Vizeum Polska nowym domem mediowym Plusa i CP

Newsy
Opinie: 2

Cyfrowy Polsat i Plus w drodze przetargu wybrały nowy dom mediowy – Vizeum Polska, który od stycznia 2016 r. będzie odpowiadał za strategię mediową, planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii prowadzonych przez spółki.

Vizeum Polska będzie odpowiadał za kompleksową strategię i działania obydwu spółek we wszystkich mediach, zarówno offline – telewizja, prasa, radio, kino, outdoor – jak również w mediach online i społecznościowych.

W procesie wyboru domu mediowego spółki oceniały: podejście strategiczne, zintegrowane planowanie, efektywność kosztową, doświadczenie i warsztat pracy oraz wykorzystanie unikalnego na polskim rynku potencjału Grupy Cyfrowy Polsat.

Vizeum Polska przedstawił efektywną strategię mediową uwzględniającą zarówno potrzeby komunikacyjne naszej Grupy, jak i zróżnicowane portfolio produktów Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu, a także różnorodne potrzeby grup docelowych, do których kierujemy nasze usługi. – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu. – Vizeum dysponuje nie tylko ekspercką wiedzą o polskim rynku, ale korzysta także z globalnych doświadczeń, jako część Grupy Dentsu Aegis Network. Oczekujemy współpracy, która pozytywnie przełoży się na wyniki sprzedażowe i wizerunkowe naszej Grupy.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Kolec pisze: 2015-12-11 18:54
    No to ciekawe co z tego wyjdzie. Ciężko jest poprawić coś co już działa dobrze. Ale oby wyszło z tego coś dobrego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wanilia pisze: 2015-12-16 06:13
    Ciekawa jestem efektów tej nowej współpracy. Do tej pory całkiem nieźle wyglądały działania medialne Polkomtela i Cyfrowego Polsatu, owocowały na przykład świetną kampanią reklamową Plusa. Naprawdę ciekawi mnie co będzie dalej.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: