Każdy kto zainstaluje fotowoltaikę od ESOLEO i podpisze z Plusem umowę na sprzedaż prądu, nie będzie już tracił wyprodukowanej przez siebie energii. Nowy klient będzie mógł odzyskać całość nadwyżki wyprodukowanej przez siebie energii, która trafi do sieci.
Skorzystanie z powyższej oferty wiąże się z opłatą handlową wynosząca jedynie 1 zł – dla klientów posiadających umowę abonamentową na inną usługę Plusa lub Cyfrowego Polsatu, dla innych to nadal bardzo niska stawka, bo 11 zł.
Wyłącznie więc w nowej ofercie łączonej ESOLEO i Plusa prosument ma możliwość odbioru 100% oddanej do sieci nadwyżki energii dla instalacji do 10 kW.
Energia jest „magazynowana” za darmo i można ją odebrać z sieci w ciągu roku.
Nowa oferta ESOLEO i Plusa oznacza też, że instalacja fotowoltaiczna nie musi być przewymiarowana, aby pokryć całkowite zapotrzebowanie na prąd. Klient płaci więc mniej za instalację, a do jej zamontowania potrzebna jest mniejsza powierzchnia dachu.
Przykładowe wyliczenie dla klienta potrzebującego 4 tys. kWh rocznie (4MWh):
Wariant I dla klienta ESOLEO i Plusa odbierającego 100% oddanej do sieci nadwyżki energii:
Wariant II dla klienta konkurencji odbierającego 80% oddanej do sieci nadwyżki energii:
Różnica w cenie zakupu instalacji w ESOLEO w ramach tej oferty może wynieść od kilku do kilkunasty tysięcy złotych.
Klient korzystający z nowej oferty ESOLEO i Plusa, podpisuje umowę na Energię od Plusa. Okres promocyjny oferty z rozliczaniem 100% energii zmagazynowanej w sieci wynosi 24 miesiące. Opłata handlowa w tym okresie dla klientów posiadających już jedną z usług Plusa lub Cyfrowego Polsatu to 1 zł, dla pozostałych klientów to 11 zł. Po okresie promocyjnym klient nadal będzie mógł korzystać z usługi magazynowania energii ze 100% odbiorem, warunki będą dostosowane do obowiązujących regulacji prawnych oraz możliwości ofertowych na rynku.
Więcej informacji w punktach sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu, jak również na Infolinii 222 136 222 oraz stronie internetowej www.esoleo.pl