Po przejęciu przez Play aktywności reklamowe UPC Polska mocno zmalały, sieć ograniczyła wydatki o trzy czwarte i została pod tym względem wyprzedzona przez Netię - wynika z analizy danych KANTAR przez serwis internetowy Wirtualnemedia.pl.
W ub.r. UPC Polska cennikowo na reklamy w mediach pozainternetowych przeznaczył 11,83 mln zł. Wobec 45,35 mln zł rok wcześniej oznacza to spadek o 73,9 proc.
Znaczna część zeszłorocznych wydatków przypada na pierwszy kwartał, jeszcze przed sfinalizowaniem kupna UPC przez operatora Play.
Komunikacja UPC Polska została też wygaszona w mediach społecznościowych. Na fanpage’u facebookowym sieci, który zmienił nazwę na „UPC przeszło do Play”, ostatnie wpisy są z października, a regularnie przestały pojawiać się w sierpniu.
Play nadal nie deklaruje planów rezygnacji z marki UPC. Jeśli zdecydujemy się na zmiany, będziemy o nich informować - przekazało Wirtualnemedia.pl biuro prasowe sieci PLAY .