Plus w swojej najnowszej reklamie namawia bezpośrednio klientów konkurencji posiadających telewizję w Cyfrowym Polsacie do migracji do swojej sieci. Plus twierdzi, że jest tańszy od konkurencji i oferuje tym klientom zniżki z programu smartDOM: abonament mobilny za 25 zł (no limit i 5 GB internetu). W reklamie promowany jest także Samsung Galaxy J3 2016 w cenie 36 rat w wysokości 20 zł.
„Nie przepłacaj u konkurencji – przenieś numer do Plusa ” w smartDOM wspierać będzie kampania reklamowa ze spotem telewizyjnym z udziałem ambasadorów programu Joanną Brodzik i Pawłem Wilczakiem. Spot pojawi się w kanałach głównych i tematycznych Polsatu. Działania kampanijne obejmą także stacje radiowe, outdoor i internet.
Metryczka kampanii:
1. Kampania: Nie przepłacaj u konkurencji – przenieś numer do Plusa
2. Nazwa reklamy: smartDOM Rozrzutni
3. Klient: Cyfrowy Polsat/ Polkomtel
4. Agencja: Grey Group
5. Reżyser: Bartosz Prokopowicz
6. Operator obrazu: Tomek Augy
7. Scenariusz: Sławomir Klimkowski, Paweł Mazurkiewicz
8. Muzyka: Picture85 Postcard from Paris
9. Dom Produkcyjny: TFP
10. Producent: Mariusz Matwiejczuk
11. Dom mediowy: Vizeum
12. Media: TV Polsat
13. Start kampanii: 1 sierpnia 2016