PLAY ma być numerem jeden w social media

Newsy
Żródło: MediaRun.pl
Opinie: 1

Agencja Ostryga wygrała przetarg na strategiczną obsługę marki Play w social media. W zakresie działań Ostrygi znajdzie się m.in. audyt dotychczasowej komunikacji marki Play w społecznościach. Główną osią działań ma być stworzenie strategii komunikowania i budowania interakcji przez Play w social media oraz bieżące doradztwo w tym zakresie. "Przed Ostrygą bardzo ambitne zadanie, ponieważ my pracujemy tylko z najlepszymi i stawiamy poprzeczkę bardzo wysoko" - komentuje Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play. "Cel jest prosty: chcemy być numerem jeden" - dodaje Gruszka.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Gatta pisze: 2011-01-29 00:43
    Najlepiej żeby zaczęli od usprawnienia działań BOKu, skoro połączenia z nim znacznie ostatnio podrożały. Na facebooku Play coś się dzieje, ale na pewno nie tylko,co ostatnimi czasy w Heyah, gdzie pojawiają się najświeższe informacji, a użytkownicy mogą wymieniać się informacjami i uzyskiwać pomoc techniczną. Wygląda na to, że serwisy społecznościowe zaczęły wypierać tradycyjne formy uzyskiwania porad.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: