15 września rozpoczęła się nowa kampania Plusa skierowana do SOHO.
Kampania odbędzie się w dniach 15.09-31.10
TV
Stacje ogólnopolskie
- Stacjami wiodącymi w kampanii będą TVP1 i 2, a TVN i Polsat.
- Dla dobudowania zasięgu wykorzystamy także TVN7 i TV4.
Stacje tematyczne
- Jako uzupełnienie do stacji ogólnopolskich planowane jest wykorzystanie takich kanałów jak:
TVP Sport, TVP Polonia, TVP Kultura oraz TVN24, TVN Turbo, TVN CNBC, Polsat Sport, Discovery, Kuchnia TV, National Geographic, Zone Europa, Ale Kino, Animal Planet i Kino Polska - spot
2 etapy kampanii w TV:
- spot wizerunkowy 30"
- spoty ofertowe (w trakcie realizacji) mówiące o pakietach dodatkowych minut oraz o zniżce na telefon
PRASA
Dzienniki i tygodniki opinii najlepiej dopasowane do grupy docelowej i o największym zasięgu.
Format 1/2 i 1/3 strony. W pierwszej części kampanii dwa ogłoszenia ofertowe na stronach konsekutywnych w każdej emisji, w kolejnych tygodniach kampanii ogłoszenia rotowane.
RADIO
Stacje ogólnopolskie RMF FM i ZET. Stacje lokalne - TOK FM, Radio PIN
W prasie i radiu 2 egzekucje ofertowe mówiące o pakietach dodatkowych minut oraz o zniżce na telefon
INTERNET
Główne portale, wortale biznesowe (banery, top layery, brand marki, double billboardy etc.), AdWords w Google, e-mailing, IntelliText
Do POS zostały przygotowane ulotka, plakat, naklejki na ekspozytory telefonów oraz "mini wykrywacze kłamstw" dla sprzedawców.
Dodatkowo w październiku kampania będzie wsparta tablicami outdoorowymi 6x3m i 12x4m oraz reklamami mobilnymi (również w trakcie przygotowania).