Cielecka, Mucha, Wojewódzki, Żebrowski, UPCeusz, Doradca, Sprzedawca oraz Dua Lipa - wszyscy promują PLAY i UPC

Najważniejsze | Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0
UPC przeszło do Play - kampania reklamowa

Trwa pierwsza wspólna kampania reklamowa Play UPC. Kampania komunikuje samo połączenie obu sieci oraz ofertę powitalną. O promocji na start współpracy można przeczytać tutaj.

Od połowy maja w polskich miastach były powieszone billboardy, na których łączyły się dwa kolory. Kolory tworzyły gradient łączący barwy PLAY i UPC. Towarzyszyły im między innymi hasła WIĘCEJ, LEPIEJ, SZYBCIEJ czy IDEALNE POŁĄCZENIE ISTNIEJE a w wybranych miastach z hasłami nawiązującymi do ich specyfiki, na przykład w Warszawie: RUCH BĘDZIE JAK NA MARSZAŁKOWSKIEJ.

27 maja wystartowała właściwa kampania ze spotem wizerunkowym, w którym występują Magdalena Cielecka, Anna Mucha, Kuba Wojewódzki, Michał Żebrowski oraz Dawid Kwiatkowski.

W reklamie wykorzystano hit Be The One Dua Lipy.

Od dziś można zobaczyć także spoty promujące ofertę dla klientów indywidualnych z Magdaleną Cielecką oraz wideo towarzyszące ofercie usług dla domu.

3 czerwca ruszy kolejna odsłona kampanii dla klientów biznesowych z Kubą Wojewódzkim.

W spotach do Doradcy Play dla Domu dołącza Sprzedawca usług Play i UPC, który został gospodarzem salonu w reklamach, ale obsługuje także klientów ofert Play dla Firm w ich biurach. Razem z UPC do Play przeszedł też UPCeusz - brand hero UPC.

Salony PLAY przejdą "delikatną metamorfozę" łącząc kolory UPC i PLAY.

Za koncept kreatywny i ATL odpowiada agencja Grandes Kochonos, za BTL i Digital agencja Plej, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Prezentacja nowej oferty:

 

Reklamy:

Reżyser: Tadeusz Śliwa
DP: Michał Dąbal
Produkcja: OTO Film
Producent: Tomek Kozera, Marcin Borkowski 
Kierownik Produkcji: Jan Białobłocki
Koordynatorzy Produkcji: Michał Kowalczyk, Karol Nowicki
Postprodukcja: ORKA
Producent: Magda Rokicka
Dźwięk: Cafe Ole Studio Dźwiękowe
Producent: Anna Ołdak 
Agencja - Client Service: Pawel Bobrek, Jacek Wlazloo
Kreacja: Maria Snopkiewicz, Weronika Matyjek
Producent Agencyjny: Sebastian Hiler Hiller

Play
Urszula Mucha - Head of Marketing Communication Department
Dorota Banaszek - Head of ATL unit Marketing Communication Department
Katarzyna Wzorek - Brand Communication Manager
Jacek Kucharski - Procurement
Grandes Kochonos
Jacek Wlazło - Client Service
Paweł Bobrek - Client Service
Maria Snopkiewicz - Senior Copywriter
Weronka Matyjek - Senior Art Director
Sebastian Hiler - Producer
Tadek Śliwa – Reżyser
Michał Dąbal – Autor zdjęć
Tomek Kozera – Producent wykonawczy
Konrad Nadrowski - 1AD
Bartek Stojek - Gaffer Heliograf
Edwin Wolski - Grip
Maciej Poschwald - Dron FPV 
Michał Surma - Dron
Darek Walaszczyk – Scenograf
LoCollective - Kierownik ds. lokacji
Robert Gryka – Montażysta 
Łukasz Huptyś – Kolorysta 
Jola Czaja - Stylistka A. Mucha
Iza Wójcik – Charakteryzatorka A. Mucha
Bartek Janusz – Fryzjer A. Mucha
Olga Piekarska - Stylistka K. Wojewódzki
Alicja Stempniewicz – Charakteryzatorka K. Wojewódzki
Daniel Muras – Fryzjer K. Wojewódzki
Maciej Spadło - Stylista M. Cielecka
Sylwia Rakowska – Charakteryzatorka M. Cielecka
Piotr Wasiński – Fryzjer M. Cielecka
Zofia Komasa - Stylistka M. Żebrowski
Anna Ampulska – Charakteryzatorka M. Żebrowski
Andrzej Bierut – Fryzjer M. Żebrowski
Magdalena Guzik - Stylistka / Charakteryzatorka / Fryzjerka D. Kwiatkowski
Marcin Borkowski – Producent
Jan Białobłocki – Kierownik produkcji 
Michał Kowalczyk – Koordynator produkcji
Karol Nowicki – Asystent produkcji  
ORKA - Postprodukcja obrazu
Magda Rokicka - Postproducent
Cafe Ole Studio Dźwiękowe  – Postprodukcja dźwięku
Anna Stadniczenko – Realizator dźwięku 
Anna Ołdak – Postproducent
Muzyka – “Be The One” Artist: Dua Lipa, Sony Music Publishing

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: