Podczas specjalnej konferencji w Barcelonie, szef sieci PLAY, Jorgen Bang-Jensen, podał wyniki P4 za 2011 r. PLAY twierdzi, że dzięki jego obecności na rynku polscy klienci zaoszczędzili już 19 mld zł. Liczba klientów tej sieci na koniec 2011 r. wyniosła 7,08 mln. Na koniec 2010 r. liczba ta wynosiła 5,16 mln, co oznacza wzrost bazy przez rok o 37%. PLAY podaje, że obecnie ma 14% całego polskiego rynku komórkowego. Podział bazy na koniec 2011 r. przedstawiał się następująco: 44% to postpaid, 56% to prepaid. Liczba użytkowników internetu (tzw. dongle w ofertach prepaid i postpaid) wynosiła na koniec zeszłego roku 1 mln. Na koniec 2010 r. liczba ta była o 300 tys. mniejsza. PLAY podaje, że ma 530 tys. klientów biznesowych. Oznacza to wzrost tego segmentu aż o 79% z 296 tys. rok wcześniej. Przychody P4 w zeszłym roku osiągnęły poziom 2.67 mld zł. Dynamika wzrostu przychodów wynosi więc 33% (2.03 mld zł w 2010 r.). Wartość EBITDA wyniosła 874 mln zł - rok wcześniej 419 mln zł (wzrost o 108%).
PLAY podał także, że najprawdopodobniej jego klienci transmitują najwięcej danych w porównaniu do wszystkich europejskich sieci komórkowych - miesięcznie jest to 3500 TB. PLAY chwali się także, że 1/3 mobilnych użytkowników Facebooka w Polsce to użytkownicy tej sieci. PLAY podał także, że w zeszłym roku 65% sprzedaży terminali w jego sieci stanowiła sprzedaż smartfonów.
PLAY podkreślił w prezentacji chęć pozyskania pasma 1800 Mhz. PLAY popiera również symetrię stawek MTR przy wysokości wskaźnika interkonektowego mniejszej od 3 gr.