Jacek Hensler, szef marketingu PLAY, przedstawił dziś oficjalnie pierwszą w historii operatora ofertę skierowaną do małych i średnich firm. Z nowych taryf mogą skorzystać firmy, które chcą zakupić maksymalnie 25 kart SIM. Dla większych firm ofertę przedstawi Netia, ale termin jej wprowadzenia nie jest jeszcze znany. PLAY twierdzi, że jego nowe taryfy są o około 30% tańsze od konkurencyjnych ofert. PLAY stworzył także specjalny serwis internetowy dla klientów biznesowych www.dlafirm.playmobile.pl. Firmy, które już korzystają z ofert PLAY dla klientów indywidualnych mogą bezpłatnie migrować do nowych taryf. W sumie PLAY do końca roku chce mieć 20-30 tys. firm w swojej bazie.
15 października PLAY przekroczył liczbę 0.5 mln klientów. Sieć nie zmienia prognoz i na koniec roku chce mieć 750 tys. klientów, a na pierwsze urodziny okrągły milion.
Obecnie własna sieć PLAY składa się z 350 anten UMTS. Jacek Hensler zapewnia, że budowa własnej sieci ostatnio przyspieszyła.
Porównanie oferty PLAY z konkurencją (źródło: PLAY) | |