PLAY miał na koniec września 10 255 stacji - są wyniki za III kw.

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
PLAY miał na koniec września 10 255 stacji - są wyniki za III kw.

PLAY podał swoje wyniki za III kw. 2022 r. Przychody urosły o 32% do 2.4 mld zł głównie w wyniku konsolidacji z wynikami UPC Polska.

Wzrost liczby raportowanych klientów mobilnych urósł przez rok o 8,4% do 16,8 mln (bez M2M).

Liczba aktywnych klientów mobilnych wzrosła o 5,6% r/r do 12,8 mln. Baza aktywnych klientów wzrosła w III kwartale 2022 o 68 000 (81 000 w Q2 2022). Wzrost aktywnych klientów abonamentowych był silniejszy niż w poprzednim kwartale (105
000 w porównaniu z 82 000 w Q2 2022), podczas gdy baza aktywnych klientów usług przedpłaconych spadła o 38 000.

Liczba abonentów usług stacjonarnych i usług dla domu wzrosła o 54 000 do prawie 2 mln.

Przychody z usług mobilnych wzrosły o 6,1% r/r osiągając 1,1 mld PLN w trzecim kwartale 2022 r.

Wskaźnik EBITDAaL wyniósł 979 mln PLN, co oznacza wzrost o 29 proc. r/r

PLAY miał 10 255 stacji na koniec trzeciego kwartału 2022 r. Przez te trzy miesiące uruchomił nowe 224 stacje.

W 2022 fioletowy operator uruchomił dodatkowe 488 aktywnych stacji bazowych, co daje zasięg 99,7% populacji Polski dla 2G/3G i 99,5% dla 4G LTE.
Na koniec września 2022 3904 stacje bazowe we wszystkich 16 województwach obsługiwały standard 5G Legacy, co dało zasięg powyżej 47%.

30 września 2022 r. sieć UPC przekroczyła 3,7 miliona połączeń, przy czym w Q3 2022 dodano ponad 14 000 połączeń gospodarstw domowych.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: