Play dosprzedaje swoim klientom ubezpieczenia

Newsy
Opinie: 40

Play na dzisiejszej konferencji prasowej ogłosił uruchomienie platformy Play Ubezpieczenia.

Play przy tym projekcie współpracuje z firmą protect.me i działa na zasadzie agenta ubezpieczeniowego. Na razie ubezpieczenia są sprzedawane wyłącznie przez aplikację dla Androida. Za kilka tygodni zostanie uruchomiona aplikacja dla iOS.

W kolejnym etapie zostanie uruchomiony serwis internetowy.

Przykładowe wysokości składek dostępne są na slajdach poniżej.

Na razie Play sprzedaje ubezpieczenia 8 firm - każda firma obsługuje jeden z rodzajów oferowanych ubezpieczeń. Są to Allianz, BNP Paribas Cardif, Compensa, Gothaer, InterRisk, Nationale-Nederlanden, Oney i Uniqa.

Opłata za ubezpieczenie jest doliczana do faktury.

Całość marketu zbudowana jest w modelu 6 kategorii: Dom i Rodzina, Podróże i Sport, Zdrowie, Bezpieczeństwo, Smartfon oraz Motoryzacja. W nich klienci Play znajdą 31 unikalnych produktów ubezpieczeniowych (w 73 możliwych wariantach zakresowo-cenowych).

Na start projektu Play Ubezpieczenia została przygotowana dodatkowa sekcja Ubezpieczenia od Play, w której Play proponuje pakiet Freemium. Klient Play dostaje do wyboru jedno z trzech ubezpieczeń na start, z którego bez jakichkolwiek opłat będzie mógł korzystać przez następne 12 miesięcy. 

W ramach pakietu Freemium klienci mają do wyboru: 

  • Naprawy Domowe – pokrycie kosztów napraw sprzętu AGD w przypadku awarii, 
  • Wsparcie Prawne – dostęp do konsultacji prawnych w sprawach związanych z życiem prywatnym i zawodowym ubezpieczonego,
  • Gryzący problem – czyli zorganizowanie i pokrycie kosztu badania, które sprawdza, czy doszło do zakażenia boreliozą po ugryzieniu kleszcza. 
Streaming z konferencji:

Prezentacja:

Aplikacja:

    

Zdjęcia z konferencji:

Opinie:

Opinie archiwalne (40):

Komentuj

Komentarze / 40

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    brum pisze: 2017-12-12 10:39
    Czy będzie ubezpieczenie od zmiany warunków na gorsze? Czy ubezpieczenie od utraty zasięgu telefonu w sieci macierzystej?
    5
  • Users Avatars Mini
    grini pisze: 2017-12-12 10:40
    Czuję, że PZU dużo straci przez PLAY.
    1
  • Users Avatars Mini
    tomeck pisze: 2017-12-12 10:56
    Czy mi się wydaje czy oferta operatorów zmierza w jakimś dziwnym kierunku? Moim zdaniem, ludzie chcą kupić przede wszystkim usługę i telefon, a nie prąd, gaz, pralkę, czy ubezpieczenie. Mamy czas specjalizacji w sprzedaży a tu wraca taka komuna gdzie w jednym sklepie było wszystko (tak, wiem, że przeważnie półki były puste) i to wszytko było gównianej jakości. Tak jak nie tankuję na Orlenie bo nie cierpię stać w kolejce gdzie kilka osób przede mną ma dylemat na 5 minut jaką parówę wybrać do hot doga - a ja tylko za ON chcę zapłacić, tak nie podoba mi się zagmatwanie oferty poprzez wszystkie dodatkowe "ulepszacze".
    5
  • Users Avatars Mini
    Solo pisze: 2017-12-12 11:04
    Niestety jak wszyscy chcą telefon za złotówkę i abonament za 25 to operator musi szukać pieniędzy gdzieś indziej. Niedługo telefony będzie tylko marginalną usługą u operatorów.
    2
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2017-12-12 11:32
    Dno dna.
    2
  • Users Avatars Mini
    tomeck pisze: 2017-12-12 12:43
    @Solo - pokaż mi ofertę na abo za 25PLN i telefon za 1PLN
    1
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2017-12-12 13:35
    tomeck widać nie zrozumiałeś aluzji a szkoda bo to w sumie prawda.....
    1
  • Users Avatars Mini
    Gość pisze: 2017-12-12 13:49
    Sami powinni się ubezpieczyć od kradzieży atrap smartfonów.
    4
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2017-12-12 14:03
    Gość dobre dobre..... a tak poza tym te wszystkie ubezpieczenia operatorów to o kant dupy potłuc. obwarowania są takie że normalny człowiek który cos takiego kupił i cos mu się stało i tak nie otrzyma nic . wystarczy poczytać forum każdego z operatorów co się dziej z ubezpieczeniami telefonów czy wyświetlaczy- jedna wielka ściema. Poza tym jeżeli na jednym ze slajdów jest grupa ubezpieczeń - zakładów to wiadomo ze play za darmo tego nie zrobi i będzie miał od tego prowizje która i tak dołoży do rachunku końcowego odbiorcy czyli nas.
    2
  • Users Avatars Mini
    Arturo pisze: 2017-12-12 14:39
    Mamy w Polsce jedne z najniższych cen usług telekomunikacyjnych w Europie. Operatorzy szukają nowych rynków. Czy idą w dobrym kierunku? czas zweryfikuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bolo pisze: 2017-12-12 14:53
    Niech wejdą w sprzedaż pampersów z 50% upustem dla rodzin z programem 500+. A tak chwalili się, że nie będą wychodzić poza usługi telekomunikacyjne. Słowo każdej korporacji jest warte co napis lumpa ma przystanku PKS.
    3
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2017-12-12 15:18
    arturo czy najtańszych to nie wiem ale jakościowo to jest dużo do poprawienia. przykładowo orange dalej proponuje neostrade 10mb/s i uważa jest jest to super oferta. play - nieograniczony internet - jak to ładnie jest napisane bez limitu!!!!z predkością ledwo 3mn/S a ludzie lecą i biorą a później narzekanie dlaczego strona się nie otwiera.... podobnie t mobile ale tu się nie wypowiem bo nie wiem dokładnie - miałem raz i nich umowę i to wszystko Mnie osobiście smiesza abonamenty bez limitu w play dla pojedynczego osobnika 50zł!!!! przecież to jest zdzierstwo i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    Hi hu ha pisze: 2017-12-12 15:42
    darek bo oni sie DOSPRZEDAJA
    0
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2017-12-12 16:08
    hi hu ha jak zwał tak zwał. ja pamiętam czasy powiedzmy 2000. miałem wtedy IDEE PLUSA I ERĘ. i powiem szczerze że nie było większej różnicy miedzy tą trójką. jedni byli drożsi ale drudzy mieli tańsze lub inne telefony za 1zł. i każdy wybierał to co dla niego było najlepsze. wtedy nie było no imt, były abonamenty za 29zł gdzie było niekiedy i 10 minut gratisowych i i sieci potrafiły ze sobą normalnie konkurować - wprowadzały nowe technologie - jedne wcześniej drugie później ale była jakaś równość między nimi Teraz nie wiadomo co wybrać , trzeba dokładnie czytać regulaminy bo zawsze w pierwszym miesiącu na cos nie natniemy zawsze jest coś niedopowiedziane i to tyczy się wszystkich czterech operatorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2017-12-12 16:52
    Czy oferują ubezpieczenie od zmniejszenia lejka transmisji danych w roamingu krajowym?
    4
  • Users Avatars Mini
    oni pisze: 2017-12-12 17:03
    Tomi. Tak tylko musisz zglosić dosprzedanie!
    0
  • Users Avatars Mini
    a2mobile pisze: 2017-12-12 18:44
    Solo, to niech sprzedają tak korzysyne taryfy,żeby je wszyscy chcieli nawet bez telefonu
    -4
  • Users Avatars Mini
    a2mobile pisze: 2017-12-12 18:46
    darek, też pamiętam czasy o których napisałeś, wtedy to Era
    -3
  • Users Avatars Mini
    Riko pisze: 2017-12-12 18:47
    Ciekawe kiedy będą sprzedawać bułki i chleb ;)
    3
  • Users Avatars Mini
    a2mobile pisze: 2017-12-12 19:01
    darek, Era wtedy miała 72 gr za min, Orange 75 gr minuta, co wybrałeś nie miało większego znaczenia bo zawsze rachunek był podobny, Plus swojego zasu wprowadził usługe no limit rozmowy za 400 zł, to była chwilowa promocja i jak po cenie widać nie dla wszystkich, były bardzo dawno temu tanie połączenia w nocy 23:00-06:00 tylko w sieci po 0,30 gr minuta, dziś tyle kosztuje minuta całą dobę do wszystkich, a cena no limitu 29 gr u wszystkich,jak jest taniej czyli np 19 zł to tylko lepiej
    -7
  • Users Avatars Mini
    a2mobile pisze: 2017-12-12 19:07
    Teraz takie a2mobile ma bez pakietów 10 gr minuta, 10 gr sms, net 10 gr, w pakietach dla dużo korzystających wychodzi korzystniej, więc ceny które dziś są, są dużo bardziej korzystne od tych, które były kiedy Era dawała za ok 37 zł 10 minut a Idea 15 minut, z czego Era miała rozróżnienie od 08:00-18:00 wtedy było drożej w tzw szczycie, po 18:00-08:00 było taniej w Idei całą dobę ta sama stawka i bardziej się opłacało dzwonić w dzień, a wieczorem już nie o było drożej niż w Erze taniej po 18:00, całkowicie pochrzanione były wtedy cenniki, dziś do 29 zł znajdziesz no limit wszysyko,a w a2mobile za 19,90 zł masz no limit wszystko
    -5
  • Users Avatars Mini
    a2mobile pisze: 2017-12-12 19:11
    Co do Play ubezpieczenia to tragedia, Play robi coraz gorsze ruchy i robi się na takie sieci jak poprzednie 3 sieci od których ludzie uciekli do Play dlatego,że to była prosta i tania sieć, bardziej by Play zyskał robiąc lepsze taryfy, a nie wchodząc w ubezpieczenia których nikt nie chce, tak się tylko zniechęca ludzi do firmy, ludzie chcą płacić za to co chcą, a nie co im wciska Play czy ich marketerzy dzwoniący według filozofii,że jeśli zadzwoni do klienta to ten kupi bo jemu to zaproponował, a to wcale tak nie działa,
    -3
  • Users Avatars Mini
    john pisze: 2017-12-12 20:37
    potem dzwonią z sieci i sprzedają i naiwny kupi, lub może wcisną w pakiet, sieć komórkowa powinna się zajmować swoimi usługami a nie szeregiem innych zbędnych rzeczy
    3
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2017-12-12 21:33
    PLAY - dziadostwo w zasięgu i usługach. Już chyba nie dają rady w telekomach, to szukają teraz szansy w ubezpieczaniach. W czym jeszcze ? Może kiełbasa, parówki i masło !!!! :) :) :)
    3
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2017-12-12 21:35
    PLay nigdy więcej ich dziadowskich usług czy to telefonia czy jakieś tam ubezpieczenia. Wolę agenta normalnego, a nie sieć, która nie potrafi dać ludziom normalnej jakości usług telekom to idzie sprzedawać cokolwiek. CHORE
    0
  • Users Avatars Mini
    karuzelaśmiechu pisze: 2017-12-12 21:49
    a zaplaco mi odszkodowanie za brak zasiegu i net jakby porwadzony po przez zolwia?
    2
  • Users Avatars Mini
    drukarz pisze: 2017-12-13 02:08
    Ciekawe czy sprzedawcy plej zdali egazmin KNF by moc sprzedawac ubezpieczenia czy jak zwykle w tzw duzym biznesie wykpili sie jakas luka w przepisach? Jak patrze na polskie realia vs prawo, to az nie chce sie zyc w tym panstwie prawa i sprawiedliwosci...
    0
  • Users Avatars Mini
    drukarz pisze: 2017-12-13 02:18
    Kazdy operator tel mobil szuka dodatkowego przychodu po spadkach przychodow z glownego biznesu. Niestety zalezenie jest takie, mamy milioy kientow wiec jak 10% kupi to mamy grube miliony dodatkowo. Problem w tym, ze piekarz dekarzem nigdy nie bedzie... Swoja droga, dlaczego zaden z ubezpieczycieli nie zaczal sprzedazy "komorek"? Bo nie maja problemu relacji spadku przychodow vs koszty utrzymania bandy darmozjadow...
    0
  • Users Avatars Mini
    Abonent pisze: 2017-12-13 03:38
    Coż, takie pazerne czasy, wszyscy handlują wszystkim, chcą się dosłownie zesrać, by tylko dodatkowych kilka złotówek wyciągnąć z portfela klienta. Nie tylko operatorzy, ostatnio odwiedziłem pocztę i lekko się zdziwiłem. Zawsze można było kupić tam na przykład długopis,kalendarz lub gazetę... Teraz po prostu mydło i powidło, książki, cukierki, rajstopy, zabawki, ciastka i jakieś suplementy. O ubezpieczeniach i usługach bankowych już nie wspomnę... Co do ubezpieczenia u operatorów to trzeba dokładnie czytać warunki. Raz zaproponowano mi takie ubezpieczenie, że aby z niego skorzystać, to musiałby mi chyba na łeb spaść Tupolew, bo tyle było wykluczeń.
    0
  • Users Avatars Mini
    a2mobile pisze: 2017-12-13 14:45
    Dziś sprzedaż wygląda tak dawoni marketer i
    -8
  • Users Avatars Mini
    a2mobile pisze: 2017-12-13 15:03
    Dziś sprzedaż wygląda tak, dzwoni marketer i mówi,że ma super coś do sprzedania, a rozmówca, że nie chce albo już ma, a marketer, że ma lepsze od tego co on ma, a klient kupić nie chce ale marketer dlaczego nie chcesz kupić, przecież to takie super, no ale jak bym chciał kupować od każdego kto zadzwoni to bym pewnie zbankrutował, a marketer ale dzwonię ja, a nie ktoś inny, kup ode mnie, - to jest dziś sprzedaż - a jak o coś zapytasz marketera to nie wie bo nawet nie douczyli go bo po co, potem dzwoni dalej i to samo z innymi, a teraz są zgody marketingowe obniżające rachunek i kto nie chce dopłacać 5-10 zł musi sie zgodzić na wydzwanianie natrętów którzy mają za zadanie sprzedać, jak nie oni to inni, firmy call center zatrudniają i wymieniają takich pracowników, dlatego jak mowią,że jeszcze nie dzwonili to mogą mówić prawde ale,że przed nim czy nią dzwoniło 100 innych to się nie liczy bo ktoś z kim rozmawiasz jeszcze nie dzwonił
    -8
  • Users Avatars Mini
    a2mobile pisze: 2017-12-13 15:12
    A dodatkowo te durne głupie programy wydzwaniają co pewien czas do tych samych numerów ludzi do których już dzwoniły, mają jakiś algorytm i powtarzają te połączenia, jak jakieś biuro call center nie aktualizuje bazy to potem się zaczynają ludzie dziwić i marketerzy też,że np numer jest od dawna w innej sieci w abonamencie, a nie na kartę jak dawno temu, w ogóle dziwi mnie,że prawo dopuszcza możliwość uzależniania zniżki na rachunku od wyrażenia zgody na marketing, to powinno być zakazane, a licencje KNF czy egzaminy, dajcie spokój, kto by się w to bawił jak mogą to podciągnąć pod sprzedaż np dla firmy ubezpieczeniowej w imieniu której sprzedają nazzasadzie współpracy, myślicie że sam Play do Was dzwoni? jak tak to się mylicie, oni zalecają to innym firmom z zewnątrz które wydzwaniają, tak samo robią inne firmy dla których dzwonią biura call center które nie zawsze wiedzą co sprzedają
    -10
  • Users Avatars Mini
    a2mobile pisze: 2017-12-13 15:18
    To są realia, które sięgnęły bruku i aż dziw,że Sejm nie zakaże takich działań,kiedyś PO coś z tym robiło,że wymagana była zgoda na dzwonienie ale firmy tą zgodę uzyskały i uzyskują od ludzi i dalej jest to samo co było wcześniej - jedna firma uzyska tą zgodę pytaniem np czy możemy dzwonić z ofertami, a inna innym pytaniem, są firmy które mają obsesje na punkcie uzyskiwania zgód i podczas każdej rozmowy konsule pytają ludzi o te zgody, to jest bagno które Sejm powinien uregulować żeby podnieść poziom nawet samej rozmowy i kultury bo to wszystko sięgnęło bruku
    -10
  • Users Avatars Mini
    pawel pisze: 2017-12-13 15:24
    @a2mobile . proste: wciskam czerwoną słuchawkę jak tylko słyszę , że dzwoni jakiś sprzedawca... można? można....!!! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2017-12-13 16:31
    Ja nikomu nie robie problemu. Chce zarobić na życie, to prosze. Może każdemu się przytrafić w życiu, że będzie szukał środków na utrzymanie. Znam takich co im się to przytrafiło i potrzebują cudzej opieki.
    -2
  • Users Avatars Mini
    nikt pisze: 2017-12-13 19:36
    Plej jest tak wiarygodny że od nich to bym nawet bułki nie kupił.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dx pisze: 2017-12-13 19:56
    nikt bardzo dobrze piszesz. Oni maja teraz wieksze możliwości i bułki nie kupisz. Są firmy, które wiedzą co jest warty Play!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Dandi pisze: 2017-12-14 14:54
    W Plusie jest dużo różnych usług dodatkowych do abonamentu i moim zdaniem funkcjonuje to bardzo dobrze. Zwłaszcza że takie usługi jedna drugą potaniają, co się w ostatecznym rachunku bardzo opłaca ekonomicznie.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Graża pisze: 2017-12-14 15:19
    Po chooj ten pólnagi koleś w okularach? Tak się zbłaźnić za parę plnów!
    3
  • Users Avatars Mini
    Jasiu pisze: 2017-12-29 16:52
    Dokładnie się z Dandi tu zgodzę - teraz np. Plus wprowadził ubezpieczenie od monitorków wyświetlaczy uszkodzenia. W bardzo sensownej cenie. Na razie tylko dla klientów biznesowych, ale pewnie powiększą to spektrum.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: