Plus chce sprawniej walczyć z CHURN-em

Newsy
Żródło: www.plus.gsm.g.pl
Opinie: 97

Plus GSM uruchomił specjalny projekt lojalnościowy "Ścieżka Utrzymania Klienta w Polkomtel S.A.". To projekt, którego celem jest integracja wszystkich narzędzi lojalnościowych.

  


Stworzone zostały linie komunikacji dedykowane stałym klientom Plus GSM. Jej pierwszym elementem jest strona w3.plusgsm.pl/sciezka, która od dziś jest dostępna dla klientów.

Operator proponuje szereg przywilejów, które czekają na jego klientów wraz z kolejnymi miesiącami stażu. Przyjazne Rachunki (dawne Polecenie Zapłaty), Program 5 Plus, Darmowe Minuty (dawne Plus Tobie) oraz Wymiana Aparatów (czyli dawne PWA) to rozłożone w czasie oferty, z których abonenci mogą stopniowo korzystać za to, ze pozostają w sieci. Operator chce, aby dzięki tej ofercie jego stali klienci czuli się wyróżnieni. Plus GSM pracuje również nad kolejnymi elementami ścieżki.

Niebawem do klientów Plus GSM trafią koperty billingowe komunikatem o projekcie, pojawia się ulotki w salonach i POS-ach. W ramach tej samej komunikacji operator będzie wysyłać oferty specjalne dedykowane wybranym grupom klientów.

Opinie:

Opinie archiwalne (97):

Komentuj

Komentarze / 97

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    barthezz pisze: 2002-08-02 18:22
    Ciekawe czy bedzie cos ciekawego czy taki sam chlam jak w porgramie 5Plus
    0
  • Users Avatars Mini
    Allen3 pisze: 2002-08-02 18:30
    Spoczko sie zaczyna dziać. Mam juz 2 lojalki podpisane z Era i IDEĄ ale chyba sie skusze na jeszcze jedną właśnie w plusie. Taryfikacja co 30 sekund (10 minut darmowych i 25 SMS) w najtańszej taryfie to coś dla mnie. W Erze i IDEI nie dostane tyle za 30,50 zł brutto.
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-08-02 18:30
    no napewno zaoferuje ci sonyericsson t68i za 1zl:) zebys tylko zostal dozywotnio w sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    cool_misiuniu pisze: 2002-08-02 18:32
    no coz, niestety nic nowego, oprocz zmiany nazwy, exPWA tez nie zapewnia nic ciekawego (chyba ze ma sie rachunki powyzej 300) dla pozostalych bardziej oplaca sie kupic nowy telefonik. :(
    0
  • Users Avatars Mini
    m.j pisze: 2002-08-02 18:34
    Na dzień dzisiejszy nic nowego nie zaprezentowali. 5+, +TOBIE i PWA zostały tak opisane, żeby tworzyły jeden program lojalnościowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    jack pisze: 2002-08-02 18:36
    cytat ze stron plusa dotyczący wymiany aparatów: \"Masz dostęp do telefonów na lepszych warunkach niż nowi Klienci\". Przecież to kpina, a dokładniej mówiąc kłamstwo. Patrzę na np. 6310i i widzę cenę \"od 699\". Przecież w promocji i to w dodatku z bonusami można ją kupić za 399, a i za 249 by się znalazło nie mówiąc o bonusach.I to mają być lepsze warunki niż dla nowych klientów Plusie?!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Allen3 pisze: 2002-08-02 18:44
    P.S. I jeszcze dodatkowe korzyści. Np za 2 lata za 11000 punktów mogę sobie wziąść Nokię 6310i. Bez problemu moge uzbierać około 8000 więc jeszcze 3 nie robi problemu. PEACE!
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-08-02 18:50
    smutne to ze nasi operatorzy tak bardzo olewaja stalych abonentow, bo korzystniejesze warunki maja nowi abonenci niz starzy, ktorzy regularnie placa rachunki. Na razie jest tak ze trzeba sie niezle nawalczyc i powyklocac z naszym kochanym operatorem o przywileje. Inaczej nie da rady, trzeba samemu wszystkiego dopilonowac. Bo nikt o niczym nie poinformuje. Ale to sie zmieni juz niedlugo mam nadzieje. Bo zdobyc nowego klienta bedzie im coraz trudniej i beda musieli walczyc o utrzymanie klienta jak najdluzej. A to co tutaj + zaprezentowal to nic nowego - po prostu zgrupowali wszystkie przywileje i ladnie nazwali. Szkoda ze jest taka luka miedzy 3 a 18 miesiecy, bo moim zdaniem powinno byc troszke wiecej przywilejow i to wczesniej. Zeby zachecic klienta do pozostanie w sieci, a nie zeby mu sie wydalalo ze operator zabiega o niego tylko dlatego ze mu sie umowa konczy...
    0
  • Users Avatars Mini
    jachim pisze: 2002-08-02 18:50
    Toż to żadna zmiana!! Te same "przywileje" co dawniej ale ubrane w nowe szaty graficzne. Szczególnie ekscytująca jest możliwość płacenia poleceniem zapłaty już po 1 miesiącu w sieci... Ciekawe kto to wymyślił? Klasyczne bicie marketingowej piany.
    0
  • Users Avatars Mini
    jachim pisze: 2002-08-02 18:56
    O właśnie doczytałem, że Plus, ( którego nawiasem mówiąc jestem zadowolonym abonentem ) pracuje nad kolejnymi etapami ścieżki. Poddaję pod uwagę następujące pomysły - po 60 miesiącach darmowa bateria do telefonu zakupionego w 48 miesiącu a po 72 miesiącach zgoda na mówienie po imieniu do konsultantów w BOK-u i darmowy tatuaż z logo plusa na czółku.
    0
  • Users Avatars Mini
    nikos_13 pisze: 2002-08-02 18:57
    tylko ze pwa obowiazuje od 80 zl brutto na rachunkach z trzech ostatnich miesiecy. a u mnie to nie wychodzi (taryfa czasami 30) :(
    0
  • Users Avatars Mini
    l_s pisze: 2002-08-02 19:12
    Allen3 - nie wiem czy jesteś świadomy tego co piszesz w twoim 1 komentarzu - nie 25, tylko 20 SMSów, 10 minut TYLKO POZA SZCZYTEM i jeszcze policz sobie 5 zł netto za identyfikacje numeru dzwoniącego
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2002-08-02 19:17
    a ja uwazam ze ta oferta jest i tak lepsza niz u konkurencji. wszedzie w 24 miesiacy kaza ci wybrac albo minuty albo fon. ja z PWA korzystalem juz 2 razy i minut dodatkowych mam juz 30. kto mi da wiecej? ktora siec? a i z kolejnego (2) PWA skorzystalem 1.5 miesiaca przed terminem.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomcio44 pisze: 2002-08-02 19:21
    nikos_13: jak sie dobrze orientuje po 36 miesiacach nie obowiazuja zadne limity w PWA, poza tym zawsze mozesz skorzystac z 5plus jak masz dosc punktow
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-08-02 19:23
    jak przeczytałem temat wiadomośći to myślałem, że to coś więcej niż zmiana nazewnictwa i posegregowanie wszystkich profitów w Plusie. Ale i tak zostaję w Plusie z wielu innych powodów. POZDRAWIAM, gm.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-08-02 19:24
    Gadek: zgadzam sie z Toba. W Plusie minuty dostaniesz a jak przedłużysz umowę to wtedy bierzesz aparat. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2002-08-02 19:58
    tomci44: dobrze sie orientujesz. tak jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-08-02 20:11
    Barthezzz - piszesz ze 5+ jest chłam....to powiedz mi ktora siec da ci n6310 za punkty? Za ROZSADNA ILOŚĆ punktów? Ja dostalem....w ideii albo erze mozesz sobie pomarzyc i popisac takie trywiały na golu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Don Pedro pisze: 2002-08-02 23:49
    Tak jak inni napisali, nic nowego poza zgrupowaniem wszystkich bonusów w jednej nazwie. Sądzę że sytuacja zacznie się zmieniać dopiero za rok, kiedy nastąpi nasycenie rynku. Dobrze że Plus przygotowuje się już teraz, może za jakiś czas zaproponuje coś naprawdę ciekawego. Myślę że jeszcze długo żaden operator nie obniży cen w taryfach, ale zdecyduje się na powiększenie pakietów darmowych minut. Taki zabieg pozwoli na utrzymanie dochodu z jednego użytkownika, a mało prawdopodobne jest by ci ostatni zmieniali taryfy na niższe, bo sam po sobie widzę że dzwonię coraz więcej, a dochody mi mizernie wzrastaja :(
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2002-08-03 00:30
    dzień w którym stary klient będzie miał lepszą ofertę od nowego przejdzie do historii. dotychczas tylko o nowych + walczył jakimiś dodatkowymi minutami przez 2 tygodnie etc. Dla mnie był trochę za drogi i to zdecydowało o zmianie sieci - choć nie ukrywam, że z jakości usług w + byłem bardzo zadowolony. pozdr all Kuba
    0
  • Users Avatars Mini
    Zdzisław Dyrman pisze: 2002-08-03 01:52
    Jeśli 5+ jest chłamem jak pisze niejaki barthezz to stokrotka i profit nie mieszczą się nawet w słowniku zwrotów nieparlamentarnych. Zanim coś napiszesz zaopatrz swą czaszkę w mózg. Nie musi być on silnie uzwojony, wystarczy chociaż jeden zwój.
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-08-03 01:55
    CiepliX: moim zdaniem najslabszym programem dysponuje w tej chwili era - po prostu punktow nie mozna zamienic na nic sensownego. + ma juz troche lepsza ta oferte, ale wydaje mi sie ze idea profit jest najlepsza. Wiele bonusow i nagrod i dodatkowo mozna sobie punkty na darmowe minuty lub sms'y zamienic. I to mi sie bardzo podoba. Szkoda tylko ze aby przystapic do idea profit trzeba wyslac zgloszenie. W erze i + przystapienie do programu jest automatyczne.
    0
  • Users Avatars Mini
    bungdun pisze: 2002-08-03 02:00
    W plusie tez musisz wyslac zgloszenie, za to roaming w plusie nie jest tak dobijający jak w idei(mam na mysli koszty)
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2002-08-03 02:03
    Qrcze - troche to dziwnie wyglada: jak juz wyzej wspomniano - miedzy 3 a 18 miesiacen 'pustka' ! Ladniej wygladaloby gdyby rozlozyc dodatkowe minuty tak, by proporcjonalnie co miesiac dochodzily do puli z pakietu abonamentu, albo by wraz ze starzem malaly stawki za polaczenia lub zmieniala sie korzystniej taryfikacja! [Takie zmiany sprawilyby, ze byloby milej wszystkim STARYM klientom, nietylko w Plus GSM!]
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2002-08-03 02:11
    ***Zdzisław Dyrman*** Nie mam najlepszych wrazen z mozliwosci korzystania z proramu 5+... punktow sie nazbieralo i nadszedl czas (i chec) wymienic je na tzw. nagrody... i co...: cytat: przepraszamy ale Nokia komunikator jest nie dostepna - proponuje Panu 3330...? Albo 2 przyklad - przepraszamy ale w danym momencie nie posiadamy zestawow MINI Simplus ... () MINI Simplus MEGA takze sa nie dostepne!!! Hmmm - troszke mnie to zdenerwowalo - bo moze moglbym wymienic punkty na... parasol lub kubek :( Wiem, ze nie byla to wyjatkowa sytaucja. W Ideowskim Proficie takiego problemu nie mialem... zawsze mozna bylo dostac to co sie wybralo z katalogu i czas oczekiwania na kuriera nie byl tak dlugi. Ze Stokrtoka nie mialem do czynienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-08-03 02:35
    Dobry sygnał, ale tylko sygnał
    0
  • Users Avatars Mini
    byku pisze: 2002-08-03 08:31
    Czytając powyższe komentarze można odnieśc wrażenie iż firmy telekomunikacyjne swoim klientom (płacacym rachunki 30 pln miesięcznie ) powinny dac 100 minut bezpłatnych , dodatkowe profity i zapewno to by nie wystarczylo . Chcialbym oznajmić Plus, Era , Idea nie są instytucjami charytatywnymi!!!!! Jeżeli chcesz mieć to wszystko za darmo zapraszam do Caritas Polska , wspaniali aboneci . Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-08-03 10:14
    byku***dobrze powiedziane,tylko zapomniałeś dodać,że wszelkie programy lojalnościowe,są tak ustawione,by dać ,choć naparstek,tym płacacym najniższe abo:dodatkowe minuty,czy dofinansowanie pkt-ami cen nowych słuchawek.Opom zależy też na tych kilkuzłotowych,a że dzwonisz dużo i płacisz dużo to masz więcej no cóż takie jest ten świat a że malkontentom nic się nie podoba do tego na GOL-u można było się przyzwyczaić,tylko ciekawe,że rozmawiając ze znajomymi nie odczuwa się tego niezadowolenia,są naprawdę zadowoleni z każdego bonusu jaki dostają nawet jeżeli jest to 10 minut po zakończeniu cyro lub jakiś inny drobny upominek ze strony opow.Ale to nie znaczy,że opy już moga siąść na laurach i nic nie robić by utrzymać przy sobie kończącego cyro.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    VnooK pisze: 2002-08-03 11:38
    Śmieszą mnie ludzie którzy wydając na rach. 30-50 pln uważają się za super klientów. Plus ma i tak nalepszy program lojalnościowy wśród wszystkich polskich operatorów. Ludzie którzy płacą po 80 pln chcieli by 6310i za złotówke....kolejna paranoja. Pamietajmy jedną rzecz....placisz za usługi których używasz..."iekawe czy bedzie cos ciekawego czy taki sam chlam jak w porgramie 5Plus" taki sam chłam???? Życze powodzenia...Znam takie gadanie " Płacę rachunki po 500 pln i chce najlepszy telefon za 1 pln....500 przez rok:))))) Zapewniam że Ci którzy wydają kase u opów dostają takie bonus... Papa marudy
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2002-08-03 11:38
    do Albi: w 5+ tez mozesz wymieniac punkty na darmowe sms i darmowe minuty. co wiecej mozesz je tez wymieniac na pakiety danych. a i oferta tel tez jest calkiem spora. ostatnio moj kolega wymienil sobie punkty (9000) na Siemensa ME 45. i wcale nie mial problemu z brakiem sprzetu. podobnie jak ja. faktem jest ze kiedys (jakies pol roku temu) 5+ mocno kulala. ale teraz jest juz ok
    0
  • Users Avatars Mini
    barwin pisze: 2002-08-03 11:41
    I_s z twoja świadomoscią też nie jest najlepiej.w taryfie czasami 10 masz teraz albo 20 min. i 20 smsów albo 10 minut i 40 smsów ty wybierasz która z opcji jest dla ciebie bardziej odpowiednia.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebicomm pisze: 2002-08-03 12:01
    VnooK: masz absolutna racje, Klienci ktorzy placa najmniej najwiecej narzekaja, najwiecej oczekuja i pisza najwiecej reklamacji! Sam jestem zadowolony z opa z ktorego korzystam od 4lat, co 18miesiecy dostaje atrakcyjna oferte wymiany aparatu. Place za uslugi z ktorych korzystam i siec udostepnia mi uslugi za ktore jestem gotow zaplacic. Pozdrawiam SEBIcomm:)
    0
  • Users Avatars Mini
    mireczek pisze: 2002-08-03 12:51
    Jestem klientem plusa od samego początku mam 3 numery i zawsze byłem zadowolony z +. Czazami tylko coś nie jest tak jak powino, ale ogólnie i tak jest lepiej niż u innych. Co do programu jest nawet fajny troche miut gratis , punkty tez fajne , Tylko nie raz nie którzy pracownicy plusa są troche mało kompetęntni, Ale to normalne w naszym kraju. Pozdrawaiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    byku pisze: 2002-08-03 13:15
    ***VnooK *** nie zgodze sie z Tobą że klienci ktorzy płacą rachunki 50 zł sa gorsi od tych co placa np.500 zł Każdy klient jeżeli płaci jest dobrym klientem. Ale faktem niezaprzeczalnym jest to ze ci co placa mniej maja chore wymagania, i pisza żeczywiście mnostwo "kretyńskich reklamacji" oczekują wielkich profitów . Tak jak wcześniej napisałem firmy tel. nie sa instytucjami charytatywnymi tylko sa po to aby zarabiac kase. Jak ktoś tego nie rozumie to naprawde zal mi Go . Oczywiście trzeba zachęcac klientow ale Panowie bez przesady
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-08-03 13:22
    konstrukcja tego programu lojalonsciowego godna pozazdroszczenia, extra, wlasnie mam 22 i 47 miechy w erze , i co ? prosili o podpisanie aneksow do umow! srednie: (85 i 150zl)
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-08-03 15:40
    byku: co ty piszesz?? zajzyj na strone takiego operatora jak np o2. www.o2.nl za 25 Euro dostaniesz 180 minut. Nasi opowie maja napewno jeszcze zapas duzy do zaoferowania - Holandia napewno jest droższa niz my. Bungdun: roaming w ideii drogi?? Wlasnie z tego powodu przenioslem sie z ery. Mam polaczenia o 20 % tansze i nie mam durnych opoznien na rachunkach. Wszystko kwestia porownania.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-08-03 15:41
    dziobek: co do ery masz rację. Mialem telefon przez 4 lata - rachunki 600 - 700 zl. Jedynie co moglem dostac to nowy telefon - oczywiscie na 24 mc.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-08-03 15:52
    VnooK, ows\em, zgadzam się, że za wysokie dostaje się sporo, nie zgodzę się natomiast, że plus ma najlepszy program lojalnościowy - każdy operator daje coś ciekawego. Np w erze jest dużo lepszy (moim zdaniem) system wymiany aparatów (promuje droższe telefony - 50% zniżki na tel który kosztuje 15 zł to nic, ale na taki, ktory kosztuje 500 to już coś, inne firmy dają zniżki promujące aparaty tanie). Profit idei jest natomiast (również moim zdaniem) lepszy od 5+ gdyż jest bardziej wszechstronny
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-08-03 16:00
    Sandrzej, chyba coś "sciemniasz" albo ktoś Cię w błąd wprowadził
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-08-03 17:21
    sandrzej**** no z 600-700 to juz cos lepszego chyba mogli zaproponowac...
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-08-03 20:34
    grafii: nie "sciemniam" :) a dodam ze rozmowa odbyla sie w salonie firmowym Ery w sierpniu 2001. Tak samo nie moge uwierzyc w ta wymiane po 18 miesiącach w biznes. Mialem drugi numer z takim stazem - w miare rachunki i chcialem wymiane obydwu telefonow. Okazalo sie to niemozliwe - tylko jeden - no i zadnych dodatkowych profitow - tylko telefon. Zadzwonilem do boku i to powtorzyli tylko. Takie rachunki to była norma - roaming kosztuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-08-03 20:36
    graffi: w sumie mam jeszcze ten drugi numer w Erze do sierpnia. Rachunki niższe bo 250 - 350 zl. Co bys proponowal? Zastanawialem sie nad promocja Kameleon w Plusie. Lubie Ere ale jak narazie jedyne z czego skorzystalem to karta tak-taka za stokrotki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Manciarz pisze: 2002-08-03 22:02
    nie wiem co o tym myśleć :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Manciarz pisze: 2002-08-03 22:03
    moim zdaniem plus upadnie
    0
  • Users Avatars Mini
    Manciarz pisze: 2002-08-03 22:04
    i to juz niedlugo
    0
  • Users Avatars Mini
    Manciarz pisze: 2002-08-03 22:04
    bo sluszalem o tym w radiu. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Manciarz pisze: 2002-08-03 22:05
    i to nawet dobrze bo wtedy wszyscy wykupia telefony i plus upadnie i nie beda musieli placic abonamentu a telefon maja :)
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-08-03 22:12
    Nic nowego nie wymyślili. Oferta taka jak była, taka została, popracowali tylko nad nową szatą i oprawą i sprzedają to samo g....o w innym papierku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Solaris pisze: 2002-08-04 00:12
    Q.. ludzie co się z wami dzieje. Przesadzacie ... nie ma co. Plus to jest jedyna firma telekomunikacyjna przynosząca zyski na rynku, nie mająca strat. Nikt nie jest doskonały. Ja jestem osobiście użytkownikiem Plusa ... wybrałam ta firmę 3 lata temu i ani razu się nie zawiodłam... Nie użytkuje fantasycznych modnych i drogich telefonów. Mam nokię 8210 ...najniższy abonamet z nowych i zyję sobie spokojnie ... nie mam chorych wymagań.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-08-04 01:03
    Manciarz...ja slyszalem ze za 3 lata samochody beda za darmo a do benzyny to jeszcze ci doplaca....wiecej informacji w szpitalach psychiatrycznych :p
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-08-04 01:06
    i to mowili w radiu i wiele innych takich de.bilizmow.... trzeba byc skonczonym fraglesem zeby temu wierzyc, nieprawdaz? Wytlumacz mi jak operator najlepiej zarzadzany (zysk) moze upasc....to era i idea juz dawno by padly....dzieciaku
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-08-04 01:38
    Sandrzej, spróbuj jeszcze raz, teraz widzę w czym był problem - biznes faktycznie miał gorsze warunki wymiany. Teraz również w biznesie obowiązuje zasadza, że dostajesz bonusy z aktualnej promocji (z tego co słyszałem). Tyle, że przy takich rachunkachh telefon nie będzie chyba za darmo ale za 50% ceny z promocji. Upewnij się jeszcze. Tak czy inaczej przy "mocnych" negocjacjach powinieneś uzyskać więcej
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-08-04 01:41
    Solaris, co do tych zysków to ja bym się tym tak nie emocjonował bo to raczej efekt polityki inwestycyjnej i finansowej operatorów
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtekdz pisze: 2002-08-04 01:54
    manciarz:z jakiej choinki Ty sie urwales? ta wiadomosc to cos ala radar w noki 3210 w rmf fm :) pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    timeport pisze: 2002-08-04 08:08
    no pieknie to już wszyscy abonenci plusoka mogą spokojnie kroczyć ścieżką utrzymania klienta plugsm : ))) tylko niech nikt nie zbacza z tej ścieżki bo gdzieindziej straszy : )))
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-08-04 12:25
    "Masz dostęp do telefonów na lepszych warunkach niż nowi Klienci" -- straszna łaska :P
    0
  • Users Avatars Mini
    SatH^Raa pisze: 2002-08-04 12:27
    No dobrze na razie zebrali wszystko do kupy. Teraz trzeba poczekać aż dorzucą coś nowego zwłaszcza w grupie 48 miesięcy bo tego mi brakuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Manciarz pisze: 2002-08-04 14:30
    tak w radiu mowili nic na to nie poradze. Nie chce miec wrogiw na wortalu. Więc sorry juz sie nie odzywam. poza tym i tak nielubie plusa bo sa debilni. najdrozszy byli i beda. a i tak kazdy woli ere lub idee pozadrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-08-04 14:44
    Manciarz....Jak sie wypowiadasz w ten sposob (debilna siec, najdrozsza) to postaraj sie to LOGICZNIE udowodnic. Poza tym takimi gadkami twierdzisz ze 3,5 mln abonentow plusa to debile....bo dali sie na taki szajs nabrac? Tak by wynikalo. W sumie ja moge napisac ze Opel Manta to najwiekszy chlam i zlom na swiecie...i udowodnij mi ze sie myle :-) Najpierw 3x sie ZASTANOW nad sensem tego co piszesz, potem jeszcze RAZ to przeczytaj, i dopiero wrzucaj na gol. Inaczej obnazasz brak elementarnych zasad logiki i zdrowego rozsadku. EOF. pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-08-04 15:34
    CHURN=???? A CZEGO Z TYM WALCZA?:d
    0
  • Users Avatars Mini
    dudekius pisze: 2002-08-04 15:38
    w erze wymiana tel w cenie promo.;)lub 25 min po 22 miechach warunek średnia z ostatnich 6 miech 50pln przy
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtekdz pisze: 2002-08-04 15:40
    manciarz:a moze w tym radiu to jest taka:wracamy po reklamie....moja errrrrrraaa, judea...? pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    dudekius pisze: 2002-08-04 15:45
    Sandrzej przy takich rachunkach idzie sie do salonu firmowego i mówi że się rezygnuje szef tego bałaganu dzwoni wyzej i masz oferte tzw specjalna co wytargujesz to twoje np wcześniejsza wymiana
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-08-04 15:50
    dudenkis******tak, w erze mi pani to powiedziala, to malo co z butow nie wyskoczylem, i jeszcze aneks musi podpisac osoba na kogo jest umowa, a jak ktos na stakle za granica, to ten co w kraju nie moze przedluzyc, prosza o notarialne upowaznienie, ktore kosztuje wiecej niz te zasrane aparaty w promie, i jeszcze to LUB to!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dudekius pisze: 2002-08-04 15:50
    Gadek 2 x pwa i 30 min i fon czy bez fonu..?? era 2 x 25 min = 50 min po 44 miesiacach oczywiście bez fonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    dudekius pisze: 2002-08-04 15:54
    dziobek .. takie jest prawo w Polsce.
    0
  • Users Avatars Mini
    dudekius pisze: 2002-08-04 15:58
    masz racje dla stałych powinien być aparat z wiadomych powodów nic nie jest wieczne no prawie i powinni doshucać nawet symbolicznie 10 minut nie było by migracji klientów
    0
  • Users Avatars Mini
    dudekius pisze: 2002-08-04 16:07
    wszystkie prawa zastrzeżone ;) ponoć za racjonalizatorstwo są jakieś gratyfikacje
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-08-04 18:46
    graffi: sprobuje. Zaluje ze Era nie ma takiej prostej sprawy jak spradzenie ilosci pozostalych minut z biezacego okresu. W ideii wysylam zapytanie Ile i wiem na czym stoje. Wprawdzie mozna wejsc przez Iboa i zobaczyc ile sie wydzwonilo kwotowo ale jest to wymieszane razem z smsami wiec trudno jest okreslic dokladnie. Nie bez znaczenia sa tez rozliczenia z opoznieniami czyli jak ktos juz tu wspominal oprocz mnie schodzenie minut w abo z biezacego okresu a wydzwonionego w poprzednim. Popatrzylem na kilka faktur wstecz i prawie na kazdej cos takiego jest. Nie tylko minuty ale smsy tez. W boku zapewniaja ze "walcza" z tym "PROBLEMEM".
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-08-04 18:54
    dudekius: to musialem miec wyjatkowego pecha. Dokladnie tak zrobilem. Jedyne co uslyszalem to zapytanie o powod rezygnacji. Ale mnie to wtedy wk.... zrezygnowalem z jednego numeru - wzialem Idee. Zal mi bylo tylko numeru klienci go znali no i dodatkowo byl ladny :) Net to jednak dobra sprawa - zbiorowy sms z gg zalatwil wszystko. Teraz jednak pojde do Ery z ciekawosci i podziele sie efektami z GOLowiczami. Jesli sytuacja sie powtorzy to bedzie znaczyc ze Salon Firmowy w Zielonej Gorze jest do d.
    0
  • Users Avatars Mini
    Cinek pisze: 2002-08-04 19:00
    Jestem w Plusie od 21 miesiecy, niedlugo konczy mi sie lojalka,mam dwa abonamenty Czesto 50 i Czesto 100, rachunki przecietnie powyzej 300 PLN (od 280-350 przecietnie,byly tez powyzej 500PLN ) i zastanawiam sie czy nie pozegnac Plusa!Wymiana telefonu mnie nie interesuje (mam Sony Z7,wiec po co?)Czy istnieje mozliwosc ze za zostanie w sieci dodadza mi darmowe minuty-tak jak w Erze?I co musialbym zrobic?
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-08-04 20:09
    z plusem miałem podobne doświadczenia jak sandrzej, byłem juz dawno po cyro jak przejechałem po jednym z telefonów samochodem i nieśmiało zadzwoniłem do + czy nie kupiłbym u nich na promocyjnych warunkach samego telefonu /rachunki średnio za 2 abo 400 PLN w porywach jak były wyjazdy zagraniczneco 6 miesięcy dochodziły do 700. Zaproponowano mi 6210 za 699 netto,/ w kwadrans mieli faksem przesłaną rezygnacje z obu abonanentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-08-04 20:09
    Nastepnego dnia jak brałem 2xabo w biznes ery dzwoni do mnie plus i chce negocjować. Powiedziałem im jak zaproponuja tel poniżej 100 złotych netto to możemy negocjowac. No niestety nie miał takich uprawnien. Za 99 + 1 zł wziąłem 6210 i s35 z taka promocja że dopiero miesiąc temu sie skończyła /50% taniej w strefie/ a było to w maju 2001. Płace mniej /jak na razie/ bo około 300-400 złotych i rozmawiam więcej. Widac + nie zalezy na takich abo jak ja płacących tyle co miesiąc i zawsze w terminie. Mimo tego stwiedzam, że plus ma najlepszy program lojalnościowy z wyjątkiem tego, że w pewnych sprawach ten program powinien byc bardziej elastyczny
    0
  • Users Avatars Mini
    SIM+ pisze: 2002-08-04 20:20
    Interesuja Cie wiadomosci o SIMPLUS www.infotelegsm.republika.pl Zapraszam
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-08-04 20:57
    Sandrzej, powodzenia!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-08-05 10:30
    Tonacy chwtyta sie brzytwy! Brawo dla Plusa, za probu chwytania sie brzytwy!
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-08-05 10:33
    WOW ile komentarzy do nwesa!Dawno tyle nie było!
    0
  • Users Avatars Mini
    bardi pisze: 2002-08-05 11:40
    ludzie,jakie wy co niektórzy bzdury wypisujecie? Qba chyba ty toniesz i wypisujesz jakies bzdury.wielu z was jest tutaj jest bardzo zakompleksionych i umieszczacie tutaj jakies żałosne komentarzyki.zaraz zaczniecie wypisywac że jesteście w plusie od 10 lat i rachunki na poziomie 2000zł i że plus w ramach wymiany proponuje wam DUETA (bez ładowarki)za 699zł.zasady wymiany są proste i przejrzyste i czasami mozna je negocjować.Cinek: jeśli cię nie interesuje nowy aparat to ja z chęcia go od ciebie odkupię za rozsadna cenę więc nie pisz że wymiana cie nie interesuję bo nie wierzę że cierpisz na nadmiar pieniędzy.
    0
  • Users Avatars Mini
    dwx pisze: 2002-08-05 13:24
    Chyba dzisiaj nie mam nastroju do komentarzy, bo słabo mi się robi jak czytam niektóre wypowiedzi. Tu lojalka, tu 3 abonamenty, 8 taryf, 4 nowe aparaty - jestem przekonany że połowa gości nie wie o czym pisze. A co do newsa: Obowiązuje wolny rynek! Operator musi zarobić (między innymi na willę nad morzem lub nową bryczkę)!!! Dlatego tak kalkuluje ceny żeby mu sie opłacało!!! Operatorzy mają w Polsce jeszcze dość duży zapas bezpieczeństwa (zysku), ale po co mają obiżać koszty? Przecież nie są instytucją charytatywną, zresztą nawet PCK u nas za darmo niewiele zrobi. /;P
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-08-05 14:18
    nic tu nowego nie zauważyłem, czekam dalej!
    0
  • Users Avatars Mini
    ad-minek pisze: 2002-08-05 15:21
    Errata do tekstu Qupy: "Tonacy chwtyta sie brzytwy! Brawo dla QUPY, za probu chwytania sie brzytwy!"
    0
  • Users Avatars Mini
    ad-minek pisze: 2002-08-05 15:23
    Sorry, zasugerowalem sie trescia przekazywana przez ta osobe i pomylilem nicka. Zamiast QUPY mialo byc QUBY. Choc nie jestem do konca pewien ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    jacezia pisze: 2002-08-05 17:13
    Moim skromnym zdaniem programy lojalnościowe opów powinny być skonstruowane na zasadzie że Klient nabiera prawa do zakupu nowej słuchawki w momencie kiedy osiągnie określone obroty np 3310 za 2000 pln , 6310 - 5000 itd. od momentu kiedy podpisywany był ostatni aneks. To rozwiązuje problem ludzi którzy dużo gadają i ich telefon siłą rzeczy telefon nie dożywa 24 miechów, po prostu się zużywa szybciej. Op miałby wtedy klientów zapewnionych, ja nie uciekłbym od operatora który wymienia mi telefon co kilka miesięcy bo dużo gadam i płacę. A ludzie którzy płacą po kilkadziesiąt złotych sory ale coś za coś. Nikt nie rozdaje za darmo wypaśnych telefonów. Chyba że pojawi się 4 operator o nazwie : LUDZIE CHOĆTA, ROZDAJEMY WSZYSTKO ZA DARMO... pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-08-05 17:57
    jacezia, 90% ludzi sie tu wypowiadających płaci rachunki po max 50 złotych na miesiąc lub siedzi w prepaidzie/najwiecej w pop/ gdzie doładowuje sie konto raz w roku za 50 złotych! Twój pomysł jest dobry ale wtedy PWA byłby dostepny tylko dla tych 10 % a oni nie utrzymaja operatora przy zyciu - zrobi to dopiero masa takich abo po 50 złotych co miesiąc.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacezia pisze: 2002-08-05 18:28
    hansen, nie zgadzam się z Tobą, klienci którzy mają po 50 zł miesięczne rachunki to także klienci tylko na wymianę telefonu mogliby liczyć po upływie np 24 miesięcy, czyli kiedy kończy się zawarta umowa. Nie dyskryminuję tych Klientów, tylko w związku z tym że mniej dzwonią zużywają telefony wolniej. Moj pomysł na PWA na zasadzie jw. miał na celu umożliwienie wymiany telefonów klientom którzy zdecydowanie na to zasługują częściej niż raz na dwa lata. Operator z takich klientów ma zdecydowanie większe zyski niż z klientów o niskim ARPU. Jeden rachunek np na 600 pln to obrót 12 klientów po 50 pln. Operator z takich Klientów z wysokimi obrotami przez 2 lata doi ciężką kasę dając za to stosunkowo niewiele, nie twierdzę że usługi to niewiele ale częstsza wymiana telefonu byłaby bardzo mile widziana przez wszystkich userów.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacezia pisze: 2002-08-05 18:36
    Chodzi mi po prostu o to żeby operator dał możliwość wymiany telefonu klientom którzy szybciej "spłacili" swoje lojalki rachunkami i można im zaproponować wymianę telefonu wcześniej niż co dwa lata. No ale to utopia, bo przecież żadnen operator nie będzie ograniczał swoich zysków tylko dlatego że jakiś leszczyk na gsmoneline wymyślił sobie że tak było by fajnie. Poza tym myślę że ludzie podglądający takie serwisy jak ten na polecenie operatorów nie zawracają sobie głowy takimi pomysłami tylko podpatrują co robi konkurencja i starają się dostosować swoje działania do tego co dają inni operatorzy, żeby tylko przypadkiem nie dać za dużo nieświadomym klientom. Pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    jersie pisze: 2002-08-06 02:04
    goscie z marketingu polkomtela czytaje na pewno te komentarze z zainteresowaniem. ile podniety budzi chec pozadania nowego gownianego telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-08-06 09:56
    bardi wymienianie na sile aparatow to ulubione zajecie odpowiednich ludzi ze specjalnego dzialu! Wieleu ludzi nie chce wymieniac aparatow, bo nie chce sie wiazac z siecia na 24 miesiece, lub poprostu wkrotce zrezygnuje z jej uslug, a wymiana aparatow przedstawia sie najlepiej raczej w idei, ale plus chce cos z tym zrobic i dlatego blega klientow o pozostanie i podsowa im rozne rzeczy, ktore choc na chwilke zamydla im oczy i podpisza kolejna lojalke na 2 lata!
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2002-08-06 12:57
    Nic nowego
    0
  • Users Avatars Mini
    kucharz pisze: 2002-08-08 20:44
    CP BY NAM (KLIENTOM) NIE DAĆ TO I TAK ZA MAŁO!!! - PRAWDA?
    0
  • Users Avatars Mini
    torre pisze: 2002-08-09 13:06
    Nowa propozycja + to wszystko co już było! A co do PWA - nie wiem jak się przedstawia sytuacja w erze ale w idei przy wymianie aparatu StartPOP dają od ręki za 1PLN a w + Simplusa za 20PLN i to po miesiącu(!) dostarcza go kurier!
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2002-08-13 12:50
    *** *** *** *** *** PROMOCJA 'KONWERSJA 2' = SCIEMA... ZAPYTALEM W 'BOK' JAK WYGLADA DOKLADNIE SPRAWA - CZY PIENIADZE Z KONTA SIMPLUS STANOWIC BEDA PRZEDPLATE NA POCZET PRZYSZLYCH RACHUNKOW (ZEBY PRZEJSC DO ABO MUSISZ MIEC DODATNIE KONTO)... ODPOWIEDZ 'BOK': - - 'Odpowiedź (BOK Plus GSM) - 13/08/2002 10:13 Uprzejmie informujemy, że niestety w/w pieniązki przepadają w takiej sytuacji. Z pozdrowieniami +) - - '... KONTO TO PRZEPADA PO PODPISANIU UMOWY!
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2002-08-13 12:55
    *** *** *** *** *** 'Plus chce sprawniej walczyć z CHURN-em' - LUDZIE ODCHODZA Z ABO DO INNYCH OPOW... A CI, KTORZY CHCA WEJSC W ABO Z SIMPLUSA SA CIECI NA KASKE... NIE LADNIE.
    0
  • Users Avatars Mini
    zadyma pisze: 2002-08-15 04:09
    Jacezia: w Plusie juz tak jest, ze telefon wybrani klienci moga wymienic ok 3 -4 miesiace przed uplywem okresu promocyjnego, przychodzi wtedy specjalny sms i... mozna wymieniac!
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-08-15 19:32
    i tak to bedzie lepsze od ery , wiem bo era przyslal mi wlasnie kupon na telefon:D i pani zadzwonila:D dajcie spokoj...
    0
  • Users Avatars Mini
    pawezi pisze: 2002-09-23 01:49
    dobry pomysł tylko zobaczymy w jaki sposób beda chcieli zatrzymac swoich klietów
    0
  • Users Avatars Mini
    Leszek pisze: 2008-02-05 13:55
    A mnie PLus olał. Chciałem zmienić telefon z karty na abonament Superkarta 10.Katarzyna Dudek z Plusa odpowiedziała mi że nie jest zainteresowana takimi klientami, ba takie mają przepisy. Więc będę chyba musiał wybrać sobie nowy numer w Play.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: