Niestey muszę się zgodzić z Fafą. Reklama jest słaba. W ogóle sama nazwa marki jest infantylna i zniechęca poważnych ludzi do kupowania. Tak można nazwać usługę ściągania gier przez dzieci a nie nowego operatora komórkowego! Moim zdaniem cała ta sieć to będzie jeden wielki niewypał, no chyba że się poprawią
eeee to jest hyba wersja beta tej ich reklamy ;P w skali 1-10 daje jakieś 0,5 podoba mi się tylko sam początek przybliżenia w tłum ludzi reszta już nie.
Dokladnie reklama byla krecona w 2,5 dnia. Przy czym wiekszosc czasu trwalo zaciaganie ludzi na plan:D i mowiono nam, ze bedzie to reklama jakiegos banku a nie operatora GSM. Reklama byla krecona na poczatku lutego, oczywiscie bralem w niej udzial:)a efekty sa naprawde takie sobie, moglo byc lepiej.
Niestety ale ciemne chmury widzę nad tą siecią :( Reklama do bani - mam tylko nadzieję, że nie odzwierciedla ona ich planowanej oferty! ... Obym się mylił, ale czas pokaże.
Ej, nie przesadzajcie, reklama jest świetna. Te przejście ze śnieżącego ekranu które okazuje się tłumem... rewelacyjny pomysł. Rzadko w TV spotyka się coś, co nie jest panią z korygowanym komputerowo uśmiechem. Oryginalny pomysł i świetnie zrobione.
Pomysl na reklame rzeczywiscie fajny..bardzo nieprzecietny. Musicie pamietac, ze w tej reklamie nie chodzi o to, zeby cokolwiek powiedziec o nowym operatorze, ale o to, ze jakis nowy operator bedzie. To narazie wstepna kampania tak, jak baloniki i playowy hamburger :) Wszystko ruszy pelna para po 16tym.
Pierwsza kampania zawsze ma na celu zbudowanie jak najwiekszej rozpoznawalnosci marki, jej logo i nazwy. Faktem jest, ze Heyah jest w tej kwestii moim zdaniem nie do przebicia, ale Play tez niezle sie stara:)
Niewypał. Skąd biedny telewidz ma się zorientować, że chodzi o markę telekomunikacyjną? Zupełnie przepalone pieniądze. Jak się będą tak gospodarować kasą na marketing, to za rok ich nie będzie.