Zniżki PLAY dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny

Newsy
Opinie: 47

PLAY przystąpił do rządowego programu Karta Dużej Rodziny. Ogólnopolska Karta Dużej Rodziny to system zniżek dla rodzin wielodzietnych. Wszystkie miejsca oferujące zniżki będą opatrzone logo „Tu honorujemy Kartę Dużej Rodziny”.

Operator będzie od 3 września oferował rabat w wysokości 40 zł na abonament oferty FORMUŁA RODZINA z taryfą FORMUŁA RODZINA 4.0+ i FORMUŁA RODZINA EUROPA. Oferta będzie dostępna w we wszystkich salonach operatora.

Karta Dużej Rodziny przysługuje rodzinom z przynajmniej trójką dzieci, niezależnie od dochodu. Karta jest wydawana bezpłatnie, każdemu członkowi rodziny. Rodzice mogą korzystać z karty dożywotnio, dzieci - do 18 roku życia lub do ukończenia nauki, maksymalnie do osiągnięcia 25 lat. Osoby niepełnosprawne otrzymają kartę na czas trwania orzeczenia o niepełnosprawności.

Kartę przyznaje wójt, burmistrz lub prezydent miasta na wniosek członka rodziny wielodzietnej.

Opinie:

Opinie archiwalne (47):

Komentuj

Komentarze / 47

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-08-22 16:18
    Wiecie co Wam powiem? PLAY jest sprytny i nawet pracowity. Na serio. To wcale nie są lenie i próżniaki... zaczynam dostrzegać coraz więcej pozytywów w tej sieci. Znowu nasuwa się pytanie - dla czemu to PLAY? ...czemu nie Orange/Plus/T-Mobile? Ta informacja jest bardzo pozytywna - to prawdziwy konkret. Żadne tam pitu pitu wizerunkowe. P4 w moich oczach właśnie zyskało kilka punktów.... i w tym momencie nie interesuje mnie że ich LTE działa wolniej czy inne tego typu dyrdymały. Ten ruch firmy należy docenić.
    10
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2014-08-22 16:38
    wiecie co ? nawet dobrze razem wyglądają. hahahah.
    6
  • Users Avatars Mini
    Tygadr pisze: 2014-08-22 17:13
    Zgadzam sie to bardzo pozytywna wiadomosc i calkiem spora znizka dla duzej rodziny.
    5
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2014-08-22 17:57
    wygląda to tragicznie...
    -2
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-08-22 19:02
    Wspólczuję tym rodzinom:-) jeszcze użerać się z jakością plaj:-D
    7
  • Users Avatars Mini
    Adrian pisze: 2014-08-22 20:52
    @asf idź do psychologa lepiej. Jęczysz jakbyś miał coś z głową. Mam 6 kart w Play i nie mam żadnych problemów z jakością. W Twojej sieci pewnie wszystko w HD?
    -7
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2014-08-23 07:01
    tak w orange jest w hd voice i po umts 900. a co u ciebie? dwa maszty w wypierdkowie? wujek, na roamingu krajowym play na t-m hd voice ci nie podziala. I tyle w tym temacie.... jakies pytania ma plebs ? :-)
    1
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-08-23 08:29
    @Adrian Bzdety synu piszesz. Nawet mając karty w plej, rozmowy wewnątrzsieciowe były jakości żenującej. Nie mówie o zerwanych połączeniach przy stabilnym silnym sygnale. Poza tym o czym ty mówisz? Jaka to sieć? Na roamingu krajowym bez którego praktycznie ta pseudosieć nie istnieje.
    8
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-08-23 08:30
    @Adrian Tak jak wyżej kolega @nick ci wyjaśnił.
    5
  • Users Avatars Mini
    GG pisze: 2014-08-23 09:13
    Jeżeli chodzi o Play to mam wrażenie, że piszecie z przeszłości tak jak to było kiedyś kiedyś. . . ... posiadamy w Play 4 aktywacje i nic się nie dzieje /racją jest to że czasem są problemy, ale jak zauważyłem w każdej sieci bez wyjątków/ . . . a po drugie dla tych których uważają że to pseudo sieć to jestem bardzo ciekaw ile byście płacili u swoich operatorów aktualnie gdyby nie było na rynku PLAY . . . z 80 gorszy pewnie . . . coś jeszcze w tym temacie ? :D
    -1
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2014-08-23 09:31
    Gdyby babcia miała wąsy to by dziadkiem była.
    1
  • Users Avatars Mini
    jak zwyle pisze: 2014-08-23 11:51
    Jak zwykle sprowadziliście dyskusję do poziomu rynsztoka. Wstyd. Wiecie co to poszanowanie pogladów rozmowcy. Wszyscy jestescie potomkami dyktatury? Skoro jest tak źle w Play to skad takie przyrosty klientów? Od roku mam przeniesiaona firmę nie dużą - 10 numerow - wlasnie do Play. I wyobraźcie sobie ze firma normalnie dziala, do tego placi mniejsze rachunki. Bylem juz u wszystkich w W3. I nie mam żadnych powodów aby narzekac na jakosc w Play. Koniec kropka.
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-08-23 11:58
    Ja też się zastanawiam czy nie wypierdzielić z T-Mobile do PLAY. Mapki na stronie internetowej play są dostępne i są dosyć czytelne. Widać jakie jest pokrycie sygnału siecią własną 3G i siecią własną 2G - aby odczytać zasięg sieci 2G PLAY trzeba kliknąć zasięg "telefonia stacjonarna". Na prawdę nie jest tak źle jak wielu z Was to wyżej opisuje - to nie te czasy. I zasięg 3G i zasięg 2G sieci własnej na czas dzisiejszy jest dosyć przyzwoity...
    -2
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2014-08-23 12:34
    @jak zwykle. Nie dyskutuj z gimbusami. Większość narzekających to ludzie używający karty do gg i 5 min rozmowy dziennie. Mało kto zrozumie tu biznes, dzieci tego nie ogarniają. Ja od 3 lata w play z firmą 4 numery i nie narzekam :) Robie 8000 km miesięcznie i na prawdę nie ma powodów do psioczenia, szczególnie po odpaleniu 4G. Ale gimbaza zawsze ma powodów 100 :)
    -1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-08-23 13:30
    zgadzam się z przedmówcą - też zauważyłem brak zrozumienia dla rozwiązań kompleksowych czy zaawansowanych. Nawet ja i moja żona - nie chcemy latać po jakieś zdrapki, kody, pakiety, jakieś cykliczne usługi "miesio" czy inne bzdurne usługi w Nju - a mowie o tym bo tu do Nju nagminnie jest agitacja prowadzona. Mnie interesują proste, kompleksowe rozwiązania nawet jeśli są odrobinę droższe. Tak samo jak widzę u siebie potrzebę normalnej obsługi i normalnego kontaktu z callcenter operatora. No ale, to temat rzeka a tu rozmawiamy oo PLAY.... zobaczymy, jak będę kiedyś w abonamencie PLAY to być może będę miał więcej do powiedzenia.
    -2
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2014-08-23 14:06
    jak Play zacznie dostarczac kompleksowe usługi z łączem stałym dla firm i obsługą IT to wtedy pogadamy. Na razie to jest pseudo operator ciagnący na roamingu i sprzedający cienkie usługi dla onanizującej się nimi gimbazy. Jeszcze jakies pytania ma plebs ? Z czym do ludzi...
    1
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-08-23 14:21
    @nick Dokładnie. plaj to roamingowa pseudosieć z jakością którą może zachwycić tylko jej fanów. BEZ PORÓWNANIA do jakości połaczeń głosowych u pozostałych operatorów. @GG Tak, dzięki plaj istnieją pozostali operatorzy, to dzięki plaj przez długi czas wszyscy byli okradani na niesymetrycznym MTRze. A tak poza tym to plaj dawał... A skoro jest taki dobry to czemu taki duży wskaźnik odejść ma? To są ludzie którzy z powrotem wracają do poprzednich operatorów. @Samodziadostwo Wolę płacić i normalnie korzystać z NJU bo jest proste i działa jak należy niż gdyby to plaj płacił mnie abonament:-))) Wolę bzdurne usługi niż płacić za sprawdzenie stanu konta w zachłannej przeciętnej drogiej niemieckiej sieci T-m
    2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-08-23 15:39
    no przecież PLAY ma kompleksowe usługi, nawet telefonie stacjonarną mają. Mają przyzwoity technicznie i zasięgowo internet LTE, więc o co chodzi? Szczególnie że teraz bez limitów prędkości transferu... @ASF ja się z Tobą zgadzam ale daj mi rozwiązanie, które jest proste zarazem i jest to oferta abonamentowa z normalnie przysyłanymi pocztą fakturami.... zgadzam się nawet z Tobą że T-Mobile w niektórych opcjach jest drogie. Owszem, jest. Szczególnie jeśli zestawi się ze sobą T-Mobile i Play. Zgadzam się także z Tobą że sprawdzenie konta z opłatą 4gr to strzał w kolano - ale co ja mogę na to powiedzieć? Tak jest w każdej większej firmie, w której rządzi "główny księgowy". A z tego co widzę w Play tak nie jest - wydaje się że w Play rządzi część młodej ekipy, która chce cokolwiek zmienić i wnieść do rynku, która ma chociażby jakieś pomysły (bo nawet taki T-Mobile już stracił ducha innowacyjności...) - bo wiesz jaka jest ekipa W3 - właściwie to zatwardziała i zabetonowana mniej lub bardziej, gdzie liderem tego betonu powoli staje się Plus... Chce jedynie abyście wzięli pod uwagę że Play już ma 12 mln klientów - Plus ma bodajże 13.5 mln. No kurde, Panowie, o czymś to świadczy... bo zaraz chyba Play zajmie 3 miejsce... / NA MARGINESIE - zastanawiam się czy T-MobilePL nie zmieni za parę miesięcy nazwy swej na.. Telekom. Zauważyłem że wszędzie w krajach sąsiednich się tak dzieje. w Niemczech mamy Telecom, na Słowacji Telekom, na Węgrzech też Telekom... tylko u Nas T-Mobile. Myślę że to kwestia czasu i będziemy mieli w Polsce Telekom.pl na wyświetlaczach telefonów, przynajmniej niektórzy z Nas...
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-08-23 16:56
    Plaj ma juz 12mln, to świadczy o tym że ludzie są podatni na marketing, może być byle jak i byle co ale musi być tanio. I tego synonimem stał się plaj. Interesujący jest wskaźnik odejść z plaj, jak zapytasz ludzi którym się konczyły z nimi umowy to ci powiedzą, albo jakość była kiepska, albo nie dostali interesujących propozycji za przedłużenie umowy. I tych odejść będzie coraz więcej, choć chyba obecnie plus z T-m liderami w tym segmencie:-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-08-23 18:09
    No oczywiście że są podatni. Zależy jedynie ile razy im się daną informacje cyklicznie wtłacza do głów. W sumie wszyscy jesteśmy, to cała socjotechnika, zależy tylko jak i czym się daną informację przekazuje. Taka "poczta pantoflowa" stara jak świat to także element marketingu ;-) W sumie sam wiesz, że w telekomunikacji dla klientów pierwsze skrzypce gra cena, dopiero potem zasięg, potem oferta a potem jakość - tak wygląda ogólny schemat myślenia, niestety. / z T-Mobile oczywiście, będą odejścia do póki się zarząd nie zmieni a szczególnie główny księgowy, Niemiec z pochodzenia. I tyle. Choć, chce powiedzieć że ogólny problem z tematem odejść i lojalizacji klientów jest problem schematów i szablonów w ofertach przedłużeniowych/utrzymaniowych - jest to zwykły komputerowy algorytm, wielopoziomowy, który niestety często wyświetla oferty śmieszne lub nierozsądne... a w korporacji "prawda komputera" ma wyższość nad "prawdą mózgu ludzkiego" i dlatego tak jest. Dlatego tak często nie ma mowy o jakiejkolwiek elastyczności czy zmiany tejże szablonowej oferty przez pracownika firmy bo nikt głowy nie podłoży skoro prawda komputera rządzi (choć powoli się to zmienia)... szkoda tylko, że w Orange swego czasu tego nie zrozumieli, bo może bym został. Skoro już o tym piszę chcę zaznaczyć że pojawia się nowe zjawisko - syndrom odejść i migracji z powodu jakości zasięgu sieci, dot. to T-Mobile i Orange po równo, szczególnie z terenów wiejskich - to zjawisko nowe po konsolidacji sieci w ramach NetWorks - jest mnóstwo skarg, mnóstwo - nawet tych jawnie dostępnych. Dla zainteresowanych, wystarczy poczytać portal t-mobile 'T-Mobile Trendy' w zakładce "jak się zmienia sieć" - posty o problemach z zasięgiem "nowej sieci" idą w tysiące... ludzie piszą jak to mieli kiedyś '4 kreski' a teraz mają jedną, trochę tego poczytałem i po kilkudziesięciu miałem dość bo żal dupę ściska...
    2
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2014-08-23 19:35
    @nick - jaki plebs? Masz telefon w sieci innej niż Play i jesteś lepszy?
    0
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2014-08-23 20:05
    spojrz jakie jest arpu w sieci play porownaj do pozostalych i sie dowiesz co to za 'klienci'. to siec dla biedoty. 5 zeta za rok. to co jeszcze jakies pytania ma plebs? bo to juz nudna z wami dyskusja gimbusy
    1
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2014-08-23 20:11
    nie wprowadzaj kategoryzacji ludzi, na plebs i innych... to zawsze zaprowadzi Cię do publicznego linczu.
    0
  • Users Avatars Mini
    plebs pisze: 2014-08-23 20:20
    @nick - przykro nam, że nie doświadczyłeś normalnego dzieciństwa...
    0
  • Users Avatars Mini
    frugo pisze: 2014-08-23 20:20
    Do nick-play dla biedoty? Chyba dla ludzi myslacych i umiejacych liczyc, skoro dla Ciebie wydawanie w tych czasach duzych pieniedzy na telefon swiadczy o majetosci to wybacz ale jestes id..ta
    -1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-08-23 21:57
    A Ci co chodzą na zakupy do "Biedronki" to też plebs?? To jakby kupowali w "Alma Delikatesy" albo sklepach "Piotr i Paweł" to byliby wtedy normalni??
    1
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2014-08-24 08:08
    A gdzie mają kupować jak portugalskie Geronimo-Martins czyli tzw "Biedronka" wybiło wszystkie inne Polskie okoliczne sklepiki/biznesy. Niczym stonka z Ameryki. Jeśli chodzi o mnie to tak nie kupuje w sklepach w których nie mogę zapłacić kartą, tylko muszę przynosić w zębach gotówkę (pdobno już coś zmienili?). I tak jest z Play - podobny poziom i podobna jakość - ludzie dają się na to nabierać. Sam mam kartę którą załadowałem za przysłowiowego piątaka jakiś rok temu i gdzieś tam sobie lezy jako awaryjna ( w koncu "zasieg 4 sieci"). I tylko do tego sie nadaje, ale do uzytku na co dzien to juz nie. Zanim wyklikam zeby ten zasieg rzeczywiscie byl własciwy i nie rozłączał się to nerwicy dostaję
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2014-08-24 11:42
    nie dostajesz nerwicy jak Ci bankomat wyświetli ekranik "bankomat chwilowo nieczynny" albo POSterminal wywali błąd?? Nie wiesz gdzie kupować jak nie w Biedronce? Odpowiadam - możesz kupować w Żabce, szukać sklepików osiedlowych (Lewiatan, ABC, Polo, jest tego masa...) albo, bo chyba Cię stać - na stacji benzynowej - najlepiej ORLEN - wtedy zasilasz polski kapitał.
    0
  • Users Avatars Mini
    plebs pisze: 2014-08-24 13:53
    @nick - Znowu pycha i zadufanie w sobie. Otóż w Biedronce od dawna mozna placić kartami. Tak samo aktualne są twoje informacje na temat jakości usług Play... Ręce opadają i nie tylko ręce.
    0
  • Users Avatars Mini
    mors pisze: 2014-08-24 13:59
    Właśnie ludzie czasem piszą coś bo coś tam usłyszeli i powtarzają jak babcie pod sklepem, a przeważnie jest tak, że nawet nie mają styczności z problemem. Ja używam Play od długiego czasu mamy 4 aktywacje i powiem że kiedyś były problemy ale z roku na rok jest coraz lepiej i nie się czego go czepiać porównując z resztą operatorów. Fakt że zależy od tego gdzie się też mieszka ale to akurat dotyczy wszystkich dostawców.
    1
  • Users Avatars Mini
    PHI pisze: 2014-08-24 14:05
    do asf: Jeżeli chodzi o wskaźnik odejść z Play to ma najmniejszy ze wszystkich operatów, tylko trzeba czasem przeczytać a nie wymyślać /dane są udostępniane co kwartał/. Dziękuję tyle w temacie !
    1
  • Users Avatars Mini
    PHI pisze: 2014-08-24 14:11
    cd. a po drugie Play jest liderem przenoszenia numerów porównanie z Orange gdzie bilans dodatni to 5,5 tys. a w Play 287 tys. więc o czym tu dyskutować. Gdyby nie sieć NJU z Orange to by byli daleko pod kreską . . . !! Chyba takie różnice o czymś świadczą !?
    1
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-08-24 14:20
    Świadczą o głupocie i niewiedzy tych którzy dają się nabierać na plaj. Wskaźnik odejść z plaj ma tendencję wzrostową i bedzie rósł nadal.
    3
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2014-08-24 14:38
    Po pięciu latach indoktrynacji za pomocą "celebrytów" nic dziwnego że w świadomości plebsu cały czas Play jest najtańszy, najlepszy itd. Co nie zmienia faktu ze to mega zadłużona firma i to są już ostatnie próby walki cenowej tej sieci, tylko teraz już emituje obligacje bo banki nie chcą dawać kredytów. Niedługo będzie trzeba je spłacić, ceny podwyższą i tyle. A plebs to ma pamięć pięciominutową co widać przy wyborach w PL :-)
    2
  • Users Avatars Mini
    PHI pisze: 2014-08-24 14:40
    do asf: tak, a z innych sieci malejącą tak? gdzie to wyczytałeś ? to tylko znak na to że klienci coraz chętniej zmieniają operatora. Jeżeli porównujesz wskaźnik odejść to porównuj wszystkich operatorów a nie tylko jednego, bo to nie jest obiektywne i wyssane z palca. Tyle w Temacie.
    -1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-08-24 14:40
    a ja uważam że będzie rosło Orange i T-Mobile szczegółnie po NetWorkS...
    -3
  • Users Avatars Mini
    plebs pisze: 2014-08-24 15:56
    @nick - startuj na prezydenta. Jesteś superstar w obrazaniu. Merytorycznie już nie, ale tam trzeba jedynie być dupkiem...
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-08-24 19:27
    @PHI Bzdurzysz. Mówimy teraz o plaj a nie o innych, oczywiście że są odejścia u innych, ale skoro plaj jest taki cudowny i tani to dlaczego ma tak stosunkowo dużą skalę na tle pozostałych? @samodziadostwo, niewiem skąd te tewelacje, u mnie po networks we wszystkich płaszczyznach się poprawiło, 3G jest w piwnicy a nie było:-)))
    3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2014-08-24 21:07
    tylko w miastach jest dobrze. Tylko w miastach...
    0
  • Users Avatars Mini
    PHI pisze: 2014-08-24 21:11
    Do asf: aha i mówisz ze nie jesteś z konkurencji ?! Phi :D taka myśl się nasuwa. . .??
    -2
  • Users Avatars Mini
    pl pisze: 2014-08-25 13:57
    szkoda, że Play nie przystąpi do programu poprawy zasięgu i rozbudowy własnej infrastruktury
    2
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-08-25 19:46
    @pl Dokładnie:-) @PHI Tak jestem z konkurencji, mam aktywację w orangu, działa i nie muszę szukać roamingów i zasięgów. Pseudosieć plaj odbiegała i odbiega technicznie od reszty.
    4
  • Users Avatars Mini
    doris pisze: 2014-09-13 10:28
    ja posiadam karte duzej rodziny ciekawe czy dostane znizki na internet z pleya:) musze to sprawdzic
    0
  • Users Avatars Mini
    doris pisze: 2014-09-13 10:32
    hmmm szlo by sie wadzic o zasieg bo np w rybniku niedobczycach gdzie mi wogule internet z polsatu nie działał z pleya jestem zadowolona zasieg mam nie tylko w formie internetu ale i w tel jestem zadowolona nawet z plusa juz sie traci zasieg masakra od momentu jak połaczyli sie z polsatem plus spada w dół czekam az tylko skonczy sie mi umowa z plusem i rezygnuje niepolecam plusa pley takkk...ps warto przetestowac pleya a nie nie majac go oceniacie siec
    0
  • Users Avatars Mini
    ns4 pisze: 2014-10-01 23:34
    PLAY to PLAY reszta napiepsza bo nie stać ich na zerwanie umów i wejścia do PLAY po prostu dupy wam ściska ja przeniosłem numery i od 5 lat nie żałuję
    0
  • Users Avatars Mini
    ns4 pisze: 2014-10-01 23:42
    jestem kierowcą i na co dzień mam przykłady do klientów innych sieci też nie można się dodzwonić a najczęściej do t-mobile i orange a ja z PLAY nie mam problemów najwyżej mam inny niż PLAY zasięg ale mam zawsze a kręcę polska - słowacja - czechy - niemcy - austria - italia i bez problemów połowa kolegów już na PLAY przeszła
    1
  • Users Avatars Mini

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: