Play oraz agencja Grandes Kochonos przygotowały nową, świąteczną kampanię, na którą składają się dwa 30 sekundowe spoty „Mikołaje” oraz „Szalik”.
Pierwszy spot przedstawia tezę o Gwiazdce, która gdyby była jak Internet w Play na Kartę, to nigdy by się nie kończyła. A wszystko za sprawą nowego startera Play na Kartę Lubię to!, dzięki któremu można korzystać z nielimitowanego Internetu za 0 złotych w swoim smartfonie.
Z kolei w drugim spocie „Szalik” opowiadamy historię chłopaka, który sam dzwoni do Mikołajów, dzięki czemu jego prezenty będą z pewnością trafione. W spocie promujemy Play na Kartę z FORMUŁĄ 4.0. Z taką ofertą każdy może SMS-ować i dzwonić bez limitu do Mikołajów z Orange, T-Mobile, Plus i Play, a nawet do tych od stacjonarnych po doładowaniu, za darmo.
Media: TV, Kino, Prasa, Radio, Internet
Start kampanii: 12.11.2012
Informacje o autorach: Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Tunia Rozwadowska-Myjak (art director) Ewa Jaworska (copywriter)
Reżyser: Xawery Żuławski
Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Karolina Wardak
Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun
Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny
Dom mediowy: MediaCom
Internet: Łukasz Kwapisz (K2), Monika Kamińska (P4)