Zmiany w roamingu krajowym w Play

Newsy
Żródło: Telko.in
Opinie: 79

Serwis TELKO.IN podał, że PLAY wprowadził zmiany prędkości transferu podczas korzystania z internetu w sieciach partnerów roamingu krajowego. Nowe oficjalne prędkości to 3 Mbits download i 1 Mbits upload.

Rzeczywiście, testujemy ujednolicenie technicznych warunków świadczenia usług mobilnego dostępu do internetu w sieciach roamingowych partnerów. Według nas, to poprawi komfort korzystania. Chcielibyśmy też zwrócić uwagę naszych klientów, że we własnej sieci Play mogą korzystać z maksymalnych prędkości internetu. Tymczasem całkiem wielu z nich korzysta z roamingu krajowego, kiedy to wcale nie jest konieczne, ponieważ terminal mógłby się zalogować do sieci Play – powiedział TELKO.IN rzecznik operatora.

Wcześniejsze prędkości były zbliżone do ustalonych teraz nowych transferów.

Opinie:

Opinie archiwalne (79):

Komentuj

Komentarze / 79

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Krk pisze: 2016-12-14 22:04
    Ktos ma jeszcze wątpliwości jaki jest najsłabszy polski operator?;)
    31
  • Users Avatars Mini
    heyah bananana wsada mi banana pisze: 2016-12-14 22:11
    dobrze że nie zaszumiają rozmów, hahahahha
    17
  • Users Avatars Mini
    Poldek pisze: 2016-12-14 22:11
    Zgadzam się z przedmówcą !
    5
  • Users Avatars Mini
    Exxon pisze: 2016-12-14 22:31
    Niech P4 zrobi porządek z mechanizmem logowania się do sieci. Generalnie słaby wizerunkowo ruch. Taryfy już nie takie atrakcyjne jak kiedyś i takie sobie ceny telefonów. Chyba złote czasy już minęły...
    15
  • Users Avatars Mini
    SaaaWW pisze: 2016-12-14 22:34
    Są drugą największą siecią to zdecydowali, że już się nie muszą starać. Zamiast inwestować w rozwój sieci lepiej robić reklamy z kolejnymi "gwiazdami", bo oni więcej klientów przyciągną. Aaaa może nikt nie zauważy że sieć działa coraz gorzej :P Ja powoli mam dość play, na poprawę jakości się nie zapowiada więc zmienię operatora. Tylko na co?? Do plusa wracać? tam też się robi padaka coraz większa. t-mobile to mistrzowie krótkich promocji, włączania niechcianych usług i gwiazdek w regulaminach. Zostaje orange, sieć gdzie nie można pinu wyłączyć heh chociaż widać że ostatnio najwięcej inwestują w rozwój sieci. Trudna decyzja :D
    13
  • Users Avatars Mini
    Nemo pisze: 2016-12-14 22:39
    Grucha, nie wal w wuja. W Warszawie, w miejscu gdzie mieszkam taki jest zasięg, że sprzęt z sieci macierzystej przełącza się co chwila na roaming. Na działce 100 km jest dostęp jedynie do 2G. Tylko ustawiony na sztywno roaming daje, a właściwie dawał w miarę komfortowe działanie internetu, choć rzecz jasne bez LTE.
    4
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2016-12-14 23:25
    Nie no, nie moja wina, że czasami w centrum miasta mam prędkości rzędu 5 Mb/s na LTE a po roamingu t-mobile spokojnie 12 Mb/s w 3g. Jeśli ich sieć miałaby określoną przepustowość to jasne, niech roaming będzie tylko na wypadek sytuacji awaryjnych, kiedy rzeczywiście nie ma zasięgu. Ale na obecny moment to jest lekka przesada.
    1
  • Users Avatars Mini
    kiki pisze: 2016-12-14 23:56
    rychło w czas ten news-jak na tak "renomowany" portal aż tyle dni opoznienia to wstyd!
    5
  • Users Avatars Mini
    Psikuta bez S na końcu pisze: 2016-12-15 00:05
    W wielu miejscach, macierzysty zasięg Play, to jeden wielki dramat. Sam jadę na roamingu, bo jakość rozmów o niebo lepsza, a internet 3G w roamingu T-Mobile, bardzo często działa dużo szybciej niż LTE z Play. Czas na zmiany....
    8
  • Users Avatars Mini
    Stanisław pisze: 2016-12-15 00:32
    Najgorszy operator pod względem infrastruktury technicznej w kraju z kancerogennymi reklamami znowu podkręca śrubę swoim gimboabonentom
    3
  • Users Avatars Mini
    co wybrać pisze: 2016-12-15 01:06
    SaaaWW, napisz na kartce nazwy sieci, zamknij oczy, wskaż palcem z zamkniętymi oczami sieć i tą wybierz, na jaką wypadnie na taką bęc :)
    1
  • Users Avatars Mini
    co wybrać pisze: 2016-12-15 01:11
    dwie najbardziej prestiżowe i najdroższe sieci to plus i t-mobile, ja bym między tymi sieciami wybierał choć mam obie :), w plus net mobilny do laptopa, w t pakiet 10 GB do smartfona i działają super, play mam na rozmowy no limit i też jest ok :), od nowego roku ma chyba wejść virgin abonament, może zaoferują coś fajnego
    -5
  • Users Avatars Mini
    co wybrać pisze: 2016-12-15 01:13
    tylko gdzie ja mogę przejść jak mam plus, t, play :) ?
    -1
  • Users Avatars Mini
    O.T.D. pisze: 2016-12-15 01:22
    No cóż, bardzo nie dobry ruch. Smuci mnie to bardzo. Bardzo źle rozegrali to taktycznie technicy i marketingowcy. Zrobili to w najgorszym momencie jakim tylko mogli. Jest grudzień, czas szaleństw zakupowych i wszelkiej maści promocji. Panie Gruszka, musi się pan uderzyć w piersi - strzeliliście sobie w kolano, obniżając takim news'em sprzedaż (i zniechęcając klientów) w najważniejszym miesiącu w roku dla telco na całym rynku. Tego się nie robi na trzeźwo. Tego typu "zabawy" techniczne i odpowiednie komunikaty prasowe, trzeba było dopiero wdrażać w życie w styczniu 2017, ten miesiąc i tak by Was nie zbawił.NO I NAJWAŻNIEJSZE - Trzeba być szczerym - musicie zacząć inwestować. Trzeba budować ogólnokrajową sieć na terenie całego kraju, nawet kosztem kredytów na wiele wiele lat... inaczej pojawi się syndrom titanic'a i wszyscy na tym zaczną tracić. P.S Ja nadal uważam, najbardziej optymalną siecią pod każdym względem jest Polkomtel (sieć Plus).
    -6
  • Users Avatars Mini
    rawianinxD pisze: 2016-12-15 04:34
    Na T-Mobile / Networks (U900) nie powinni lajkować prędkości internetu
    -1
  • Users Avatars Mini
    gość98 pisze: 2016-12-15 06:35
    z plusem też nie jest najlepiej - zobaczcie: http://www.speedtest.net/my-result/5878534474
    1
  • Users Avatars Mini
    gość98 pisze: 2016-12-15 06:36
    drugi test: http://www.speedtest.net/my-result/5878557426
    1
  • Users Avatars Mini
    gość98 pisze: 2016-12-15 06:39
    orange w tej samej lokalizacji: http://www.speedtest.net/my-result/5880644090
    0
  • Users Avatars Mini
    jumper8 pisze: 2016-12-15 07:06
    gość98 w jakiej lokalizacji robiłeś ten test?
    2
  • Users Avatars Mini
    gość98 pisze: 2016-12-15 07:22
    Łódź
    1
  • Users Avatars Mini
    gość98 pisze: 2016-12-15 07:25
    kończy mi się umowa w orange na internet mobilny w styczniu to pomyślałem wykupie pakiet w plus/aero2 i po testuję. Dochodzę do wniosku, że jednak przedłużę umowę z orange.
    3
  • Users Avatars Mini
    martiann90 pisze: 2016-12-15 07:46
    Ja mam nju internetowy. Tam gdzie Play nie dawał rady NJU mam 30-40 Mb/s
    1
  • Users Avatars Mini
    Nick pisze: 2016-12-15 08:03
    Grucha leszczu przejedz sie na Gocław 100tys osiedle w Warszawie. MACIE TAM JEDNĄ! Stacje. Wasze lte i 3g idzie po 100kilobitow. Tak sto kilobitow nie megabitow. Zobaczysz jaki jest 'lepszy komfort korzystania' z waszej sieci. I przestań sciemniać jak potłuczony bo sie smutno robi
    7
  • Users Avatars Mini
    gość98 pisze: 2016-12-15 08:17
    miałem kiedyś play, ale zrezygnowałem. Ciągle problemy z zasięgiem zamiast głosu bulgotanie w słuchawce, drenowanie baterii przez ciągłe skanowanie sieci. Nie chcę z nimi mieć nic wspólnego. Obecnie jestem w orange free na kartę. Doładowuję za 200 zł i mam 100 GB internetu, konto ważne rok ze złotówkami i GB - bez stresu i problemami z zasięgiem. Jak wyżej napisałem testuję plusa/aero2 internet mobilny (słabo chodzi). Przedłużę ofertę z orange tym bardziej, że oferują abonament w kwocie 55 zł i w tym 150 GB strefa domowa i 80 w całym kraju. Dostanę w ramach abonamentu router hauwei b315 i airbox 2 plus.
    1
  • Users Avatars Mini
    Do SaaaWw pisze: 2016-12-15 08:32
    Korzystam z T-Mobile przenioslam cala rodzine z innych sieci i nie to ze mam taniej, zasieg w kazdym miejscu, to nie mam jak piszesz wlaczanych zadnych uslug niechcianych i gwiazdek w umowie nie zauwazylam. Co innego jak byly umowy w orange czy plus tam byla masakra. W plus nawet o ratach zapominaja klientow uprzedzic przychodza faktury i zdziwienie.
    -2
  • Users Avatars Mini
    M pisze: 2016-12-15 08:57
    Nie rozumiem osób które mają Play i siedzą ciągle na roamingu krajowym w T-mobile... Jak siedzicie i tak ciągle na roamingu to przenieście się normalnie do T-mobile, jakość rozmów i prędkość internetu będzie lepsza niż podczas korzystania z roamingu ( szczególnie po tym newsie ).
    1
  • Users Avatars Mini
    Onn pisze: 2016-12-15 09:01
    Do SaaaWw pisze: 2016-12-15 08:32: "Korzystam z T-Mobile przenioslam cala rodzine z innych sieci..." UWAGA Post mocno sponsorowany !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    nerwowy pisze: 2016-12-15 09:03
    najlepsze jest to ze 99% ludzi wogole to nie interesuje:) a reszta kogo obchodzi ta reszta?
    -1
  • Users Avatars Mini
    Onn pisze: 2016-12-15 09:06
    @M - Może zrozumiesz jak powłączają tobie badziewne usługi bez twojego udziału, albo jak doładowując załapiesz się na badziewną promocję wyłączającą usługi na których Ci zależało... Kolejny sponsorowany "lubiacz" T-M???
    2
  • Users Avatars Mini
    Mark pisze: 2016-12-15 09:29
    W centrum Warszawy przy ul. Stawki mam w porywach dwie kreski zasięgu. Lipa.
    1
  • Users Avatars Mini
    Wow! pisze: 2016-12-15 09:57
    Wow! Było LTE 4G, LTE Ultra 5G. To teraz już 6G.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kryniczanin pisze: 2016-12-15 10:13
    To o LTE w roamingu tmobile o ktorym fanboje pisali mozna jedynie pomarzyc. Dobrze ze umowa niedlugo sie konczy wiec trzeba sie ewakuowac z tej najslabszej technicznie sieci. Abonamenty tez drozsze niz u konkurencji. Od dawna mowilem ze Play to pseudo operator
    4
  • Users Avatars Mini
    mordek pisze: 2016-12-15 10:53
    bardzo slaby ruch sieci ktora i tak nie rozwija juz swojej infrastruktury i drozeje z miesiąca na miesiąc. czas powiedzieć baj baj play
    2
  • Users Avatars Mini
    Mario pisze: 2016-12-15 10:56
    Wszystko zalezy od lokalizacji.Rozmowy w play dzialaja bez zarzutu. A Lte zalezy gdzie sie korzysta. Ja nad Krakowem mam ping 25 pobor 109 wysylanie 31. Ale podkreślam...trzeba testować. Ostatnio poleciłem znajomemu przesiadke z Play na Orange bo w centrum dużo lepiej śmiga..
    -2
  • Users Avatars Mini
    Mario pisze: 2016-12-15 10:58
    @wow .. poczytaj o LTE ULTRA a nie ściemniaj o 6G .. potestuj zanim weźmiesz się za sarkazm..
    -2
  • Users Avatars Mini
    JacekM pisze: 2016-12-15 11:01
    Właśnie podjąłem decyzję o przeniesieniu numeru do innej sieci.Problemy z dodzwonieniem do mnie ma prawie każdy chodź zasięg Roamingowy Orange,sms z informacją że ktoś próbował się dodzwonić po 12 godzinach a teraz ten internet...Po 4 latach czas Pleyowi podziękować.
    1
  • Users Avatars Mini
    Cyr4x pisze: 2016-12-15 11:44
    Z maksymalnych prędkości w ramach infrastruktury Play? Dobry żart. To dlaczego w jednym z największych miast w Polsce, dosłownie wszędzie osiągam prędkość bedącą jakimś nieporozumieniem w porównaniu do tego, co faktycznie oferuje standard HSPA+?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kocz pisze: 2016-12-15 11:50
    Zawsze śmieszą mnie ludzie, którzy zmieniają operatorów dla oszczędności 5-10 zł miesięcznie. Przy dzisiejszych niskich cenach u każdego opa ( różnica nawet 10-20 zł miesięcznie to żadna różnica dla pracującego człowieka) powinno się kierować tylko i wyłącznie jakością sieci.
    3
  • Users Avatars Mini
    PP pisze: 2016-12-15 11:53
    Oni naprawdę myślą, że ludzie ręcznie przełączają się do innej sieci, kiedy mogą skorzystać z PLAY? Przecież chyba 99,8% ludzi ma ustawione automatyczne wybieranie operatora i wtedy kiedy sygnał od innego operatora jest lepszej jakości to telefon się na niego przełącza. Możliwe zatem jest, że użytkownicy PLAY korzystają z transferu u innego operatora kiedy mogliby korzystać z PLAY ale najwyraźniej sygnał w miejscu użycia jest gorszy niż u innego operatora i telefon automatycznie przełącza sieć. Nikt tego świadomie nie robi. Niech poprawią jakość sygnału i zasięg to ludzie z PLAY będą korzystać z zasięgu PLAY :)
    3
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2016-12-15 12:41
    Rzeczywiście. Jak się przełączy na play to nie działa. Ogólnie Play to jest tragedia i ja tylko czekam aż umowa mi się skończy. Na S8 po drodze do Wrocławia z Łodzi 5x (słownie: pięć razy) nie mam nic, bo zanim telefon przełączy, zanim zadziała to już nie ma. Żona obok mnie siedzi z tel. w plusie i tylko zaciesza ze mnie. Tragedia.
    1
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2016-12-15 12:57
    Od dłuższego czasu piszę że plej to jest ultra-bieda-pseudo-sieć, dobra dla gimbazy i sępów którzy za róźnicę miesięcznych opłat 5zł skaczą sobie do gardeł. Wystarczy spojrzeć jak wyglądają stacje Networks a jak tej sieci-wydmuszki plej, plej to bida z nędzą przy Networks. Oczywistym jest że dla pleja zaczął się już czas spadku, liczba abonentów to nie wszystko, co to za baza? Gimbusów? Roaming krajowy już im wychodzi bokiem bo trzeba płacić pieniążki normalnym sieciom, rozdawnictwo dla gimbazy to brnięcie w ślepą uliczkę. Stąd takie i inne posunięcia będą standardem, do tego dochodzi brak chętnych na zakup tego gniota plej, za ile? Ile oni za to krzyczą? 12mld. zł.? Hahahahaha dobre.
    5
  • Users Avatars Mini
    Art pisze: 2016-12-15 14:30
    Rybnik-Play 40/20 LTE..Rok temu 10/5.. coś ruszyło
    0
  • Users Avatars Mini
    tak powinno być pisze: 2016-12-15 15:23
    jak Play ma zasięg to z niego ludzie powinni korzystać, jak nie umiej korzystać i ciągle siedzą na roamingu nawet jak jest zasięg Play to Play dobrze zrobił, że ograniczył prędkość, może niektórzy zaczną myśleć i korzystać z zasięgu Play, a zasięg LTE Play ma najlepszy w kraju
    -3
  • Users Avatars Mini
    tak powinno być pisze: 2016-12-15 15:26
    gość, widać, że mało rozumiesz, gdybyś więcej rozumiał to nie chwaliłbyś tak N ze skasowanymi nadajnikami i ludźmi zostawionymi bez zasięgu którzy są skazani na plusa albo play bo N niestety zesięgu nie ma
    -5
  • Users Avatars Mini
    tak powinno być pisze: 2016-12-15 15:32
    zasięg LTE plus 1-2 kreski mało stabilnie, Play 3-5 kresek bardzo stabilnie, prędkość do 50-70 mega realnie, Play będzie liderem LTE, inne sieci będą kupować roaming LTE od PLAY
    -8
  • Users Avatars Mini
    tak powinno być pisze: 2016-12-15 15:37
    kocz, a jeśli mają więcej abonamentów i miesiczna różnica z 10 zł zrobi się 50 zł to też cię śmieszy? bo mnie nie, nawet jak ktoś po zmianie będzie wydawał 20 zł mniej to już może za to mieć rozmowy bez limitu do komórek i na stacjonarne, a za 30 zł to samo + pakiet internetowy, jak ma więcej abonamentów to jak się zrobi 50 zł z tego to może sobie wziąć dodatkowo kolejny abonament z telefonem i opłaty jakie wydaje zostają te same
    -5
  • Users Avatars Mini
    Przykry pisze: 2016-12-15 15:37
    tak powinno być - w tym sęk że sieć play najgorzej działa na zasięgu macierzystym. To właśnie tam zdarzają się cyrki z jakością połączeń głosowych, problemy z dostępnością mimo pełnego zasięgu LTE (w momencie nadejścia połączenia głosowego sieć przełącza do 3G lub niżej, ale zasięg może być z innego masztu i koniec końców "abonent niedostępny" o skakaniu po poeratorach i technologiach nie wspominając...
    0
  • Users Avatars Mini
    tak powinno być pisze: 2016-12-15 15:44
    JacekM, wybierz inny zasięg na roamingu zamiast najgorszego zasięgu o, np plus czy play i sprawdź czy dalej jest tak samo czy się zmieniło, możesz mieć też telefon z softem który muli i też mogą być takie efekty
    -7
  • Users Avatars Mini
    tak powinno być pisze: 2016-12-15 15:50
    Przykry, mam Play i nigdy nic takiego mi się nie zdarzyło jak napisałeś, zawsze jak ktoś dzwoni to jest sygnał i można rozmawiać, to co zauważam to coraz większy zasięg Play, większy niż na początku i cały czas dodają nadajniki, widać to po kreskach na smartfonie i po ikonce 3G albo LTE, a jak śmiga net mobilny od Play to już parenaście osób zrezygnowało z radiówek jak od jednej do drugiej itd dotarło, że zamiast 5 mega w Play na teście w ich lokalizacji jest minimum 25-30 mega i więcej i to w tej samej albo niższej cenie od radiówek
    -7
  • Users Avatars Mini
    Krzyś pisze: 2016-12-15 15:50
    Hmm...jeszcze kilka lat temu play mnie trzymal swoją ofertą na karte bo....bo była atrakcyjniejsza od innych...teraz gdy rynek sie ujednolicił play zeszło na psy....a tym ruchem pomogli rozwiać moje wątpliwości co do bycia w play...pora przeniesc sie do OFnK i za te pieniądze mieć więcej...
    0
  • Users Avatars Mini
    tak powinno być pisze: 2016-12-15 15:59
    Krzyś, a idź sobie do o, jak doświadczysz problemów w tej sieci to przypomnisz sobie dlatczego uciekłeś z niej, gdybyś chciał przejść do plus albo t to rozumiem ale do o, to gorzej chyba nie mogłeś wybrać, co do oferty play to powinna być lepsza
    -4
  • Users Avatars Mini
    bye play bye pisze: 2016-12-15 16:37
    najgorsza sieć pod względem infrastruktury na Święta swoim klientom zgotowała klientom pyszny prezent - gratulacje, wynocha z rynku #playoffline
    6
  • Users Avatars Mini
    marco pisze: 2016-12-15 16:52
    na celebrytów play miał, na infrastrukturę juz zabraklo. jka klienci zwieją teraz z prędkoscią swiatła, to i na celebrytow hajsy sie w play skonczą
    4
  • Users Avatars Mini
    Kryniczanin pisze: 2016-12-15 17:09
    Tak powinno byc czyli znany troll z Telepolis o niku ciekawy. Tam dostal bana wiec teraz tutaj spamuje. Jakim trzeba byc zaslepionym zeby bronic tego operatora kiedy ten systematycznie pogarsza oferte jak i jakosc oferowanych islug?
    5
  • Users Avatars Mini
    KristoF pisze: 2016-12-15 17:52
    Spierdoleni są na Max-a gdyby nie roaming to w większości mam sygnał jakbym siedział w jaskini. Gratuluję posunięcia na szczęście cyrograf dobiega końca i czas wracać do normalnej sieci. A Grucha powinien okopać Snickersa bo za bardzo gwiazdorzy.
    6
  • Users Avatars Mini
    tak ma być pisze: 2016-12-15 18:03
    widocznie dla niektórych lepsze są zawiechy i zamrażanie transferu w o, droga wolna, idźcie sobie, Play jest dla ludzi rozumnych, którzy wiedzą, że roaming jest po to żeby korzystać kiedy nie ma zasięgu, nie wtedy kiedy jest, wiem złośliwcy napiszą,że Play nie ma zasięgu tylko jeśli nie ma to jak to możliwe, że ludzie mają po 30 mega na sekunde w Play Online na zasięgu Play
    -5
  • Users Avatars Mini
    KristoF pisze: 2016-12-15 18:11
    do "tak ma być" plujesz na o tylko w o nawet w jaskini o której pisałem post wcześniej mam transfer powyżej 20Mbit a jak z niej wyjdę to skacze na około 30-50 Mbit. Tymczasem w zajebistej fioletowej sieci cudem jest utrzymać połączenie a co dopiero jakiś transfer. Więc skoro już pracujesz dla fioletowych to chociaż nie rób z siebie wałą bo jeszcze cię ktoś rozpozna i będzie wstyd.
    3
  • Users Avatars Mini
    tak ma być pisze: 2016-12-15 18:21
    źle zrozumiałeś, w jaskiniach w najlepiej sieci Play jest realnie 30 mega, na zewnątrz więcej, czytaj ze zrozumieniem, cudem to jest utrzymać połączenie w o, jak pracujesz dla o to tylko współczuć
    -6
  • Users Avatars Mini
    tak ma być pisze: 2016-12-15 18:52
    Play jest dla kretynów.
    4
  • Users Avatars Mini
    Krzyś pisze: 2016-12-15 18:52
    Tak ma być - w orange nie bylo zle w kwesti zasiegu itp....zmianilem na play wowczas tylko dlatego ze play na tamte czasy mial b.dobra oferte... Obecnie sie wyrownali i jestem w stanie wrocic do nich bynajmniej na miesiac dwa zobaczyc jak bedzie. T mobile? - zasieg maja bardzo dobry ale oferte slaba...nie dostane u nich no limit i powyzej 10gb za 30zl
    2
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2016-12-15 19:08
    Warto dodać, że jest to podstawą do odstąpienia od umowy z winy operatora, bo Play zapewniał o szybkości 4G we wszystkich sieciach.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Gonzo pisze: 2016-12-15 19:10
    Czy w ramach tego porozumienia bedzie można korzystać z LTE ? Skoro bedzie odcięcie szybkości to chyba dla wszystkich byłoby lepiej ...
    1
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2016-12-15 19:21
    @Adam Przestań wklejać to pierd....lenie. Bzdury kompletne opowiadasz, nie masz pojęcia o czym piszesz.
    5
  • Users Avatars Mini
    tak ma być pisze: 2016-12-15 20:36
    Krzyś, plus no limit LTE, teraz plus ma dobre taryfy, t jest drogie i to minus bo musisz zapłacić 80 zł za no limit net, zostaje play za 50 zł no limit albo plus, tyle, że w plusie masz smartdom czyli zniżka na drugi abonent jeśli pierwszy wynosi 50 zł jakoś tak, o jak chcesz to moim zdaniem na własne ryzyko
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzyś pisze: 2016-12-15 21:13
    Tak ma byc - powiem Ci, plusa nie biore pod uwage, nie biore żadnej oferty pod uwage gdzie mam poniżej 10gb internetu. Glownie uzywam internetu mobilnego stad stawiam przede wszystkim na oferte neta. Teraz nie jest problemem zmiana operatora a czytalem ze jesli chodzi o oferte OFnK to warto - ale ile ludzi tyle opini. Nie sprobuje to sie nie przekonam czy spelni moje wymagania.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Przykry pisze: 2016-12-15 22:06
    Tak powinno być - nie przeczę, Play mocno poszedł do przodu ze swym zasięgiem, ale co z tego skoro to zasięg LTE w którym nie realizuje połączeń głosowych. Internet to nie wszystko. Gdyby równolegle z LTE było oferowane porządne 3G do połączeń głosowych to nikomu by nie przyszło do głowy własnoręcznie pchać się w roaming (a tam właśnie od początku do końca zazwyczsj siedzi się na 3G i owszem, net jest wolniejszy ale niecwystępują
    0
  • Users Avatars Mini
    Przykry pisze: 2016-12-15 22:07
    Cd. ...nie występują problemy z połączeniami voice.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciej.z pisze: 2016-12-16 07:54
    Dziwne zagranie żeby zaoszczędzić. Teraz abo jest tanie liczy się ilość pakietu i maksymalna prędkość łącza.
    1
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2016-12-16 09:55
    Witam, tak więc play obniżył prędkość internetu w roamingu krajowym do żenującego poziomu 3 Mb/s nie tylko swoim klientom, ale także partnerom infrastrukturalnym, Vikings i Virgin Mobile. Ja daję Virgin czas do lutego, żeby ogarnęli sytuację, a jeżeli tego nie zrobią to od marca przenoszę numer do nju Mobile. Tysiące razy powtarzałem, że tylko prepaid obecnie się opłaca, wielu to krytykowało nie rozumiejąc, że aktualna oferta i elastyczność to najważniejsze obecnie kryteria doboru oferty. Abonamentowcom, którzy niedawno podpisali w Play kontrakt na 24/36 miesięcy bardzo współczuję,bo czekają ich ciężkie miesiące, bo infrastruktura play jest daleka od ideału, ja i wielu innych ludzi nie oczekujemy rekordów szybkości, ale dwucyfrowy wynik pobierania jest podstawą w 2017 roku, a Play cofnął właśnie swoich klientów o jakieś 20 lat, do ery telefonów klawiszowych i takie teraz w większości powinni mieć dla swoich klientów. Teraz już chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie lobbowal na rzecz abonamentu, za wyjątkiem rzecz jasna pracowników wszystkich sieci komórkowych, którzy żyją z dymania swoich klientów.
    4
  • Users Avatars Mini
    Krzyś pisze: 2016-12-16 14:01
    troip zgadzam się z Tobą. Sam obecnie mysle nad zmianą i napewno to zrobie za miesiąc - z tym , że do końca nie wiem gdzie...albo OFnK albo tak jak piszesz Nju...ale w przypadku iż chce duzy pakiet danych to nju bedzie lepszym wyborem ze względu na staż i zwiekszenie pakietu danych
    2
  • Users Avatars Mini
    Idol pisze: 2016-12-16 16:19
    Play strzelił sobie w stopę. Ograniczenie powinno wprowadzić się w sytuacji gdy zasięg P4 będzie porównywalny z dawną W3, a nie jak teraz tj. wielkowyspowy. Inna kwestia to jeszcze zasięg wewnątrz budynków.
    2
  • Users Avatars Mini
    Idol pisze: 2016-12-16 16:22
    Dodam, że zasięg porównywalny powierzchniowo, a nie marketingowo tj. populacji...
    0
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2016-12-16 18:41
    Plej strzelił sobie nie w stopę tylko w głowę:-D Teraz będą nowe reklamy: "Ultra celebryci uciekają z plej do normalnych sieci o zasięgu własnej sieci":-D Pseudosieć plej to wydmuszka, z bieda infrastrukturą i biedajakością, dla gimbazy, sępów, gołodupców, nieudaczników.
    13
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2016-12-16 23:49
    No to dostalem prezent na gwiazdke, ale ja naleze bardziej do sępów (jak opisal gość) i potrzebuje malo, puki play bedzie mial taryfe rwk(bez warunkową) to narazie tu bede. Mam tez virgin i mysle ze pani Piotrowska Oliwa jest elastyczna nie tylko w ciele ale i bedzie elastyczna w umysle, i dogra zwiazek partnerski z inna siecią, najlepiej z orange.
    1
  • Users Avatars Mini
    P.T.D. pisze: 2016-12-17 08:24
    @Japa "puki" -> "póki". Play to dziadostwo, u mnie w Rzeszowie razem z plusem to dwie najgorsze sieci, bierz Orange i będziesz zadowolony jak ja. Virgin się skończy, Branson dopłaca do tego interesu, pytanie jak długo będzie chciał dopłacać? Grażyna ma tyle do powiedzenia ile przeczyta w mailu od właściciela i ma to wykonać. W Orange masz RWK bezwarunkowe.
    15
  • Users Avatars Mini
    Archi3 pisze: 2016-12-17 22:40
    1szy telefon miałem w tmobile złodzieje którzy okradli nawet przy doprawiamy doładowaniach kupowałes za 29 dostajesz kwotę mniejszą o VAT, non stop problemy z niechcianymi usługami. Później był play i wszytko było ok do czasów jak zaczęło wchodzić LTE,Ale tylko na zasięgu plusa lub tmobile. Od 2 lat nju. Niby najlepsza oferta na papierze Ale w centrum Wawy down lte ok 8-10 up ok 4-6.
    -4
  • Users Avatars Mini
    metiszon00 pisze: 2016-12-20 18:17
    Maksymalna prędkość w LTE w play też spadła do max 3mbps (download)/2mbps Upload. Roaming Krajowy T-Mobile 300KBPS (dwonload)/ 0,89KBPS (Upload) na HSPA+.
    -2
  • Users Avatars Mini
    dureń metiszon00 pisze: 2016-12-21 00:34
    mbps - co to jest? KBPS - co to jest? Co to za skróty?
    2
  • Users Avatars Mini
    Tomala pisze: 2016-12-21 23:13
    no to klops... rzeczywiście uje..i do 3na1... szkoda, bo w orange u mnie w city (65tys) miałem 10x tyle co obecnie... i nie zartuję... mialem przez router wifi 30-35Mbit w doł i up 10-12Mbit. Przez telefon up był max do 6.. Oczywiście karta PLAY na roamingu Orange 3G. teraz mam tylko 1/10 z tego. Plus w ogole nie działał, 2-5 down i 0.01 do 1Mbit max up. Ta sieć to abstrakcja jakaś... a PLAY wlasny na 3G dziś 2na0.5 mbit.. wiec się pochwalili... LTE PLAY jest najbardziej zaawansowane technologicznie w moim mieście, pełne 4 zakresy LTE 800, 1800, 2100 i 2600. Kupiłem S7 specjalnie pod agregację.. Dupy wcale to nie urywa... Liczyłem przy agregacji na conajmniej na wyniki trzy cyfrowe, znaczy ponad 100Mbit, czytając posty i frum zagramanczine, np Australia, ze chłopaki po 250Mbit przy agregacji mają na routerze, ktory PLAY ma w ofercie - CAT9 (Netgear AC810S). Chodzi to róznie - średnio 20-50Mbit down. Najorsze jest to ze UP jest bardzo dziwny, bo potrafi się zaciąc na 1-2mbit... Były okresy ze chodziło 70 na 20, i widać było że chce więcej, ale jakby zblokowane... Dzwoniłem z 10 razy na infolinię, ze mój abo pozwala, nie jest zablokwany, resetowali z 5 razy ustawinia, ni cholery, na moich 3 kartach, róznych urządzeniach z agrgacją, w róznych miejscowosciach wiecej niz 70na 20 nigdy nie poszło. Dziś spadło do 20-50 max i up 5-15 max... Wyniki pod 60-70mbit kumpel miał bez agrgacji na psmie 2600 na NOTE3. Wydanie 3200pln na S7 i 700pln na router AC810 nic nie dały w prędkościach. W marcu kończy mi się umowa... Po 6 czy 8 latach pora na zmianę... ORANGE i basta.... Na moim starym S4 na paśmie 1800 ORANGE dochodzi do 80 down i 35 up u mnie w city... Poza tym oferta roamigowa 3x tansza niż w PLAY, a wyjezdzam co miesiac-dwa na tydzien za granicę, PLAY 300mb UE - 49zł, ORANGE 300mb UE - 15zł... Tyle w moim temacie.... Oczywiście kartę PLAY na karte zawsze bede miał pod ręką, ponieważ mozliwość wyboru kazdego operatora jest bezcenna w krytycznych sytuacjach, ale stałej oferty JUZ NIE, DZIĘKUJĘ....
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: