PLAY zmienia dom mediowy

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 1

Netia i PLAY podjęły decyzję o konsolidacji budżetów reklamowych. Połączone budżety reklamowe Netii i Play będzie obsługiwał nowy partner – dom mediowy ZenithOptimedia. Współpraca z obecnymi domami mediowymi oceniana jest przez Netię i Play wysoko, a zmiana wynika z konsolidacji budżetów obu marek.

Wspólny dom mediowy to element realizacji strategii poszukiwania nowych form komunikacji marketingowej powiązanych kapitałowo spółek. Współpraca z ZenithOptimedia rozpocznie się na początku przyszłego roku. Do tego czasu budżet będzie nadal obsługiwany przez obecny dom mediowy – Guideline, który pracował z Play od prawie dwóch lat przygotowując wprowadzenie marki na rynek, a także program testowy nagrodzony Effie.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Borek pisze: 2007-11-14 01:10
    No to Zenith dostal duzego klienta :)Jestem ciekaw, czy bedzie jakas zmiana w polityce Playa, ktory ma 'charakterystyczna' forme prowadzenia kampanii. A co do netii to dobrze, ze laczy sily, bo mysle ze to szansa na lepsza, dynamiczniejsza i bardziej skuteczna reklame. Net24 to swietna oferta i mimo ze ma go 200 tys userow, to mysle ze stac ich na duzo wiecej.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: