PLAY wydaje na reklamę najmniej, a sprzedaje najwięcej

Newsy
Żródło: Wirtualne Media
Opinie: 4

Serwis Wirtualnemedia.pl opublikował dane dotyczące wydatków reklamowych największych polskich operatorów telekomunikacyjnych w I połowie 2012 r. Dane pochodzą z firmy Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor).

Cennikowe wydatki reklamowe telekomów (bez internetu)

firma I-VI.2012 I-VI.2011
PTK Centertel 432 501 795 zł 274 279 243 zł
Polska Telefonia Cyfrowa 313 004 106 zł 278 894 520 zł
Polkomtel 194 525 789 zł 277 263 759 zł
P4 158 679 633 zł 158 911 291 zł
Telekomunikacja Polska 71 518 578 zł 79 226 714 zł
wszyscy reklamodawcy 1 170 229 901 zł 1 068 575 527 zł

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2012-08-16 11:02
    W okresie I-VI 2011r, Wielka Trojka miala na reklame podobne budzety... w 2012r widac juz znaczace dysproporcje: PTK ~ +57%, PTC ~ +12%, Polkomtel ~ -30%. WIdac zdecydowanie rozne podejscie. Albo 'reklama' jest bardziej potrzebna PTK/PTC niz Polkomtel albo Polkomtel 'tnie wydatki'. Nalezaloby skorelowac wydatki na reklame (ich zmiane rok do roku) do wykoniw w porownywalnym okresie (zmiana liczby abonentow / uzytkownikow).
    0
  • Users Avatars Mini
    cesarz pisze: 2012-08-16 15:57
    Ciekawy było by porównanie ile kosztuje pozyskanie nowego klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    july pisze: 2012-08-16 20:45
    Okazuje się zatem, że twarz Wojewódzkiego z jego 'super' ferrari w tle nie jest wcale taka droga :D Bawi mnie nagłówek artykułu, że też, Play najwięcej sprzedaje... Cóż, może w świetle poprzednich lat (kiedy to zrobili furrorę) bym się zgodziła, ale napewno nie teraz, kiedy największy wzrost sprzedaży stwierdzono w T-Mobile. Mamy po prostu nowego lidera na rynku ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2012-08-17 21:09
    Ale gdzie stwierdzono wzrost sprzedaży w T-mobile bo chyba nie w Polsce ?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: