PLAY w przyszłym roku zmieni swoje reklamy - są takie same od 2013 r.

Najważniejsze | Newsy
Żródło: Wirtualnemedia.pl
Dodaj opinię
Opinie: 0
PLAY w przyszłym roku zmieni swoje reklamy - są takie same od 2013 r.

Serwis Wirtualnemedia.pl podał, że na początku listopada PLAY rozpoczął przetarg, w którym będzie wybierać agencję reklamową do współpracy przy strategii komunikacji marki i przy jej reklamach. Jak wynika z informacji Wirtualnemedia.pl w przetargu sieci Play biorą udział cztery agencje: 2012 Agency, Saatchi & Saatchi, Red8 oraz Grandes Kochonos, która od wielu lat odpowiada za działania reklamowe Playa.

 

Dotychczasowa platforma komunikacji oparta na zatrudnianiu do kolejnych reklam naprzemiennie różnych celebrytów (aktorów, piosenkarzy, sportowców, muzyków itp.) jest nieprzerwanie prowadzona od 2013 roku. Formuła reklam jest niemal taka sama, zmieniają się jedynie pokazywani w nich celebryci.

 

Według specjalistów, „Wszyscy przechodzą do Play” z udziałem celebrytów to bez wątpienia jedna z najlepszych i najbardziej efektywnych i efektownych platform komunikacji, która zrobiła ogrom dobrego dla marki Play, zarówno wizerunkowo, jak i biznesowo. Ale nawet te najlepsze formaty komunikacyjne z czasem stają się mniej skuteczne ze względu na swoją powtarzalność i przewidywalność. Play potrzebuje nowego pomysłu na komunikację.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: