PLAY nakręca WOŚP – ruszyła kampania

Newsy
Opinie: 110

Szósty rok Play gra razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Z tej okazji przygotowano kampanię promującą tegoroczną edycję WOŚP.

TV:

OOH:

INTERNET:

W SALONACH SPRZEDAŻY:

Film zza kulis:

 

Opinie:

Opinie archiwalne (110):

Komentuj

Komentarze / 110

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Nie wspieram Owsiaka pisze: 2017-01-04 09:21
    Nie daję na WOŚP
    -26
  • Users Avatars Mini
    I jest pierwszy smarkaty hejter... pisze: 2017-01-04 09:28
    Nie dajesz buraku na Owsiaka, bo? (coś Ci zrobił?). A może dzięki pieniądzom z orkiestry kiedyś Twoje zbyt wcześnie urodzone dziecko, będzie miało szansę przeżyć w inkubatorze, który kupił Owsiak... Co wtedy? Nie skorzystasz?
    24
  • Users Avatars Mini
    PAN ELF pisze: 2017-01-04 09:49
    U zdążyliśmy się przyzwyczaić że wyznawcy PIS nie wspierają WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY i wolą nasze podatki oddawać na inną fundacje fundację LUX VERI TATIS Z świętego miasta Toruń . To skandale że finał WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY nie będzie transmitowana na antenie TVP2 mam płacić abonament na tv narodową to wymagam .
    15
  • Users Avatars Mini
    ziutasek pisze: 2017-01-04 10:42
    Dajesz czy nie dajesz to warto energię wydatkować na "plus" istotnych inicjatyw a nie na bezpłodną destrukcję ...
    6
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2017-01-04 10:44
    Owsiak robi porządna robote wspierając szpitale, wprzeciwienstwie do rządu jaroslawa, ktory jedna reka daje 500+ a druga zabiera nakladajac podatki na sklepy i banki, a sklepy i banki przerzucaja to na klienta.
    11
  • Users Avatars Mini
    Teraz.j pisze: 2017-01-04 12:23
    Pierwszy rok (od 25) kiedy jedna z bardziej cennych i unikatowych inicjatyw (na skalę europejską) nie cieszy się (oficjalnie) poparciem rządzących nami ("chrześcijan"). Po co PiS'ać więcej ;-), popierajmy pieniędzmi grubych, czarnych pedofili w złotych mercedesach, a dzieci? - najwyżej będzie więcej aniołków. Piszę to żartobliwie - ale prywatnie uważam to za tak potwornie tępe i nieludzkie jak wypowiedź "kolegi" nr. 1.
    6
  • Users Avatars Mini
    Oskar pisze: 2017-01-04 13:38
    Całe szczęście, że w końcu nie będzie tego jąkały w tv publicznej. Nie po to płacę abonament żeby oglądać cały dzień jak promują jego prywatny biznes. Kolega pana Owsiaka, znany muzyk Wacław W. właśnie został aresztowany pod zarzutem posiadania narkotyków i pedofilii. Powinna Policja i Prokuratura przyjrzeć się bliżej osobom z WOŚP, które mają kontakt z nieletnimi wolontariuszami a to wszystko w trosce o bezpieczeństwo dzieci. Kto chce niech daje, ja od lat nie wspieram biznesu państwa Owsiaków.
    -13
  • Users Avatars Mini
    Oskar pisze: 2017-01-04 13:44
    Ktoś na siłę chce zrobić z pana Jurka herosa a on nie daje ze swoich tylko to co ludzie i instytucje, w tym państwowe dadzą. Pomimo wyroków sądu nie chce pokazać za ile kupuje sprzęt a póki co nawet złotówki nie rozliczył ze zbiórki za 2015r. Generalnie rozlicza około 50% zbiórki publicznej a uwzględniając, że jest to kilkadziesiat milionów, to działalność WOŚP sporo kosztuje. Inna sprawa, to dziwna niechęć ujawnienia informacji na temat jego innych prywatnych firm, w których zatrudnieni są członkowie jego rodziny. Firmy te utrzymują się praktycznie z WOŚP i nie do końca wiadomo co dla niej robią
    -18
  • Users Avatars Mini
    Oskar pisze: 2017-01-04 13:46
    macie trochę lektury: http://www.kontrowersje.net/wo_p_przez_2_lata_ze_125_mln_z_rozliczy_a_21_mln_za_kt_re_kupi_a_kup_ek
    -17
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2017-01-04 13:56
    Finanse owsiaka sa niejasne i sam owsiak nie robi bic aby stały sie one jasne. Z reszta jestem prawie pewny, ze jeszcze jakiś czas i będzie sie o nim mówić Jerzy O.
    -20
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-01-04 14:13
    @up A to tobie zaczną mówić znany pro pisowski hejter, przygłup, anonim. Sam nic nie zrobił i nikomu nie dał i najwięcej ma do krytyki, typowy pie...olony polak-cebulak elektorat "dobrej zmiany".
    17
  • Users Avatars Mini
    ~~ pisze: 2017-01-04 14:13
    a wtedy znowu będą pytania jak przy Amber Gold: "Gdzie były instytucje państwowe, że tego nie wykryły?" Dzisiaj Owsiak ma na tyle silną markę, że brak jest osób, które zechcą wszczynać ostre działania kontrolne. To zastanawiające, bo firmę przysłowiowego Kowalskiego potrafią kontrolować i ukarać.
    -15
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2017-01-04 14:19
    Być może w 2018 juz nie będzie żadnego finalu jakiejkolwiek orkiestry.
    -18
  • Users Avatars Mini
    Teraz.j pisze: 2017-01-04 14:53
    Nie będę więcej pisał, żeby nie karmić. Ale... tak swoją drogą to ciekawe ?, płaci ktoś tym myślącym inaczej za te posty, czy po prostu mają to po prezesie - mówiąc "to" mam na myśli - nienawiść do wszystkiego co nie jest mną a co jest znane i lubiane... (czyli wszystko xD) to naprawdę przerażające imo. EOT for me.
    3
  • Users Avatars Mini
    ~~ pisze: 2017-01-04 14:59
    @up, uciekaj trollu z obsesjami. Wszędzie widzisz prezesa, widać musi cie boleć, no i ten wieczny kompleks znowu się u ciebie odezwał :D Współczuję i wracaj do zdrowia, żebyś nie miał obsesji :D
    -12
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2017-01-04 15:17
    Widac sekta tadeusza dziala i taki "~" pisze jak nawiedzony. Urządzenia w szpitalach beda leczyly twoje dzieci buraku. Za 10 lat moze zrozumiesz.
    11
  • Users Avatars Mini
    Riddick1500 pisze: 2017-01-04 15:34
    Mam nadzieje że wszystkie buraki które tak zieją nienawiścią do P. Owsiaka, jeśli kiedyś trafią do szpitala, bądź ktokolwiek z ich najbliższej rodziny (oczywiście nieżyczę tego wam - pobytu w szpitalu i ciężkich chorób), będzie mieć na tyle jajec i powie wprost lekarzowi - panie doktorze ja z tego nie skorzystam bo nie trawię Owsiaka. Mojej mamie sprzęt od Owsiaka uratował życie i jestem mu za to wdzięczny. A co do tego że to nie jego pieniądze, tylko nasze - no kozaki zróbcie zbiórkę i zobaczymy ile uzbieracie, jakim zaufabiem społecznym sie cieszycie!
    3
  • Users Avatars Mini
    Aqq pisze: 2017-01-04 15:45
    Widać, że jest w narodzie jeszcze myśląca część i nie daje się propagandzie owsiakowej. Widać jak duże zdenerwowanie wywołują i agresję wśród popaprańców, kiedy piszą prawdę.
    -12
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2017-01-04 16:24
    urządzenia w szpitalach będą leczyły mnie te, które kupi się za moje podatki a do tego szpitala zawiezie mnie tam państwowa karetka, tzw. karetka systemu, Ośle.
    -18
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2017-01-04 17:27
    Przecież ty nie płacisz podatków, od +500 nie ma podatków, od zasiłków z MOPS też :-))
    12
  • Users Avatars Mini
    Fanq pisze: 2017-01-04 17:33
    tzw. "karetka systemu" go zawiezie, jak będziesz takie bzdury pisał to cię karetka systemu zawiezie, ale stamtąd się szybko nie wychodzi, zapytaj Antoniego M. ile czasu go szpital trzymał xxD
    11
  • Users Avatars Mini
    Riddick1500 pisze: 2017-01-04 17:34
    @~ za twoje podatki ciołku to się płaci 500 plus plus życie osłów a karetka państwowa to zawiezie Ciebie na izbę wytrzeźwień lub do psychiatryka. O ile wcześniej ich nie zamkną z racji zadłużenia. Ale mądremu inaczej nie wytłumaczysz. Dziwne że nikt jeszcze tego "złego" Owsiaka nie zamkną za te przekręty, może dlatego że ich nie ma. A wy kochani katolicy się lepiej przypatrzcie rydzykowi czy ruskiemu agentowi, albo caritas, jakie tam się robi machloje i na jakie pieniądze. W końcu biedny sługa Boży (czy raczej mamony) mercem rozbijać się musi. Kocham polskich prawdziwych katolików - jak ktoś pomaga to złodziej, a jak kradnie to święty człowiek. @komunista pomówienie jest karalne a twoje ip jest dość łatwo uzyskać - lepiej uważaj co piszesz w sieci, nie jesteś anonim. Swoją drogą jakby Owsiak wziął się za takich idiotów hejterów co go od złodzieji wyzywają to dozbierał by jeszcze parę milionów co roku
    12
  • Users Avatars Mini
    Riddick1500 pisze: 2017-01-04 17:36
    A swoją drogą że admini pozwalają tutaj na takie wyzwiska - jak tak dalej pójdzie to portal zejdzie totalnie na psy :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Fanq pisze: 2017-01-04 18:04
    @Riddick - nie dozbierał by, bo nikt nie będzie prowadził dochodzenia, nikt nie napisze aktu oskarżenia, ani żaden sąd go nie skaże.Trzeba poczekać,najpierw prezes z Antonim za niepoczytalność, a potem cała reszta sama zniknie jak sen, nikt złotówki nie da za pisanie, a i wyrok będzie złapać można....
    0
  • Users Avatars Mini
    pedagog szkolny. pisze: 2017-01-04 21:35
    gimnazjum sieci i okupuje portal waląc konia przy pornosach. Dzieci kwiaty
    -10
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2017-01-04 21:40
    @Ridick1500 nie strasz nie strasz, bo się zesrasz. Poluzuj poślady bo zatwardzenia dostaniesz dzieciaku. Jerzy O. ma brudne łapska i już "matka kurka" to udowodniła. Generalnie Owsiak jest skończony. Tylko gimbaza go wyznaje, dorośli bardziej rozsądnie myślą. Kwestia czasu a za Owsiaka się trzyliterowce wezmą a z Ciebie dzielnicowy, za to że masz kiepskie wyniki w szkole i dawno Cię w niej nie widziano siuśmajtku.
    -10
  • Users Avatars Mini
    Dla frajerów hejterow pisze: 2017-01-04 21:44
    Polecam poczytać, zanim zaczniecie obrażać i wyzywać od złodziei Jurka i WOŚP. Bo każdego frajerskiego hejtera można znaleźć... http://m.trojmiasto.pl/wiadomosci/Michal-Karmowski-ukaral-hejtera-n108566.html
    13
  • Users Avatars Mini
    Fanq pisze: 2017-01-04 21:47
    matka kurka już nażebrał na odszkodowanie, czy dalej proponuje swoje usługi "ustne" przygodnie poznanym mężczyznom?? :-)
    13
  • Users Avatars Mini
    Hejterzy pisze: 2017-01-04 21:51
    Bo wiekszosc tych "~" i tych "~~" to zakompleksione dzieciaki, ktorych nie kochaja rodzice, wiec "mszcza" sie za swoje smutne zycie w internecie. Jak Wam Orkiestra nie pasuje, to sami zbierzcie pieniadze na sprzet dla szpitali... Zrobicie to ? Na pewno nie... bo hejtowac i wymienic latwiej... Dorosnijcie
    14
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2017-01-04 22:16
    Owsiakowi pieniędzy zabraknie jakby chciał tak każdego z osobna po pozywać. Sądy by sparaliżował. Z resztą..owsiak nie jest też nieosiągalny i na niego tez ktoś kiedyś może "wyrok" wydać.
    -14
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2017-01-05 09:43
    ~ A co bys zrobil jak bys spotkal na swojej drodze murzyna, azjate czy araba, ktorzy zyja u nas od lat, lub tu sie urodzili i mowia po polsku?
    13
  • Users Avatars Mini
    maksim pisze: 2017-01-05 11:03
    dawalbym na owsiaka gdyby nie bral sobie 50 tys miesiecznie z wosp ...........a buraki w ten sposob go utrzymuja!
    -13
  • Users Avatars Mini
    qwerty pisze: 2017-01-05 12:50
    Cały hejt na Owsiaka bierze się stąd, że nie chce udostępnić faktur za ile tak naprawdę kupił sprzętu. Za zbiórkę w 2014r uzbierano 52mln zł a rozliczył tylko 21 mln zł. To koszty ma duże swojej działalności biorąc pod uwagę, że wolontariusze chodzą z puszkami. Proszę wskazać miejsce, gdzie można znaleźć dane takie jak zamieszczają inne fundacje odnośnie wydatkowanych pieniędzy. Tylko nie jego kolorowe wykresy tylko faktury, bo tylko to stanowi potwierdzenie a nie jego słowa, że ileśtam kupił. Ponadto ma dodatkowo pięć prywatnych firm, które podobno wykonują pracę dla WOŚP tylko nie wiadomo jaką. Owsiak na pytanie o inne jego prywatne spółki dostaje furii - to jest zastanawiające. Jeżeli ktoś zbiera 70mln zł to oczywistym jest, że znajdą się osoby, które będą chciały szczegółowo wiedzieć jaka część ich pieniędzy poszła na zakupy sprzętu a ile na wypłaty dla pracowników WOŚP.
    -14
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-01-05 13:40
    Wszystkie te świry wyznawcy "dobrej zmiany", św. Antoniego smoleńskiego, radyja, prezesa i innego oszołomstwa kato-faszystowskiego pamiętajcie żeby w szpitalach pisać oświadczenie że stanowczo nie życzycie sobie aby jakiekolwiek zabiegi medyczne na was lub waszych dzieciach były wyknane z użyciem sprzętu który kupiła WOŚP. Tak będzie uczciwie, tutaj tylko hejtujesz Owsiaka a tam w szpitalu będziesz mógł się na nim zemścić stanowczo i zdecydowanie. Niech wam ta dewiacja która sama siebie zwie jakąś matką kurka (grzyba?) i jej podobne wam pomoże:-D
    15
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2017-01-05 15:36
    to niech nie kupuje. To co nie kupi Owsiak, to Państwo kupi.
    -10
  • Users Avatars Mini
    123 pisze: 2017-01-05 16:39
    Jak Owsiak pokarze ile zarobily jego firmy zyjące na wosp to spadną niektorym klapki z oczu. Wszystko upolityczniaja,widac maja z tym problem i obsesje, wszedzie widza kaczynskiego hehe. Swoja droga to musi byc straszne widziec wszedzie jednego czlowieka, obłędu dostali pewnie. Beda obrazac, będą pluc jadem ale zaden nie pokarze miejsca, gdzie mozna sprawdzic ile kasy idzie na sprzęt a ile do firm pana Owsiaka.
    -10
  • Users Avatars Mini
    123 pisze: 2017-01-05 16:41
    No wlasnie, po co kupuje, niech nie kupuje. Ze swoich nie daje tylko wyzebrane od ludzi. Przestanie dawac to mozna opodatkowac kazdego i tez ta kasa bedzie a nawet wieksza bo firmy typu zloty melon nie zarobią.
    -16
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2017-01-05 16:46
    @gość, niewiem skąd oni biorą takie przekonania, czy tak nauczyli rodzice czy internet. Jak sie czyta taka nienawisc to niewiadomo jak reagowac. A moze jest modnie jak sie kogos obsmaruje. Czlowiek sie stara, robi kawał dobrej roboty, a tacy go hejtuja jak burą suke. Ciekawe czy takiego jaroslawa czy innego rydzyka byloby stac na taka pomoc.
    9
  • Users Avatars Mini
    123 pisze: 2017-01-05 16:56
    Zarzucasz komus nienawisc a poki co to zwolennicy wosp jedynie obrazaja tych, ktorzy maja watpliwosci i zadaja pytania bardzo wazne. Potrafisz na nie idpowiedziec czy dalej bedziesz obrazal i pisal bez zwiazku o jaroslawie czy rydzyku? Oroste pytanie, potrafisz odpowiedziec?
    -11
  • Users Avatars Mini
    123 pisze: 2017-01-05 17:02
    Moim idolem jest pan Kijowski ale dzisiaj na nim sie zawiodlem, kiedy wyszlo na jaw ze pieniedzmi ze zbiórki placil swojej firmie za uslugi ktore wykonywali czlonkowie KOD. Widac ze z tymi zbiorkami roznie bywa dlatego im wieksza transparentnosc finansow tym lepiej
    -10
  • Users Avatars Mini
    Teraz.j pisze: 2017-01-05 17:03
    @123 Nikt ci niczego nie "pokarze" bo nie ma takiego słowa w języku polskim, proponuję PRZED zamieszczaniem postów w internecie skończyć jakąś szkołę, może być ta w Toruniu.
    4
  • Users Avatars Mini
    123 pisze: 2017-01-05 17:08
    A ty jestes wszyscy ze za wszystkich sie wypowiadasz? Kolejny raz piszesz ale dalej nie na temat. Czepiaj sie bledow bo odpowiedziec nie potrafisz. Martw sie o swoje wyksztalcenie, ja swoje zdobylem kilkanascie lat temu i na brak pracy nie narzekam, na zarobki tez nie. Prosze o linka do danych, o ktore prisilem wczesniej ale pewnie nie potrafisz tego zrobic
    -9
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2017-01-05 17:21
    123 posluchaj sobie radia maryja (niby katolickie radio) co tam gadają o komorowskim owsiaku i innych, to zrozumiesz o czym pisze.
    5
  • Users Avatars Mini
    Riddick1500 pisze: 2017-01-05 17:31
    @123 a może ty pokaż najpierw te nieścisłości u Owsiaka, bo na razie to są twoje pomówienia. Chcesz merytorycznej rozmowy, jestem jak najbardziej za. Tylko skoro piszesz o jakiś nieścisłościach, to bardzo proszę o dowody, wtedy będziesz mógł zarzucać innym że nie odpisują na temat. Na razie to są tylo twoje słowa - w dodatku szkalujące domysły bo dowodów brak
    5
  • Users Avatars Mini
    123 pisze: 2017-01-05 17:42
    Pokaz gdzie pisalem o niescislosciach. Pytam o miejsce gdzie mozna zobaczyc dokladne rozliczenie, bo te ktore sa nie obejmuja nawet 2015r gdzie zebrano 72mln. Wlasnie caly czas pisze o watpliwosciach wynikajacych z braku takich informacji a nie o niescislosciach. To wy wszedzie widzicie ataki na wosp pomimo ze ich nie ma ale sami plujecie jadem wyzywajac od faszystow.
    -11
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-01-05 18:47
    Tak czy inaczej Owsiak robi dobrą robotę. Robotę która w dużej części należy do odwalenia przez państwo, jednakże państwo ma inne wydatki, bardziej konieczne jak miesięcznice, kościelne budowle,nawiedzone organizacje, programy dla bezrobotnych jak 500+ itp. Niech bękarty "dobrej zmiany" w rodzaju takiego "123" pokażą jak pomagać, sami zorganizują zbiórki, zaangażują się w coś. Samo pomawianie Owsiaka nic wam nie da ani tym którzy z jego pomocy korzystają.
    9
  • Users Avatars Mini
    kij_ci_w_oko pisze: 2017-01-05 20:21
    WOŚP to słuszna idea ale w rzeczywistości największy od 25 lat przekręt Jąkały i jego rodzinki. Jak dobrze że TVP w końcu pozbyła się tego "biznesmena" który za darmo zbija grube miliony na koszt polskiego podatnika. Podobnie jest z KOD i Kijowskim. Przekręt goni przekręt.
    -11
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2017-01-05 23:23
    Przestępcy tez kręcą nie zle machlojki pod przykrywka dobrej roboty. Fundacje zakladaja, dotacje i ładnie sie pieniążki oiora Oj jacy wy naiwni :)
    -11
  • Users Avatars Mini
    Prosty czlowiek pisze: 2017-01-06 04:10
    Przeczytałem prawie wszystkie te posty i z przykroscią stwierdzam że tą całą nienawiść mają w sobie Nie wyznawcy rydzyka jak ktoś to ujoł,tylko resortowe dzieci które boją się dobrych zmian,wg mnie ktoś kto popiera te układy komunistyczne i przestępcze sam ma coś na sumieniu, bo normalny człowiek np.nie popiera kogoś kto idzie na kolanach do brukseli naskarżyć na polske, robią z polski drugą targowice ,nie ładnie nie ładnie.
    -8
  • Users Avatars Mini
    Prosty czlowiek pisze: 2017-01-06 04:21
    https://m.youtube.com/watch?v=JFXJBR260kk Oto kilka drobnych informacji odnośnie owsiaka tylko proponował bym to obejżec do końca, pozdrawiam resortowe dzieci.
    -11
  • Users Avatars Mini
    Gość pisze: 2017-01-06 04:59
    A najbardziej mnie uderzyła wypowiedz gościa który jest zbulwersowany tym że rzad dał 500 plus Polskim rodzinom a chce opodatkować niemieckie sklepy i niemieckie banki które są defakto na terenie rzeczypospolitej, jeżeli ten gość nie widzi różnicy między jednym a drugim to tylko się można domyślać co to za człowiek, z kim mamy doczynienia tutaj na naszym portalu.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Riddick1500 pisze: 2017-01-06 08:11
    @prosty człowiek a kto leciał do Brukseli się żalić że rydzyka nasi biją (po), albo że w smoleńsku to był zamach ruskich z "po". O tym to się nie pamięta bo i po co!!! @gość jak się nie znasz to nie pisz. Nie można w legalny sposób opodatkować jednych (niemieckich) a innych już nie. Gdzie tu sprawiedliwość. Chciałbyś żeby polskie sklepy czy przedsiębiorstwa za granicą były inaczej traktowane (gorzej) niż pozostali. To tak nie działa - albo opodatkowyjemy wszystkich albo nikogo. Sęk w tym że na końcu to i tak my klinci zaplacimy a nie banki. Niestety morawiecki to kretyn i kompletnie się nie zna - jego marzenia jeśli się spełniają, to uderzają tylko w zwykłego szaraka, a nie w firmy @123 ty glupi jesteś czy udajesz - piszesz żeby Owsiak pokazał ile jego firmy zarobiły na orkiestrze - to są twoje nieściśłości. Udowodnij mi że jego firmy zarabiały na orkiestrze, to wtedy pogadamy. Dziwne że ten Owsiak się nie rozlicza i jakoś nikt go za to nie ściga, a tylu nie trawi - w tym i pis. A właśnie jestem ciekaw jak tam rozliczenia caritasu, rydzyka, czy innych katolickich organizacji. Bo jeśli Owsiak po twojemu, robi przekręty to przynajmniej wiemy na ile. A na ile robi kościół to nikt nie wie - pewne jest tylko że Owsiak to igła w stogu siana, bo kościół to leci pewnie na przekrętach miliardowych ale tu jest gites - im wolno. Owsiak ma się tłumaczyć co do grosza a oni nie muszą, bo to święci ludzie. A faszyzmie nie pisz bo nigdzie czegoś takiego nie napisałem. Jak już coś to kaczyzmy z nsdap. Kurcze ludzie zacznijcie pomagać sami, zobaczycie ile to kosztuje a jak nie to się poprostu zamknijcie jak nie macie dowodów
    5
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-01-06 08:20
    Do wyznawców NDAPiS i dobrej zmiany. W waszych pustych łbach nie mieści się fakt że bycie przestępcą, złodziejem, oszustem jest orzekane przez sąd. Jeżeli nie masz dowodów na Owsiaka to wszystko co o nim powiesz a godzi w jego dobre imię jest pomówieniem. Owsiak nie ma również obowiązku tłumaczyć się przed jakimś nawiedzonym pislamistą, od jego kontrolowania są inne izby i urzędy. Tak samo wyobraźcie sobie puste narodowo-socjalistyczne łby że ktoś kto nie popiera i nie godzi się z "rządem" pisuarów nie jest przestępcą,komunistą,złodziejem,Żydem,Murzynem, itd itd. wg waszych chorych łbów.
    12
  • Users Avatars Mini
    Teraz.j pisze: 2017-01-06 09:07
    Lol, jak nie "pokarze" to "ujoł", ja rozumiem że jesteś prosty człowiek, ale jeśli silisz się na stwierdzenia "z przykroscią stwierdzam" to kup sobie słownik i sprawdzaj co piszesz :-). Tak, oczywiście - wszyscy którzy tu piszemy że plujący na Jurka Owsiaka to banda bezmózgich troli jesteśmy dziećmi komunistów, jesteśmy również gejami i zgwałcimy was, oraz islamistami - ale nie zgwałcimy waszych żon, bo są stare i grube jak wszystkie dewotki :-), pozdrawiam myślących :-)
    8
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2017-01-06 09:35
    Mialem juz nie pisac, ale ktos odniósl sie konkretnie do mnie. Wiec ja nie mowie ze 500+ jest zle, ja to popieram, tylko dlaczego ja mam sie do tego dokladac, placąc wiecej za uslugi w banku, ktore opodatkowal rzad. Niech rzad placi ze swojej kieszeni a nie wyciąga ode mnie. Nie kumasz tego to sie nie odzywaj.
    9
  • Users Avatars Mini
    Teraz.j pisze: 2017-01-06 09:51
    "Nie ma czegoś takiego jak publiczne pieniądze. Jeżeli rząd mówi, że komuś coś "da", to znaczy, że zabierze Tobie, bo rząd nie ma żadnych własnych pieniędzy." - Margaret Thatcher - bardzo konserwatywna i prawicowa osoba - jak powszechnie wiadomo :-), jak widać "po tamtej stronie" istnieją mądrzy ludzie, szkoda że nie w Polsce.
    7
  • Users Avatars Mini
    Tytus pisze: 2017-01-06 10:39
    Niestety ale działania firm prywatnych Owsiaka są legalne bo płacą podatki więc nie udowodni mu się przekrętów. Jedynie czego można się czepiać to czy jest to moralne ale brak moralnosci nie jest karany. Konstrukcja zależności firm jest zastanawiająca. WOSP gdzie prezesem jest J.Owsiak dal 1,5mln zeby powstala spółka Złoty Melon gdzie prezesem jest tez J.Owsiak.Następnie, nie jest tez przestępstwem zeby Złoty Melon zlecał za wynagrodzeniem wykonanie prac innej firmie np swojej żony Mrówka Cała czy firm swoich córek. Formalno prawnie wszystko jest ok ale pokazuje mechanizm biznesu jaki jest stworzony wokół WOSP. Fundacja napewno pomaga ale nie bezinteresownie jakby to niektórzy chcieli wierzyc. Rozumiem ze artysci nie chcą grac za darmo skoro inni na tym zarabiają. Kolejna rzecz to samorządy na organizacje wykladają publiczne pieniądze, latanie samolotem czy inne atrakcje organizowane przez publiczne instytucje tez kosztują i kto za to płaci, czy wosp? Mozna dużo o tym mówić jednak nie udowodni się przestępstwa, bo takie działania są legalne.
    -6
  • Users Avatars Mini
    Tytus pisze: 2017-01-06 10:44
    Cieszę sie że TVP wycofała się ze współpracy z WOSP. Skoro to prywatny biznes przypomina, to niech komercyjne stacje na zasadach komercyjnych udostępniają swój czas. Jestem ciekawy ile godzin łącznie będzie transmisji.
    -7
  • Users Avatars Mini
    Olo pisze: 2017-01-06 12:26
    Tak, tez uwazam za dobry ruch ze TVP wymiksowala sie z transmisji WOŚP. Za publiczne pieniadze czyli nasze nie powinno sie promowac biznesu jednej rodziny. Nie wiem na ile fakt, ze jest synem pułkownika Milicji Obywatelskiej, matka tez w MO czy prokuraturze pracowała wpłynąl na to, ze tak łatwo zrobil kariere w biznesie. Wiadomo, ze zaczynal prace w polonijnej spolce Carpatia, ktora miala powiazania ze sluzbami. O firmach Owsiakòw trudno od nich sie dowiedziec, nie wiedziecz czemu, bo dzialają legalnie, płacą podatki itp. No nie chcą o tym mòwic co budzi wątpliwości. Każdy przed wrzuceniem do puszki niech sie zastanowi czy nie moze pomoc w inny sposob. Sluchalem audycji Owsiaka w radiowej Trojce w latach 90tych, ogladalem Robta co chceta itp, pamietam dokladnie pierwszą WOŚP i kilka lat wspieralem ale teraz nie mam wątpliwosci, ze dobrze robię wspierając inną Fundacje niz WOŚP.
    -8
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2017-01-06 12:30
    Sa rodziny ktore 500+ wydaja prawidlowo- na ubrania zywnosc przybory szkole edukacje leki, ale sam widzialem margines, jak dwaj żule pod sklepem trzymajac w reku wino i papierosa cieszyli sie ze teraz piją za darmo. To ja juz wole dołozyc pare zl na wosp, niz dla takiego zula.
    6
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-01-06 12:34
    @Tytus Identycznie działa... państwo w którym żyjemy, to sieć powiązanych urzędów, spółek które między sobą w zależności od klucza politycznego różnie i nie za darmo (za nasze pieniądze) mniej lub bardziej sensownie kooperują. Cała masa urzędników i ich rodzin żyje z naszych podatników pieniędzy, nie zawsze do końca jasne i "moralne" są te powiązania. Owsiak robi coś czego nie widzą zaślepieni nienawiścią czy zawiścią hejterzy, Owsiak w dużej mierze wyręcza państwo polskie z obowiązków które to ono powinno wykonać a wykonuje je nie należycie. Oczywiście po raz drugi składają się na to chcący wesprzeć WOŚP podatnicy mieszkańcy naszego kraju... Obecne nie ma czegoś takiego jak TVP. Jest ale TVPiS. Takiej reżimowej obrzydliwej jednoznacznie nacechowanej propagandowo telewizji nie było (możesz nie wierzyć) nawet w tej "straszliwej" komunie. Ta "straszliwa" komuna np. wykształciła i leczyła takiego zacietrzewionego konusa Kaczyńskiego. Ale to inny temat:-)
    7
  • Users Avatars Mini
    Olo pisze: 2017-01-06 12:36
    Odnosnie wygranego procesu, to warto przypomniec, ze Sąd uznal wine blogera tylko za nazwanie Owsiaka hieną cmentarną. Owsiak pomimo wezwan Sądu nie przedstawil rozliczen finansowych więc uznano blogera w tym fragmencie aktu oskarzenia za niewinnego. Tyle faktow. Działalnosc firm Owsiakòw jest legalna jak ktos wczesniej zauwazył, spolki sa zarejestrowane, maja swoje wladze, wystawiaja faktury, placa podatki wiec od strony prawnej czy skarbowej wszystko jest ok.
    -2
  • Users Avatars Mini
    kij_ci_w_oko pisze: 2017-01-06 12:40
    Wychodzi na to że Jerzy O. jest synem płk UB czyli resortowym dzieckiem. Ostatnio czytałem z nim wywiad i tam on pochwalał swego ojca który zaszczepił w nim żyłkę biznesmena oraz niezłego PijaRowca. Nie jestem zwolennikiem ani pis ani po. Od dawna głosuję na JKM i jego partie i to on jest prawdziwą prawicą w przeciwieństwie do pis(socjoprawica) czy po + po bis(.n) którzy są typowym centrum z odchyłem na lewo. O komunistach z sld czy przystawc nepotów nie będę się wypowiadał bo oni są całkiem na innycm biegunie. Tylko K'15 jeszcze jakoś uchodzi z twarzą i jest najbliższe moim poglądom. Partia Oszustów oraz Prawo i Socjalizm tos ą największe wrzody. A Owsik + Kijowski to inteligentni przekręciarze ale nie nich też przyjdzie czas.
    -7
  • Users Avatars Mini
    Olo pisze: 2017-01-06 12:45
    Nie rozumiem tez skąd tyle nienawisci wśròd zwolennikòw Owsiaka. Po co te wyzwiska, a za wyzywanie od faszystòw to spokojnie mozna do sądu podac. Ja za uslugi w banku place mniej niz rok czy 3lata temu wiec nie zgadzam sie, ze banki odbijaja sobie wiekszy podatek. Zawsze beda narzekac banki pomimo, ze mialy rekordowe zyski. Tak jest w korpo, ze zawsze trzeba wiekszy zysk wygenerowac. Dobrze ze jest repolonizacja bankow bo nie ma kraju w europie ktory oddal taka czesc bankow w obcy kapital.
    -9
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-01-06 13:07
    @Olo Kościół katolicki (filar pisowców) od zawsze faszyzował i faszystom bardzo pomagał po wojnie w ucieczkach np. do Argentyny. Nie lubiał Żydów i bał się boszewizmu, gdyby Hitler wojnę wygrał to kościół pierwszy by się znim wycałował. Dziś zagorzali wyznawcy pis najchętniej identycznymi metodami jak Adolf H. "załatwiliby" sprawę z tymi którzy się z nimi nie zgadzają i wg nich nie są "prawdziwymi Polakami". Tylko niestety czasy już nie te i na wiele rzeczy społeczeństwo im nie pozwoli. Co cię tak głowa boli czyim synem był Owsiak? Ty przed urodzeniem wybierałeś rodziców i ich poglądy polityczne? I co to ma do tematu? Wg. pisuarów to każdy urodzony przed 1989r. jest komunistycznym przestępcą bo się urodził w tym ustroju. Akurat SLD to było najmniej lewicowe, najczystsza lewica jeżeli chodzi o dzień dziesiejszy to jest właśnie Prezes i Słudzy.
    12
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-01-06 13:11
    @kij ci w co chcesz JKM to fajny folklor:-) Też go lubię posłuchać, obiektywnie z niektórymi jego tezami się zgadzam, z tym że... jego ewentualne rządy to byłaby dyktatura. Reszta to fantastyka, dlatego ma tak znikome poparcie.
    11
  • Users Avatars Mini
    Resortowe dzieci pisze: 2017-01-06 13:26
    Oj miotają się resortowe dzieci
    -8
  • Users Avatars Mini
    Riddick1500 pisze: 2017-01-06 13:37
    @ola weź nie pisz bzdór że usługi bankowe nie poszły w górę. Widać że g wiesz :). Nie chodzi o to że Tobie karzą za konto płacić więcej ale o to że kredyty są bardziej oprocentowane a lokaty dają z kolei mniej procentów. To widać gołym okiem. Na tym najwięcej zarabiają banki, a nie na tym że podniosą ci opłatę za prowadzenie konta z 3zł na 4zł Co do tego że Owsiak zarabia na Orkiestrze. Osz ty k. j. m. Nie bo ludzie Owsiak wytrzepie pieniądze z rękawa i da je na wszystkie opłaty bo jest św. mikolajem. Ludzie to chyba normalne że jakieś kośzty ma i jak z tego co zarobi weźnie 2-4% to chyba nikogo nie powinno dziwić. On i ludzie którzy to prowadzą z czegoś muszą żyć. Jak tak patrzycie to popatrzcie na rząd (jakikolwiek, nie musi być pisowski) jak oni rzyją z naszych podatków, o kogo zatrudniają do spółek państwowych
    3
  • Users Avatars Mini
    Riddick1500 pisze: 2017-01-06 13:38
    Sorry mialo być każą nie "karzą" :(
    4
  • Users Avatars Mini
    Olo pisze: 2017-01-06 14:03
    Riddik1500, wysokosc oprocentowania lokat wynika z inflacji i innych rzeczy a nie z 500+ jak to ktos wyzej pisal. Dla przypomnienia w latach 90tych oprocentowanie lokat wynosilo 35% a kredytow jeszcze wiecej a 500+ nie wyplacali. Ja za konto nic nie place, natomiasdt lokaty mam na 2,5% to faktycznie niewiele, kredytow nie posiadam i nie narzekam, uczciwie place podatki. Poprosze o info skąd masz dane o 2-4% zarobku p.Owsiaka? Takich danych nie udostepnia
    -8
  • Users Avatars Mini
    Teraz.j pisze: 2017-01-06 14:16
    Lol, ale najazd, może byście tak na Frondę sobie poszli pogadać ? (tutaj Jurka lubią i niczym tego nie zmienicie), albo do kościółka - zrobić łaskę proboszczowi ? ;-)
    10
  • Users Avatars Mini
    Olo pisze: 2017-01-06 14:20
    Teraz.j, no takim tekstem pokazales klase. Ciekawe czy wszyscy lubiący Jurasa są na tym samym poziomie kultury. No napisz cos jeszcze, taki jestes zabawny, ze sam sie smiejesz z siebie
    -10
  • Users Avatars Mini
    Teraz.j pisze: 2017-01-06 14:51
    Coś ci się pomyliło :-), ja nie muszę pokazywać żadnej klasy - jestem wesołym rozrywkowym chłopakiem lubiącym Przystanek Woodstock, seks i lekkie dragi. A że nie lubię polskiego nacjonalizmu oraz religii ?, mam dobry przykład - Marszałek Piłsudski się nazywał (to ten obok którego leży - nie wiadomo dlaczego ? - zmarły w wypadku prezydent Kaczyński), dla ONR i faszystów z endecji stworzył Berezę Kartuską (warto pomyśleć w przyszłości o wznowieniu inicjatywy), jeśli zaś chodzi o religię uważał "religia jest dla ludzi bez rozumu" - z czym się w pełni zgadzam, dostatecznie zabawne ? ;-)
    7
  • Users Avatars Mini
    Riddick1500 pisze: 2017-01-06 17:13
    @ola właśnie takimi wpisami pokazujesz że nic nie wiesz. Po pierwsze gdzie ja posze o zależności 500+ a bankami. Sęk w tym że to też wpływa na wzrost cen w bankach - nie bezpośrednio a pośrednio. W skrócie - państwo rozdaje pieniądze, zadłużenie rośnie, przedsiębiorstwa z racji wybryków rządu nie inwestują, zagraniczni kontrachęci z niepewnego rynku się wycofują/nie inwestują, dochodzi podatek dla banków. Więc na czym mają banki zarabiać. Niepewna sytuacja w kraju, nieprzewidywane zachowanie rządu, dlatego kredyty idą w górę A od czego zależna jest inflacja. Jeśli na bank nałożysz kolejny podatek, bądź podniesiesz już istniejący to wlaśnie przez podniesienie kredytów, bądź obniżenie lokat bank to reguluje. Jeszcze 2 lata temu spokojnie można było zakładać lokatę na 3% a teraz 2,5 to łaska. Co do lat 90 - o czym ty Kobieto piszesz? Ile ty masz lat? Takie bajki to pisz do idiotów a nie do mnie. Ja nie wiem czy banki miały lokaty na poziomie 10% a kredyty były średnio wyższe o 5%. 35% to dawali jacyś oszuści albo Ci co teraz są w polsce miliarderami, bo z raci powiązań, a co za tym idzie wiedzy, nałapali kasy od ludzi a potem dorobili się na dewaluacji i dolarach. A dane to moje osobiste wyliczenia - zakładając przychód w wysokości 70mln, koszty na poziomie 1,4 - 2,8mln w zupełbości jest wystarczający - oczywiście roczny. Zresztą p. Owsiak kiedyś mówił że ma takie koszty, jakiś czas temu to było. I najważniejsze - powtórze to raz jeszcze - jeśli Owsiak by oszukiwał to obecny rząd by to już napewno wykazał bo jak wiadomo Orkiestra jest och "ulubieńcem" a kasa by się przydała. Chociaż w tym roku na 500+ powinno starczyć z ludzkich oszczędności - (po) wzieło połowę (150mld), pis bierze drugą z czego 30mld bierze na państwo - czy to nie jest kradzież i to jawnie przeprowadzona. A tu się wszyscy Owsiaka czepiają że się nie rozliczył dokładnie :)
    7
  • Users Avatars Mini
    Yeti pisze: 2017-01-06 20:26
    państwo ma pieniądze. Z resztą nieoficjalnie może se wydrukować ile chce. Państwo i banki są emisariuszami tego fikcyjnego towaru co nazywa się pieniądz. Państwo emituje go fizycznie jako papier wartościowy (umownie) a banki tworzą tzw. wirtualny pieniądz kreując go jako zapis cyfrowy komputerowy (pieniądz, którego fizycznie nie ma). Więc skończcie pierdolić i zejdźcie na ziemię a nie biadolicie o jakimś 500+. Gdyby rząd chciał, mogłoby być i 1000+ ale uznano że tyle wystarczy. Lepiej dać ubogim, niż takiemu Petru i innym banksterom biznesmenom o ciemnych korzeniach. @Riddick1500 dziecko - w latach 90 były lokaty po 20-25% potwierdzam.
    -8
  • Users Avatars Mini
    Olo pisze: 2017-01-06 23:16
    Ryjidick, nie wiem ile masz lat ale albo nie masz pojecia albo zupelnie nie pamietasz tamtego okresu czyli lat 90. Jak pisalem w tamtym okresie bylem juz dorosly i zajmowalem sie inwestycjami i dokladnie pamietam oprocentowanie lokat w latach 92-00 a ty zupelnie nie orientujesz sie skoro piszesz ze byly na poziomie 10% :D. Lokaty na poziomie 30% to byly normą. Poczytaj troche albo zapytaj rodzicòw. Jezeli twoja wiedza o ekonomii jest taka jak o lokatach, to nie mamy o czym rozmawiac. Ja zajmuje sie tym zawodowo i lekcji z ekonomii nie potrzebuje a napewno nie od osob takich jak ty. Uwierzyles w spiewke bankòw i pleciesz glupoty. Banki maja miliardowe zyski a nie straty, zpoznaj sie z danymi. Banki beda placic podatki i wcale nie podniosa z tego tytyulu kredytow. Widzisz, koszty wyliczyles sobie sam bo rozliczen nie ma wiec ja moge wyliczyc na poziomie 50% i jest to tyle samo warte co twoje wyliczenia. Oficjalne dane fundacji chcialbym zobaczyc czyli rozliczenia finansowe poparte fakturami. Owsiak takich danych nawet na wezwanie sądu nie udostępnia i jak myslisz dlaczego? Wlasnie dlatego bloger zostal uznany za niewinnego w tym zakresie bo Owsiak nie chcial przedstawic tych danych. Ty zupelnie nie masz pojecia o czym piszesz. Nie pisalem ze jest oszustem tylko, ze mechanizm dzialania jego spolek i firm oraz firm zony i còrek oparty jest glownie na WOSP. To nie jest karalne bo placi podatki oficjalne wiec formalno prawnie wszystko jest ok. Zapewne i tak niewiele z tego zrozumiesz. Ps. Kontrahenci a nie kontrachęci :D
    -5
  • Users Avatars Mini
    O.T.D. pisze: 2017-01-06 23:56
    Nie dam Owsiakowi ani złotówki bo powyższe przytoczone argumenty rozsadnie myślących ludzi mnie przekonują i bo nie lubie TVN. I tyle.
    -7
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2017-01-07 00:52
    Jak czytam te Wasze komentarze to mam wrażenie ze ten narod naprawdę chce wojny domowej.
    -9
  • Users Avatars Mini
    Nie daje na Owsiaka pisze: 2017-01-07 08:47
    Widze ze nie wszyscy ulegli magii WOSP. Napewno dobrze jest ze nie firmuje tego TVP. Niech w OwsiakTV transmisje prowadzi a nje oczekuje darmowej reklamy caly dzien w tv publicznej. Teraz ma tvn i niech go gratis promuja. Ja nie dam grosza na tę akcję. Wspieram inne bardziej transparentne Fundacje i akcje.
    -8
  • Users Avatars Mini
    Antyleft pisze: 2017-01-07 09:23
    Kolejnym krokiem powinno byc wprowadzenie zakazu udzialu intytucji publicznych i samorządowych. Oni nie dają prywatnej kasy tylko podatnikow. Jak pracownicy urzędow chcą wspjerac to niech wspierają ale ze swoich pieniedzy a nie publicznych. Zadne jedzenie czolgami bo godzina jazdy czolgiem to jeat koszt 600zl i kto za to placi? Podobnie jest z organizacja finalow regionalnych,te fajerwerki, przygotowanie studia, kto odprowadzi skladki do ZAIKS, kto zaplaci artystom? Jezeli są dirmy ktore zarabiają na organizacji WOSP to dlaczego artysci mają grać charetatywnie? Oj wezmą sie za nich, oj wezmą. Biznes is biznes. Jak to w biznesie kazda strona chce zarobic.
    -6
  • Users Avatars Mini
    Riddick1500 pisze: 2017-01-07 11:19
    @olo dalej jesteś w błedzie z oprocentowaniem (ja podaje realne a nie wirtualne które bylo na poziomie nawet 70%) tylko ja uwzględniam inflacje a ty nie, ale co tam, wiesz lepiej - szkoda słów - poczytaj jak bardzo, pomimo tak wysokich lokat, oplacalo się lokować pieniądze, bo widać że nie pamiętasz. Dobrze że masz pojęcie o działalności Owsiaka, szczególnie że jak sam piszesz nie podaje danych. Pamiętaj to nie działalność 100% charytatywna, on też z czegoś musi żyć, a z tego co widziałem nie żyje w jakichś super luksusach - tak wiem konto za granicą, w raju podatkowym, tylko to można przypisać każdemu. Co do ekonomi to raczej nie mamy o czym pisać bo ja dałem konkrety a ty twierdzisz, min. 500+ nie wpływa na banki, podwyższki dla banków od rządu nie wpływa na podwyższki dla klientów - to właśnie pokazałeś swoją wiedzę - chyba zerową. To nie ma znaczenia że banki zarabiają, znaczenie jest takie że jak rząd bankowi podatek dodaje lub podnosi, to bank nie płaci, tylko klient. Tak niestety jest ale trzeba się trochę znać. Podałem parę przykladów we wcześniejszym wpisie, piszesz że jesteś specjalistą, ale zero merytotyki na to. @yeti błagam nie błaźń się - a skąd państwo ma pieniądze. Dodrukować pieniądze - tak piszą osoby nie mające zielonego pojęcia o ekonomi i finansach. Ale posieszę cię kilkadziesiąt lat temu jak bylem mały też tak myślałem.
    5
  • Users Avatars Mini
    Riddick1500 pisze: 2017-01-07 11:22
    Zapimnialem dopisać - tak psioczycie na Jurka, zacznijcie pomagać to zobaczycie ile to kosztuje w tym kraju. A za Jurka to się nikt nie weźmie bo sie boi, nie jego ale nas Polaków. Pis już rok temu probował i się szybko wycofał. A jak Jurek tak oszukuje to dlaczego skarbówka u niego nie siedzi?
    6
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-01-07 15:33
    @Riddick Nie warto oszołomstwu dobrej zmiany tego tłumaczyć co wie każdy myślący człowiek. To jest zawistna zacietrzewiona masa na wzór swojego prezesa, wszędzie przestępcy i złodzieje tylko oni dobrzy,święci, uczciwi. Owsiak pomaga robi coś dobrego (oszołomstwo dobrej zmiany tylko hejtuje i nic nie robi) i to ich boli najbardziej, Owsiak nie potrzebuje pisuarów, polityków, pasożytów w czarnych sukienkach (lub lepiej agentów watykańskiego wywiadu) do tego żeby coś zrobić, i chwała mu za to. Dzieciom bękartom dobrej zmiany pozostaje tchórzliwie szczekać, piana im się z pyska toczy i tyle mają do powiedzenia. Tylko niech pamiętają żeby stanowczo domagać się w razie konieczności aby pomocy im udzielano bez użycia aparatury którą kupiła WOŚP.
    9
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-01-07 15:34
    Prezes i jego mentor: http://www.skubi.net/stare-dobre-wzorce.jpg
    8
  • Users Avatars Mini
    O.T.D. pisze: 2017-01-07 19:20
    Popieram to co robi Owsiak, nie daję mu ze skąpstwa i małostkowości, jestem niestety także elektoratem pis:( A zaczynam doceniać TVN bo mówią prawdę której nie widzę w TVpis reżimowej propagandówce dla upośledzonych.
    5
  • Users Avatars Mini
    yeti pisze: 2017-01-07 19:30
    riddick1500 no a skąd ma pieniądze? z kosmosu spadają? no odpowiedz mi, skąd Państwo ma pieniądze.
    -6
  • Users Avatars Mini
    Abrahama a pisze: 2017-01-07 22:36
    Jurek to taki sam zbieraczy i bussinesmen a z Matką Teresa nie na nic wspólnego kombinuje zbiera i nic więcej. A buty u niego co nie miarą, to biznesmen i do tego mierny?! Dla znakomitej większości polskich obywateli i osób legalnie przebywających na tery- torium RP uczestnictwo w społecznym systemie ubezpieczeń zdrowotnych jest obowiązkowe !!! Jurek wstawia sprzęt do Szpitali i to jest tylko promil tego co potrzeba !!!!! Biznesmen z niego niesamowity !
    -5
  • Users Avatars Mini
    Dualsim pisze: 2017-01-07 23:29
    Mam nadzieje ze to ostatni finał. Zobaczymy jak go tefałen przyjmie, ile czasu dostanie. Coraz więcej miast wycofuje sie z organizacji, czyli sprawy idą w dobrym kierunku. Niech sobie dalej robi szopke ale nie za publiczne pieniądze. Zbieraja tyle to niecvh płacą a nie oczekują, ze miasta będą im sponsorowac. Najwazniejsze, ze nie będzie go w TVP, bo tego nie zniòsłbym juz. Powinny się słuzby przyjzec wszystkim fundacjom, ile kasy idzie na wynagrodzenia itp. I bez obaw głosno o tym mowic. Mama nadzieje, ze TVP np sprawa dla reportera kiedys wezmie na tapete wosp i przeplyw kasy miedzy prywatnymi firmami Owsiaka a wosp. To jest ciekawymaterial ale brak jest odwaznych, ktorzy zechca glosno o tym mowic, bo wybudowali mu za zycia pomnik i glupio sie przyznac, ze nikt nie widzial co robi.
    -4
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2017-01-07 23:30
    Tacy hejtujący owsiaka powinni popracowac w szpitalu z niepelnosprawnymi jako wolontariusze, to by po tygodniu zmądrzeli i zaczeli by czlowieka doceniac i szanowac. Albo jak tacy mądrzy sa i pisza ze zlodziej i oszust, to niech sie sami za pomoc wezmą, niech zobaczą czy ktos im zaufa. Ktory z politykow ma takie poparcie jak Owsiak, no chyba ze JP2 i straz pozarna. Urodzeni po 89r to co tacy gowniarze rozumieją, nigdy nie czekali na kawalek kielbasy, ktora była na kartki 1kg/m-c na osobe, cale zycie zyją w dobrobycie, niemają co robic to hejtują dla zabawy. A wez sie jeden z drugim do roboty! Pomóz komus, a nie bedziesz pierdział w stolek i wypisywal glupoty. Owsiak moze a ty nie mozesz?
    4
  • Users Avatars Mini
    do japa pisze: 2017-01-08 00:43
    No to sie wez do roboty. Daj dobry przykład.
    -4
  • Users Avatars Mini
    Abrahama a pisze: 2017-01-08 01:21
    Owsiak precz udawanie współczuciem to zwykły bussinesmen jest
    -6
  • Users Avatars Mini
    Abrahama a pisze: 2017-01-08 01:27
    W trakcie procesu w Złotoryi, gdy zwróciłem się o dokumentu finansowe „Złotego Melona” i Fundacji WOŚP, Lidia Niedźwiedzka Owsiak najpierw zawiesiła działalność „Mrówki Całej”, potem firmę wyrejestrowała. 11. W tym samym czasie Jerzy Owsiak założył swoją firmę „Jasna Sprawa”, a jej pełnomocnikiem została… Lidia Niedźwiedzka-Owsiak. 4. Jerzy Owsiak sam siebie zatrudnił na stanowisku dyrektora graficznego spółki „Złoty Melon” i sam sobie wypłaca wynagrodzenie (około 13 tysięcy złotych brutto/miesięcznie). Zapytany w Sądzie o ten stan rzeczy stwierdził, że nie pamięta, czy jest prezesem „Złotego Melona” i kto go zatrudnił na stanowisku dyrektora graficznego. 5. Jerzy Owsiak jako prezes zarządu „Złotego Melona” sam ze sobą podpisywał umowy zlecenia i umowy o dzieło.
    -5
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2017-01-08 01:43
    Aha i tak jak opisal 'gosc, nalezy miec zawsze ze sobą oswiadczenie, ze w razie wypadku z urzadzen takich jak defibrylatory respiratory kardiomonitory i innych zakupionych przez wośp nie korzystacie.
    5
  • Users Avatars Mini
    Wojciech pisze: 2017-01-08 06:21
    Do tych co sugerują oświadczenie jakies pisac. Sprzęt zostal zakupiony za skladke między innymi publicznych pieniędzy. Jak niektórzy słusznie podkreślają samorządy spo.sorowały imprezy itp wiec kasa szła także z podatków osób nie popierających Owsiaka. Argument słaby. Cel wosp szczytny ale niechęc do ujawnienia przeplywu pieniędzy między fundacją a następnie prywatnymi firmami nakazuje zachowac ostrożność i budzi co najmniej zastanowienie. Oczywiste, ze nikt nie pracuje za darmo ale dlaczego nie chce pokazac ile na tym zarabia, obawia się ze moglyby kwoty szokowac? Przystanek W jest wspólfinansowany z tej kasy wiec rozumiem, ze nie kazdemu darczyncy to pasuje. Tez nie popieram tego i mam do tego prawo i nie musze sie z tego tlumaczyc. Ponieważ daje swoje pieniadze to mam prawo wiedziec na co idą. W tym roku juz nie wspomogę fundacji.
    -8
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-01-08 14:05
    Hejterzy Owsiaka rodem z dobrej zmiany zróbcie coś, sam hejt na Owsiaka to za mało, zaprotestujcie w placówkach które używają sprzętu do którego z wielkim obrzydzeniem się nie dołożyliście, domagajcie się stanowczo aby wam pomocy nie udzielano tym obrzydliwym podejrzanym sprzętem który kupiła fundacja ze składek ludzi którzy popierają Owsiaka i wośp. Sami natomiast wspierajcie datkami bezdzietnego ojca z Torunia albo waszego fuhrera Jarosława - oni z pewnością wam pomogą. A może sami w proteście zorganizujcie taką akcję jak Owsiak i zbierzcie coś dla innych?
    7
  • Users Avatars Mini
    Jjjjjjyyh pisze: 2017-01-08 23:14
    A ja proponuję dla takich idiotów co głupoty pisze ze Owsiak jest super niech se Owsiak swój szpital założy i niech się tam leczą z tego co do puszek daje... To co owsik wkłada do szpitali to tylko promil!
    -1
  • Users Avatars Mini
    Jjjjjjyyh pisze: 2017-01-08 23:21
    Jak by zmierzyć to ten z Torunia,jest 1000 razy uczciwości niż biznesmen pseudo pomagacz co nakombinowal co nie miarą. a przede wszystkim kolego powiedz mi W trakcie procesu w Złotoryi, gdy zwrocono się o dokumenty finansowe „Złotego Melona” i Fundacji WOŚP, Lidia Niedźwiedzka Owsiak najpierw zawiesiła działalność „Mrówki Całej”, potem firmę wyrejestrowała. 11. W tym samym czasie Jerzy Owsiak założył swoją firmę „Jasna Sprawa”, a jej pełnomocnikiem została… Lidia Niedźwiedzka-Owsiak. 4. Jerzy Owsiak sam siebie zatrudnił na stanowisku dyrektora graficznego spółki „Złoty Melon” i sam sobie wypłaca wynagrodzenie (około 13 tysięcy złotych brutto/miesięcznie). Zapytany w Sądzie o ten stan rzeczy stwierdził, że nie pamięta, czy jest prezesem „Złotego Melona” i kto go zatrudnił na stanowisku dyrektora graficznego. 5. Jerzy Owsiak jako prezes zarządu „Złotego Melona” sam ze sobą podpisywał umowy zlecenia i umowy o dzieło.
    -2
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2017-01-09 00:03
    Kijowski i Owsiak są do siebie podobni.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Jjjjjjyyh pisze: 2017-01-09 01:12
    Dlaczego usuwacie komentarze? Ciekawe czy w tym roku pod kościołem będą męczyć z PUSZKAMI wolontariusze? Niech na Owsiaka zbiera sekta harekriszna
    -2
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2017-01-09 08:41
    'Jjyh czy abramaham' jeden kij. Ten z torunia jest jak najgorsza hiena cmentarna, bo wygiąga kase od babć, ktore nie mają na leki i oddają ostatnie pieniądze a potem głodują i choruja, i nadal sluchają czarodzieja, bo co mają robic. Myslą ze to jest uczciwy czlowiek,bo slysza troche modlitwy w radiu politycznym. A ten zlodziej czarodziej sobie lata po swiecie i sie smieje ze ma kase. Wypocznie i znowu namawia babcie zeby dawaly kase na kolejna podróż. I kolo sie zamyka.
    2
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2017-01-09 09:57
    Mialo być 'wyciąga' sorry
    1
  • Users Avatars Mini
    Humelll pisze: 2017-01-09 17:39
    Owsiak to businessmen i tyle,w temacie, Namieszal ponieważ wiele niejasności jest i nigdy do końca nie zostały przez niego wyjaśnione zamiast tego owsik ma luki w pamięci i nic nie pamięta...i zmienia i wyrejstrowywuje firmy...jednego kijoska juz mamy
    -2
  • Users Avatars Mini
    Abrahama pisze: 2017-01-09 17:40
    Zaprawdę powiadam ci Ten z Torunia przy Owsiaka jest czysty jak łza nawet nie próbuj porównywać..
    -2
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2017-01-10 00:06
    Abrahamie a czym zajmuje sie fundacja lux veritatis? Bo wiem ze wyciąga pieniadze z emerytur, i to idzie na utrzymanie radia i telewizji, ale niewiem na co jeszcze są przeznaczone. Bo t.rydzyk to raczej majętny czlowiek- ma radio telewizje gazete uczelnie geotermie no i tą fundacje.
    2
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-01-10 00:12
    @Jjjjjjyyh czy ~ czy jeszcze jak? Podpisz się tchórzliwa hieno. A kim ty jesteś bękarcie doberj zmiany żeby kontrolować Owsiaka i to co robi? Od tego są już instytucje państwowe. Co ty zrobiłaś pisowska hieno oprócz plucia na Owsiaka? Komu pomogłaś i jak? Może skontroluj swojego ojca faszystę z Torunia i jego finanse w lux veritatis? Twój ojciec wybawca faszysta i naciągacz jakich mało nawet cię nie dopuści do ogrodzenia swojej twierdzy. Nie obrażaj Owsiaka i tego co zrobił do tego cwaniaka z Torunia. Cwaniak toruński w normalnym kraju już dawno siedziałby za kratami.
    4
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2017-01-10 11:57
    Abraham, jak rydzyk robil odwierty pod geotermie to caly czas namawial w radiu te stare schorowane babcie o wieksze datki, bo za malo dają i nie starcza na odwierty. Czy on nie ma wstydu?! Wogule niema co porownywac z Owsiakiem. Owsiak wspomaga oddzialy geriatryczne. Jak rydzyk wydoi te babcie, to trafiają do szpitala ktore wspomaga owsiak. Wiec co mam porównywać...?
    2
  • Users Avatars Mini
    Fugazzu pisze: 2017-01-10 18:22
    Jurek to businessmen No i te jego braki w pamięci q,sądzie ' Ciągle zmieniał nazwy spółki, Niech mu hair Kriszna zbiera bo przystanek Jezus jest poza wioska a dzieciaki z PUSZKAMI po kościołami latają Jurek trochę honoru!
    -2
  • Users Avatars Mini
    Fugazzu pisze: 2017-01-11 17:54
    Owsiaka jest czysty jak łza nawet nie próbuj porównywać..
    0
  • Users Avatars Mini
    Fugazzu pisze: 2017-01-11 17:55
    Zaprawdę powiadam ci Ten z Torunia przy Owsiaka jest czysty jak łza nawet nie próbuj porównywać..Owsiak to biznesmen jest i tyle Niech se swój szpital otworzy z puszek
    0
  • Users Avatars Mini
    Japa pisze: 2017-01-11 23:28
    Abraham/Fugazzu. Caly czas mowisz ze ten z torunia jest czysty jak łza, a (cytuje) 'owsiaka to biznesmen jest'. Pytam powaznie jeszcze raz i odpowiedz mi- czym zajmuje sie fundacja lux veritatis? Bo niewiem. No i mowisz ze owsiak to biznesmen, a rydzyk to nie? Przeciez ma mnóstwo firm, to nie jest rolnikiem.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: