Plus - aplikacja mobilna do zarządzania kontem klienta

Newsy
Opinie: 16

Plus uruchomił specjalną aplikację mobilną do zarządzania kontem klienta.

Dzięki Plus online możliwy jest stały i bezpłatny dostęp do bieżących informacji związanych z kontem bilingowym, aktualną ofertą operatora oraz można zakupić dodatkowe pakiety lub usługi. Aplikacja jest dostępna dla użytkowników urządzeń z systemami Windows Phone, Windows 8, iOS oraz Android.

Funkcjonalności aplikacji Plus online:
• automatyczne logowanie do aplikacji na bazie rozpoznanego numeru karty SIM,
• zarządzanie ustawieniami konta, takimi jak zmiana adresu korespondencyjnego, aktywacja usług dodatkowych, zarządzanie zgodami,
• łatwa możliwość dodania innych numerów jak np. numery prepaid dzieci i zarządzania nimi z pozycji aplikacji,
• zarządzanie usługami, np. zmiana taryfy, aktywacja roamingu, które zostały podzielone w aplikacji na kategorie: Rozmowy, Internet, Wiadomości, Płatności, Inne,
• możliwość podglądu i pobrania faktury elektronicznej za usługi w Plusie, a także statystyki płatności za rachunki, możliwość ustawienia w kalendarzu przypomnienia o płatności,
• dostęp do danych billingowych oraz wykaz połączeń w trakcie trwania cyklu, aktualne wykorzystanie pakietów minutowych, data, sms.
• wykaz połączeń zintegrowany z książką telefoniczną i zastąpienie systemowego numeru rozmówcy jego nazwą oraz zdjęciem.

Na Plus online znajduje się także baza wiedzy zawierająca najczęstsze pytania klientów i odpowiedzi na nie. Zamieszczona jest też mapa salonów z możliwością wyszukania danych kontaktowych punktów sprzedaży oraz dni i godzin ich otwarcia. Aplikacja umożliwia również bezpośredni kontakt z konsultantami Call Center, Infolinią Handlową czy Działem Windykacji.

Korzystanie z Plus online jest darmowe i nie ma naliczanych opłat za transmisję danych za ruch realizowany w aplikacji.

Opinie:

Opinie archiwalne (16):

Komentuj

Komentarze / 16

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2015-04-03 11:43
    Dajcie link
    0
  • Users Avatars Mini
    maciej.z pisze: 2015-04-03 11:44
    @Adam. Proszę :) http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online
    2
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2015-04-03 12:15
    Dzieki
    2
  • Users Avatars Mini
    Bartek Bartek pisze: 2015-04-03 14:07
    Fajna appka, pozwala ogarnąć wszystkie sprawy związane z obsługą Plusa, tj. rozliczenia, dane, zarządzanie wszystkimi numerami (przydatne jak domownicy tez sa w Plusie), wykaz połączeń, obsługę. Dobra, praktyczna rzecz. Plus nie ociąga się z e-nowinkami :)
    -5
  • Users Avatars Mini
    mariusz pisze: 2015-04-03 14:47
    Nie dziala na plush na karte. Na stronie info ze dziala bez logowania ale to nie prawda. Gdy chce sie zalogować numerem tel. Oraz ostatnimi cyframi kodu PUK tez nie dziala
    3
  • Users Avatars Mini
    Vasco pisze: 2015-04-03 17:07
    @Bartek: Plus się nie ociąga?! Play ma swoją apkę (Play24) co najmniej ze dwa lata jak nie lepiej! Plus to chyba już niczego nie ogarnia. Ja reklamację u nich zgłosiłem 7 lutego, wcześniej pytam się konsultanta w BOKU ile wynosi czas rozpatrywania, powiedziano mi, że maksymalnie do miesiąca, dzisiaj mamy 3 kwietnia i wciąż sobie czekam.
    3
  • Users Avatars Mini
    Wiedzący pisze: 2015-04-03 18:00
    @Bartek. Tak się nie ociągali, że byli ostatni z operatorów strukturalnych. No chyba, że to według słów Bibli i "ostatni będą pierwszymi" ;).
    1
  • Users Avatars Mini
    ekdar pisze: 2015-04-04 10:26
    @Vasco nie wiem na co czekasz bo jesli reklamacja jest nie rozpatrzona w ciagu 30 dni to automatycznie jest uznawana ze masz racje ;-)
    1
  • Users Avatars Mini
    Vasco pisze: 2015-04-04 20:53
    Czekam na korektę faktur bo cudowny system Plusa jak przedłużałem umowę nie włączył mi pakietu 110 MMSów który powinienem mieć w ramach abonamentu. W efekcie od kwietnia 2014 do stycznia 2015 naliczania mi opłaty za każdego wysłanego MMSa. I teraz sobie czekam już ponad 2 miesiące aż łaskawie zwrócą mi co niesłusznie naliczyli. Czekam i czekam, i tylko słyszę przy każdej rozmowie z konsultantem, żebym się uzbroił w cierpliwość, że myślą że w przeciągu kilku dni korekty faktur zostaną wystawione etc. A mnie już szlag trafia i niedługo im chyba uroczyście podziękuję za współpracę, choć do końca umowy mam jeszcze trochę czasu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Endrzej pisze: 2015-04-06 23:49
    Potestowałem i mnie się podoba. Wszystko co potrzeba, przejrzyste i czytelne.Na pewno nie raz się przyda.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qsqs pisze: 2015-04-07 21:58
    @Bartek Bartek po tym Twoim tekście cyt.: "Plus nie ociąga się z e-nowinkami :)" o mało się nie zakrztusiłem ze śmiechu. Taką aplikację w Playu (Play24) miałem zanim od niego odszedłem, a było to grubo ponad 2 lata temu. W Orange na dzień dobry już miałem taką apkę (Mój Orange). Nie wiem jedynie jak T-mobile.
    1
  • Users Avatars Mini
    Dharos pisze: 2015-04-08 05:24
    Poczytałem, ściągnąłem, zainstalowałem i uruchomiłem. Działa! Aplikacja plusa bardzo przejrzysta i ergonomiczna w obsłudze.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Kairo pisze: 2015-04-08 15:32
    To teraz już wiem, czego mi w Plusie brakowało. Wygodne to. Plus zrobił w końcu to, co trzeba.
    0
  • Users Avatars Mini
    Nebezpan pisze: 2015-04-10 20:38
    To się programiści plusa postarali, kawał dobrej apki. Brakowało mi właśnie czegoś takiego do obsługi swojego konta.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Barcikowski pisze: 2015-04-10 21:42
    Dobrze to zrobione, sporo ułatwia, a chyba o to chodzi. I też się dziwię, jak ja do tej pory mogłem bez tego funkcjonować :).
    -1
  • Users Avatars Mini
    Rafał pisze: 2015-04-14 10:26
    Warto było poczekać, długo to trwało ale w końcu jest i spełnia swoje funkcje. Bardzo duży PLUS za przejrzystość tej aplikacji !!!!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: