Grupa Play podała swoje wyniki za I kwartał 2024 r.
Całkowite przychody osiągnęły poziom 2,5 mld zł (+5% r/r).
Przychody z usług mobilnych wyniosły 1,2 mld zł (+7,4% r/r), a z usług dla domu 505 mln zł (+6% r/r).
Średni przychód na użytkownika usług mobilnych (ARPU) wyniósł 30 zł (+4,6% r/r).
Zasięg usług 5G jest dostępny dla 60% populacji.
Zasięg usług dla domu urósł o kolejne 125 tysięcy gospodarstw domowych.
Zysk przed odsetkami, opodatkowaniem i amortyzacją (EBITDAaL) w I kwartale br. wyniósł ponad 1 mld zł.
Liczba aktywnych klientów mobilnych osiągnęła poziom 13,2 mln, co oznacza wzrost +2,7% r/r.
Baza abonentów usług dla domu (internet i telewizja) wzrosła o 5,1% r/r i na koniec I kwartału br. wyniosła 2,1 mln (14 tys. podłączeń w I kw.).
PLAY w I kw. uruchomił 136 nowych stacji bazowych i na koniec kwartału miał 11 757 nadajników. Przez rok liczba stacji urosła o 1015.
Wzrost bazy aktywnych klientów usług mobilnych w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2024 r. wyniósł 73 tys., w tym przyrost ilości klientów kontraktowych to 62 tys., a przyrost klientów prepaid to 11 tys.
Capex wzrósł o 7.4% w pierwszych 3 miesiącach 2024 r. vs ten sam okres 2023 r., w związku z rozwojem sieci 5G.