PLAY wydaje najmniej, a sprzedaje najwięcej

Newsy
Żródło: Press
Opinie: 10

Telekomy wydały na reklamę w mediach tradycyjnych w pierwszym półroczu br. o 235 mln zł mniej niż w tym okresie 2012 roku – wynika z raportu Kantar Media (dane cennikowe bez rabatów) . W sumie telekomy przeznaczyły na kampanie w mediach tradycyjnych (telewizja, radio, prasa, kino, outdoor) 923 mln zł. O 165 mln zł w pierwszym półroczu br., wydatki ściął Orange (315 mln zł w pierwszym półroczu br.). T-Mobile Polska ograniczył nakłady o 82 mln zł (do 243 mln zł), a Polkomtel wydał o 6 mln zł mniej niż w ub.r. (189 mln zł). Play w ciągu sześciu miesięcy br. wydał 176 mln zł, o 17 mln zł więcej niż w roku ubiegłym.

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Krystyna pisze: 2013-07-30 22:36
    Play ostatnio ma niestety najgorsza ofertę. Brak promocji na przedłużenie umowy , nie dodają za to mil Miles And more , najgorsza oferta na rozmowy Miedzynarodowe i roaming :(
    8
  • Users Avatars Mini
    james pisze: 2013-07-31 07:50
    Zupełnie nie rozumiem obrazka dołączonego do newsa.
    0
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2013-07-31 08:36
    tak wygladal play w reklamie nju mobile
    2
  • Users Avatars Mini
    Aaaaaa pisze: 2013-07-31 12:20
    Polkomtel nie może sobie pozwolić za mniejszy udział w rynku reklamy. Słaba oferta musi być zawsze najbardziej reklamowana.
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2013-07-31 15:17
    Niestety play sie zatrzymal, nic nie proponuje, nie jest konkurencyjny, STOI w miejscu.
    2
  • Users Avatars Mini
    artalia pisze: 2013-07-31 17:01
    asf@ Play może i STOI ale zawsze lepsze niż cofanie się W 3 :)
    -2
  • Users Avatars Mini
    ktoś pisze: 2013-07-31 18:44
    @artalia... w3 się cofa? hmm w porównaniu z play z jakością zdublowały dawno play a ten nic nie robi, żeby nadganiać straty, nagania tylko klientów zapychając ledwo zipiące stacje robocze... w końcu wszystko przestanie działać
    2
  • Users Avatars Mini
    sebad78 pisze: 2013-08-01 07:52
    Aktualnie zmienilem mixplusa później simplusa na play z red bull mobile. Osobiście uważam, że dla osoby mało dzwoniącej do, dużo piszącej sms i korzystającej z internetu jest to jedna z najlepszych ofert na kartę. za 30zł dostajemy sms na 30 dni za free do wszystkich. Internet 1GB i youyube za free transfer. reszta 30zł zostaje na rozmowy :)
    -1
  • Users Avatars Mini
    kiler pisze: 2013-08-01 09:38
    Play tnie wydatki, bo zatrudnianie celebrytów kosztuje. U każdego OPA dało się zauważyć na początku roku znaczne podwyżki cen lepszych smartfonów. Oferta zaczyna być krojona pod osoby nie znające cen urządzeń na wolnym rynku lub traktujące wyższy abonament jako raty. Duża sprzedaż Play wynika z przekonania, że nadal ma on najlepszą ofertę. Druga sprawa, to duża popularność wśród młodzieży, skuszonej jakiś czas temu - ludzie nie zmieniają operatora żeby znajomi dalej mieli do nich za darmo... A tak naprawdę, to niemal u każdego priorytet to pozyskanie, o utrzymanie klienta niespecjalnie walczą. Przy nasyconym rynku to niestety norma. Co do jakości sieci, to faktycznie w Play kiepsko. Po części duże obciążenie sieci własnej, po części telefony głupiejące po stracie sygnału (zbyt wiele BTS do wyboru)
    0
  • Users Avatars Mini
    tunczyk1 pisze: 2013-08-02 18:18
    Słaby zasięg w play? Fakt ale tylko dlatego, że korzystają też z nadajników sieci plus i orange. Jeśli faktycznie siedzi się na sztywno nadajnikach play to co chwilę gubi zasięg. Parę dni temu jechałem z trójmiasta w okolice gorzowa i faktycznie słabo z ich nadajnikami. Co chwilę roaming-ale nic za to nie płacimy. Wystarczy przełączyć na automat ew. na plus lub orange. U mnie najlepiej śmiga na plusie i na tym siedzę. Nie nalicza dodatkowych opłat więc nie rozumie ludzi marudzących na zasięg.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: