PLAY twierdzi, że nadal jest dużo tańszy od wszystkich konkurentów

Newsy
Żródło: P4
Opinie: 47

PLAY przedstawił porównanie aktualnych ofert polskich operatorów komórkowych w trzech segmentach:

  • prepaid

  • postpaid

  • postpaid - klienci aktywnie korzystający z telefonu, także segment SME

Porównanie przygotowała firma Audytel. Dane do porównania aktualne w dniu 10 maja 2007 r.

Prepaid

Postpaid

Postpaid - klienci aktywnie korzystający z telefonu, także segment SME

Opinie:

Opinie archiwalne (47):

Komentuj

Komentarze / 47

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ideapop pisze: 2007-05-15 23:42
    Play jest the best
    0
  • Users Avatars Mini
    A pisze: 2007-05-15 23:50
    No no, porównanie chyba trochę bardziej wiarygodne od tego z UKE. Chyba czas zmienić operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    cstach pisze: 2007-05-15 23:51
    Gdyby Play mial abonament takie do 40zl to mnie maja.....50zl dla mnie jednak to troche za duzo...
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-05-15 23:51
    Play to może sobie twierdzić, podpierając się akurat takim koszykiem Audytela. Tak się dziwnie składa, że u mnie koszyk jest odwrotny. I przy założeniu, że większość połączeń wykonuję w sieci, Play jest akutrat dla mnie niekorzystnym rozwiązaniem. Nie wspominając o przepadaniu Bonusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Konrad pisze: 2007-05-16 00:44
    czemu play tak sciemnia z prepaidem ? 150min za 0,49zl to troche wiecej niz te 53,5zl ? na dodatek mbank mobile daje klientom darmowe doladowania za zakupy karta wiec moze dzwonic taniej niz te 0,45gr :/
    0
  • Users Avatars Mini
    tbag pisze: 2007-05-16 00:49
    jakos to dziwnie wyglada najpierw mieli jedna z drozszych orert a teraz twierdza ze sa najtanszym operatorem na rynku to moze powiecie mi dlaczego nie widze ludzi pchajacych sie drzwiami i oknami do nich:)
    0
  • Users Avatars Mini
    ibnalqq pisze: 2007-05-16 00:56
    Daj sobie jojo spokój z tym gloryfikowaniem Tak Taka. Zaloguj się w nim do sieci 3G, wykonaj wideorozmowę, za darmo zadzwoń na swoją pocztę głosową... Świat nie kończy się na tanich numerkach po 3 grosze. A tak na marginesie - marsz do słownika ortograficznego. Na telepolis napisałeś dzisiaj kłócić przez u otwarte. Żenada chłopie - albo III klasa podstawówki.
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-05-16 01:13
    Parafrazując Twoją wypowiedź: "Swiat nie kończy się tylko na wyłapywaniu błędów". Człowieku ja mam ważniejsze sprawy do roboty niż sprawdzanie czy przez pomyłkę nie popełniłem jakiegoś błędu. Tam gdzie to konieczne po prostu ich nie popełniam. A Ty tylko mnie tak pilnujesz, czy tez jesteś obiektywny i sprawdzasz pisownię innym? 3G, wideorozmowa...? Może Ty mieszkasz w Warszawie - ja nie. A już najbardziej rozśmieszyła mnie darmowa Poczta Głosowa - daj spokój! ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-05-16 01:17
    Ja rozmawiam przez telefon, usługi 3G w rejonie w którym się poruszam nie istnieją i jeszcze długo istnieć nie będą. Zresztą nie potrzebuję ich jak narazie. To nie jest moim zdaniem główne kryterium wyboru oferty. Może dla Ciebie tak. Darmową Pocztę Głosową mam i w TT - 3 razy oddzwania do mnie za darmo. A po to mam komórkę, żeby odbierać połączenia, więc nie pamiętam kiedy ostatni raz korzystałem z Poczty Głosowej. Z Numerków za Grosze nie korzystam wogóle. Niczego nie gloryfikuje. Po prostu ..
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-05-16 01:18
    ... dla mnie oferta TT jest lepsza i tyle. To samo mogę powiedzieć o Tobie. Nie "gloryfikuj" oferty sieci Play. A i jeszcze jedno - bądź czasem poważny. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-05-16 01:27
    NIE WIERZE!! PLAY POLICZYŁ, ŻE SIMPLUS TANIEJ WYCHODZI OD TT!
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2007-05-16 01:33
    bezsensu przeciez to sciema w orange go polaczenia siec i stacjonarne bez limitu numerowpo 20 groszy sa , i smsy po groszu, manipuluja troche tym.... wiekszosc znajomych mam w orange ........ jednak 20 groszy to nie 49
    0
  • Users Avatars Mini
    Beast pisze: 2007-05-16 01:53
    Audytel uwzględnił podwyżkę wewnątrzsieciówek w TT :D Ale ogólnie ten raport jest, jak każdy inny - subiektywny. Zamiast poddawać się tej nowej modzie "raportowania", lepiej by było, gdyby na portalach telekomunikacyjnych pojawiły się "kalkulatory taryf", w których każdy mógłby wpisać swoje preferencje i żądania, wybrać potrzebne zniżki i przekonać się, która sieć naprawdę będzie dla niego najtańsza. A wszystkie raporty - do kosza!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-05-16 02:03
    Beast - myślę, że jakbyś taki kalkulator napisał, na pewno by jakiś protal go zamieścił do bezpłanego użytkowania dla innych ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Beast pisze: 2007-05-16 02:12
    wlo: Taki prymitywny, odnośnie prepaidów mógłbym zrobić, nawet mam "kawałek" ;-) Ale żeby zrobić coś porządnego, to jak dla mnie za dużo roboty. Z resztą, niemal codziennie trzeba by było wydawać aktualizacje, do tego trzeba pełnoetatowego pracownika :p
    0
  • Users Avatars Mini
    er pisze: 2007-05-16 04:06
    Zastanawia mnie kto wygeneruje 25% połączeń do sieci Play? Jest tak znikoma liczba użytkowników że to może byc może z 3% a to by znacznie zmieniło całe wyliczenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2007-05-16 09:38
    ***er : DOKLADNIE z tymi 25% do PLAY, i PLAY i UKE sa siebie warci jesli chodzi o wyliczenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-05-16 10:11
    er - nie bardzo rozumiem... przecież Play nie ma czegoś takiego jak stawka na połączenia w sieci czy poza - jakie więc ma znaczenie ile przyjęli? Ja inaczej powiem - dlaczego przyjęli do porównania az 50% poza sieć? Takie założenie na ich korzyść te słupki pokazuje a nie że 25% w sieci przyjęli ;-) Nawet jakby 50% w sieci przyjęli to to samo by wyszło, ale też konkurencji znacznie by obniżyło słupki ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    marnet pisze: 2007-05-16 11:12
    Play w swoich wykresach zwykle pomija POPa. Ciekawe dlaczego?
    0
  • Users Avatars Mini
    Avalon pisze: 2007-05-16 11:26
    Trochę naciągane to porównanie, ponieważ duża część firm tak dobiera operatorów, żeby być w tej samej sieci co ich najwięksi kooperanci. Więc należałoby przyjąć większą ilość połączeń w sieci (i tel.stacjonarne), a wtedy słupki wyglądalyby zupełnie inaczej. No ale dla opini publicznej, trzeba troszkę ponaciągać. Poza tym większość firm korzysta z Darmowych numerow do osób i firm z ktorymi najczęściej się kontaktują (lub wogole mają Darmowe Połączenia pomiędzy pracownikami w firmie),...
    0
  • Users Avatars Mini
    Avalon pisze: 2007-05-16 11:29
    ...ale tego to rozliczenie też nie uwzględnia. Ponieważ Panowie i Panie z Play-a wzieli pod uwagę tylko ich najlepsze rozwiązannia. Szkoda, że koledzy z Playa nie są obiektywni.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-05-16 11:30
    Avalon - złe założenie ;-) Może małe jednoosobowe, ale też wątpię... Firmy biorą tego operatora, który daje im najlepszącene w sieci, do ronów... w tejże firmie. Pomiędzy ludźmi pracującymi w tej firmie. Zgadzam się, ze koszyk usług "pod siebie" zrobili.
    0
  • Users Avatars Mini
    browarek pisze: 2007-05-16 12:30
    Operatorzy przyzwyczaili nas że mamy tanie numery,taniej w sieci,taniej na stacjonarne , zmieniające się promocje w prepaid itd., ciągle czeba trzymać rękę na pulsie żeby mieć taniej , myśleć gdzie się dzwoni bo tu taniej a tam drożej.Play burzy to wszystko i jak komuś wyjdzie kilka groszy drożej w playu to w perspektywie czasu się to zmieni bo zacznie dzwonić bez nerwów wszędzie a nie ograniczać się do pewnej grupy osób.Cóż wolność czasami kosztuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    BartekB pisze: 2007-05-16 14:24
    Wybierajac siec Play trzeba brac pod uwage maly udzial w rynku i prawdziwym jest stwierdzenie Playa, ze ich klient dzwoni "50% do innych sieci". Wybierajac natomiast kogos z pozostalych operatorow zazwyczaj wybieramy tego, u ktorego mamy najwiecej znajomych/rodziny a wtedy te proporcje wygladaja inaczej. U mnie wiekszosc jest w Erze, wiec poza siec i stacjonarne wychodzi mi tylko ok. 20% rozmow. Zeby wiec bylo uczciwie i obiektywnie inne proporcje trzeba przyjac dla innych sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2007-05-16 14:31
    smieszy mnie ta wojna na slupki. czy era, orange oraz mobile zaprezentuja niedlugo swoje wyliczenia?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-05-16 15:24
    no właśnie - czy nie powinno być zadaniem, jeśli nie ustawowym to chociaż inicjatywą szeryfa, żeby jednoznacznie ustalić (ustalać regularnie w określonych odstępachc czasu) faktyczne koszyki usług wg rzetelnych danych od operatorów? Wówczas takie proównania oparte by były na jednej porządnej podstawie, takiej samej przynajmniej, oraz drugiej - cennikowej, ale też wg określonych zasad a nie ogólnych, które się dowolnie interpretuje? To proste przecież. Tak jak z tą liczbą aktywnych kart SIM...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-05-16 15:26
    Przynajmniej przy tego typu okazjach biuro szeryfa nie błaźniłoby się publikowaniem bzdurnych danych. To, że może nie z ich winy, ale oni to autoryzowali i powinni sprawdzić. Teraz mamy ponad 100-procentowe nasycenie rynku... Ciekawe czy rzeczywiście?
    0
  • Users Avatars Mini
    Musso pisze: 2007-05-16 19:18
    A niby dlaczego mieliby kłamać!? Ja im wierzę. Mało kto wie, z tych ludzi co tutaj za idiotyzmy wypiują - iż przy doładowaniu 50 dostajesz 70 zł na gadanie. Do tego dochodzą 2 obdebrane minuty jako 1 minuta wychodząca. Dla mnie jak bomba. Może rzeczywiscie, większość Polaków wolałaby abonament za 40 zł - ale jak znam zycie to i tak go z reguły przekraczają. To bez sensu taki abonament. Dotychczasowi operatorzy własnie łapią takich "gapowiczów" na niskie abonamenty. Pozdro.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-05-17 10:11
    Musso - nikt nie mówi, że kłamią... To może być najszczersza prawda nawet ;-) Ale nie ma prawdy obiektywnej. Także i tutaj - popatrz - wystarczy tylko zmienićnieco koszyki usług i jestem przekonany, że Play nie pokazywałoby tych 70-procentowych oszczędności ;-) Być może Play ustaliło na podstawie 2-miesięcznych obserwacji jak dzwonią klienci i koszyki. Nie jest to niestety obiektywne.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-05-17 10:17
    Co do prawdy... Nawet górale rozróżniają co najmniej trzy rodzaje prawdy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    olekskype pisze: 2007-05-17 12:16
    *** Konrad matołku - te 150 minut kosztuje co prawda więcej ale dostajesz doładowanie które zmniejsza ten koszt do poziomu jaki Play podal - tzreba czytać oferty :P
    0
  • Users Avatars Mini
    olekskype pisze: 2007-05-17 12:21
    ***wlo co ty mówisz:/ pokazali czano na białym że są tańsi - nawet jak ktoś utyskuje na to że nie ma taniego abonamentu do 50 zł dodają 20 więc summa summarum to jest 30 (+20 od operatora ) czyli na zdowy rozsądek jest te 30 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    olekskype pisze: 2007-05-17 12:22
    Ps.Nadal twierdzisz że Plus jest najlepszy i najtańszy?:P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-05-17 19:57
    olekskype - ja zupełnie nie rozumiem, dlaczego Ty się upierasz, że ja się podobno upieram, że Plus jest tańszy? Przecież powtarzam w kółko - to zależy od tego jak kto liczy, jakie są założenia. Czy najlepszy? też zależy czego kto potrzebuje. Patrząc z mojego punktu widzenia, Plus jest najkorzystniejszy, w tym najtańszy ;-) Z punktu widzenia mojego kolegi, który ma tylko mój numer i swojego brata w Plusie, a do mnie może raz w roku dzwoni bo kontaktujemy się całkiem inaczej niż przez telefon...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-05-17 19:57
    A do brata ma przez ulicę, Plus się zupełnie nie opłaca - być może jest nawet najdroższy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-05-17 19:59
    Przy założeniu jakie przyjęto - 50% czasu poza sieć, pewnie, ze Play ma taniej. Ale kiedy przyjąć mój koszyk, 50% w sieci, 30-40% na stacjonarne i tylko 10 do 20 % w porywach poza sieć - do Ery i Orange i pozostałych (nawet nigdy nie dzwoniłem do Playa czy Heyah czy jeszcze gdzieś), te obliczenia całkiem inaczej by wyglądały ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    TomekO pisze: 2007-05-18 11:53
    Szczerze powiedziawszy to nie wiem jak oni to liczą ? Moim zdaniem w PLAY karcie 150 minut po 35 gr to 52,50 zł.W orange go chyba najtaniej to: 75 min po 20 gr + 5 zł + 75 min po 80 gr = 80 zł.W TT odpowiednio 75 min po 29 gr + 75 min po 77 gr = 79,50 zł. Dodatkowo w PLAY karcie gdyby chciało się wydawać po 75 zł miesięcznie to minuta wyjdzie po 25 gr przy doładowaniu za 150 zł co 2 miesiące (czyli byłoby jeszcze korzystniej dla PLAY). Przy takich wydatkach nawet 100 % rozmów z Erą wychodzi ...
    0
  • Users Avatars Mini
    TomekO pisze: 2007-05-18 11:54
    ...... taniej w PLAY karcie.
    0
  • Users Avatars Mini
    olekskype pisze: 2007-05-19 09:20
    no dobra ***wlo - skapitulowalem oczywiście co do koszyka usług masz rację:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    QQLos pisze: 2007-05-19 11:49
    ale i tak ,tak,tak to nie pomyłka (sic!) TAKTAK jest najlepszy........ :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2007-05-19 21:51
    mialem orange. mialem tez plusa. Pleja nie miałem ,bo niczego ciekawego nie prezentuje. z orange zrezygnowalem ,poniewaz tam panuje ignorancja klienta prepaid. w obdwóch sieciach byłem prepaid. Prawdę mówiąc simplus wychodzi mi taniej. mam taryfę Team7 i tutaj jest swoboda. swojaki ustawione i wszystko tanio idzie. Play poprostu niczym nie zaskakuje. I ktoś nawet napisał o malej ilosci jego uzytkowników. Także się z tym zgadzam. W moich okolicach mało kto korzysta z tego operatora. pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Pestek pisze: 2007-05-20 17:08
    ja mam Play. I powiem tylko tyle ze ladujac 50zl . minute mam do wszystkich 29gr z vat sms i mms okolo 10gr... wiec mam nawet taniej niz w swojakach 1 min rozmowy. Bylem dlugo w simplusie ale zmądrzałem :D
    0
  • Users Avatars Mini
    andslaski pisze: 2007-05-20 19:01
    Bezsensu te wszystkie kłótnie, który operator jest lepszy. Nie dla każdego oferta danego operatora będzie najlepsza. Jeden lubi piwo, a drugi ja mu ze skarpetek wali. Więc po co to wszystko ?? Ja mam Erę, jestem zadowolony, podoba mi się Play.Ale to jest moje zdanie, a kto inny może mieć inne.
    0
  • Users Avatars Mini
    koziol pisze: 2007-05-21 15:32
    ok... powiem tak, miałem (mam jeszcze ale nie korzystam), biznesową taryfę ERY, teraz mam też PLAY, dzwonie więcej DO WSZYSTKICH, płace mniej... mi to wystarczy... proste. Jeśli PLAY przestanie mieć atrakcyjną ofertę przejdę do innej sieci. Przeniesienie numeru jest tanie, a z daną siecią ślubu nie biorę.
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2007-05-23 11:09
    Kupiłem sobie play abo i jest super, mam je dopiero 2tyg ale w porównaniu z orange mam ok. 3-4 razy więcej minut niż w orange do tej pory (licząc bonusową kase i minuty za połończenia przychodzące). tak że dla tych niepewnych co do kupna play, mogę śmiało powiedzieć że się opłaca, dobry zasięg tak jak w orange... tyle że z400 oddałem do servisu bo nieprzycodziły smsy z innej sieci, dopiero jak wyłończyłem i włończyłem kom to przychodziły, ale to podobno pierwsza seria taka wyszła -> BOK
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2007-05-28 14:10
    play jest najgorszy od orange bo orange jest modne i fajniejsze
    0
  • Users Avatars Mini
    Jacek pisze: 2010-06-06 18:30
    "wRodzinie" CENTERNET , ostatnie doładowanie nawet 1zł przedłuża ważność konta o 12m-cy. Chodzi o przelew na konto . Zdrapki 25zł. Przez rok nie traci się ani złotówki . Nie ma reklam i innych idiotyzmów to gdzie jest najlepiej ? bez umowy , bez telefonu za " złotówke" -(to znaczy na raty). Nie ma ukrytych gwiazdek , brak reklamy "wygrałeś Mercedesa !" drogie numery i drogie SMS -y wyłączone . Ceny 1 min. 19gr.w sieci i na stacjonarną .27gr.do innych a drożej do Playa i Polsatu.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: