Różczka i Małaszyński w nowej kampanii Play

Newsy
Opinie: 9

Ruszyła nowa kampania reklamowa Play z udziałem Magdaleny Różczki i Pawła Małaszyńskiego. Kampania promuje ofertę FORMUŁA Rodzina i zniżki, z których mogą skorzystać posiadacze Karty Dużej Rodziny.

TV + VOD:

 

INTERNET:

OUTDOOR:

SALONY SPRZEDAŻY:

Ulotka:

PRASA:

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Stanisław pisze: 2015-04-10 13:56
    Wszyscy już wymiotują tą żałosną kampanią PLAY. Zaryzykuje, że w historii wszystkich operatorów telefonicznych w Polsce nigdy nie było bardziej odrzucającej kampanii niż ma PLAY.
    5
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2015-04-10 14:10
    Gdyby kampania nie była skuteczna to Play już dawno wskoczyłby na inne tory. Pamiętaj, że o to w reklamie chodzi przede wszystkim. Mnie praktycznie wszystkie reklamy denerwują ale rozumiem ich potrzebę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Stanisław pisze: 2015-04-10 14:24
    Ja nie twierdzę, że ona nie jest skuteczna, ale gdyby nie była na siłę tak mocno skierowana do tych przysłowiowych "młodych, dynamicznych z wielkich miast" i gimbusów to mogłaby być jeszcze bardziej skuteczna Teraz odrzuca swoją sztuczną "fajnością".
    1
  • Users Avatars Mini
    M pisze: 2015-04-10 14:26
    kończy mi się umowa 30 kwietnia i przechodzę do Virgin tam za 29zł jest wszystko NO LIMIT i 2Gb internetu ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2015-04-10 14:50
    @Stanisław. Jak najbardziej cię rozumiem. Kampania nie trafia do ciebie. Patrząc na sprawę obiektywnie, ciężko zrobić reklamę całkowicie uniwersalną. Taką dla wszystkich. Wyobraź sobie, że Play robi dla odmiany reklamę, w której dwójka starszych osób klika na smartfonach. Seniorzy byliby zadowoleni, ale młoda sitwa krzyknęła by wspólnym głosem: Co to ? Sieć dla emerytów ? Może dlatego wybiera się lepsze zło. Na tej samej zasadzie bazują choćby mdłe reklamy Coca Coli, pełne młodych, pięknych i zawsze szczupłych (SIC!) ludzi.
    1
  • Users Avatars Mini
    greeg pisze: 2015-04-10 15:26
    No fakt kampanie Playa są ostatnio bardzo irytujące i w sumie dotyczą oferty która już była.... Rodzina miała te same założenia cenowe. Stan darmowy też mam od 2 lat prawie. Jedyna w tym nowość że zaczeła działać w niższych abonamentach. Natomiast podstawowe oferty abonamentowe zarastają pajęczynką powoli. Już nie wspomne o ofercie utrzymaniowej. Obecny Play to już nie ten Play.... Z łezką w oku się wspomina czasy kiedy to na prentce konkurencja poprawiała swoje oferty po konferencji prasowej Playa :-)
    2
  • Users Avatars Mini
    rustow pisze: 2015-04-11 17:54
    Grają trochę zdarta karta. Mnie ta reklama odpycha od Playa.
    1
  • Users Avatars Mini
    Jaś pisze: 2015-04-11 21:25
    faktycznie, żygać się chce od tych reklam, pieniądze wydają na celebrytów zamiast opuścić parę groszy na taryfach...
    1
  • Users Avatars Mini
    pomrov pisze: 2015-04-12 13:06
    PLAY chyba nie ma na co pieniedzy wydawac
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: