodem tak dużej sieci Play to tylko i wyłączenie CENA. W Polsce za darmo to i ocet słodki. Nadal jest zakodowane przez manipulację medialną w głowach Polaków, że Play jest najtańszy. Jak się okazuje, już nie jest. Mit taniości się skończy, to i Play zacznie tracić.
    8
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-02-19 17:11
    "Sukces" plej polega na tym że był faworyzowany i jak to się ładnie nazywało "ułatwiano mu start" , za ten start płacili wszyscy w zawyżonych niesymetrycznych mtr-ach. Gadanie dziś że gdyby nie plaj to... to co? Ceny i tak by spadły bo spaść musiały, ja pamiętam starty ofert na kartę jak budowano jeszcze GSM i były ceny nawet ponad 4zł/min. w tak taku ery. Dziś idą do plaj ludzie którzy nie interesują się specjalnie rynkiem, nastawieni są na maksymalne korzyści (mit taniości plaj jeszcze działa), obojętna jest im jakość i dostępność świadczonych usług. Tak wygląda przeciętny ich klient. Z czasem dowiadują się że jakość może być lepsza, internet szybszy i wcale więcej nie zapłacą niż w plaj, i tak rośnie grupa rezygnacji i powrotów do znienawidzonych wcześniej opów z tzw. W3.
    4
  • Users Avatars Mini
    alien202 pisze: 2016-02-19 20:35
    Prawda, że dzięki Play (P4) mamy tak niskie ceny i NIELIMITOWANE usługi, ale dziś konkurencja ma oferty dużo lepsze.
    -2
  • Users Avatars Mini
    T pisze: 2016-02-19 21:18
    A ja właśnie odchodzę więc już nie mają 14 mln tylko 13.999.000 ;) Wkurzyli mnie oferta na przedłużenie umowy mimo że jestem z nimi od pierwszego dnia ich istnienia. Virgin rulez
    3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-02-20 00:58
    ...ale to jest fakt, OFERTA Play wcale nie jest gorsza od konkurencji a niekiedy jest nawet dużo lepsza i atrakcyjniejsza (patrz T-Szambo). Jedynie nazwijmy to "koneserzy" telekomunikacji będą się spierać odnośnie aspektów mocno technicznych ale i tu warto zauważyć że się systematycznie poprawia.
    1
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-02-20 02:35
    Oferta play jest zupełnie przyzwoita. Firma P4 chociaż nie ma tak zbłaźnionej "twarzy", zhańbionej jak chociażby Orange czy T-Mobile. Nie ma co tak narzekać na plejaka, jeśli czymś odstają od konkurencji to tylko delikatnie technicznie. Za to są bardzo elastyczni na zmiany rynkowe i szybko na nie reagują.
    1
  • Users Avatars Mini
    borneo pisze: 2016-02-20 14:25
    Nie ma wątpliwości, że Play najmocniej wpłynął na obniżki cen w Polsce. Niektórzy mówią "ceny i tak by spadały". Otóż niekoniecznie. Takie marki jak Heyah czy Sami Swoi nie powstały z dobroci operatorów. W chwili gdy ruszała Heyah - P4 przymierzał się już do wejścia na rynek. P4 pierwotnie miał wejść rok wcześniej, czyli w 2006 roku. A było już o nim słychać w 2005. Także pośrednio marka Heyah i 1 sekundowe naliczanie było ruchem opóźniającym wejście czwartego operatora. Może bez Play było by też coś taniej. Ale czy mielibyśmy 1 sekundowe naliczania, darmo w sieci, rok ważności konta, startery za 5zł i kilka giga za 10zł? Szczerze wątpię. Bez limitu chyba tylko w biznesie. :)
    1
  • Users Avatars Mini
    darken pisze: 2016-02-20 15:39
    To niemożliwe, żeby Play miał już 14 mln klientów. W dniu 30 września 2015 miał ich 13,5 mln, Do dzisiaj: 19 luty 2016 od tego czasu minęło 142 dni. Jeśli w tym czasie przybyło 500 000 tysięcy nowych klientów, to wypada 3521 klientów dziennie, czyli 146 co godzinę. NIEMOŻLIWE, żeby codziennie uruchamiano w Play ponad 3500 kart SIM ! Należy usunąć tego posta ze strony gsmonline.pl
    -1
  • Users Avatars Mini
    borneo pisze: 2016-02-20 16:59
    @up. Heyah w 2004 miała 1 milion sim w 3 miesiące. Play miał pierwszy milion w 10 miesięcy. To też jest niemożliwe? Okres świąteczny i wyprzedaże sprzyjają przenośności numerów i aktywacji nowych sim. Pakiet 10GB za 10zł też zrobił swoje. Wynik jest całkiem realny. Ludzie kupują też sam internet lub formuły rodzinne.
    2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-02-20 17:00
    Ja mam inne przemyślenie jeszcze w tym temacie, Mianowicie, nie mogę pojąć jakimiż to głupcami są operatorzy z grupy W3 że w ogóle DOPUŚCILI do tego aby Play miał 14mln klientów :-) Przecież to ogromny sukces Playa! To znaczy że w grupie W3 pracują tak niesamowici głupcy, miernoty i beztalencia że nawet My sobie tego nie wyobrażamy. A Play to wykorzystuje i wykorzystał z sukcesem. Bo przecież, czy nie jest tak że operatorzy W3 lekką ręką i bez specjalnej walki pozwalają na to aby oddawać klientów do Play? Jest. To powinno dać wiele do myślenia wszystkim. Więc powstaje pytanie - czy warto być klientem głupców z paczki W3??
    -2
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-02-20 18:12
    Napewno warto być klientem sieci przyzwoitych a nie roamingowych wynalazków. Plej dojdzie do pewnej granicy świadomości klientów i potem zacznie już im spadać liczba abonentów, to kwestia czasu, sieci nie budują bo ładują w reklamy a ciemnota łyka te mity o plej.
    3
  • Users Avatars Mini
    merytorycznie pisze: 2016-02-20 18:26
    @asf Kłamiesz w żywe oczy. Skoro nie budują sieci, to po co kupili na aukcji bloki 800 i 260 MHz? Sieć jest budowana, tylko trudno ci to zrozumieć, że ich model biznesowy jest inny od pozostałych operatorów. A już w ogóle stwierdzenie, że nie budują bo ładują w reklamy - jest śmieszne żeby nie napisać idiotyczne. Nie masz pojęcia ile kosztuje i jakie skutki przynosi marketing, nie masz też pojęcia ile kosztuje pozyskanie własnych częstotliwości i budowa sieci ogólnopolskiej. Gdybyś wiedział, nie pisałbyś bzdur. Jedynie masz rację, że Play wkrótce zacznie tracić. Ameryki jednak żeś nie odkrył. To normalna tendencja dla każdej sieci. Nie można rosnąć w nieskończoność, ale można tracić bardzo powoli i przez lata posiadać duże zasoby klientów.
    -3
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-02-20 18:33
    ale pułapu 15mln klientów to oni jeszcze dotkną.
    1
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-02-20 20:24
    Więc gdzie ta sieć plej jest jak trzeba na roamingu jechać? Bloki a właściwie jeden 800MHz i cztery 2600MHz kupili ale dziadować będą dalej. Ładują w te durne bezsensowne celebryckie reklamy a jelenie się na to nabierają.
    4
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-02-20 21:27
    @ASF ty nie jesteś zupełnie obiektywny w tym co piszesz. Twierdzisz że trzeba na roamingu jechać a nie bierzesz poprawki na to, że sieć jest tak skonfigurowana aby przy pewnym progu sygnału sieci macierzystej przełączyć się na operatora roamingowego po to, aby zapewnić klientom dobrą jakość usług (i ta jest dobra - co potwierdzają badania dot. voice/sms). Gdybyś przeprowadził własne badania dot. pokrycia zasięgu siecią macierzystą P4 w trybie manual (only 2G/3G sieci PLAY) stwierdziłbyś też, że zasięg sieci własnej Play wcale nie jest taki zły i że też stawiają nadajniki w Pierdziszewach i Wygwizdowach oraz w Twojej ziemiance. Zatrzymałeś się w czasie ze swoim myśleniem, kiedy to testowałeś Playa dobrych kilka lat temu.
    2
  • Users Avatars Mini
    zzzz pisze: 2016-02-20 22:31
    @Orange - jaki teraz obrales kierunek migracji z Demobilu - Plus czy Play? Pytam z ciekawości
    0
  • Users Avatars Mini
    O.T.D. pisze: 2016-02-21 02:07
    ja nie obrałem jeszcze kierunku bo jeszcze kilka miesięcy ale z racji że Play ma w ofercie BlackBerry ten kierunek obrałbym na Play. Mnie już chcą zrobić aneks w T-Mobile ale nie chcą mi dać BlackBerry Classic (choć mają go w ofercie) zasłaniając się formułką że ten telefon jest przeznaczony "tylko dla byznesu", więc o czym ja mam ze ślepymi głupcami rozmawiać? Dla nich nie ma znaczenia, czy masz taryfę niską czy wysoką, jesteś traktowany tak samo. W T-Szambo zero elastyczności, leci sztywny szablon jak w Orange od lat. Wiesz jakiej ja bym chciał oferty? Takiej jak w PLAY'u mają w taryfie :"Nowa Formuła Firma VIP" (abonament chyba 119zł. netto) ale niestety takiej nigdzie nie znajdę w rynku prywatnym. Więc do Plusa też nic specjalnego mnie nie ciągnie, nie ma tam jakiejś extra super oferty a na marginesie uważam że w ogóle polski rynek telekomunikacyjny to zeszedł na psy pod każdym względem. Trudno znaleźć dobre, prestiżowe, hi-end'owe oferty. Wydaje mi się, że ten rynek jest nawet gorszy od ukraińskiego - bo tu mam porównanie i wiedzę. Pod względem oferty i traktowania klienta, oczywiście, pod względem nazwijmy to "patologii w telekomunikacji". No ale, długo by pisać...
    0
  • Users Avatars Mini
    O.T.D. pisze: 2016-02-21 02:25
    bo ja próbuję tez z T-Mobile negocjować różnymi możliwościami ale to jest jak gadanie do ściany. Nawet chciałem aby w drodze indywidualnego podejścia do klienta dali mi taryfę ProFirma XL czy XXL nawet ale też są na nie, Więc ta cała historia z demobilem się skończy pewnie tak że przejdę na jakiegoś pre-paid'a z "no limitem" za 29zł. [i tu już w sumie nie ma znaczenia jakiego operatora wybiorę] bo polski rynek telekomunikacyjny ma głęboko w dupie prywatnego klienta, szczególnie tego wymagającego. Liczy się jedynie biznes i nastolatki w pre-paid. Takie mam zdanie. Po prostu dla klienta, który nie ma ochoty wywalić 2.500zł. na telefon, tylko woli z racji wygody go dostać w pakiecie z pełnymi full usługami od operatora powiedzmy w abonamencie 200-300zł. polskie sieci komórkowe nie mają oferty, taka jest prawda. I nawet sam prezes Sawicki nie jest tego świadomy (bo czym uzasadnić kretyńskie różnicowanie terminali do portfolio ofert biznes/priv - to pieniądze od "byznesu" mniej 'śmierdzą' czy jak?).
    0
  • Users Avatars Mini
    O.T.D. pisze: 2016-02-21 02:54
    a dodam że proponują mi Rodzinę330 (nazywa się to handlowo JUMP VIP) z 15GB internetu, 120min do UE i iPhone za 1zł. w abonamencie 249zł. <lol> ...i to w sumie wszystko na co ich stać. Czyli gorzej niż to co mam obecnie w taryfie JumpXXL za 199zł./msc gdzie mam 120min do UE, 120min na roaming i 1GB na data-świat. No banda niemieckich głupców... teraz oferta aneksowa w T-Mobile dla prywatnych wygląda tak: http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00007/D_007_0009163.pdf [T-Szambo rozum przesłania pazerność...] / jedyne co bym chciał aby zostać w T-Mobile to ProFirma XL z BlackBerry Classic. I zostanę, wraz z innymi aktywacjami swoimi i żony. Lecz, oni nie chcą dać...
    0
  • Users Avatars Mini
    zzzz pisze: 2016-02-21 07:23
    @Orange - ja mam abo firmowe i w przypadku chęci wzięcia tylko simki z dużą ilością danych za rozsadne pieniądze też jest problem, wiec w przypadku oferty i elastyczności Demobilu jak najbardziej się z Tobą zgadzam ( to już w Orange jest z tym lepiej). Sprzęt kupuje sam więc mnie od opa nie interesuje. Także rozważam przejście do PP i jazda za 29PLN z no limit
    0
  • Users Avatars Mini
    króljulian pisze: 2016-02-21 09:49
    Flej to taki pół MVNO i jakość do d..y. A z tych milionów to połowa wydmuszek prepaid w szufladzie mam 1 sztukę bo mi przejściówka do mikro sima Orange była potrzebna..
    2
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-02-21 12:59
    @up Dokładnie tak, plej to takie nie wiadomo co, a jakość? UKE już chyba plejowy internet w raporcie oceniło, podobnie z głosem, dla zaniżonej oceny jakości głosu do 3 plaj jest porównywalny z pozostałymi, natomiast dla wskaźnika 3,6 już wyraźnie odstaje o czym mówi raport, więc o czym my tu rozmawiamy?. A wystarczy poczytać komentarze aktualnych użytkowników o tym "przerzucaniu roamingowym" i innych ciekawostkach plaj. Nigdy nie polecę nikomu tego gniota.
    0
  • Users Avatars Mini
    O.T.D. pisze: 2016-02-21 16:29
    @zzz dziadostwo się w T-Mobile porobiło niesamowite. Od czasu rebrandingu wszystkie zmiany są tylko na gorsze, Nawet się zastanawiam czy ktoś z T-Mobile czyta te "wypociny". Jeśli czyta i chce pomóc, ma jakieś możliwości decyzyjne to niech do mnie napisze na otd@onet.pl odnośnie przyznania mi indywidualnie oferty z taryfą ProFIRMA XL i BlackBerry Classic, dla dobrego klienta prywatnego "gold". Ciekawe czy będzie odzew...
    0
  • Users Avatars Mini
    zzzz pisze: 2016-02-21 17:32
    @Orange - sam sie do nich przeniosłem 4 lata temu (z Plusa, który dzieki genialnemu wówczas zrzucaniu voice automatycznie z 3G do 2G skutecznie mnie z sieci przegonił uniemożliwiając normalne korzystanie z sieci) i potwierdzam ze jest coraz gorzej. Ostatnie przedłużenia umów były juz "warunkowe", teraz miarka sie przebrała (dlaczego - pisałem wcześniej). Jedyne z czego jestem zadowolony to jakość sieci ale o tym dyskutowalismy dużo i wcześniej
    0
  • Users Avatars Mini
    O.T.D. pisze: 2016-02-21 18:42
    Mnie najbardziej boli straszne różnicowanie ofert na priv/biznes - już rozumiem że są inne taryfy ale nie rozumiem że są różne portfolio telefonów. Tak samo boli zlikwidowanie programu Premia, boli zlikwidowanie przywilejów PremiaGold, pogorszenie warunków aneksów (płatny aneks i kurier + sumowanie się pozostałego czasu do końca umowy), wprowadzenie droższego płatnego konsultanta czy ogólne systematyczne pogorszenie Warunków Ofert Promocyjnych które wchodzą co jakiś czas w ramach różnych promocji... Została jedynie finansowa pazerność. Trudno znaleźć jakąś zaletę. Tak jak już rozmawialiśmy wcześniej, u mnie na Podkarpaciu też ta jakość sieci jest mocno dyskusyjna a z drugiej strony sama jakość sieci to 50% sukcesu, reszta jeszcze to oferta i tak zwane mniej ważne czynniki pozostałe... Uwierz mi że ja mam razem z żoną 6 aktywacji jako klient indywidualny, rachunki stosunkowo wysokie i nie ma ŻADNEGO elastycznego czy priorytetowego podejścia ani możliwości niestandardowego potraktowania klienta. Czekam często tak samo jak reszta klientów, po 30-45min. na konsultanta z boa [a kiedyś miałem priorytetowe łączenie].... więc po co mam być w T-Mobile? Co mnie tam (za)trzyma? Nic.
    0
  • Users Avatars Mini
    wiki pisze: 2016-02-21 19:01
    Z Wiki: Komisja Europejska kilka razy wzywała Urząd Komunikacji Elektronicznej do obniżenia stawek za zakończenie połączenia w sieci komórkowej pobieranych przez Play, wyższych niż u innych operatorów. Żądała, aby Urząd szybko obniżył pobierane przez Play stawki za zakończenie połączenia (MTR) i uzależnił je od faktycznych kosztów ponoszonych przez operatora, głównie na opóźnione inwestycje infrastruktury. Na to żądanie UKE nie zmienił swojej decyzji, ale zobowiązał się na stopniowe obniżanie stawek dla Play, by 1 stycznia 2013 roku osiągnęły one ten sam poziom co w przypadku konkurencyjnych sieci telefonii komórkowej. W tym czasie Play prowadzi reklamę porównawczą z innymi sieciami, argumentując, że ich połączenia do innych sieci są tańsze. Reklamy z początku wejścia operatora na rynek były kontrowersyjne[25]. W 2007 roku Komisja Etyki Reklamy uznała, że dwie z nich są nieetyczne. Jedna narusza godność dziecka jako osoby, a druga narusza dobre obyczaje i w sposób nieuzasadniony posługuje się drastycznymi środkami wyrazu. Tak to o Play piszą w wikipedii.
    0
  • Users Avatars Mini
    O.T.D. pisze: 2016-02-21 21:50
    @up wolę tego typu wpadki Play niż afery gdzie to Orange Polska co raz dostaje grube wielomilionowe kary od sądów i instytucji za cięższego kalibru machlojki...
    0
  • Users Avatars Mini
    - pisze: 2016-02-21 23:00
    Bo glowna choroba firmy T-Mobile to obecność w niej głównego księgowego Beckera. Do póki jego nie wywala nic się nie zmieni a tym bardziej nic nie zmieni jakiś tam lizus szwabow Sawicki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Major pisze: 2016-02-22 14:48
    14 mln bezmyślnych ludzi już przejęła ta pseudo-sieć? To już chyba koniec naiwnych powoli?
    0
  • Users Avatars Mini
    ziutasek pisze: 2016-02-23 11:21
    @m-a-t to że "Heyah to produkt powiązany z t-mobile (kiedyś era)" nie zmienia faktu że z dnia na dzień ceny spadły z ok. 2 zł do 80 gr, (pamiętam wysyp wynurzeń forumowych "mędrców" próbujących wyjaśnić dlaczego drożej było lepiej) i nic się nie zmieniło do czasu wejścia play ze stawką 29 gr. kto wprowadził pierwszy nolimit za 30 zł ? Jak napisałem jedynie orange nawiązuje walkę i VM (inna skala) reszta strzyże barany zanim się rozbiegną ...
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-02-23 13:30
    @ziutasek ale zauważ że Heyah teraz już łapie tendencję zastoju i że w tej marce nic się nie zmienia. Play zmienia, NjuMobile zmienia a Heyah stoi w miejscu. Wynika to za pewne z tego, że w T-Szambo nie ma dyrektora od usług przedpłaconych. Więc nawet Heyah to już nie jest dawna Heyah. Atrakcyjność przeminęła z czasem... P.S. Jeszcze PluSH nawiązuje walkę, bo jakiś tam pakiet mają za 17.50 z no-limit'em.
    1
  • Users Avatars Mini
    Alex pisze: 2016-02-23 14:37
    Obecnie strategia pozyskania klienta opiera się na tym co Biedronki, mit taniości,bo na początku było znacząco taniej oraz dość agresywny marketing. I tyle. Teraz różnic w cenach już nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alex pisze: 2016-02-23 14:46
    Obecnie strategia pozyskania klienta opiera się na tym co Biedronki, mit taniości,bo na początku było znacząco taniej oraz dość agresywny marketing. I tyle. Teraz różnic w cenach już nie ma.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: