PLAY Lajt - tani abonament w PLAY

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 118

PLAY wprowadza od 1 czerwca br. nowy niski abonament PLAY Lajt w wysokości 30 zł miesięcznie.

W ramach abonamentu klient otrzymuje w standardzie:

  • za darmo 10 zł ekstra co miesiąc

  • zawsze 1 minutę gratis do wszystkich sieci za 2 pełne minuty odebranego połączenia z innych sieci

  • MMS w cenie SMSa – w abonamencie od 11 groszy

  • multimedialny telefon za 49 zł

Płacąc 30zł miesięcznie w Play Lajt, klient otrzymuje 40 zł na swoje komórkowe wydatki. Pakiet 40 złotych może być wykorzystany na wszystko i do wszystkich, a to oznacza, że w abonamencie klient otrzymuje:

  • do 82 minut do wszystkich sieci
    lub

  • do 267 SMSów i MMS-ów do wszystkich sieci

Ceny połączeń rozliczane są w następującej kolejności:

  • darmowe minuty uzyskane za połączenia przychodzące (1 minuta gratis za 2 minuty odebranych połączeń z innych sieci)

  • minuty wliczone w abonament

  • minuty poza pakietem abonamentowym w cenie 49 groszy do wszystkich

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (118):

Komentuj

Komentarze / 118

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    e-stach pisze: 2007-05-31 18:36
    to chlopaki z lawki na osiedlu sie uciesza;]
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-05-31 18:44
    e-stach - chłopaki sprzed bloku mają pre-paidy zasilane za 5 zł jak nie potzreba na wino akurat ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ziobro pisze: 2007-05-31 18:53
    play + lajt = plajta!!! nie wróże im nic dobrego... ciekawe kiedy plus ich przejmie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek-2 pisze: 2007-05-31 19:13
    brawo! dobre posunięcie w kierunku tych który płacą mniej niż te 50 zł (a takich chyba jest bardzo dużo) :) za 30 zł miesięcznie mamy 83 minuty DO WSZYSTKICH a w Planie na Rozmowy w Orżnąć za 35 zł jest 90 minut TYLKO W ORANGE i na stacjonarki... bez komentarza.
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2007-05-31 19:23
    Bardzo ładny abonament - w Orange za 25 zł mamy 33 minuty a w Play za 30 zł aż 82 minuty.
    0
  • Users Avatars Mini
    adr pisze: 2007-05-31 19:23
    w sumie spoks
    0
  • Users Avatars Mini
    rafaik pisze: 2007-05-31 19:34
    Dobry pomysl jest konkurencyjny do mojego ja mam w erze place za 80 min 40 zl. A minuty moge wymienic tylko na smsy a w play jeszcze na transmisje danych.
    0
  • Users Avatars Mini
    emalia pisze: 2007-05-31 19:40
    Mięknie im rura, mięknie. Myśleli że będą mieli kolejki w sklepach a tu świecą pustkami. Oferta telefonów ŻADNA, więc trzeba zrobić jakiś ruch. A dodatkowo wymiana telefonów co rok - BZDURA !!! Kto się na to złapie ? Kogo będzie stać na kilkudziesięciozłotowe raty co miesiąc ? A do tego trzeba oddać stary telefon !!! Niedługo Play będzie ogólnopolskim komisem ...... Hi hi hi
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-05-31 19:46
    A może tak łaskawie przy okazji zastanowiliby się nad nieprzepadaniem Bonusa...?
    0
  • Users Avatars Mini
    Inspiron pisze: 2007-05-31 20:54
    jojo: o dokładnie!
    0
  • Users Avatars Mini
    medyk pisze: 2007-05-31 21:03
    cos mi sie wydaje ze sytuacja zmusza ich do sięgnięcia po klientów z nizszym ARPU... Marnie ich widze
    0
  • Users Avatars Mini
    luciano pisze: 2007-05-31 21:50
    Ale i dobrze nie każdy lubi płacić duz abo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Anubis pisze: 2007-05-31 22:11
    Do wszystkich "burakow" wypowjadajacych sie tu o szybkim koncu PLAY.... cos wam **** sciska ze jestescie uwiazani cyrografami z tymi zlodziejskimi firamami jak ORANGE czy ERA lub PLUS...Przeszedlem juz wszystkie szczeble kazdej z tych wiesniackich sieci a teraz jestem w PLAY... Czuje ze zyje...
    0
  • Users Avatars Mini
    random pisze: 2007-05-31 22:21
    oj zgarną teraz sporo prepaidowców. W końcu średnie arpu w prepaid wynosi 20 kilka do 30 zł Więc po co płacić np. w takim Popie po 80gr za połączenia jak można w Play po 37gr i jeszcze zgarnąć całkiem fajny telefon jakiego w żadnym prepaidzie się za rozsądne pieniądze nie dostanie. Dobre posunięcie. Widać, że chłopaki zaczęli myśleć inaczej niż święta trójca. Ja w to wchodzę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    zuza99 pisze: 2007-05-31 22:23
    ***Anubis- biedaku, za rok będziesz psy wieszał na Twoin super Play-u i pewnie poszukasz swojej szansy w ...Avon??
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-05-31 22:27
    Maciek - ponieważ to jest promocyjny plan, to ja porównam do promocji - właśnie podpisałem umowe na rok, w której dostałem dodatkowy pakiet 20 zł netto. I wiesz? Mam za 36,60 zł 100 minut WSZĘDZIE ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-05-31 22:28
    Żadna więc rewelacja...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-05-31 22:29
    Aha - bo jojo pyta o bonusa... Mój bonus nie przepada przez kolejne 3 miesiące ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    e-stach pisze: 2007-05-31 22:31
    tak na powaznie to oferta rzeczywiscie sympatyczna. osoby chcace wydawac nieduze kwoty na rachunek beda zadowolone, oczywiscie jak do kazdej oferty mozna przypiac i tutaj jakies "ale". realizacja planu ciaglego dostosowywania oferty do runku jest wdrazana. czekac pozostaje na zmiane cen za polaczenia a w takim wypadku na odpowiedz "rynku".
    0
  • Users Avatars Mini
    ideapop pisze: 2007-05-31 22:57
    ja tam jestem wplay od poczatku to siec nie idealna troche zasieg gubie ale te stawki za 20 złotych mam na karte ponad 40 minut a w orange mialem 25 minut wiec to duza roznica play jest the best
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-05-31 23:05
    A teraz w Playu robisz za "wieśniaka" Anubis...? Nie podniecaj się tak wlo swoją biznesówką. Tutaj mowa o cenniku na wejściu, dla każdego, a nie po przedłużeniu umowy i dla prowadzących firmę...
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2007-06-01 00:00
    To byla kwestia czasu. Teraz zmiazdza kazdego - za 30pln 82 minuty (praie 37gr/min) osmieszania sie pakietami. No chlopaki z lawek jak to policza tak szybko jak ja to nie uwierza. @wlo przy tych 100 minutach za 36,60 jak nic wychodzi rowniez 37gr/min. Tylko dodaj jaki dostales aparat za trzymanie na smyczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    micbod pisze: 2007-06-01 00:04
    No to play teraz znów troszkę klientów nałapie :D
    0
  • Users Avatars Mini
    waszkins pisze: 2007-06-01 01:04
    wlo: wiesz jaka jest roznica pomiedzy tym playa a twoim? playa promo jest dla kazdego a to na ktore ty sie zalapales tylko dla ciebie i ewentualnie kilku -nastu -dziesieciu lub wiecej osob ale spelniajacych konkretne warunki. wiec bez sensu jest to porownywac.
    0
  • Users Avatars Mini
    dusiek pisze: 2007-06-01 01:17
    Płacę w Erze 60 zł za 80minut i przejdę do PLAYA- za to samo zapłacę 30 zł. A kosultantom i czarnymPRowcom dziękujemy!!!!! Nie jestem d.e.b.i.l.e.m podatnym jak małpa na reklamy!! I zabieram z ERY dwa numery!!
    0
  • Users Avatars Mini
    antychryst pisze: 2007-06-01 01:20
    a ja i tak plan post zrobiłem na ponad 130% :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Czepek pisze: 2007-06-01 01:42
    szkoda ze play nie jest jeszcze w mniejszych miastach :( uh.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2007-06-01 01:57
    przecież to promocja z cyrografem a nie abonament. Równie dobrze mogę powiedzieć że w Erze jeszcze tańszy abonament bo tam za 15 zł mam 40 minut na połączenia krajowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franczaisobiorcy pisze: 2007-06-01 02:01
    Do Rafała Sidorowicza - Panie Rafale mamy nadzieje ,że to poczatek dobrych czasów dla frenczaisobiorców salonów Germanos. Byle tak dalej. Liczymy na Was - mam nadzieje ,że Pan Nas nie opuści.
    0
  • Users Avatars Mini
    sm pisze: 2007-06-01 03:34
    Oferta ok, tylko jedno mi nie pasuje... Traci sens reklama, ze na karte to samo co w abo, takie wszystko jednakowe i ladnie poukladane. Przeciez w pre do zdrapki "30" nie ma bonusa :-) Co zrobi Play? Wycofa reklame czy da bonus? Osobiscie mysle ze nic nei zrobi, ale moze sie myle... No chyba ze ten lajcik jest na zasadzie promo, a nei bedzie go w cenniku, wtedy spox nie jest wymagany zaden ruch od strony operatora :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    JarekM pisze: 2007-06-01 09:50
    play jest najtańszy jak się rozmawia dokładnie za tyle ile ma się abonament (lub niewiele więcej) bo niewykorzystane pieniądze przepadają - to jest podstawowa wada bo kasa nie przechodzi na kolejny miesiąc. Która sieć oferuje rozmowy do wszystkich po trzydzieści parę groszy i do tego bonus 1 min. za kazde dwie odebrane? I która sieć oferuje rozmowy poza pakietem za 49gr/min. Opłaca się bardzo, ale trzeba dobrze dobrać abo i rozmawiać podobne ilości czasu co miesiąc.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-06-01 11:18
    luciano - a ja myślałe,m że wysokość rachunkó zależy od potrzeb... Sorry - ale idiotycznym wydaje mi się argumet w drugą stronę ;-) Dla chcących płacić mniej jest pre-paid. Tam nawet w ogóle nie trzeba płacić a mieć aktywny telefon, jakby ktoś ważny w sprawie interesu życia miał zadzwonić ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-06-01 11:23
    Anubis - śmieszny jesteś... właśnie podpisałem umowę przedłużeniową na jednym z moich 4 numerów abonamentowych z jednym z tych złodziei - przedwczoraj - nie żałuję. Powiem Ci nawet, że mam za 36,60 zł abonamentu 61 zł do wykorzystania ;-) Przeliczyć Ci ile mogę za to mieć? Play musi popracować żeby mi zaoferować coś tańszego i lepszego ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek pisze: 2007-06-01 11:24
    No to innym opom zrobiło się bardzo smutno ! A już tym co mają podpisane cyro jest tragicznie. Muszą czuć się jak osoby z wyrokiem ograniczenia wolności.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-06-01 11:26
    krs@two - żadnego oczywiście.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-06-01 11:28
    waszkins - wiem doskonale... ale z mojego punktu widzenia Plaj oferuje tyklko jeden plan taryfowy, biez zrónicowania oferty na regonowców i npozostałych. Przecież nie będę patzryl z punktu widzenia gospodyni mojego kawałka osiedla, która ma telefon tylko do odbierania poleceń, co ma robić ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-06-01 11:30
    No i nie traktuję tego jak smycz. Bo niby czemu? Że nie mogę przejść przez rok do Playa? Przecież nie chcę i nie mam co więcej najmniejszego zamiaru! Podobnie ndo innych sieci. O jakiej więc smyczy mówisz? Plaj ma ładniejszą bo fioletową?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-06-01 11:31
    waszkins - bo też nie każę wam porównywać. Przedstawiłem tylko to, że JA mam nie drożej, a biorąc pod uwagę pozostałe możliwości cennika Biznesklasy, mam ciągle taniej i jeszcze bnardziej taniej ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-06-01 11:36
    JarekM - jak wcześńiej wspomniałem, zależnie od opcji - każda ;-) Tyle, że uważam, założenie, że porównujesz stawkę Playa ze stawką poza sieć u innych jest błędna z założenia. Dlaczego? Ano dlatego, że mojej żony wujek płaci np. 81 złotych i ma za to do 13,5 godziny, z czego wykorzystuje ok. 12 godzin (i to nie jest promocja). Uważasz, że Play mu to zaoferuje? Jeśli ja od kilku lat mam cenę przeciętnej minuty na poziomie poniżej 30 gr netto, to czy Play jest w stanie dać mi taniej? Nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-06-01 11:38
    maciek - już mówiłęm, że przedwczoraj podpisałem umowę roczną (nie z Playem) a w ciągu najbliższego miesiąca na kolejnym numerze (już 8-letnim) podpiszę następną - też nie z Playem ;-) Idiota ze mnie... no trudno.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek pisze: 2007-06-01 12:00
    wlo - mam Play - Kartę, doładowania 150zł (kiedy potrzebuję), Nokia 8233 kupiona Media Markt i nareszcie jestem wolnym człowiekiem. Tak jak posiadanie własnego samochodu daje namiastkę wolności, tak pierwszy raz od 1998 roku ( 1 komórka) czuję, że nareszcie mogę SWOBODNIE dysponować pieniędzmi wydawanymi "na telefon" - pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek pisze: 2007-06-01 12:07
    - literówla, Nokia 6233 ( cena 888 zł. )
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek pisze: 2007-06-01 12:21
    Plus już wykonuje pierwsze desperackie ruchy w taryfach dla indywialnych i biznesu, ale bez radykalnej zmiany swojej oferty jest z góry na przegranej pozycji - czy ludzie którzy tam pracują nie potrafią logicznie myśleć ? (jako kontynuację poprzedniej umowy mam na szczęście Superkartę ze strefą plus i mogę z czystym sumieniem włożyć ją do szuflady)
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek pisze: 2007-06-01 12:32
    telefony można kupić na PRAWDZIWY, nieoprocentowany, kredyt bez prowizji, bez pierwszej wpłaty, na 10 rat (ta oferta bywa ograniczona czasowo) - wiem bo sam kupiłem w ten sposób 2 komórki !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-06-01 12:57
    No ja mam Nokię 6233 kupioną za coś ok. 1300 zł rok temu i też nie narzekam na zniewolenie korzystając z abonamentowej oferty w MaxProfit ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2007-06-01 14:25
    @wlo "krs@two - żadnego oczywiście." Tak wiec juz widzisz kto sie dal zrobic w konia ? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    JarekM pisze: 2007-06-01 14:29
    wlo - jeżeli ma się taki krąg rozmówców, że większość jest w tej samej sieci - to play odpada, ale już przy połączeniach powiedzmy 50% poza sieć to jest to atrakcyjna oferta, zwłaszcza że za połączenia z zewnątrz dostajesz dodatkowe minuty. Przypadek wujka jest szczególny, więc go pominę :) I nie rozważajmy tu ofert utrzymaniowych lecz dla nowych abonentów. I uważam że w play da się zejść poniżej 30gr BRUTTO. No i jedna rzecz. Proste zasady, bez pakietów itp. które komplikują ofertę i życie.
    0
  • Users Avatars Mini
    CzeCzunio pisze: 2007-06-01 15:20
    jeżeli wprowadzą w swojej ofercie "darmowe" rozmowy z jednym numerem to sie zastanowie na przejściem do nich.
    0
  • Users Avatars Mini
    olekskype pisze: 2007-06-01 17:24
    A ja narazie siedzę w TT a może jako drugi telefon będzie Play ale na kartę:)
    0
  • Users Avatars Mini
    random pisze: 2007-06-01 19:49
    *wlo: przecież w Play minuta jest od 25grbrutto/min. To chyba mniej niż 30gr netto. Nieprawdaż ?
    0
  • Users Avatars Mini
    WuBr pisze: 2007-06-01 22:57
    Najciekawsze we wszsytkich komentarzach negatywnych o Playu jet to, że są bardzo agresywne. Może ich autorzy zastanowią się skąd wbierze się ona bierze. A przecież można inaczej np: mają dobrą ofertę(bo mają) ale mi odpowiada mój abo bo... I to własnie drugi problem wszystkich nie "playowców"- brak rzeczowej argumentacji :)
    0
  • Users Avatars Mini
    WuBr pisze: 2007-06-01 23:05
    A co do samego PLAYa, nie ma co uszczęśliwiać wszsytkich na siłę, bo kazdy ma inne potrzeby. Moją potrzebą są najniższe stawki na rynku, najlepsze telefony, a do tego w dobrej cenie. I tego PLAYowi nikt nie odmówi :):) Miałem abo w złodziejskim Orange(nawet sami konsultanci tak mówią między sobą :)), więc wiem jak traktują stałych klientów :(. Mam TakTaka i wiem, że puki nie było PLAYa to była najlepsza oferta na rynku. Można się złościć, że dało się oszukać swojemu op, ale to nic nie zmienia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    grzechotnique pisze: 2007-06-01 23:30
    Play! mnie nie przekona n i g d y . ! . . . . .
    0
  • Users Avatars Mini
    MK pisze: 2007-06-03 01:18
    Zgadzam się. TT to najlepsza oferta na karte, co zresztą zostało ostanio potwierdzone. Osobiście jako, że mam większość znajomych w ERZE korzystam z TT (chociażby ze względu na 1gr/sms i 29gr/min), ale mam drugi numer w PLAYu, z którego dzwonie na reszte sieci. Do czasu aż TAK-TAK wprowadzi jakieś rozsądne stawki na połączenia poza sieć to będę korzystał z tych dwóch numerow.. Wielką zaletą PLAYa są też przyznawane minuty za połączenia przychodzące, bo wiele osób naprawde moze z tego skorzystac.
    0
  • Users Avatars Mini
    NDM pisze: 2007-06-03 14:02
    Pamietajcie ze to co dają wam wasi OP, to zasługa wejścia PLAY na rynek
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek-2 pisze: 2007-06-03 14:26
    @wlo - ponadto pomyliłeś mnie z innym Maćkiem :P ja się odezwałem tylko raz a powiem tylko tyle: ja porównywałem PLAY z Orange PnR czyli pakietem dla indywidualnych... a ty porównujesz PLAY z Plusem dla firm + jeszcze liczony staż więc o czym my rozmawiamy ? ja nawet korzystając jeszcze z numeru w Orange (6 lat) teraz nie miałem żadnych szans na otrzymanie jakiegokolwiek pakietu DO WSZYSTKICH (bo takowych "super program" propozycja nie przewiduje wcale)
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek-2 pisze: 2007-06-03 14:29
    nawet przestali do mnie dzwonić te Ci BIEDNI ludzie z "propozycji" bo po przy którejś próbie babka się poddała stwierdzając "to ja nie mam co Panu zaproponować". biedni bo to nie ich wina że muszą proponować ludziom takie ***** jakiego świat gsm w polsce nie widział;
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2007-06-03 15:47
    @grzechitnique "Play! mnie nie przekona n i g d y . ! . . . . ." - Masz na to jakies argumenty czy tylko takie sobie populistyczne zapedy w Tobie drzemia ? Chyba glosowales na PiS, co ? (albo jeszcze nie osiagnales pelnoletnosci - wtedy wybaczam takie durne wpisy).
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2007-06-03 17:35
    Play poprostu zdeklasował konkurencje tą ofertą, nigdzie indziej nie dostanie się za 30zł ponad 80min do wszystkich, nie mówiąc już o telefonie Z400 za 99zł, wczoraj babka w Orange jak zapytałem ile musiałbym dopłacić do niego to tylko zaśmiała się i nawet bała się ceny powiedzieć. Przynajmniej w Orange nie mają żadnego argumentu żeby przekonać mnie nadal do nich są daleko w tyle za Play..żegnaj Orange....:)
    0
  • Users Avatars Mini
    petronas pisze: 2007-06-04 00:13
    A moim zdaniem rzecz ma sie tak: wasze śmieszne spory są niepotrzebne, są nowi- muszą byc tansi od reszty i pewnie są, koniec i kropa. Co, droższą ofertę mieli wprowadzić:))? Pytanie jest jedno JAK DŁUGO?. Wykosztują się i dołącza do reszty, reszta troszke spusci z tonu, ale tylko troszke. Ciekawe tylko co powiedzą ci którzy "już nigdy nie będą mieli u złodzieji w PL, Er i Org", dotrzymają słowa czy tak tylko kłapią paszczakami. Pewnie tylko kłapia i wrócą do mamusi. Do zobaczenia z powrotem...
    0
  • Users Avatars Mini
    NDM pisze: 2007-06-04 00:47
    "petronas" zanim PLAY zrówna sie z innymi op, ilościa konsumentów troche napewno czasu minie. Wiec jakis czas jeszczę bedą mieli o co walczyć
    0
  • Users Avatars Mini
    petronas pisze: 2007-06-04 01:05
    iloscią klientów zapewne nigdy, zrównają się/zbliżą cenami, daję im 1-2 lata...
    0
  • Users Avatars Mini
    krs pisze: 2007-06-04 10:20
    @petronas, wolalbym przez te dwa lata nie byc dymany bez nawilzania.
    0
  • Users Avatars Mini
    NDM pisze: 2007-06-04 14:10
    "petronas" Jesli mówisz ze dajesz im 1-2 lata rozumiem ze przez 2 latą bedą konkurencyjni. Nie sądze ze PLAY dorówna w górę do reszty zaczej 2 lata bedą potrzebowały sieci zeby sie obudzić ze snu i dorównać play *(obnizyć ceny tel i itp)
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2007-06-05 12:40
    A najlepsza jest i tak budka Telekomuny-matki i jest tam tanio i deszcz nie pada za kolnierz;-) polecam;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    krisu pisze: 2007-06-05 12:40
    petronas masz racje, jasne ze tylko klapia paszczami, wroca bo w koncu sie to wszystko wyrowna, trojca ma narazie zwolennikow i super promocje playa ktory jest niepweny zwyczajnie nie sa w stanie ich odciagnac od swoich sieci, play jest nowy, play jest wciaz nieugruntowany, ma wpadki, pomylki, ewoluuje, wprowadza nowosci ale to wciaz raczkowanie na rynku gsm. a trojca tu juz jest od dawna i budzi zaufanie. play nie moze oferowac wciaz tak niskich cen bo musi sie z czegos utrzymywac a musi tez
    0
  • Users Avatars Mini
    krisu pisze: 2007-06-05 12:42
    budowac swoja wlasna infrastrukture... wyrownaja sie ceny pewnie za rok moze poltora wszyscy beda mieli minute za 40 groszy a smsy moze po 10 i tak to sie skonczy, i tylko uslugi dodatkowe beda decydowaly o wybirze opa, no moze poza orange, oni zawsze beda tak pazerni jak obecnie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2007-06-05 12:45
    Faktem jest ze jezeli ktos wiecej dzwoni i pisze do obcych sieci to play wydaje sie byc korzystny na tle tych pozostalych prepaidow. Ja tylko czekam az si OBUDZA te simplusy i taktaki i cos zaprpopnuja sensownego w odpowiedzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    olekskype pisze: 2007-06-05 16:57
    No tak :P poprzedni koment nieaktualny - przechodzę na abonament w Playu - i nie biorę z Ery numeru - wolę mieć na 790, lub 791 :]
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek-2 pisze: 2007-06-05 18:51
    ja już złożyłem papierki w PLAY o przeniesienie numeru (6 lat w abo Orange) i wybrałem jednak opcję na kartę; bo skoro jest jednakowo to mam lepszą kontrolę kosztów :P a bonusy te same co w abonamencie (i tak bym brał ten na czas nieokreślony)
    0
  • Users Avatars Mini
    rafallen pisze: 2007-06-05 21:06
    Nie chce już abonamentu!! ale jeszcze jestem nim uwiązany ... po rozwiązaniu umowy, wrzucam play lub heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    szkadam pisze: 2007-06-06 19:10
    daje rade
    0
  • Users Avatars Mini
    NDM pisze: 2007-06-06 20:30
    Pamietaj ze w karcie jak doładujesz za 150 to na wykozystanie drugich 150 masz tylko 30 dni.
    0
  • Users Avatars Mini
    NDM pisze: 2007-06-06 20:31
    znaczy to sie tyczy do kazdego bonusa nie tylko 150:)
    0
  • Users Avatars Mini
    KONRAD pisze: 2007-06-06 21:01
    bardzo dobry abonament za 30zł miesięcznie dostajemy 40zł.do wszystkich sieci na rozmowy SMSy MMSy i internet minuta wychodzi ok 0,37zł SMS/MMS 0,11zł, pozatym za dwie minuty odebranego połączenie 1 minuta do wszystkich odrazu przyznawana po zakonczeniu połączenia, połączenie biórem obsługi klienta 0zł, i telefony w bardzo dobrych cenach. Jedyny minus to brak możliwości przechodzenia niewykorzystanej kasy na następny miesiąc
    0
  • Users Avatars Mini
    Eliop pisze: 2007-06-07 09:51
    KONRAD nie zapominaj ze trzeba rozmawiac pelne 2 min zeby dostac ta 1 minute. Rozmawiajac 1m30s nie dostaniesz nic ! W tak tak natomiast dostajemy np. 10 sec za 20 sec rozmowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    KONRAD pisze: 2007-06-07 21:23
    bonus w tak taku jest przyznawany gdy zbierzesz przynajmniej 10 minuta a ja nie zbierzesz nie dostajesz nic, pozatym płaci sie abo za tą usługe, więc wydaje mi sie że mimo wszystko PLAY ma lepszą usługe i oferte.
    0
  • Users Avatars Mini
    greg pisze: 2007-06-08 18:07
    W regulaminie promocji jest napisane: Opłaty za skorzystanie z Oferty Promocyjnej „Play Lajt” W okresie od 1 czerwca 2007r. do odwołania, Abonent nie ponosi żadnych dodatkowych opłat za skorzystanie z Oferty Promocyjnej „Play Lajt”. Czy to oznacza że np po 12 miesiącach będę musiał płacic więcej niż 30 zł????
    0
  • Users Avatars Mini
    NDM pisze: 2007-06-09 01:38
    Nie. abo podpisujesz na 24 i tyle czasu bedziesz płacił 30zł miesiecznie. 1 czerwca 2007 do początek promocji. a odwołanie to koniec promocji, w takim sensie ze jak odwołają to juz takiego abo nie bedzie mozna wziąć.
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2007-06-09 11:21
    KONRAD - w moim przypadku zebranie 10 min miesiecznie nie jest trudne. Srednio dostaje 50-60 min a zaplacenie 1 PLN za to, to nie majatek. I NIE PRZEPADA - dla mnie to najwazniejsze. Ale tak jak zawsze WLO pisal - kazdy musi oferte wybrac pod siebie i nie a sie co spierac ktora jest lepsze, wszystko zalezy od profilu dzownienia. Dla mnie 49 groszy w play to nie jest wystarczajacy argument. Mam tak tak i zone, przyjaciol i bliskich w ERZE wiec wole rozmawiac korzystajac z pakietow, SMS za 1 grosz
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2007-06-09 11:22
    ... czy tez NIE PRZEPADAJACYCH BONUSOW za 1 PLN. sredni jak dostane te 50 min i zaplace za to 1 PLN to minuta do w/w osob wychodzi mnie 0,02. A wierz mi ze do innych sieci dzownie BARZDZO BARDZO zadko. Takze nie ma sie co spierac nad wyzszoscia opow :D Kazy bierze to na czym najkorzystniej wyjdzie :-) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2007-06-09 11:24
    A tak BTW to watpie zeby PLAY zlikwidowal przepadanie. Z bardzo prostego powodu. Stawki za interconnect sa taie a nie inne. Play zarabia bardzo malo przy cenie 49 groszy, wiec dla nich ratunkem jest to ze przepadna minuty ich abonentom poniewaz wtedy zarobek na 1 minucie jest wiekszy. A nie wierze ze kazdy bedzie wyzdwanial dokladnie to co ma w abo+bonus.
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2007-06-09 11:27
    KONRAD - jeszcze jedno - ile rwa sredni Twoja rozmowa - bo moja ponizej 2 min (nie lubie lac wody przez komorke - zalatwiam sprawy szybko i konkretnie) ? Przy takm zdownienie PLAY nie da mi zadnego bonusa bo rozmowa nie trwa minimum 2 min.
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2007-06-09 11:27
    trwa mialo byc
    0
  • Users Avatars Mini
    kasska pisze: 2007-06-09 12:31
    No to rzeczywiscie,jesli masz wiekszosc znajomych w jednej sieci,i malo rozmawiasz,to raczej srednio ci sie opłaca-ale tak ,jak napisales- każdemu odpowiada co innego.Ja akurat najbardziej korzystam z tego,ze nie ma zroznicowanych stawek do roznych opow.
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2007-06-09 12:58
    I wlasnie o to w tym wszystkim KASSKA chodzi :-) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2007-06-09 17:41
    Powiem tak, Ja wcześniej miałem abo w Orange za 50 zł , ok. 66 minut do wszystkich sieci i średniej klasy telefon Nokia 6100, takie były warunki 2 lata temu a teraz dzieki Play mam abo za 30 zł, ponad 80 minut do wszystkich i multimedialny telefon Samsung Z400 za 99zł także sami możecie ocenić czy jest lepiej czy gorzej, gdyż jak dla mnie rewelacją jest Play. Oczywiście ważne jest gdzie się dzwoni, Ja akurat mam znajomych we wszystkich sieciach i wole stałą cenę minuty do wszystkich....
    0
  • Users Avatars Mini
    WuBr pisze: 2007-06-10 18:28
    Niektórzy robią z z przechodzenia/nie przechodzenia minut/złotówek podstawowy argument, który ma decydować o wartości abo/karty danego operatora. To teraz ja mam pytanie do tych osób: jaki jest okres przechodzenia minut? W Erze jeden miesiąc, w Plusie 6 miesięcy, w Orange niby nie ma okresu, ale na kolejny miesiąc nie morzesz przeniesć większej kwoty niż wynosi twój abo. Więc nawet gdyby ktoś chciał kumulować minuty, to zawsze przyjdzie taki moment, że zaczną mu one przepadać...
    0
  • Users Avatars Mini
    WuBr pisze: 2007-06-10 18:34
    ...Natomiast istotną sprawą może się okazać kwestia czy minuty/złotówki z abo można wykorzystać w roamingu. Wszyscy operatorzy poza Orange doliczją za każde połaczenie z zagranicy dodatkowe pieniądze do rachunku. Ale nikt z obrońców przechodzących minut o tym nie wspomina. To taki mały drobiazg pojechac na narty do Austrii czy odwiedzić kumpla w Anglii i wrócić z mega rachunkiem. Chociaż może to wcale nie jest takie wazne, bo minuty przeszły... :))) Pozdrawiam wszystkich Matematyków Minutowych
    0
  • Users Avatars Mini
    darase pisze: 2007-06-11 17:10
    TAK, każdy ma racje :-) PLAY nie jest taki zły jego problemem jest mała liczba użytkownikow i stąd nie daja bonusów do własnej sieci, zamiast promocji za 1min-2min wolałbym darmowy nr do wybranej osoby. Teraz w mixie Plusa jest oki, sms po 1gr,to mi pasuje bo właczam alarm telefonem przez sms-a, 100min od 16-tej za 5zl też mi pasuje żeby pogadać z rodzina, no i jest darmowy nr za 10zl połączenia żonka:-) a minus liche telefony i poza siec drogo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dzidzia pisze: 2007-06-11 20:31
    Wydaje mi się, ze to co napisałeś właśnie darmowy numer do wybranej osoby to kwestia czasu. Play wszedł jak burza. Powalił nie jednego giganta, nam klientom przemył oczy, ze brniemy ciągle w umowy, które w ogóle się nie zmieniają. Że siedzimy u jednego operatora, z przyzwyczajenia! Nie wiem jak wy. Ale ja od przynajemniej 6 lat byłam w Idei/Orange. I co z tego miałam .............ekhm....No własnie nic.Przeniosłam sie do Play po testach, mam taniej, fajny telefon.A co będzie za dwa lata?Zobaczę
    0
  • Users Avatars Mini
    tori pisze: 2007-06-11 23:51
    cóź,,,żadna z ofert dostępnych na rynku nie jest idealna...zawiera plusy i minusy...według mnie ta Play ogólnie jets naprawdę w porządku, kilka rzeczy można by ulepszyć...ale i tak uważam ją za godną zainteresowania...
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2007-06-12 02:17
    nigy nie będzie idealnej oferty, zawsze dla kogoś będą plusy i minusy ale ważne żeby ceny za minute do wszystkich sieci spadły i były super telefoniki za niedużą kase takie jak chocby Z400 w Play..Polecem go super fon za tak niewiele..:)
    0
  • Users Avatars Mini
    aga pisze: 2007-06-12 22:26
    według mnie jest to telefon godny uwagi...podobnie jak cała reszta propozycji Play...a kozrystasz z tego teefomnu??jak długo trzyma bateria??
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2007-06-13 00:13
    ja tam jestem z Idei/Orange zadowolony, od ponad 2 lat mam JI25 + PR50 + PW10 za przedłużenie, płace za to 25 zł m-c co daje mi łacznie 125 min na O/st i 33 inne sieci - tak dzwonie wiec dla mnie jest to idealne, dodatkowo ładuje sobie z profitu pakiety jak mi zaczyna brakowac podstawowych ? za polecenie zapłaty dostaje 100 pkt + pkt z abo co daje mi co 2 mce dodatkowe 25 min na Orange/stacjonarne, dodatkowo 500 pkt za przedłużenie. Czy Play/PLUS/Era/mBank mi to da za 25 zł ? Nie sądze . . .
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2007-06-13 00:15
    a telefon wole kupić na allegro bo i tak śrecdnio raz na 2 mce kupuje coś innego
    0
  • Users Avatars Mini
    dusiek pisze: 2007-06-13 11:15
    artureq - ale GOŚC z ciebie!! Samochód też pewnie zmieniasz co 2 miesiące - zachodni... W ramach oszczędności korzystasz z Internetu kolegi? A telefon to pewnie doskonała Nokia? Wszystkie chłopaki na ławce pod blokiem Ci zazdroszczą! A dużo płacą konsultantom?
    0
  • Users Avatars Mini
    NDM pisze: 2007-06-13 16:25
    Konsultantom to róznie płacą :) 1350zł brutto + prowizje.
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2007-06-13 18:50
    @dusiek - nie mam kolegów pod blokiem i auta nie zmieniam co 2 mce, a jeśli zazdrość Cie zrzera że stać mnie na zakup nowego fona co 2 miechy za 1000 zł to proponuje iść do szkoły i zdobyc dobre wykształcenie i poszukać dobej pracy, bardzo mi przykro ze znalazłes sie w takiej sytuacji losowej w jaka starasz sie ubrac moją osobe i na dodatek nie jestem konsultantem w Orange :)
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2007-06-13 18:52
    a co do oferty wystarczy troche pomyśleć tak jak to opisałem powyżej i troche ponegocjowac z Orange . . .
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2007-06-13 18:55
    artureq to naprawde jakaś szycha, co dwa miesiące nowy telefon prosze prosze tylko pozazdrościć a My takie buraki co 2 lata zmieniamy..:) Jesli chodzi o baterie *aga to mam ten telefon dopiero niecały tydzień ale po dopiero jednym ładowaniu trzymała mi tak 4 dni tylko że dużo bawiłem się nim, muzyka, dzwięki, filmiki, generalnie nie jest źle a telefon jest super jak dla mnie..:))
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2007-06-13 18:59
    sprzedaje stary dokładam 100-200 zl i kupuje inny a 200 zł na 2 m-ce to chyba nie jest duzo ?
    0
  • Users Avatars Mini
    dusiek pisze: 2007-06-13 21:44
    artureq - Mam dobre wykształcenie i dobrą pracę, uczucie zazdrości jest mi obce. Poza tym dziękuję za troskę. Niestety Orange mnie nigdy nie potrafiło przekonać do swojej oferty. A wracając do tematu to mam nadzieję, że PLAY wprowadzi nową jakość usług na naszym lekko zapyziałym rynku GSM. Po 10 latach w pewnej sieci przechodzę do PLAYA i raczej nie należałem do najtańszego segmentu. Zobaczę, czy obejdzie się "bez bólu".
    0
  • Users Avatars Mini
    paula pisze: 2007-06-13 22:47
    tak naprawdę to na ansyzm rynku dopiero od kilku miesięcy zaczeło się coś dziać po kilkuletniej stagnacji...jesteśmy daleko w tyle za krajami zachodnimi zaróno pod względem cen tel jak i całej reszty...teraz poprzez wejście Play znowu zaczeło się coś dziać...mam nadzije,że to początek pozytywnych zmian...
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2007-06-13 23:44
    dlatego napisałem w moim poście że JA jestem zadowqolony z oferty którą mam a nie WSZYSCY i nikomu nie nakazuje wybierać oferty takiej jak mam JA, zrobiłem tylko porównanie tego co mi proponuje Orange po którym wszyscy tak jeżdzą z ofertą PLAY, zacząłeś sie czepiać wiec Ci napisałem jak wygląda sytuacja, a dobry konsul w Orange w firmówce zarabia dobrze ponad 2000 na ręke - mam znajomego w salonie i specjalnie dla Ciebie dowiedziałem sie tego.
    0
  • Users Avatars Mini
    neli pisze: 2007-06-14 13:32
    z negocjacjami to różnie bywa, nie zawsze ich wynik jest korzystny dla klientów Orange...przekonałam się na włąsnej skórze...ale wybór operatora i wysokości abonamentu to indywidualna decyzja...a w tej chwili oferta Play dla mnie osobiscie jest ok...
    0
  • Users Avatars Mini
    anaque pisze: 2007-06-14 13:59
    W tej chwili o wyborze decyduje chyba glownie to w jakiej sieci ma sie znajomych do ktorych sie najczesciej dzwoni.Jesli w jednej -to ok,wlasciwie wszyscy operatorzy maja podobe warunki jesli dzwoni sie w obrebie sieci,ale jesli w roznych,to tu wlasnie Play wychodzi chyba najlepiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    supervisor pisze: 2007-06-14 17:20
    do wlo : ale twój aneks był bez telefonu....w play bez fona masz za 50 zł 143 minuty i w każdej chwili możesz rozwiązać umowę.... P.S. a ile płacisz za minutę po wykorzystaniu abo???? 0.72 czy może 0.87 zł/minuta????
    0
  • Users Avatars Mini
    KONSULTANT pisze: 2007-06-14 20:41
    ARTUREQ CO TY PIRDZIELISZ. SALONÓW FIRMOWYCH ORANGE JEST W POLSCE OK. 40 NO MO{E 50. W SALONACH DILERSKICH ZARABIA SI NA REKE MIN. 1000 ZL. JESLI ZROBISZ PLAN SPRZEDAZY (A PRZY TAKICH KLIENTACH WYBREDNYCH) TO MASZ 1700 ZL
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2007-06-15 00:09
    są jeszcze franschisowe salony a tego jest koło 200 jeśli sie nie myle, a pasków z wypłaty nie widziałem wiec musze mu wierzyć na słowo . .
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2007-06-15 00:11
    jak masz kogoś znajomego w stolicy zapytaj ile tam w firmówce sie zarabia . . . np. na Pl. Konstytucji, poniżej 3000 na ręke nie schodzą
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant pisze: 2007-06-15 00:25
    W Wawie jest drozsze zycie niz w innych miastach, w franczyzie tez nie wiele sie zarabia. Duzo takie firmy placa za zmiane np. wizualizacji w salonie (taka glupota ze szkoda gadac), a mniej jest na place
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant pisze: 2007-06-15 00:26
    poza tym jak wynika z twojego afrsiku to jestes z Tych, wiec tam tez niewiele biora w salonie.
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant pisze: 2007-06-15 00:44
    DO LUDZI Z SAMSUNGIEM Z400 Z PLAY. o jakiej pojemnosci karte pamieci dostaliscie? Na cenniku pisze ze powinna byc 1 GB, a na stronie Playa w zawartosci pudelka pisze ze 512 MB. To jak w koncu jest?
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2007-06-15 21:06
    Oczywiście że 1GB tak jak jest w cenniku, ale podobno mają to zmienić przynajmniej tak słyszałem w Germanosie, jak podpisywałem umowe do laska myślała że jest karta 512 a była w pudełku 1GB
    0
  • Users Avatars Mini
    MiKE pisze: 2007-06-17 19:55
    Ja dostałem 1 GB do Z400 :) Taka memorka dołączana jest od 1 czerwca, kiedy zmienili cenniki, wczesniej była 512 MB.
    0
  • Users Avatars Mini
    marius pisze: 2007-06-27 20:08
    A czy w tym abonamencie, jest coś takiego jak blokada abonamntu, chodzi o to by nie przekroczyć tych 40 zł... Plisss to dla mnie ważne:)
    0
  • Users Avatars Mini
    mike pisze: 2007-07-08 14:26
    a z tymi minutami to jest tak ze ZAWSZE do wszystkich sieci???Odpowiedz mi nr gg :3457788,z gory dziekx
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: