PLAY sponsoruje Kongres Reklamy

Newsy
Żródło: P4
Opinie: 9

PLAY jest sponsorem strategicznym Polskiego Kongresu Reklamy, który odbędzie się 23 kwietnia 2007 r.

Organizatorami kongresu jest Stowarzyszenie Agencji Reklamowych oraz Harvard Business Review. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem: Kreatywność – nowe wyzwanie w zarządzaniu komunikacją marketingową i relacjami z klientem - stąd obecność PLAY - innowacyjnego operatora telefonii komórkowej P4, który tworzy nowe standardy w dziedzinie komunikacji i multimediów.

Kongres skierowany jest do menedżerów odpowiedzialnych za marketing, reklamę, PR i relacje z klientami w firmach, agencjach reklamowych oraz domach mediowych.
„Uczestnicy, organizatorzy oraz goście specjalni kongresu to ludzie, którzy są kreatywni i innowacyjni w myśleniu, planowaniu i działaniu, czyli tacy, do których nam najbliżej. PLAY kieruje się podobną filozofią, dlatego zdecydowaliśmy się sponsorować kongres” – powiedział Jacek Hensler Chief Marketing Manager PLAY.

To kolejne prestiżowe wydarzenie branżowe, które sponsoruje PLAY. Operator był sponsorem gali kończącej drugą edycję projektu Superbrands Polska, którego celem było wyłonienie najsilniejszych marek na polskim rynku. Uroczysta gala odbyła się 19 kwietnia br. w hotelu Hilton w Warszawie.

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: