PLAY sponsorem gali Coolbrands

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 8
Opinie: 8

PLAY jest sponsorem gali, podczas której zostaną rozdane nagrody Coolbrands. „Coolbrands” to konkurs, którego celem jest wyłonienie najsilniejszych i najmodniejszych marek na polskim rynku.

„Badania organizatorów konkursu określiły pięć najważniejszych cech, którymi charakteryzują się CoolBrands, żeby marka była „cool” musi mieć styl, być innowacyjna, autentyczna, oryginalna i wyjątkowa, stąd nasza obecność. PLAY jest dobrym przykładem marki, która wzbudziła olbrzymie zainteresowanie społeczne.” – podkreśla Jacek Hensler, Dyrektor Marketingu PLAY.

Gala Coolbrands odbędzie się 27 czerwca 2007 r. w Warszawie. Jest ona finałem pierwszej polskiej edycji konkursu Coolbrands, który jest ściśle związany z projektem Superbrands.

To kolejne prestiżowe wydarzenie branżowe, które sponsoruje PLAY. Operator był sponsorem kwietniowej gali kończącej drugą edycję projektu Superbrands Polska, którego celem było wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku.

PLAY był także partnerem strategicznym Polskiego Kongresu Reklamy organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych oraz Harvard Business Review 23 kwietnia 2007 r.

Opinie:

Opinie archiwalne (8):

Komentuj

Komentarze / 8

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    komorkomania pisze: 2007-06-27 14:52
    to co, teraz bedziemy nawzajem sie nagradzac?! Najbardziej mnie rozbawilo stwierdzenie: "PLAY jest dobrym przykładem marki, która wzbudziła olbrzymie zainteresowanie społeczne”, faktycznie wzbudza, ale czy jest czyms chwalic??
    0
  • Users Avatars Mini
    playkarta pisze: 2007-06-27 18:28
    Witam! Post związany z tematem pośrednio. Mam problem z smsami wysyłanymi na mój numer play z angielskiej sieci o2 - nie dochodzą. Numer jest wpisany poprawnie, poprzedzony prefixem do Polski. Smsy wysyłane równocześnie do ery i plusa dochodzą bez problemu. Czy ktoś jeszcze doświadczył tego problemu? Zgłosiłem usterkę do operatora, teraz czekając na odpowiedź, postanowiłem zapytać innych użytkowników... Btw - odkąd przeszedłem z TT do play i doładowuje za 150zł i dostaje 150zł extra czuje, że os
    0
  • Users Avatars Mini
    ewa pisze: 2007-06-27 20:39
    Play jest sponsorem gali,a nie pryznaje sobie nagrodę...a to duża różnica...kampania jest innowacyjna, a marka Play jest nowowścią na naszym rynku i wzbudza zainteresowanie...to wszystko się zgadza:)
    0
  • Users Avatars Mini
    tbag pisze: 2007-06-27 22:00
    w porownaniu z koncertem red hotow lub innych rzeczy sponsorowanych przez konkurencje fioletowy wyglada naprawde mizernie wiec moze jakby nie darmowy roaming niedawny mieli by kasy wiecej na cos bardziej atrakcyjnego dla wszystkich a tak bleeeeee
    0
  • Users Avatars Mini
    Pablito pisze: 2007-06-28 00:50
    "tbag" Dlaczego porównujesz operatora z kilkumiesięcznym stażem z kolosami, którzy na rynku są od ponad 10 lat? Poczekaj! Na razie Play ogromną kasę wkłada w subwencjonowanie telefonów abonamentowych i reklamę. Za rok, może dwa to będzie zupełnie inna rozmowa.
    0
  • Users Avatars Mini
    nuka pisze: 2007-06-28 14:35
    Pewnie z czasem beda sponsorowac coraz wieksze imprezy.A w przypadku tej wydaja sie bardzo na miejscu.
    0
  • Users Avatars Mini
    grzechotnique pisze: 2007-06-30 00:16
    nie mają co zrobić z [pieniędzmui to wydają je na sponsorowanie . :PPPPPPP.
    0
  • Users Avatars Mini
    nikola pisze: 2007-07-01 23:38
    sponsorownaie tego typu imprezy to pokazanie się w kręgu przedstawicieli różnych marek, które mają znaczenie na naszym rynku...a to też jets ważna sprawa...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: