Biuro Reklamy TVN Media wprowadza nowe rozwiązanie z obszaru content marketingu na platformie player.pl – „Brand Experience”.
To nowa odsłona dedykowanej strefy dla marki partnerskiej. Rozwiązanie dostępne jest w pakiecie „Player z reklamami” (Player Adlite). Pomysłem stojącym za produktem jest idea angażowania użytkowników poprzez specjalnie przygotowane moduły, uzupełnione o odpowiednio dobrane treści z biblioteki Playera. Efektem takiego podejścia jest duże zaangażowanie konsumentów w komunikację reklamodawcy.
W ramach współpracy między Playerem a markami korzystającymi z „Brand Experience” w serwisie powstaje dedykowana sekcja poświęcona danej marce. Reklamodawcy mogą zdecydować się na zasilenie swojej strefy kontentem Playera powiązanym z daną marką – np. w przypadku gdy reklamowany jest produkt z dziedziny beauty, w strefie partnera mogą znaleźć się adekwatne treści z programów TVN Grupa Discovery.
W ramach „Brand Experience” możliwe jest także agregowanie w Playerze dedykowanych treści pochodzących z mediów społecznościowych. Partnerzy mogą także skorzystać z modułu z feedami e-commerce. Rozwiązanie to pozwala na automatyczne łączenie użytkowników z wybranymi produktami w e-sklepie. Możliwe jest też przekazanie swoim klientom voucherów do Playera, które przekierowują użytkowników bezpośrednio do strefy marki. Dzięki temu klienci partnerów Playera mogą cieszyć się szeroką biblioteką jednego z najbardziej przekrojowych serwisów VOD na polskim rynku, a jednocześnie zapoznać się ofertą firmy partnerskiej.
W celu zagwarantowania szerokiego ruchu w ramach „Brand Experience” sekcja wsparta jest kampanią promocyjną w kanałach własnych TVN Grupa Discovery.