PLAY w Second Life

Newsy
Żródło: P4
Opinie: 13

PLAY, jako jedna z pierwszy polskich firm, zaprasza internautów do swojego klubu w wirtualnym świecie Second Life. Klub muzyczny PLAY znajduje się w okręgu „Firemaw”. Do dyspozycji gości PLAY przygotował ok. 500 metrów kwadratowych, na których będzie można potańczyć, zatopić się w wygodnych fotelach i sofach, spędzić czas z przyjaciółmi czy poznać nowych ludzi. Goście klubu mogą oglądać najnowsze billboardy i reklamy telewizyjne PLAY. Billboardy PLAY można znaleźć w pobliżu wirtualnej redakcji „Przekroju” oraz popularnego wśród polskich graczy klubu „All Stars”. Kolejny krokiem będzie otwarcie multimedialnej wyspy ‘PLAY’ w regionie pod nazwą „Whatever”, kojarzoną z reklamówkami operatora. Wyspa ma wielkość 65000 m2 i będą budowane na niej m.in. wieżowce z apartamentami dla klientów marki, gdzie będą mogły mieszkać i odpoczywać ich postacie.

Bezpośredni adres do klubu to: http://slurl.com/secondlife/Firemaw/57/240/33

Obecność PLAY w najbardziej popularnej obecnie grze na świecie to element strategii reklamowej skierowanej do klientów, dla których multimedia są elementem ich codziennego życia i pracy. Koncepcja gry sprzyja budowaniu niezależnych społeczności internautów, tak popularnych wśród uczestników programu nadchodzi4.com oraz obecnych klientów PLAY. Firma zamierza razem z użytkownikami rozwijać swoją obecność w multimedialnej rzeczywistości.

Second Life to gra stworzona przez amerykańską spółkę Linden Lab, która pozwala zarejestrowanym użytkownikom stworzyć swój własny wirtualny świat. Jest to gra typu MMORPG – skrót od angielskiego określenia - Massively-Multiplayer Online Role Playing Game. Jest to namiastka prawdziwego świata, w której gracze mogą pracować, prowadzić interesy, realizować swoje pasje, ale także zawierać związki i szukać wirtualnych przyjaciół. Jest tam też możliwość wydawania, ale i zarabiania zupełnie realnych pieniędzy. Skalę socjologicznego zjawiska, jakim jest Second Life pokazuje fakt, że obecnie jest zarejestrowanych ponad 5 mln graczy, z czego ponad 1 mln było aktywnych w ciągu ostatnich 60 dni. W Polsce jest już ponad 20 tysięcy zarejestrowanych użytkowników.



Projektem zajmuje się agencja FFCreation, specjalizująca się w „nowych mediach”. PLAY współpracował już z FFCreation podczas pilotażowego programu testowego Nadchodzi4 i kampanii launchowej.

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: