Plus GSM uruchomił specjalny projekt lojalnościowy "Ścieżka Utrzymania Klienta w Polkomtel S.A.". To projekt, którego celem jest integracja wszystkich narzędzi lojalnościowych.
Stworzone zostały linie komunikacji dedykowane stałym klientom Plus GSM. Jej pierwszym elementem jest strona w3.plusgsm.pl/sciezka, która od dziś jest dostępna dla klientów.
Operator proponuje szereg przywilejów, które czekają na jego klientów wraz z kolejnymi miesiącami stażu. Przyjazne Rachunki (dawne Polecenie Zapłaty), Program 5 Plus, Darmowe Minuty (dawne Plus Tobie) oraz Wymiana Aparatów (czyli dawne PWA) to rozłożone w czasie oferty, z których abonenci mogą stopniowo korzystać za to, ze pozostają w sieci. Operator chce, aby dzięki tej ofercie jego stali klienci czuli się wyróżnieni. Plus GSM pracuje również nad kolejnymi elementami ścieżki.
Niebawem do klientów Plus GSM trafią koperty billingowe komunikatem o projekcie, pojawia się ulotki w salonach i POS-ach. W ramach tej samej komunikacji operator będzie wysyłać oferty specjalne dedykowane wybranym grupom klientów.