PLAY zmianił swój portal dla klientów Play24.
Informacja o zmianach:
Nowe Play24 powstało w efekcie badań przeprowadzonych z użytkownikami, ankiet zebranych od internautów oraz prac nad użytecznością serwisu. To oczywiście nie koniec zmian, ale wierzymy że nowa odsłona serwisu Play24 jeszcze lepiej będzie odpowiadała potrzebom naszych Klientów. Oto lista najważniejszych zmian i usprawnień:
Zmiana warstwy prezentacji – poprawa użyteczności, estetyki i spójność komunikacji w całym serwisie
Zmiany w architekturze serwisu, szczególnie w sekcji finansowej, gdzie użytkownicy karty i abonenci znajdą dedykowane dla siebie zakładki (zamiast zakładki FINANSE)
Zmiany wszystkich elementów aktywnych serwisu takich jak: filtry, formularze, przełączniki, przyciski
Dodanie wielu przydatnych funkcji jak stronicowanie długich list (np. historia połączeń), wyszukiwarki na listach numerów i kontaktów
Optymalizacja ładowania stron, zwłaszcza tych gdzie pobieranie danych trwa szczególnie długo
Poprawione podpowiedzi i opisy dla wielu funkcji i usług
Łatwiejsza kontrola kosztów przez usprawnienia w historii połączeń
KLIENCI BIZNESOWI: przełączanie między numerami w ramach konta portalowego i bilingowego w jednym miejscu – przełącznik Moje Numery nad menu
Nowa struktura serwisu:
MOJE KONTO – aktualne wartości sald oraz dane klienta zarejestrowane w Play
FAKTURY – (Play Abonament, Play dla Firm) – faktury i e-faktury, historia wpłat klienta
DOŁADOWANIA (Play na Kartę, Play MIX) – możliwość doładowania karty, historia doładowań
USŁUGI – pakiety, usługi dodatkowe, zmiany taryfy, usługi finansowe (przeniesione z zakładki finanse)
POŁĄCZENIA – historia połączeń oraz raporty użycia
ZGŁOSZENIA – formularz kontaktowy z Obsługą Klienta