PLAY po ugotowaniu psa w reklamie ufundował tonę karmy

Newsy
Opinie: 10

PLAY ufundował zakup 1000 kg karmy dla psich i kocich mieszkańców Schroniska Azyl pod Psim Aniołem. „Niedawno w naszej reklamie informującej o pakietach SMS 1000 wystąpił pies o wdzięcznym imieniu Paź. Podczas kręcenia reklamówki był bohaterem i maskotką całego planu. Niestety nie wszystkie zwierzaki mają tak dobrze jak Paź, dlatego zdecydowaliśmy się pomóc tym najbardziej potrzebującym” – mówi Marcin Gruszka, rzecznik prasowy PLAY.

„Dzięki pomocy PLAY możemy zakupić specjalistyczną karmę dla najbardziej potrzebujących mieszkańców Azylu” – mówi Dominik Prokop, wiceprezes Zarządu Fundacji. Schronisko dla skrzywdzonych i porzuconych zwierząt od 30 lat prowadzone jest przez Agnieszkę Brzezińską. Obecnie w schronisku przebywa około 150 zwierzaków. Od 2002 roku działalność placówki wspiera Fundacja Azylu pod Psim Aniołem, która uzyskała status organizacji pożytku publicznego.

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    paz pisze: 2007-10-02 18:10
    bravo panie Marcinie, a nie prosciej dodawac po 1 bezdomnym piesku do kazdej aktywacji playa?
    0
  • Users Avatars Mini
    random pisze: 2007-10-02 18:20
    Coś trzeba było zrobić z tym ugotowanym psem. Ekipa pewnie nie chciała go zjeść ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ATieQ pisze: 2007-10-02 21:20
    I znów jest głośno i znów klilka aktywacji zostanie sprzedanych :)
    0
  • Users Avatars Mini
    greg pisze: 2007-10-02 22:23
    ATieQ pewnie masz racje, to taka forma reklamy, ale nie lepiejżeby rozdawali startery za darmo na swojej stronie? tak zrobiła orenżada ze na ich stronie można zamówić pakiet który przyjdzie kurierem za darmo i jeśli się go aktywuje to wpływa na konto kasa i tak przy każdym doładowaniu.Myśle ze coś takiego bardziej by się sprawdziło niz karma dla psów
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2007-10-03 01:09
    Chihuahua ma strasznie delikatne mięsko skoro tak szybko się rozgotował. Szybciej nawet niż kostka K...rr czy W...ry.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2007-10-03 01:43
    ATieQ - chłopie sam sobie zrób taką reklamę. Kup dla schroniska 1000 kg karmy, kup 100 kg, kup choćby, ale zrób cokolwiek, zamiast krytykować tych co dają. Pewnie jak jest WIelka Orkiestra Świątecznej Pomocy, to też krytykujesz tych, co wylicytują serduszko z nr 1. Przecież to taka reklama. Greg - Mam nadzieję, ze Cię dobrze zrozumiałem. Faktycznie rozdawanie starterów sprawdziłoby się lepiej niż kupowanie karmy. Tym większe brawa dla Playa. Żeby nie było -jestem klientem innej sieci :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    JarekM pisze: 2007-10-03 09:33
    1 tona karmy wystarczyłaby na 20 mies. dla moich dwóch piesków; a nawiasem mówiąc 25kg kosztuje ok.100zł co daje wartość fundowanej karmy ok. 4000zł. Przy takich wydatkach na reklamy to marna kwota
    0
  • Users Avatars Mini
    NDM pisze: 2007-10-03 12:26
    greg mama powinna Ci założyć hasło na internet,albo dodać wszelkie fora do "niebezpiecznych stron" popieram w 100% wypowiedz"Ja" zrób co kolwiek, cokolwiek innego niż pisanie bzdur
    0
  • Users Avatars Mini
    Rioba pisze: 2010-06-29 22:22
    Miłe owszem, ale interesowne. Heyah organizuje podobną akcje, ale oni pomagają dla pomagania, a nie dla naprawienia swojego, w idiotyczny sposób, nadszarpniętego wizerunku. :-) Nie dajmy się porobić.
    0
  • Users Avatars Mini
    isa pisze: 2011-06-14 12:00
    Każdy kilogram karmy i każdy gest jest ważny, a ci co tak się tu mądrzą to tradycyjnie nic nie robią, tylko krytykować innych potrafią.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: