Salon PLAY w Arkadii już od 2 tygodni sprzedaje usługi telewizji kablowej i internetu UPC. Oferta na razie nie jest pakietowa i zapewne szybko nie będzie. Klient może po prostu dokupić kablówkę i internet stacjonarny w sklepie PLAY.
Salon w Arkadii ma już elementy designu nawiązujące do kolorystyki UPC, ale marka kablówki nie jest widoczna. Drobne logo jest obecne tylko na routerze kablowym i materiałach informacyjnych. Może to oznaczać, że PLAY będzie się posługiwał w komunikacji głównie swoją marką, a marka UPC zostanie dosyć szybko wygaszona (czyli double branding będzie bardzo ograniczony). PLAY musi jak najszybciej zacząć kojarzyć się klientom z usługami stacjonarnymi i pakietami usług – podobnie jak Grupa Polsat Plus i Orange.
Jutro PLAY pochwali się pierwszym etapem integracji z UPC. W Polsce trwa od kilkunastu dni dosyć skromna i cicha kampania teaserowa zapowiadająca integrację PLAY z kablówką. Dodatkowym zadaniem w komunikacji zapewne będzie „oszukanie” klientów, że nowa oferta internetu PLAY/UPC jest oparta na światłowodach. Fiber dla Polaków jest gwarancją najwyższych prędkości i jakości usług.