PLAY kończy współpracę z K2

Newsy
Opinie: 2

PLAY zakończył dwa postępowania przetargowe na agencje reklamowe.

Przetarg na agencję interaktywną prowadzony był od lipca i uczestniczyło w nim 5 agencji. Zwycięzcą przetargu na obsługę w zakresie marketingu internetowego, stworzenia i obsługi nowego portalu oraz kampanii reklamowych online została agencja Artegence. W pierwszym kwartale 2014 roku nastąpi przejęcie obsługi od obecnej agencji - K2, z którą Play kończy współpracę w zakresie marketingu internetowego.

Jednocześnie rozstrzygnięty został przegląd na dodatkową agencję ATL, która obok Grandes Kochonos będzie wypracowywać kampanie reklamowe dla Play. Zwycięzcą tego postępowania została agencja reklamowa Good będąca częścią Grupy K2. Play kontynuuje równocześnie współpracę z Grandes Kochonos, będącą główną agencją w tym obszarze.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: